Pirttikoski

Etelän mies..

Pitäis lakanpoiminnan aikaan majoittua johonkin.3 vuotta sitten olin Pirttikoskella.Toimiiko se vielä.Jokin lomamajoitus se oli.

13

1471

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mie täältä jostain

Tietääkseni Auttissa ainakin on Auttin kyläkartanolla jotain majoitusta. Pirttikoskesta en ole 100% varma mutta googleta tai hakukoneella.

• Etelän mies....

Kiitos vinkistä.Vai meni lomakylä myyntiin kämpittäin.Kohteeksi vaihtui Kuusamo.

• yösijä löytyy
        Etelän mies.... kirjoitti:

Kiitos vinkistä.Vai meni lomakylä myyntiin kämpittäin.Kohteeksi vaihtui Kuusamo.

Katsos tuo osoite ja soita Paulille tai Helmille.

http://yritykset.rovaniemenmaalaiskunta.fi/?DeptID=11741

Hillan tulon ennuste tosi hyvä ja raakileita jängät pullollaan.Yrittävät vain nostaa hintaa ettei tulis hyvää satoa.

• Siriuksen samurai

Lakkaa täälä saa esim Rovaniemen Väristä ja matosta. Hillaa haema metästä.

• Etelän mies...

Eikös sitä lakoista voi tehdä hilloja useampaan purkkiin.Paha sitä sieltä maastosta lusikoida. Ja lakkalikööriä myös.

• en söis
        Etelän mies... kirjoitti:

Eikös sitä lakoista voi tehdä hilloja useampaan purkkiin.Paha sitä sieltä maastosta lusikoida. Ja lakkalikööriä myös.

En söis lakasta tehtyä hilloa, lakka lakkana ja sitä saa maalikaupoista. Ei täällä meinaa lakkoja poimita vaan hilloja.

• Etelän mies,,..
        en söis kirjoitti:

En söis lakasta tehtyä hilloa, lakka lakkana ja sitä saa maalikaupoista. Ei täällä meinaa lakkoja poimita vaan hilloja.

Saa sitä marketin kylmätiskistä lakkaa kun on tarpeeksi sitä hilloa taskussa.

• se on
        Etelän mies,,.. kirjoitti:

Saa sitä marketin kylmätiskistä lakkaa kun on tarpeeksi sitä hilloa taskussa.

Se on hillaa ei lakkaa eikä hilloa!

• LUDWIG2
        se on kirjoitti:

Se on hillaa ei lakkaa eikä hilloa!

Ei se bonjaa sitä hillojuttua.

• Etelän mies,,,.
        LUDWIG2 kirjoitti:

Ei se bonjaa sitä hillojuttua.

Jos on hilloa eli fyrgendalia niin voi ostaa mitä vaan,jos sitä on tarpeeksi.Hiffasiks,jos et,niin kysy syksyllä koulussa joltain.Etelän mies lähtee reissuun ja vaikenee tällä palstalla.

• haetan

lakkaa satamasta kun lakkaa satamasta

• mon

taitaa oll parasta ensin kuulostella kukinnan onnistuminen ukkosmyrskyjen keskellä, eipä ole ollenkan varmaa sato.

• Oikeassa on mon... Ei tule etes hillan kukkia, marjasadosta puhumattakaan. Sitäpaitsi, karhuja, erikokoisia ja ikäisiä, on ihan päntiönään joka puolella poimijoiden suurena vaarana. En kyllä suosita kenellekään tännepäin katsomistakaan. Hillaa löytyy sitten kyllä myöhemmin syssyllä kohtalaisen turvallisista markettien pakastealtaista. Vaivatta ja samalla rahalla kuin itte poimittunakin, tai itte asiassa jopa halvemmalla:-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      59
      3166
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2964
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2862
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2668
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2548
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2530
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2301
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2188
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2082
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2078
    Aihe