Seuraavat pelaajat valittu EM-kisoihin jotka pelataan kuukauden päästä
18 vuotiaat Itävallassa
Pojat: Henri Kontinen, Jesse Kiuru. Tytöt: Maria Fagerström
16 vuotiaat Venäjällä
Pojat: Henri Laaksonen, Micke Kontinen. Tytöt: Heini Salonen, Johanna Hyöty
14 vuotiaat Tshekissä
Pojat: Herkko Pöllänen, Timi Kivijärvi. Tytöt: Ella Leino, Julianna Heino
Toivottavasti Suomi saa uuden Euroopan mestarin!
Junioreiden EM-kisat
14
1539
Vastaukset
- osaaja9333
Kenelläkään muulla ei ole saumaa kuin Henri Laaksosella.
- pärjää massalla
pojille ja tytöille vaan lisää sipsiä ja siideriä, niin kylä pallo lähtee !
(ja perse levijää...) - läskiks meni
Siis tää keskustelu meni ihan pelleilyks taas :D
- hah aha
huh hah.
- osaaja93
Toisaalta timi kivijärvi on yllättäjän asemassa huippuhyvästä yläkierre rystystä johtuen, tämä takaa maksimaalisen pallonkarvan kuluvuuden.
- aaa111
Itse olen pelannut kyseistä pelaajaa vastaa kolme-eräisen matsin eikä näyttänyt rysty mikää ihmeellinen olevan päinvastoin kämmen oli huomattavasti parempi. Liike liian heikkoa kansainväliselle tasolle.
- kyrsän maukka
Olen sitä mieltä, että Herkko Pölläsen mahdollisuudet ovat minimaaliset, sillä hänellä on tuota elopainoa kertynyt sen verran tämän vuoden mittaan...
- persse
SIKA-PETTERI on joukkueen kokenut kapteeni ja johdattaa heidät varmaan voittoon herpeksen avulla.
- naama93939
Vahva varapelaaja Nikolas Nietosvaara kyllä veisi potin mahtavilla tekniikoillaan.
- joku tatsin junnu
tääl vaa jauhaa sika-petterist sun muusta. haluisin nähä ku sanosit suus puhtaaks face to face :D helppoha tääl netis on myllätä mut kyl lätty lätisee ku syyllinen selvii :DD
- joku smashin junnu..
Läpäl veljet, klickkaa veli
- ja näytä oma kuvas
joku smashin junnu.. kirjoitti:
Läpäl veljet, klickkaa veli
nii katotaa ootko yhtää sika-petteriä tai timi ``possunpoika`` kivijärveä laihempi ilmestys.
- aijai ..
heikkoa on tyttöpuolella!
- Anonyymi
oikeusmurha jättää huttunen ulos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875