Pitäis lakanpoiminnan aikaan majoittua johonkin.3 vuotta sitten olin Pirttikoskella.Toimiiko se vielä.Jokin lomamajoitus se oli.
Pirttikoski
13
1471
Vastaukset
- Mie täältä jostain
Tietääkseni Auttissa ainakin on Auttin kyläkartanolla jotain majoitusta. Pirttikoskesta en ole 100% varma mutta googleta tai hakukoneella.
- Etelän mies....
Kiitos vinkistä.Vai meni lomakylä myyntiin kämpittäin.Kohteeksi vaihtui Kuusamo.
- yösijä löytyy
Etelän mies.... kirjoitti:
Kiitos vinkistä.Vai meni lomakylä myyntiin kämpittäin.Kohteeksi vaihtui Kuusamo.
Katsos tuo osoite ja soita Paulille tai Helmille.
http://yritykset.rovaniemenmaalaiskunta.fi/?DeptID=11741
Hillan tulon ennuste tosi hyvä ja raakileita jängät pullollaan.Yrittävät vain nostaa hintaa ettei tulis hyvää satoa.
- Siriuksen samurai
Lakkaa täälä saa esim Rovaniemen Väristä ja matosta. Hillaa haema metästä.
- Etelän mies...
Eikös sitä lakoista voi tehdä hilloja useampaan purkkiin.Paha sitä sieltä maastosta lusikoida. Ja lakkalikööriä myös.
- en söis
Etelän mies... kirjoitti:
Eikös sitä lakoista voi tehdä hilloja useampaan purkkiin.Paha sitä sieltä maastosta lusikoida. Ja lakkalikööriä myös.
En söis lakasta tehtyä hilloa, lakka lakkana ja sitä saa maalikaupoista. Ei täällä meinaa lakkoja poimita vaan hilloja.
- Etelän mies,,..
en söis kirjoitti:
En söis lakasta tehtyä hilloa, lakka lakkana ja sitä saa maalikaupoista. Ei täällä meinaa lakkoja poimita vaan hilloja.
Saa sitä marketin kylmätiskistä lakkaa kun on tarpeeksi sitä hilloa taskussa.
- se on
Etelän mies,,.. kirjoitti:
Saa sitä marketin kylmätiskistä lakkaa kun on tarpeeksi sitä hilloa taskussa.
Se on hillaa ei lakkaa eikä hilloa!
- LUDWIG2
se on kirjoitti:
Se on hillaa ei lakkaa eikä hilloa!
Ei se bonjaa sitä hillojuttua.
- Etelän mies,,,.
LUDWIG2 kirjoitti:
Ei se bonjaa sitä hillojuttua.
Jos on hilloa eli fyrgendalia niin voi ostaa mitä vaan,jos sitä on tarpeeksi.Hiffasiks,jos et,niin kysy syksyllä koulussa joltain.Etelän mies lähtee reissuun ja vaikenee tällä palstalla.
- haetan
lakkaa satamasta kun lakkaa satamasta
- mon
taitaa oll parasta ensin kuulostella kukinnan onnistuminen ukkosmyrskyjen keskellä, eipä ole ollenkan varmaa sato.
Oikeassa on mon... Ei tule etes hillan kukkia, marjasadosta puhumattakaan. Sitäpaitsi, karhuja, erikokoisia ja ikäisiä, on ihan päntiönään joka puolella poimijoiden suurena vaarana. En kyllä suosita kenellekään tännepäin katsomistakaan. Hillaa löytyy sitten kyllä myöhemmin syssyllä kohtalaisen turvallisista markettien pakastealtaista. Vaivatta ja samalla rahalla kuin itte poimittunakin, tai itte asiassa jopa halvemmalla:-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078