Alun alkaen hiukan suivaantuneena kirjoitin tämän vastaukseksi yhteen viestiin, mutta päätinkin aloittaa kokonaan uuden ketjun aiheesta.
Eli: Kylläpä täällä nyt huoritellaan ja ollaan toinen toistaan parempia ihmisiä. Yli 80 vuotias äitini joka oli 56 vuotta naimisissa isäni kanssa (isäni kuolemaan saakka), kasvatti meidät kuusi kakaraa ja kävi silti päivätöissä, kutsuu pikkuvaimoja jotka eivät käy töissä (kotirouvia) leipähuoriksi.
Minä itse en välttämättä hänen kanssaan ole samaa mieltä mutta kun nyt täällä niin kevyesti huorittelette muita ihmisiä niin repikää siitä.
Olen myös kuullut sanottavan ettei naisia ole kuin kahdenlaisia, huoria ja tyhmiä...jos sinulle tarjotaan miljoona yhdestä yöstä ja otat sen vastaan olet huora, jos taas kieltäydyt, olet tyhmä:)
Huorittelusta
82
3206
Vastaukset
- huora...
on kyllä sitten jo supertyhmä :D
Naisia on kyllä kahdenlaisia...on vaimot/vaimoksi kelpuutettavat ja huorat - M34.
tommonen huorittelu (kaikenlainen) kuulu ns. roskaväen suuhun..Kun ei älykkyys riitä mihinkään muuhun esim. kiistatilanteessa niin otetaan tuo sana käyttöön.
- vaimona25v
Olet niin oikeassa kuin ihminen vain olla voi, siksipä tähän asiaan tartuinkin. Laitoin tämän esimerkin (leipähuora) tähän koska halusin näille ihmisille osoittaa miltä se tuntuu kun joku täysin vieras ihminen nimittelee törkeästi.
- Harm
vaimona25v kirjoitti:
Olet niin oikeassa kuin ihminen vain olla voi, siksipä tähän asiaan tartuinkin. Laitoin tämän esimerkin (leipähuora) tähän koska halusin näille ihmisille osoittaa miltä se tuntuu kun joku täysin vieras ihminen nimittelee törkeästi.
sen ole tarkoituskin sattua ja osoittaa henkilölle hänen oikea arvonsa?
Toki huorittellua yleensä tapahtuu liikaa ja vääriä ihmisiä kohtaan kuten kuvailitkin mutta se ei tarkoita ettei termissä olisi joskus perääkin. - utelias...
Harm kirjoitti:
Toki huorittellua yleensä tapahtuu liikaa ja vääriä ihmisiä kohtaan kuten kuvailitkin mutta se ei tarkoita ettei termissä olisi joskus perääkin.paljonkin kyseisen ammatin harjoittajia joille voit sitten esim. riidan sattuessa osoittaa heidän oman arvonsa kutsumalla tuolla nimellä?
- vaimona25v
Harm kirjoitti:
Toki huorittellua yleensä tapahtuu liikaa ja vääriä ihmisiä kohtaan kuten kuvailitkin mutta se ei tarkoita ettei termissä olisi joskus perääkin.Se henkilö joka ei enää muuta argumenttia keksi kuin nimitellä toista huoraksi, on käytännössä hävinnyt sodan. Ymmärrän toki että vaimo on raivoissaan (ja raivoissaan oleva ihminenhän sanoo mitä sylki suuhun tuo) kun mies pettää mutta miksi täällä haukutaan huoriksi ihmisiä jotka eivät mitenkään liity omaan parisuhteeseen, tuskinpa nämä kakkoset ym ovat kaikki suhteessa juuri sinun mieheesi??? Siis sinun mielestäsi on oikeus haukkua huoraksi jotain kakkosta, oletko todella sitä mieltä että sinä olet NIIN vastenmielinen vaimo, että miehesi mieluummin maksaa seksistä kuin harrastaa sitä sinun kanssasi? Sillä huorahan on rahasta seksipalveluja tarjoava henkilö.
- ei ole
Harm kirjoitti:
Toki huorittellua yleensä tapahtuu liikaa ja vääriä ihmisiä kohtaan kuten kuvailitkin mutta se ei tarkoita ettei termissä olisi joskus perääkin.synonyymi huoralle. Huora on maksullinen nainen, toki teidän joidenkin miehet varmaan maksullistenkin naisten palveluja käyttää. Toinen nainen on ehkä itsekäs, jos tietää miehen olevan varattu, ehkä moraaliton, ehkä naiivi jos uskoo varatun miehen puheisiin ja lupauksiin. Myöntäkää että jos miehellänne on kakkonen, olette epäonnistuneet miehenne valinnassa. Potkikaa pihalle ja etsikää parempi tilalle ja lopettakaa huoritteleminen.
- Harm
vaimona25v kirjoitti:
Se henkilö joka ei enää muuta argumenttia keksi kuin nimitellä toista huoraksi, on käytännössä hävinnyt sodan. Ymmärrän toki että vaimo on raivoissaan (ja raivoissaan oleva ihminenhän sanoo mitä sylki suuhun tuo) kun mies pettää mutta miksi täällä haukutaan huoriksi ihmisiä jotka eivät mitenkään liity omaan parisuhteeseen, tuskinpa nämä kakkoset ym ovat kaikki suhteessa juuri sinun mieheesi??? Siis sinun mielestäsi on oikeus haukkua huoraksi jotain kakkosta, oletko todella sitä mieltä että sinä olet NIIN vastenmielinen vaimo, että miehesi mieluummin maksaa seksistä kuin harrastaa sitä sinun kanssasi? Sillä huorahan on rahasta seksipalveluja tarjoava henkilö.
Olen mies ja hetero joten en mielelläni avioliittoon toista miestä huoli jonka kakkosta huoraksi sitten nimittelisin kun jäisin sen varjoon.
Toiseksi onhan ihan ymmärrettävää että vaimo kutsuu vaimonsa "rakastajatarta" huoraksi.
Se että täällä jotakin kakkosta haukutaan huoraksi muiden toimesta on ihan tunneperäinen reaktio jossa tunnetaan yleensä voimakasta empatiaa vaimoa kohtaan. Onko sinusta kyseisen myötätunnon tunteminen ja halveksunnan osoitus tuon luottamuksen siteen katkaisijan toista osapuolta kohtaan jotenkin epämiellyttävä asia?
Onko suurempi virhe kutsua kakkosta huoraksi kuin mitä se kakkonen tekee sen miehen kanssa?
Ja pettämisellä tapahtuupa se maksullisen kanssa vai ei, ei ole mitään tekemistä vaimon vastenmielisyyden kanssa muualla kuin sen miehen omassa päässä ja niiden päässä jotka hänen käytöstään puolustelevat ja kakkonenhan on automaattinen rikoskumppani.
Tietysti osa vaimoista ei osaa miestään syyllistää vaan jopa usein iteään tai sitten jotain ulkopuolista. Sehän se onkin omituista kuinka näitä miehiä ihaillaan niin vaimojen kuin kakkostenkin toimesta vaikka hänhän se oikea huora on. - Harm
utelias... kirjoitti:
paljonkin kyseisen ammatin harjoittajia joille voit sitten esim. riidan sattuessa osoittaa heidän oman arvonsa kutsumalla tuolla nimellä?
olen tuntenut mutta en ole palveluja käyttänyt.
Mutta tiedät mitä ankoistakin sanotaan.
Jos se kvaakkuu kuin ankka, kävelee kuin ankka ja näyttää ankalta se on ankka. - Harm
Harm kirjoitti:
Olen mies ja hetero joten en mielelläni avioliittoon toista miestä huoli jonka kakkosta huoraksi sitten nimittelisin kun jäisin sen varjoon.
Toiseksi onhan ihan ymmärrettävää että vaimo kutsuu vaimonsa "rakastajatarta" huoraksi.
Se että täällä jotakin kakkosta haukutaan huoraksi muiden toimesta on ihan tunneperäinen reaktio jossa tunnetaan yleensä voimakasta empatiaa vaimoa kohtaan. Onko sinusta kyseisen myötätunnon tunteminen ja halveksunnan osoitus tuon luottamuksen siteen katkaisijan toista osapuolta kohtaan jotenkin epämiellyttävä asia?
Onko suurempi virhe kutsua kakkosta huoraksi kuin mitä se kakkonen tekee sen miehen kanssa?
Ja pettämisellä tapahtuupa se maksullisen kanssa vai ei, ei ole mitään tekemistä vaimon vastenmielisyyden kanssa muualla kuin sen miehen omassa päässä ja niiden päässä jotka hänen käytöstään puolustelevat ja kakkonenhan on automaattinen rikoskumppani.
Tietysti osa vaimoista ei osaa miestään syyllistää vaan jopa usein iteään tai sitten jotain ulkopuolista. Sehän se onkin omituista kuinka näitä miehiä ihaillaan niin vaimojen kuin kakkostenkin toimesta vaikka hänhän se oikea huora on.Ja kyllähän miestään pettävä vaimo on sitä itseään kumppaninsa kanssa.
- vaimona25v
Harm kirjoitti:
Tietysti osa vaimoista ei osaa miestään syyllistää vaan jopa usein iteään tai sitten jotain ulkopuolista. Sehän se onkin omituista kuinka näitä miehiä ihaillaan niin vaimojen kuin kakkostenkin toimesta vaikka hänhän se oikea huora on."Ja pettämisellä tapahtuupa se maksullisen kanssa vai ei, ei ole mitään tekemistä vaimon vastenmielisyyden kanssa muualla kuin sen miehen omassa päässä"
No jos olet mies, käännä asetelma vain toisinpäin, onko sinulla niin huono itsetunto että luulet olevasi VAIMOSI pään sisällä niin vastenmielinen että mieluummin maksaa seksistä kuin harrastaa sitä sinun kanssasi. Sillä jos kakkonen on huora, vaimosihan maksaa hänelle palveluksista.
Empaattisuus on ihmisessä hyve, mutta jos myötätuntoisuuteen kuuluu täysin itselle tuntemattomien ihmisten haukkuminen huoriksi tietämättä muuta ko kolmiodraamasta kuin vain petetyn osapuolen näkemyksen asiasta, en todellakaan kuulu sitten myötätuntoisiin ihmisiin.
Ainoa asia josta olen kanssasi samaa mieltä on ihmetykseni sen johdosta että vaimot ja rakastajattaret tappelevat kynsin hampain miehestä joka oikeastaan pettää kaikkia (häntäkään en halua huoraksi kutsua, koska en tiedä motiiveja teolleen) - lää...
vaimona25v kirjoitti:
Se henkilö joka ei enää muuta argumenttia keksi kuin nimitellä toista huoraksi, on käytännössä hävinnyt sodan. Ymmärrän toki että vaimo on raivoissaan (ja raivoissaan oleva ihminenhän sanoo mitä sylki suuhun tuo) kun mies pettää mutta miksi täällä haukutaan huoriksi ihmisiä jotka eivät mitenkään liity omaan parisuhteeseen, tuskinpa nämä kakkoset ym ovat kaikki suhteessa juuri sinun mieheesi??? Siis sinun mielestäsi on oikeus haukkua huoraksi jotain kakkosta, oletko todella sitä mieltä että sinä olet NIIN vastenmielinen vaimo, että miehesi mieluummin maksaa seksistä kuin harrastaa sitä sinun kanssasi? Sillä huorahan on rahasta seksipalveluja tarjoava henkilö.
huora yrittää taas selitellä asiaa itselleen parhaiten päin...
Miksiköhän minä sinkku nainen sitten nimittelen tuollaisia naisia huoraksi? No voin kertoa...siksi kun nainen joka levittelee anteliaasti vittuaan ilmaiseksi tai rahalla on huora...sitä nimitystä tällaiseen "naiseen" käyttää niin miehet kun naisetkin...
Siihen ei mitään "parhaiten päin selittelyjä" tarvita kun näin minä asian näen...ja niin näkee moni muukin...en ole todellakaan yksin mielipiteineni...takuulla mieskin jota nussia nylkytät ajattelee sinusta samoin kun minäkin... - Tässä oli
Harm kirjoitti:
Tietysti osa vaimoista ei osaa miestään syyllistää vaan jopa usein iteään tai sitten jotain ulkopuolista. Sehän se onkin omituista kuinka näitä miehiä ihaillaan niin vaimojen kuin kakkostenkin toimesta vaikka hänhän se oikea huora on.paljon asiaa...
Olen aika pitkälti samoilla linjoilla kanssasi... - Harm
vaimona25v kirjoitti:
"Ja pettämisellä tapahtuupa se maksullisen kanssa vai ei, ei ole mitään tekemistä vaimon vastenmielisyyden kanssa muualla kuin sen miehen omassa päässä"
No jos olet mies, käännä asetelma vain toisinpäin, onko sinulla niin huono itsetunto että luulet olevasi VAIMOSI pään sisällä niin vastenmielinen että mieluummin maksaa seksistä kuin harrastaa sitä sinun kanssasi. Sillä jos kakkonen on huora, vaimosihan maksaa hänelle palveluksista.
Empaattisuus on ihmisessä hyve, mutta jos myötätuntoisuuteen kuuluu täysin itselle tuntemattomien ihmisten haukkuminen huoriksi tietämättä muuta ko kolmiodraamasta kuin vain petetyn osapuolen näkemyksen asiasta, en todellakaan kuulu sitten myötätuntoisiin ihmisiin.
Ainoa asia josta olen kanssasi samaa mieltä on ihmetykseni sen johdosta että vaimot ja rakastajattaret tappelevat kynsin hampain miehestä joka oikeastaan pettää kaikkia (häntäkään en halua huoraksi kutsua, koska en tiedä motiiveja teolleen)"No jos olet mies, käännä asetelma vain toisinpäin, onko sinulla niin huono itsetunto että luulet olevasi VAIMOSI pään sisällä niin vastenmielinen että mieluummin maksaa seksistä kuin harrastaa sitä sinun kanssasi. Sillä jos kakkonen on huora, vaimosihan maksaa hänelle palveluksista."
Mitä ihmeen tekemistä sillä olisi minun itsetunnon kanssa?
Yritä nyt ymmärtää että "huora" ei kuvaa tässä tapauksessa maksullista naista vaan kevytkenkäistä hipsuttelijaa ja se on loukkaus jolla osoitetaan yhden ihmisen asema toisiin ihmisiin.
Ei kai nyt kukaan kakkosta huoraksi syyttelevä häntä prostituutiosta oikeuteen halua, se on vain nimeke täysin yhteisöön kelpaamattomalle naiselle.
"Empaattisuus on ihmisessä hyve, mutta jos myötätuntoisuuteen kuuluu täysin itselle tuntemattomien ihmisten haukkuminen huoriksi tietämättä muuta ko kolmiodraamasta kuin vain petetyn osapuolen näkemyksen asiasta, en todellakaan kuulu sitten myötätuntoisiin ihmisiin."
Vai kolmiodraama.
Mikä ihmeen termi se sellainen on?
Jostakin viihderomaanista vetäisit sellaisen sitten?
Tämä on juuri tätä joidenkin miesten ja naisten tunne-elämässä kiehnäämistä jotka käyttävät vastaavia "hieoja termejä" kun alkaa joko vähän panettaa tai muuten leijua joka sitten muka itsestään johtaa asiaan kuin toiseenkin.
Ymmärrän kyllä käsitteen mutta voisitko nyt hyvä ihme kertoa millä loogisuuden mukaan siinä pitää mennä toista ihmistä pettämään? Ihan oikeasti tahtoisin tietää tuon asian ja mikään paskanjauhanta "vaikeasta eroamisesta, ja lapsista yms." ja muusta on turhaa siinä kun pettämisen kauttahan niile voi olla sama kohtalo tulossa.
Mikä ihme on pitää kulissia yllä kun se on niin helppo lopulta lopettaa. Ja jos sanot että ero on vaikea niin kyllä se huomattavasti vaikeampi on pettämisen jälkeen.
"Ainoa asia josta olen kanssasi samaa mieltä on ihmetykseni sen johdosta että vaimot ja rakastajattaret tappelevat kynsin hampain miehestä joka oikeastaan pettää kaikkia (häntäkään en halua huoraksi kutsua, koska en tiedä motiiveja teolleen)"
Hyvä että jostakin ollaan samaa mieltä.
Onko sillä motiivilla todella niin paljon väliä?
Mitä merkitystä uskollisuudella ja lupauksella on jos se yhtäkkiä rikotaan jos vain motiivi on oikea?
Tämä tarkoittaisi sitä että jokainen suhde voi sillä hetkellä muuttua kun toinen vain saa päähänsä sopivan motiivin pettää ja siinähän nämä pettäjät ovat hyviä, kaiken maailman tekosyissä yms. itselleen valehtelussa tai jossakin ihme ahdistuksessa että "muuten jää tämäkin "rakkaus" kokematta" jos en tuota naapurin äijää/muijaa pane ennen kuin ilmoitan asiasta kumppanilleni. Kakkosten kohdalla se on jotain täysin epätoivoista suhteen etsimistä ja makuualustana olemista.
Ei ole mitään ongelmaa vaihtaa jotain toiseen jos todella on sellainen tunne. Mutta eikö siitä tulisi ehkä tiedottaa kumppaniaan kun aikuisia ihmisiä kai kuitenkin ollaan?
Mielestäni se on ihan kaiken järjen ja tunteen vastaista kun muitakin mahdollisuuksia on kuten esimerkiksi todeta että suhteessa kaikki ei ole hyvin, yrittää ratkaista asia ja ilmoittaa kumppanille sitten että suhde on nyt syynissä ja mahdollisesti ero on tulossa.
Sen verran paljon olen nähnyt näitä tilanteita että ihan oikeasti ulkopuolisin silmin pahaa tekee. Ja tahtoisin tietää mikä ihmeen kolmiodraama se on sellainen että nuori nainen joka juuri on synnyttänyt ja oli pari vuotta sitten hehkeänä naimisiin menon johdosta syö nyt masennuslääkkeitä kun idiootti mies painaa kaupungilla jotain nuorta hutsua. Olisi kiva tietää se helvetin selitys sille muu kuin aivojen umpisolmu tai narsismi. - vaimona 25v
lää... kirjoitti:
huora yrittää taas selitellä asiaa itselleen parhaiten päin...
Miksiköhän minä sinkku nainen sitten nimittelen tuollaisia naisia huoraksi? No voin kertoa...siksi kun nainen joka levittelee anteliaasti vittuaan ilmaiseksi tai rahalla on huora...sitä nimitystä tällaiseen "naiseen" käyttää niin miehet kun naisetkin...
Siihen ei mitään "parhaiten päin selittelyjä" tarvita kun näin minä asian näen...ja niin näkee moni muukin...en ole todellakaan yksin mielipiteineni...takuulla mieskin jota nussia nylkytät ajattelee sinusta samoin kun minäkin..."huora yrittää taas selitellä asiaa itselleen parhaiten päin...
Miksiköhän minä sinkku nainen sitten nimittelen tuollaisia naisia huoraksi? No voin kertoa...siksi kun nainen joka levittelee anteliaasti vittuaan ilmaiseksi tai rahalla on huora..."
Miksiköhän minä nyt olen sitten huora??? 25 vuotta naimisissa ilman että kertaakaan olisin miestäni pettänyt, no tosin olen kyllä anteliaasti yrittänyt levitellä aina kun on molemmilla mieli tehnyt ja ilmaiseksipa vielä.
"takuulla mieskin jota nussia nylkytät ajattelee sinusta samoin kun minäkin..."
Toivottavasti ei minusta sellaista ajattele mutta täytyypä kysäistä kun töistä kotiin tulee, minun IKIOMA kultani meinaan.
Siis tässä se nyt nähtiin, huoraksi voi nimitellä näemmä ketä tahansa kunhan se toinen on vaan erimieltä asioista - olet...
vaimona 25v kirjoitti:
"huora yrittää taas selitellä asiaa itselleen parhaiten päin...
Miksiköhän minä sinkku nainen sitten nimittelen tuollaisia naisia huoraksi? No voin kertoa...siksi kun nainen joka levittelee anteliaasti vittuaan ilmaiseksi tai rahalla on huora..."
Miksiköhän minä nyt olen sitten huora??? 25 vuotta naimisissa ilman että kertaakaan olisin miestäni pettänyt, no tosin olen kyllä anteliaasti yrittänyt levitellä aina kun on molemmilla mieli tehnyt ja ilmaiseksipa vielä.
"takuulla mieskin jota nussia nylkytät ajattelee sinusta samoin kun minäkin..."
Toivottavasti ei minusta sellaista ajattele mutta täytyypä kysäistä kun töistä kotiin tulee, minun IKIOMA kultani meinaan.
Siis tässä se nyt nähtiin, huoraksi voi nimitellä näemmä ketä tahansa kunhan se toinen on vaan erimieltä asioistakakkonen kun niin hanakasti niitä täällä puolustat...
No ehkäpä se ääni kellossa muuttuu viimeistään sitten kun ukkos menee halvan huoran punkkaan... - sen...
olet... kirjoitti:
kakkonen kun niin hanakasti niitä täällä puolustat...
No ehkäpä se ääni kellossa muuttuu viimeistään sitten kun ukkos menee halvan huoran punkkaan...että en tosiaan lukenut nimimerkkiäsi...siitähän se totuus olisi selvinnyt :)
- vaimona 25v
olet... kirjoitti:
kakkonen kun niin hanakasti niitä täällä puolustat...
No ehkäpä se ääni kellossa muuttuu viimeistään sitten kun ukkos menee halvan huoran punkkaan...Juuri tästä erehdyksestä näkyy tämän huorittelun koko kuva...sinä oletit että olen kakkonen joten minua voi huoritella ja vieläpä niin törkeästi kuin sinä sen teit.
Huorittelijat olettavat että kakkonen vain on panopuuna sille pettävälle miehelle/vaimolle ja se petetty on täysin viaton koko tilanteeseen, suorastaan enkeli hän on. Mutta kun meistä kukaan ei voi tietää motiiveja näihin onettomiin tilanteisiin...mehän vaan oletetaan jotain ja se oikeuttaa haukkumaan huoraksi tuntematonta ihmistä...
Ja sinulle joka oletit taas niinpaljon, ensiksikään minä en puolusta ketään vaan ihmettelen tätä kommunikaation tasoa ja toisekseen jos mieheni hakee itselleen huoran, toivottavasti ei ota ihan halvinta sillä luxus-ilotytöt ovat kuulemma todella kauniita vaikka heidän palveluksensa sitten vähän enemmän maksaisikin:) - Naikkonen vapaana
ei ole kirjoitti:
synonyymi huoralle. Huora on maksullinen nainen, toki teidän joidenkin miehet varmaan maksullistenkin naisten palveluja käyttää. Toinen nainen on ehkä itsekäs, jos tietää miehen olevan varattu, ehkä moraaliton, ehkä naiivi jos uskoo varatun miehen puheisiin ja lupauksiin. Myöntäkää että jos miehellänne on kakkonen, olette epäonnistuneet miehenne valinnassa. Potkikaa pihalle ja etsikää parempi tilalle ja lopettakaa huoritteleminen.
Potkikaa vaan pihalle, on sillä teidän
ihanalla, vaimoaan suuresti arvostavalla,
narusta vedettävällä miehellä jo
joku yöpaikka valmiina.
Ei siis palellukkaan yön aikana vaikka
yöpakkasia täällä pohjolassa keskikesällä
sattuukin. - vaimona 25v
Harm kirjoitti:
"No jos olet mies, käännä asetelma vain toisinpäin, onko sinulla niin huono itsetunto että luulet olevasi VAIMOSI pään sisällä niin vastenmielinen että mieluummin maksaa seksistä kuin harrastaa sitä sinun kanssasi. Sillä jos kakkonen on huora, vaimosihan maksaa hänelle palveluksista."
Mitä ihmeen tekemistä sillä olisi minun itsetunnon kanssa?
Yritä nyt ymmärtää että "huora" ei kuvaa tässä tapauksessa maksullista naista vaan kevytkenkäistä hipsuttelijaa ja se on loukkaus jolla osoitetaan yhden ihmisen asema toisiin ihmisiin.
Ei kai nyt kukaan kakkosta huoraksi syyttelevä häntä prostituutiosta oikeuteen halua, se on vain nimeke täysin yhteisöön kelpaamattomalle naiselle.
"Empaattisuus on ihmisessä hyve, mutta jos myötätuntoisuuteen kuuluu täysin itselle tuntemattomien ihmisten haukkuminen huoriksi tietämättä muuta ko kolmiodraamasta kuin vain petetyn osapuolen näkemyksen asiasta, en todellakaan kuulu sitten myötätuntoisiin ihmisiin."
Vai kolmiodraama.
Mikä ihmeen termi se sellainen on?
Jostakin viihderomaanista vetäisit sellaisen sitten?
Tämä on juuri tätä joidenkin miesten ja naisten tunne-elämässä kiehnäämistä jotka käyttävät vastaavia "hieoja termejä" kun alkaa joko vähän panettaa tai muuten leijua joka sitten muka itsestään johtaa asiaan kuin toiseenkin.
Ymmärrän kyllä käsitteen mutta voisitko nyt hyvä ihme kertoa millä loogisuuden mukaan siinä pitää mennä toista ihmistä pettämään? Ihan oikeasti tahtoisin tietää tuon asian ja mikään paskanjauhanta "vaikeasta eroamisesta, ja lapsista yms." ja muusta on turhaa siinä kun pettämisen kauttahan niile voi olla sama kohtalo tulossa.
Mikä ihme on pitää kulissia yllä kun se on niin helppo lopulta lopettaa. Ja jos sanot että ero on vaikea niin kyllä se huomattavasti vaikeampi on pettämisen jälkeen.
"Ainoa asia josta olen kanssasi samaa mieltä on ihmetykseni sen johdosta että vaimot ja rakastajattaret tappelevat kynsin hampain miehestä joka oikeastaan pettää kaikkia (häntäkään en halua huoraksi kutsua, koska en tiedä motiiveja teolleen)"
Hyvä että jostakin ollaan samaa mieltä.
Onko sillä motiivilla todella niin paljon väliä?
Mitä merkitystä uskollisuudella ja lupauksella on jos se yhtäkkiä rikotaan jos vain motiivi on oikea?
Tämä tarkoittaisi sitä että jokainen suhde voi sillä hetkellä muuttua kun toinen vain saa päähänsä sopivan motiivin pettää ja siinähän nämä pettäjät ovat hyviä, kaiken maailman tekosyissä yms. itselleen valehtelussa tai jossakin ihme ahdistuksessa että "muuten jää tämäkin "rakkaus" kokematta" jos en tuota naapurin äijää/muijaa pane ennen kuin ilmoitan asiasta kumppanilleni. Kakkosten kohdalla se on jotain täysin epätoivoista suhteen etsimistä ja makuualustana olemista.
Ei ole mitään ongelmaa vaihtaa jotain toiseen jos todella on sellainen tunne. Mutta eikö siitä tulisi ehkä tiedottaa kumppaniaan kun aikuisia ihmisiä kai kuitenkin ollaan?
Mielestäni se on ihan kaiken järjen ja tunteen vastaista kun muitakin mahdollisuuksia on kuten esimerkiksi todeta että suhteessa kaikki ei ole hyvin, yrittää ratkaista asia ja ilmoittaa kumppanille sitten että suhde on nyt syynissä ja mahdollisesti ero on tulossa.
Sen verran paljon olen nähnyt näitä tilanteita että ihan oikeasti ulkopuolisin silmin pahaa tekee. Ja tahtoisin tietää mikä ihmeen kolmiodraama se on sellainen että nuori nainen joka juuri on synnyttänyt ja oli pari vuotta sitten hehkeänä naimisiin menon johdosta syö nyt masennuslääkkeitä kun idiootti mies painaa kaupungilla jotain nuorta hutsua. Olisi kiva tietää se helvetin selitys sille muu kuin aivojen umpisolmu tai narsismi."Ja pettämisellä tapahtuupa se maksullisen kanssa vai ei, ei ole mitään tekemistä vaimon vastenmielisyyden kanssa muualla kuin sen miehen omassa päässä"
Itse kirjoitit näin eli
a)jos et ole todellisuudessa vastenmielinen
b)jos vaimosi/miehesi ei ole sanonut sinua vastenmieliseksi
c)jos kuitenkin luulet että pettäjän omassa päässä puoliso on vastenmielinen (kuten yllä olevassa lauseessa lukee), mielestäni kyse on petetyn kuvitelmista eli huonosta itsetunnosta
"Yritä nyt ymmärtää että "huora" ei kuvaa tässä tapauksessa maksullista naista vaan kevytkenkäistä hipsuttelijaa ja se on loukkaus jolla osoitetaan yhden ihmisen asema toisiin ihmisiin.
Ei kai nyt kukaan kakkosta huoraksi syyttelevä häntä prostituutiosta oikeuteen halua, se on vain nimeke täysin yhteisöön kelpaamattomalle naiselle."
Sinäkö voit osoittaa jonkun toisen ihmisen aseman muihin ihmisiin nähden? Sinäkö päätät kuka kelpaa yhteisöön ja kuka ei? Luuletko olevasi joku Jumala vai mikä? No ei kyllä tee suurtakaan vaikutusta.
Jos kerran tiedät termin kolmiodraama, mitä sitten kyselet? En muuten lue viihderomaaneja mutta jos yritit osoittaa jotenkin viihderomaaneja lukevien naisten alemmuuden sinunkaltaisiisi besserwissereihin nähden, löit vähän kirvestäsi nyt kiveen:)
Aika moni avioliitto päättyy eroon toisen osapuolen löydettyä uuden suhteen, harvallapa vaan on sitä kristallipalloa taskussaan josta näkisi että "ensi viikolla minun suuri rakkauteni kävelee minua vastaan Siwan kulmalla", joten harvapa osaa sitä eroakaan hakea ennen moista tapahtumaa. Näin karrikoiden kuvailtuna pettäminenhän siinä on tapahtunut. Kuinkahan paljon avioliittoja mahtaa olla jossa oikeastaan ollaan yhdessä vain tavan vuoksi mutta kun ei nähdä mitään "oikeaa" syytä erota ennen kuin sitten kun se toinen todella kävelee vastaan.
En minä ole pettämisen puolustaja, en vain ymmärrä miksi täällä voidaan huoritella ihmisiä tietämättä hevonpaskaakaan siitä todellisesta tilanteesta.
Olen todella pahoillani kertomasi surullisen jutun vuoksi, mutta jos tämä pettäjä olisi vaimon synnytyksen jälkeen kertonut eroavansa vaimostaan (sitähän olet perännyt, rehellisyyttä kumppania kohtaan), olisiko tilanne parempi mielestäsi...ehkä olisi pitänyt molempien miettiä hiukan tarkemmin sitä naimisiinmenoa jos kahden vuoden jälkeen ollaan tässä tilanteessa. - Harm
vaimona 25v kirjoitti:
"Ja pettämisellä tapahtuupa se maksullisen kanssa vai ei, ei ole mitään tekemistä vaimon vastenmielisyyden kanssa muualla kuin sen miehen omassa päässä"
Itse kirjoitit näin eli
a)jos et ole todellisuudessa vastenmielinen
c)jos kuitenkin luulet että pettäjän omassa päässä puoliso on vastenmielinen (kuten yllä olevassa lauseessa lukee), mielestäni kyse on petetyn kuvitelmista eli huonosta itsetunnosta
"Yritä nyt ymmärtää että "huora" ei kuvaa tässä tapauksessa maksullista naista vaan kevytkenkäistä hipsuttelijaa ja se on loukkaus jolla osoitetaan yhden ihmisen asema toisiin ihmisiin.
Ei kai nyt kukaan kakkosta huoraksi syyttelevä häntä prostituutiosta oikeuteen halua, se on vain nimeke täysin yhteisöön kelpaamattomalle naiselle."
Sinäkö voit osoittaa jonkun toisen ihmisen aseman muihin ihmisiin nähden? Sinäkö päätät kuka kelpaa yhteisöön ja kuka ei? Luuletko olevasi joku Jumala vai mikä? No ei kyllä tee suurtakaan vaikutusta.
Jos kerran tiedät termin kolmiodraama, mitä sitten kyselet? En muuten lue viihderomaaneja mutta jos yritit osoittaa jotenkin viihderomaaneja lukevien naisten alemmuuden sinunkaltaisiisi besserwissereihin nähden, löit vähän kirvestäsi nyt kiveen:)
Aika moni avioliitto päättyy eroon toisen osapuolen löydettyä uuden suhteen, harvallapa vaan on sitä kristallipalloa taskussaan josta näkisi että "ensi viikolla minun suuri rakkauteni kävelee minua vastaan Siwan kulmalla", joten harvapa osaa sitä eroakaan hakea ennen moista tapahtumaa. Näin karrikoiden kuvailtuna pettäminenhän siinä on tapahtunut. Kuinkahan paljon avioliittoja mahtaa olla jossa oikeastaan ollaan yhdessä vain tavan vuoksi mutta kun ei nähdä mitään "oikeaa" syytä erota ennen kuin sitten kun se toinen todella kävelee vastaan.
En minä ole pettämisen puolustaja, en vain ymmärrä miksi täällä voidaan huoritella ihmisiä tietämättä hevonpaskaakaan siitä todellisesta tilanteesta.
Olen todella pahoillani kertomasi surullisen jutun vuoksi, mutta jos tämä pettäjä olisi vaimon synnytyksen jälkeen kertonut eroavansa vaimostaan (sitähän olet perännyt, rehellisyyttä kumppania kohtaan), olisiko tilanne parempi mielestäsi...ehkä olisi pitänyt molempien miettiä hiukan tarkemmin sitä naimisiinmenoa jos kahden vuoden jälkeen ollaan tässä tilanteessa."a)jos et ole todellisuudessa vastenmielinen
c)jos kuitenkin luulet että pettäjän omassa päässä puoliso on vastenmielinen (kuten yllä olevassa lauseessa lukee), mielestäni kyse on petetyn kuvitelmista eli huonosta itsetunnosta"
En henkilökohtaisesti tajua tuota logiikkaa.
Tarkoitukseni oli kertoa että jos pettämisen syy on se että "kumppani on vastenmielinen" niin se on aika helvetin huono tekosyy pettää. Ja jos kumppani katsoo vaimonsa olevan vastenmielinen niin mitä hän tuossa suhteessa sitten tekee?
Ei sillä ole mitään tekemistä mitä petetty ajattelee mistään paitsi että hän alkaa miettimään että mistäköhän se pettäminen johtuu? Ja yksi ajatuksesita voi olla että syy on hänen joka nyt voi toden totta johtaa joissakin tapauksissa vähän ikävään kuvaan itsestä mikä nyt on vain taas aika hyvä syy olla pettämättä ketään.
"Ei kai nyt kukaan kakkosta huoraksi syyttelevä häntä prostituutiosta oikeuteen halua, se on vain nimeke täysin yhteisöön kelpaamattomalle naiselle."
Sinäkö voit osoittaa jonkun toisen ihmisen aseman muihin ihmisiin nähden? Sinäkö päätät kuka kelpaa yhteisöön ja kuka ei? Luuletko olevasi joku Jumala vai mikä? No ei kyllä tee suurtakaan vaikutusta.."
En ole jumala vaan selitän miksi ihmiset käyttävät tällaisia nimikkeitä. Ei haukkumisia tule liian kirjaimellisesti ottaa. "Huora" tarkoittaa "huonoa naista". Itsekin joskus olen käyttänyt kyseistä nimitystä silloin kun olen joutunut itse sanallisen hyökkäyksen kohteeksi. Ja yleensä se näyttää varsinkin hieman väritettynä tepsivän ja osuvan maaliinsa.
Parhaillaan kun haukut minua tuossa joksikin Itä-Saksalaiseksi makkaraksi tai jotain niin siinä samalla yrität alentaa minua. Oletko sinä jumalatar sitten tai yritätkö olla? Et varmaan mutta se kuuluu tapoihin varsinkin emotionaalisen hyökyaallon seurauksena.
"Jos kerran tiedät termin kolmiodraama, mitä sitten kyselet? En muuten lue viihderomaaneja mutta jos yritit osoittaa jotenkin viihderomaaneja lukevien naisten alemmuuden sinunkaltaisiisi besserwissereihin nähden, löit vähän kirvestäsi nyt kiveen:)"
No sieltähän tai muusta viihdeperinnöstä nämä ajatukset että pettäminen voi olla jotenkin "romanttista" periytyy.
"Aika moni avioliitto päättyy eroon toisen osapuolen löydettyä uuden suhteen, harvallapa vaan on sitä kristallipalloa taskussaan josta näkisi että "ensi viikolla minun suuri rakkauteni kävelee minua vastaan Siwan kulmalla", joten harvapa osaa sitä eroakaan hakea ennen moista tapahtumaa. Näin karrikoiden kuvailtuna pettäminenhän siinä on tapahtunut. Kuinkahan paljon avioliittoja mahtaa olla jossa oikeastaan ollaan yhdessä vain tavan vuoksi mutta kun ei nähdä mitään "oikeaa" syytä erota ennen kuin sitten kun se toinen todella kävelee vastaan."
"minun suuri rakkauteni" taitaa olla myös sieltä viihdekirjallisuuden puolelta eikö vain?
Se että ollaan jonkun kanssa tavan vuoksi ja sitten kohdataan joku uusi ei ole vielä pettämistä tietenkään. Kysymys ei ole siitä että pitäisi olla ikuisesti yhdessä vaan siitä ettei sitä sopimusta rikota pettämällä sen suhteen keston ajan. Voimme olla yhdessä päivän, viikon, vuoden tai tappiin asti mutta lupaan että sinä aikana olen vain sinun kanssasi koska muutenhan koko yhdessäolossa ja lupauksessa ei ole mitään järkeä.
"En minä ole pettämisen puolustaja, en vain ymmärrä miksi täällä voidaan huoritella ihmisiä tietämättä hevonpaskaakaan siitä todellisesta tilanteesta."
Huorittelu on aina ikävää, pettäminen ehkä noin miljoona kertaa ikävämpää olipa tekosyy siihen mikä hyvänsä.
"Olen todella pahoillani kertomasi surullisen jutun vuoksi, mutta jos tämä pettäjä olisi vaimon synnytyksen jälkeen kertonut eroavansa vaimostaan (sitähän olet perännyt, rehellisyyttä kumppania kohtaan), olisiko tilanne parempi mielestäsi...ehkä olisi pitänyt molempien miettiä hiukan tarkemmin sitä naimisiinmenoa jos kahden vuoden jälkeen ollaan tässä tilanteessa."
Joo, kumma kun en tajunnut. Todellakin onhan paljon järkevämpää mennä ensin naimisiin pettäjän omasta ehdotuksesta ja pettää se alkuperäinen lupaus kuin lopettaa suhde ennen avioliittoa ja lapsia tai yrittää lopettaa se niiden jälkeen. Nähtävästi ei miehen mielestä ja tahtoi elää kaksoiselämää. Eihän tuo mies oikeasti ketään rakasta mutta naiset vain luulottelevat niin.
Ai niin, mies halusi jatkaa vielä tätä avioliittoa ja kertoi "rakastavansa" vaimoaan. Nainen ei. Hmm...joo taas tällainen "vuosisadan rakkaustarina" jota allekirjoittanut ei ymmärrä kun ei ole "kokenut vastaavaa".
Ja tuo oli vain yksi esimerkki vastaavista tilanteista.
Ja jos kohtaa "elämänsä rakkauden" niin miksi ihmeessä sitä tulee sitten salailla pitkän aikaa edelleen toiselta? Eikö sitä kuvittelisi että ihminen tahtoo olla sitten sen yhden ihmisen kanssa oikeassa suhteessa ilman kenenkään pettämistä?
Mutta osalle ihmisistä ei yksi riitä koskaan ja sitten osa leijuu näissä suuri rakkaustarina fantasioissa. Ja soppa on valmis.
Mutta olemme varmaan eri linjoilla näissä jutuissa. - vaimona 25v
Harm kirjoitti:
"a)jos et ole todellisuudessa vastenmielinen
c)jos kuitenkin luulet että pettäjän omassa päässä puoliso on vastenmielinen (kuten yllä olevassa lauseessa lukee), mielestäni kyse on petetyn kuvitelmista eli huonosta itsetunnosta"
En henkilökohtaisesti tajua tuota logiikkaa.
Tarkoitukseni oli kertoa että jos pettämisen syy on se että "kumppani on vastenmielinen" niin se on aika helvetin huono tekosyy pettää. Ja jos kumppani katsoo vaimonsa olevan vastenmielinen niin mitä hän tuossa suhteessa sitten tekee?
Ei sillä ole mitään tekemistä mitä petetty ajattelee mistään paitsi että hän alkaa miettimään että mistäköhän se pettäminen johtuu? Ja yksi ajatuksesita voi olla että syy on hänen joka nyt voi toden totta johtaa joissakin tapauksissa vähän ikävään kuvaan itsestä mikä nyt on vain taas aika hyvä syy olla pettämättä ketään.
"Ei kai nyt kukaan kakkosta huoraksi syyttelevä häntä prostituutiosta oikeuteen halua, se on vain nimeke täysin yhteisöön kelpaamattomalle naiselle."
Sinäkö voit osoittaa jonkun toisen ihmisen aseman muihin ihmisiin nähden? Sinäkö päätät kuka kelpaa yhteisöön ja kuka ei? Luuletko olevasi joku Jumala vai mikä? No ei kyllä tee suurtakaan vaikutusta.."
En ole jumala vaan selitän miksi ihmiset käyttävät tällaisia nimikkeitä. Ei haukkumisia tule liian kirjaimellisesti ottaa. "Huora" tarkoittaa "huonoa naista". Itsekin joskus olen käyttänyt kyseistä nimitystä silloin kun olen joutunut itse sanallisen hyökkäyksen kohteeksi. Ja yleensä se näyttää varsinkin hieman väritettynä tepsivän ja osuvan maaliinsa.
Parhaillaan kun haukut minua tuossa joksikin Itä-Saksalaiseksi makkaraksi tai jotain niin siinä samalla yrität alentaa minua. Oletko sinä jumalatar sitten tai yritätkö olla? Et varmaan mutta se kuuluu tapoihin varsinkin emotionaalisen hyökyaallon seurauksena.
"Jos kerran tiedät termin kolmiodraama, mitä sitten kyselet? En muuten lue viihderomaaneja mutta jos yritit osoittaa jotenkin viihderomaaneja lukevien naisten alemmuuden sinunkaltaisiisi besserwissereihin nähden, löit vähän kirvestäsi nyt kiveen:)"
No sieltähän tai muusta viihdeperinnöstä nämä ajatukset että pettäminen voi olla jotenkin "romanttista" periytyy.
"Aika moni avioliitto päättyy eroon toisen osapuolen löydettyä uuden suhteen, harvallapa vaan on sitä kristallipalloa taskussaan josta näkisi että "ensi viikolla minun suuri rakkauteni kävelee minua vastaan Siwan kulmalla", joten harvapa osaa sitä eroakaan hakea ennen moista tapahtumaa. Näin karrikoiden kuvailtuna pettäminenhän siinä on tapahtunut. Kuinkahan paljon avioliittoja mahtaa olla jossa oikeastaan ollaan yhdessä vain tavan vuoksi mutta kun ei nähdä mitään "oikeaa" syytä erota ennen kuin sitten kun se toinen todella kävelee vastaan."
"minun suuri rakkauteni" taitaa olla myös sieltä viihdekirjallisuuden puolelta eikö vain?
Se että ollaan jonkun kanssa tavan vuoksi ja sitten kohdataan joku uusi ei ole vielä pettämistä tietenkään. Kysymys ei ole siitä että pitäisi olla ikuisesti yhdessä vaan siitä ettei sitä sopimusta rikota pettämällä sen suhteen keston ajan. Voimme olla yhdessä päivän, viikon, vuoden tai tappiin asti mutta lupaan että sinä aikana olen vain sinun kanssasi koska muutenhan koko yhdessäolossa ja lupauksessa ei ole mitään järkeä.
"En minä ole pettämisen puolustaja, en vain ymmärrä miksi täällä voidaan huoritella ihmisiä tietämättä hevonpaskaakaan siitä todellisesta tilanteesta."
Huorittelu on aina ikävää, pettäminen ehkä noin miljoona kertaa ikävämpää olipa tekosyy siihen mikä hyvänsä.
"Olen todella pahoillani kertomasi surullisen jutun vuoksi, mutta jos tämä pettäjä olisi vaimon synnytyksen jälkeen kertonut eroavansa vaimostaan (sitähän olet perännyt, rehellisyyttä kumppania kohtaan), olisiko tilanne parempi mielestäsi...ehkä olisi pitänyt molempien miettiä hiukan tarkemmin sitä naimisiinmenoa jos kahden vuoden jälkeen ollaan tässä tilanteessa."
Joo, kumma kun en tajunnut. Todellakin onhan paljon järkevämpää mennä ensin naimisiin pettäjän omasta ehdotuksesta ja pettää se alkuperäinen lupaus kuin lopettaa suhde ennen avioliittoa ja lapsia tai yrittää lopettaa se niiden jälkeen. Nähtävästi ei miehen mielestä ja tahtoi elää kaksoiselämää. Eihän tuo mies oikeasti ketään rakasta mutta naiset vain luulottelevat niin.
Ai niin, mies halusi jatkaa vielä tätä avioliittoa ja kertoi "rakastavansa" vaimoaan. Nainen ei. Hmm...joo taas tällainen "vuosisadan rakkaustarina" jota allekirjoittanut ei ymmärrä kun ei ole "kokenut vastaavaa".
Ja tuo oli vain yksi esimerkki vastaavista tilanteista.
Ja jos kohtaa "elämänsä rakkauden" niin miksi ihmeessä sitä tulee sitten salailla pitkän aikaa edelleen toiselta? Eikö sitä kuvittelisi että ihminen tahtoo olla sitten sen yhden ihmisen kanssa oikeassa suhteessa ilman kenenkään pettämistä?
Mutta osalle ihmisistä ei yksi riitä koskaan ja sitten osa leijuu näissä suuri rakkaustarina fantasioissa. Ja soppa on valmis.
Mutta olemme varmaan eri linjoilla näissä jutuissa.Me todellakin olemme eri linjoilla tässä asiassa, mutta onneksi mielipiteenvaihtomme on pysynyt suht siistinä (lukuunottamatta tietenkin tuota itä-saksalaiseksi makkaraksi haukkumista...hih:)).
En todellakaan puolustele kenenkään pettämistä, mutta tarinoita on niin monenlaisia, elämä kun ei ole niin mustavalkoista, sieltä löytyy myös harmaan sävyjä
Puhuessasi emotionaalisesta hyökyaallosta kuvittelet taas että kukaan naispuolinen ei pysty keskustelemaan asioista rationaalisesti...luulenpa että taas kirveesi vähän kilahti johonkin...olisiko ollut kivi:)
Mielestäni pettäminen ei ole romanttista mutta uskon kyllä vankasti rakkauteen, ja uskon että rakkaus ei katso aikaa eikä paikkaa. "Minun suuri rakkauteni" ei ole viihdekirjallisuudesta, kyllä hän nyt vetelee sikeitä tossa sohvalla ja on ihan todellinen, ollut jo 28 vuotta.
Toivon että myös sinä joskus löydät sen suuren rakkauden - Harm
vaimona 25v kirjoitti:
Me todellakin olemme eri linjoilla tässä asiassa, mutta onneksi mielipiteenvaihtomme on pysynyt suht siistinä (lukuunottamatta tietenkin tuota itä-saksalaiseksi makkaraksi haukkumista...hih:)).
En todellakaan puolustele kenenkään pettämistä, mutta tarinoita on niin monenlaisia, elämä kun ei ole niin mustavalkoista, sieltä löytyy myös harmaan sävyjä
Puhuessasi emotionaalisesta hyökyaallosta kuvittelet taas että kukaan naispuolinen ei pysty keskustelemaan asioista rationaalisesti...luulenpa että taas kirveesi vähän kilahti johonkin...olisiko ollut kivi:)
Mielestäni pettäminen ei ole romanttista mutta uskon kyllä vankasti rakkauteen, ja uskon että rakkaus ei katso aikaa eikä paikkaa. "Minun suuri rakkauteni" ei ole viihdekirjallisuudesta, kyllä hän nyt vetelee sikeitä tossa sohvalla ja on ihan todellinen, ollut jo 28 vuotta.
Toivon että myös sinä joskus löydät sen suuren rakkaudenKiitos mielipiteen vaihdosta.
Onhan se totta että maailma on harmaa eihän siitä pääse mihinkään. Olen vain itse niin kovin tarkka tietyissä asioissa rajan vetojen ja sen verran ikävää on nähnyt pettämisen jälkiseurauksena että en oikein muuta osaa kuin tuntea myötätuntoa näitä petettyjä kohtaan.
Huomioitavaa on että todellisessa maailmassa käsittelen asioita hieman eri tavoin kuin täällä foorumilla ja kyllähän sitä ymmärrystä pettäjiä kohtaan löytyy jos vain ymmärtävät mistä on kyse. Ongelma on vain että osa liehakoi aivan kuin se olisi hienoa ja osa ei tajua tuottamaansa tuskaa tai valehtelevat itselleen suhteiden laadusta.
Tulee juuri mieleen yksi parikymppinen neito jonka tunsin joka sitten pihkaantui tosissaan ukkomieheen. Naiivia unelmointiahan se oli jota kesti aikansa. Eivät kai jääneet koskaan kiinni mutta kyllähän se oli tälle naisellekin kova pala kun oli kaikenlaista piirtänyt jo valmiiksi mieleensä joka raukesi.
Vaadin aika paljon ihmisiltä ympärilläni ja tiedostan kyllä sen varsin hyvin. Mitä tulee emotionaalisiin hyökyaaltoihin niin se on tällä kertaa sinun kirveesi joka kolahtaa koska kyllähän niitä tunteita miehilläkin vain on. Kysymys on vain siitä miten niitä hallitsee sillä tavoin ettei niitä sido (vähän kuin villillä vikuroivalla hevosella ratsastaisi). Joskus tulee sanottua ja tehtyä tunteiden vallassa (olipa vihaa tai rakkautta) sellaista mitä ei suunnittele mutta mielestäni se ei ole mikään tekosyy niille. Muuten tässä oltaisiin jo telkien takana.
Eihän se rakkaus ikää, aikaa tai paikkaa katso, sillä varauksella kuitenkin näen että kyllä ne teot sitten määrittävät ihmisten elämää ja kyllä niiden jotka varattuina ollessaan kohtaavat jotain tuollaista olisi heidänkin helpompi suhde aloittaa jos eivät menisi pettämään. Mielestäni se estäisi jo paljon murhetta.
Ja hienoa että sinulle se todellinen oikea on sinne löytynyt ja hyvää jatkoa teille.
Tosin täytyy todeta etten taida jaksaa tästä aiheesta enää tällä foorumilla kommentoida, on sen verran raskas aihe. - ei ole...
vaimona 25v kirjoitti:
Juuri tästä erehdyksestä näkyy tämän huorittelun koko kuva...sinä oletit että olen kakkonen joten minua voi huoritella ja vieläpä niin törkeästi kuin sinä sen teit.
Huorittelijat olettavat että kakkonen vain on panopuuna sille pettävälle miehelle/vaimolle ja se petetty on täysin viaton koko tilanteeseen, suorastaan enkeli hän on. Mutta kun meistä kukaan ei voi tietää motiiveja näihin onettomiin tilanteisiin...mehän vaan oletetaan jotain ja se oikeuttaa haukkumaan huoraksi tuntematonta ihmistä...
Ja sinulle joka oletit taas niinpaljon, ensiksikään minä en puolusta ketään vaan ihmettelen tätä kommunikaation tasoa ja toisekseen jos mieheni hakee itselleen huoran, toivottavasti ei ota ihan halvinta sillä luxus-ilotytöt ovat kuulemma todella kauniita vaikka heidän palveluksensa sitten vähän enemmän maksaisikin:)olemassakaan joka oikeuttaisi toisen pettämisen...siitä siis lähdetään! Jos vaimossa/miehessä on vikaa niin niistä sitten puhutaan ja jos ei se auta niin sitten erotaan ja sen jälkeen on vapaa nussimaan niin montaa huoraa kun vaan kyrpä kestää...ja toisin päin...
Puoliso on siis aina syytön näihin tapauksiin...on suorastaan törkeää vierittää syytä hänen niskoilleen... - on...
Harm kirjoitti:
Kiitos mielipiteen vaihdosta.
Onhan se totta että maailma on harmaa eihän siitä pääse mihinkään. Olen vain itse niin kovin tarkka tietyissä asioissa rajan vetojen ja sen verran ikävää on nähnyt pettämisen jälkiseurauksena että en oikein muuta osaa kuin tuntea myötätuntoa näitä petettyjä kohtaan.
Huomioitavaa on että todellisessa maailmassa käsittelen asioita hieman eri tavoin kuin täällä foorumilla ja kyllähän sitä ymmärrystä pettäjiä kohtaan löytyy jos vain ymmärtävät mistä on kyse. Ongelma on vain että osa liehakoi aivan kuin se olisi hienoa ja osa ei tajua tuottamaansa tuskaa tai valehtelevat itselleen suhteiden laadusta.
Tulee juuri mieleen yksi parikymppinen neito jonka tunsin joka sitten pihkaantui tosissaan ukkomieheen. Naiivia unelmointiahan se oli jota kesti aikansa. Eivät kai jääneet koskaan kiinni mutta kyllähän se oli tälle naisellekin kova pala kun oli kaikenlaista piirtänyt jo valmiiksi mieleensä joka raukesi.
Vaadin aika paljon ihmisiltä ympärilläni ja tiedostan kyllä sen varsin hyvin. Mitä tulee emotionaalisiin hyökyaaltoihin niin se on tällä kertaa sinun kirveesi joka kolahtaa koska kyllähän niitä tunteita miehilläkin vain on. Kysymys on vain siitä miten niitä hallitsee sillä tavoin ettei niitä sido (vähän kuin villillä vikuroivalla hevosella ratsastaisi). Joskus tulee sanottua ja tehtyä tunteiden vallassa (olipa vihaa tai rakkautta) sellaista mitä ei suunnittele mutta mielestäni se ei ole mikään tekosyy niille. Muuten tässä oltaisiin jo telkien takana.
Eihän se rakkaus ikää, aikaa tai paikkaa katso, sillä varauksella kuitenkin näen että kyllä ne teot sitten määrittävät ihmisten elämää ja kyllä niiden jotka varattuina ollessaan kohtaavat jotain tuollaista olisi heidänkin helpompi suhde aloittaa jos eivät menisi pettämään. Mielestäni se estäisi jo paljon murhetta.
Ja hienoa että sinulle se todellinen oikea on sinne löytynyt ja hyvää jatkoa teille.
Tosin täytyy todeta etten taida jaksaa tästä aiheesta enää tällä foorumilla kommentoida, on sen verran raskas aihe."Eihän se rakkaus ikää, aikaa tai paikkaa katso, sillä varauksella kuitenkin näen että kyllä ne teot sitten määrittävät ihmisten elämää ja kyllä niiden jotka varattuina ollessaan kohtaavat jotain tuollaista olisi heidänkin helpompi suhde aloittaa jos eivät menisi pettämään. Mielestäni se estäisi jo paljon murhetta."
Ihmettelen mikä siinä on niin vaikeaa erota ensin siitä entisestään ennen kun aloittaa uuden suhteen...ensimmäinen virhe on mennä pettämään ja pitää puolisoa siinä sivussa ikäänkuin varalla jos ei siitä tulekaan mitään niin sitten voi palata takaisin entiseen...
Puhumattakaan siitä käsityksestä minkä jätät myös tähän uuteen rakkauteesi...helposti jää sellainen käsitys että tuo ukko/akka saattaa siis lennosta vaihtaa toiseen eikä kaihda pettämistä... - vaimona 25v
ei ole... kirjoitti:
olemassakaan joka oikeuttaisi toisen pettämisen...siitä siis lähdetään! Jos vaimossa/miehessä on vikaa niin niistä sitten puhutaan ja jos ei se auta niin sitten erotaan ja sen jälkeen on vapaa nussimaan niin montaa huoraa kun vaan kyrpä kestää...ja toisin päin...
Puoliso on siis aina syytön näihin tapauksiin...on suorastaan törkeää vierittää syytä hänen niskoilleen..."Jos vaimossa/miehessä on vikaa niin niistä sitten puhutaan ja jos ei se auta niin sitten erotaan ja sen jälkeen on vapaa nussimaan niin montaa huoraa kun vaan kyrpä kestää"
ja minkähän takia ne naiset jotka eronneen miehen kanssa nussivat, ovat huoria...siis sinä olet ainoa nainen tässä maailmassa joka et ole huora vai?
Puoliso on aina syytön...justjuu - nainen...
vaimona 25v kirjoitti:
"Jos vaimossa/miehessä on vikaa niin niistä sitten puhutaan ja jos ei se auta niin sitten erotaan ja sen jälkeen on vapaa nussimaan niin montaa huoraa kun vaan kyrpä kestää"
ja minkähän takia ne naiset jotka eronneen miehen kanssa nussivat, ovat huoria...siis sinä olet ainoa nainen tässä maailmassa joka et ole huora vai?
Puoliso on aina syytön...justjuujonka pillu muistuttaa enemmän yleistä käymälää on huora...nussi se sitten vapaata taikka varattua...
Ja en ole suinkaan ainut nainen tässä maailmassa joka ei ole huora...mutta sanotaan vaikka niin että olen huomattavasti tarkempi tavarastani kun aika moni tällä palstalla hilluva...en suinkaan pysähdy pyllistämään jokaisen paisuvan kyrvän kohdalla joka vastaan astelee :D
Ja puoliso on aina syytön jos toinen menee vieraisiin...kukaan ei näet pakota menemään...jos on ongelmia niin ensin erotaan ja sitten voi mennä vapaasti...
Kyllä sitä vikaa saa pettäjä etsiä sieltä omasta pääkopastaan...eikä se huorakaan suinkaan mitään synninpäästöä ole saamassa...moni kun tuputtaa suorastaan sitä haisevaa torttuaan...kunhan vaan joku huolis... - vaimona 25v
nainen... kirjoitti:
jonka pillu muistuttaa enemmän yleistä käymälää on huora...nussi se sitten vapaata taikka varattua...
Ja en ole suinkaan ainut nainen tässä maailmassa joka ei ole huora...mutta sanotaan vaikka niin että olen huomattavasti tarkempi tavarastani kun aika moni tällä palstalla hilluva...en suinkaan pysähdy pyllistämään jokaisen paisuvan kyrvän kohdalla joka vastaan astelee :D
Ja puoliso on aina syytön jos toinen menee vieraisiin...kukaan ei näet pakota menemään...jos on ongelmia niin ensin erotaan ja sitten voi mennä vapaasti...
Kyllä sitä vikaa saa pettäjä etsiä sieltä omasta pääkopastaan...eikä se huorakaan suinkaan mitään synninpäästöä ole saamassa...moni kun tuputtaa suorastaan sitä haisevaa torttuaan...kunhan vaan joku huolis...Eli toisinsanoen olet puutteessa elävä todella yksinäinen nainen jota joku mies on huijannut ja nyt mielestäsi kaikki naiset jotka toteuttavat normaalia seksuaaliviettiään, olkoonkin että ovat vapaita eivätkä sekaannu varattuihin miehiin, ovat huoria. Uskonpa että kyseessä on vain ja ainoastaan kauhea kateus heitä kohtaan koska sinulla ei ilmeisestikään kovin paljon vientiä riitä.
Säälin sinua - Varmasti...
vaimona 25v kirjoitti:
Eli toisinsanoen olet puutteessa elävä todella yksinäinen nainen jota joku mies on huijannut ja nyt mielestäsi kaikki naiset jotka toteuttavat normaalia seksuaaliviettiään, olkoonkin että ovat vapaita eivätkä sekaannu varattuihin miehiin, ovat huoria. Uskonpa että kyseessä on vain ja ainoastaan kauhea kateus heitä kohtaan koska sinulla ei ilmeisestikään kovin paljon vientiä riitä.
Säälin sinuavientiä riittää enemmän kun sulla ikinä...
En elä puutteessa enkä ole yksinäinenkään...ja siinä missä minä huorittelen niin näkyyhän sullakin olevan joku suurempi tarve analysoida minua...vaikka voin kertoa että älä ala ennustajaksi kun siihen sulla ei ole lahjoja...
Ja huoralle nyt kukaan ei voi olla kateellinen...jokainen voi halutessaan jakaa persettä kaikille halukkaille...mutta vain surkea ja rupinen ämmä alkaa siihen... - vaimona 25v
Varmasti... kirjoitti:
vientiä riittää enemmän kun sulla ikinä...
En elä puutteessa enkä ole yksinäinenkään...ja siinä missä minä huorittelen niin näkyyhän sullakin olevan joku suurempi tarve analysoida minua...vaikka voin kertoa että älä ala ennustajaksi kun siihen sulla ei ole lahjoja...
Ja huoralle nyt kukaan ei voi olla kateellinen...jokainen voi halutessaan jakaa persettä kaikille halukkaille...mutta vain surkea ja rupinen ämmä alkaa siihen...Kielenkäyttösi jo osoittaa miten katkera ja rikkinäinen ihminen olet, toivon todella että löydät itsellesikin joskus miehen joka sulattaa tuon katkeroituneen mielen että sinullakin olisi jotain muuta ajattelemista kuin vapaiden ihmisten seksuaalikäyttäytyminen.
- Huvittaa...
vaimona 25v kirjoitti:
Kielenkäyttösi jo osoittaa miten katkera ja rikkinäinen ihminen olet, toivon todella että löydät itsellesikin joskus miehen joka sulattaa tuon katkeroituneen mielen että sinullakin olisi jotain muuta ajattelemista kuin vapaiden ihmisten seksuaalikäyttäytyminen.
nää analyysit...mun kielen käyttöni ei kerro musta mitään...sun mielikuvitus nuo asiat sulle kertoo :D
- Naikkonen vapaana
Huvittaa... kirjoitti:
nää analyysit...mun kielen käyttöni ei kerro musta mitään...sun mielikuvitus nuo asiat sulle kertoo :D
Kyllä sun kirjotukset osottaa ettei keskusteleminen ja asioiden ymmärtäminen ole
vahvimpia puoliasi.
Ilmeeisesti et sitä pysty itse huomaamaan ja ton ikäsenä se on vaikea edes missään terapiassa
korjata.
Olet vaan oppinut jo lapsena kotoasi alapää tyylisen puhetavan.
Jos sen itse ymmäärtäisit, mitä kyllä epäilen,
voisit edes esittää fiksua. - lässytystä...
Naikkonen vapaana kirjoitti:
Kyllä sun kirjotukset osottaa ettei keskusteleminen ja asioiden ymmärtäminen ole
vahvimpia puoliasi.
Ilmeeisesti et sitä pysty itse huomaamaan ja ton ikäsenä se on vaikea edes missään terapiassa
korjata.
Olet vaan oppinut jo lapsena kotoasi alapää tyylisen puhetavan.
Jos sen itse ymmäärtäisit, mitä kyllä epäilen,
voisit edes esittää fiksua.En puhu arjessani näin mutta huorille itsensä näköistä tekstiä...niin se homma goes!!
Ja ikään kuin sinä tietäisit jotain mun lapsuudestani...heh heh :D
Keskusteleminen itseasiassa on yks mun vahvimmista puolistani...ja ymmärränkin oikein hyvin kun suomeksi kirjoitetaan...täällä sen sijaan on näkynyt joillakin lumpuilla ongelmia ymmärtää jopa omaa tekstiään :D - mummomuori
Harm kirjoitti:
Toki huorittellua yleensä tapahtuu liikaa ja vääriä ihmisiä kohtaan kuten kuvailitkin mutta se ei tarkoita ettei termissä olisi joskus perääkin.Nykyään tuolla huorittelulla ei ole juuri mitään vaikutusta. Sitä käytetään yleensä naisesta josta ei pidä. Nuoret tytötkin huorittelevat toisiaan päivittäin.
Huora sanaa käyttävät naiset huolettomammin kuin miehet. Sillä yritetään alentaa toista, kuten haukkumasanoilla muutenkin ( sitä kuuluisaa kissatappelua), mutta vaikutus on kyseenalainen. Se riippuu niin paljon tilanteesta.
Itse olen pannut merkille, että tätä sanaa kuulee liian usein omaan seksielämäänsä pettyneiltä naisilta (moraalinvartijat?). En tosin tiedä miksi?
Alunperin huora oli arvostettu ammatti, antiikin aikoina. Kristinusko teki siitä "synnillistä", jolloin jopa nainen joka nautti seksistä miehensä kanssa, oli huora tai omisti huoran luonteen.
Tämän haukkuma sanan ainoa tarkoitus on ollut pyrkiä hallitsemaan ja tukahduttamaan naisen seksuaalisuutta. Edelleenkin meitä arvotetaan seksuaalisen käyttäytymisen kautta, miehiä taas sosiaalisen aseman kautta. Miksi?
Mikä mielestäsi on sitten huoraamista?
Onko nainen joka laskelmoidusti menee avioliittoon miehen kanssa, jota ei suuremmin rakasta, vain saadakseen hyvän aseman, huora?
Nainen joka tilapäisesti tarvitsee rahaa ja antaa maksullista seksiä,(kuten suomessa opiskelija neitoset) eivätkä jää alalle.
Onko nainen joka seurustelee useamman kanssa ja sitten avioituu?
Nainen joka on avioitunut ja pettynyt ja hakee rakastajan?
Nainen joka on eronnut ja hakee rakastajaa, mutta ei vielä parisuhdetta?
Nainen joka etsii parisuhdetta, muutama seurusteluyritys ja joka ihastuu varattuun ja aloittaa suhteen?
Onko nainen joka tekee seksuaalisia kokeiluja ja haluaa löytää itselleen sopivan muodon ja partnerin?
Nainen joka ajautuu seksisuhteisiin, johtuen vaikeista mielenterveys ongelmista?
Nainen joka joutuu elättämään itseään ottamalla maksua seksistä? (Köyhyys, pakottaminen, alkoholismi, narkomania.)
Nainen joka tekee siitä ihan ammatin - maksaen sotut ym. muut ansioistaan? - Vaimoke
lässytystä... kirjoitti:
En puhu arjessani näin mutta huorille itsensä näköistä tekstiä...niin se homma goes!!
Ja ikään kuin sinä tietäisit jotain mun lapsuudestani...heh heh :D
Keskusteleminen itseasiassa on yks mun vahvimmista puolistani...ja ymmärränkin oikein hyvin kun suomeksi kirjoitetaan...täällä sen sijaan on näkynyt joillakin lumpuilla ongelmia ymmärtää jopa omaa tekstiään :DTodella hyvin osaat sen vahvimman puolesi
piilottaa.
Naikkonenhan vaan esitti osaatko edes esittää
fiksua, osaatko?
Ääliön esittäminen onnistuu näköjään
hyvin.
Typerä puhetyyli antaa typerän ja tyhmän kuvan
muille ihmisille sinusta.
Asiattomuudet ja toisien ihmisten aliarvioivat sanat ei ole fiksua käytöstä. - Vaimoke
mummomuori kirjoitti:
Nykyään tuolla huorittelulla ei ole juuri mitään vaikutusta. Sitä käytetään yleensä naisesta josta ei pidä. Nuoret tytötkin huorittelevat toisiaan päivittäin.
Huora sanaa käyttävät naiset huolettomammin kuin miehet. Sillä yritetään alentaa toista, kuten haukkumasanoilla muutenkin ( sitä kuuluisaa kissatappelua), mutta vaikutus on kyseenalainen. Se riippuu niin paljon tilanteesta.
Itse olen pannut merkille, että tätä sanaa kuulee liian usein omaan seksielämäänsä pettyneiltä naisilta (moraalinvartijat?). En tosin tiedä miksi?
Alunperin huora oli arvostettu ammatti, antiikin aikoina. Kristinusko teki siitä "synnillistä", jolloin jopa nainen joka nautti seksistä miehensä kanssa, oli huora tai omisti huoran luonteen.
Tämän haukkuma sanan ainoa tarkoitus on ollut pyrkiä hallitsemaan ja tukahduttamaan naisen seksuaalisuutta. Edelleenkin meitä arvotetaan seksuaalisen käyttäytymisen kautta, miehiä taas sosiaalisen aseman kautta. Miksi?
Onko nainen joka laskelmoidusti menee avioliittoon miehen kanssa, jota ei suuremmin rakasta, vain saadakseen hyvän aseman, huora?
Nainen joka tilapäisesti tarvitsee rahaa ja antaa maksullista seksiä,(kuten suomessa opiskelija neitoset) eivätkä jää alalle.
Nainen joka etsii parisuhdetta, muutama seurusteluyritys ja joka ihastuu varattuun ja aloittaa suhteen?
Onko nainen joka tekee seksuaalisia kokeiluja ja haluaa löytää itselleen sopivan muodon ja partnerin?
Nainen joka ajautuu seksisuhteisiin, johtuen vaikeista mielenterveys ongelmista?
Nainen joka joutuu elättämään itseään ottamalla maksua seksistä? (Köyhyys, pakottaminen, alkoholismi, narkomania.)
Nainen joka tekee siitä ihan ammatin - maksaen sotut ym. muut ansioistaan?myyminen on ilmeisen kannattava bisnes.
Huora on vanhalta kuulostava ammattinimenä,
monet ammattinimet on muuttunut ja vanhat on hykyään hassuja tai haukkuma sanoja.
Huoraaminen antaa kuvan enemmän pettämisestä.
Itsensä myyminen taas nykyajan prostituoitujen
työltä.
Tämä oli vaan mun ajatuksia, mielenkiintonen aihe kuitenkin. Minä en tuomitse en usko olevani siihen
riittävän synnitön ja eikös ne pahat teot arvioida vasta sielä viimisellä portilla niin kauan kun kuitenkin muita vahingoittamatta
täällä elellään. - vaimona 25v
mummomuori kirjoitti:
Nykyään tuolla huorittelulla ei ole juuri mitään vaikutusta. Sitä käytetään yleensä naisesta josta ei pidä. Nuoret tytötkin huorittelevat toisiaan päivittäin.
Nainen joka tekee siitä ihan ammatin - maksaen sotut ym. muut ansioistaan?Nyt napsahti tähän ketjuun ensimmäinen asiaa todella pohdiskeleva kannanotto...KIITOS SIITÄ. Muutamat naiset täällä katsovat etuoikeudekseen kutsua lähes ketä tahansa huoraksi, syyksi riittää välillä pelkästään se että on erimieltä asioista:).
Olen myös pannut merkille että suurimmat "huorittelijat" ovat omaan elämäänsä pettyneitä moralinvartijoita, jotka ovat päättäneet että kun mulla ei ole kivaa ei kenelläkään muullakaan saa olla.
Ymmärrän erittäin hyvin miten petetty vaimo/avovaimo/tyttöystävä lipsauttaa raivoissaan tämän sanan ilmoille kun asiaa käsitellään asianomaisten henkilöiden kesken, mutta sitä en ymmärrä että täällä palstoilla tuntuu olevan täysin hyväksyttävää kutsua huoraksi täysin tuntemattomia henkilöitä joiden elämästä emme todellakaan juuri mitään tiedä.
Perheväkivaltatapauksissa olen ollut aina sitä mieltä että se heikompi ihminen lyö kun ei enää sanallisesti toiselle pärjää...tämä huorittelu on vähän vastaavaa...kun ei enää mitään muuta argumenttia keksitä sanotaan toista huoraksi...eli sota on käytännössä hävitty.
Kun täällä nyt näkyy olevan paljon petettyjä vaimoja ja vastaavasti niitä kakkosia, miksi ette yritä asiallisesti keskustella asioista, ehkä vaimot saisivat jotain vinkkejä mitä se mies oikein muista naisista etsii (sillä jotainhan hän etsii) ja päinvastoin, kakkonen saattaisi ymmärtää (varsinkin jos kyse on vain ilonpidosta) miten sivusuhde pahimmillaan voi aiheuttaa korvaamattomia vahinkoja perheelle.
Olen ehkä vähän turhan utopistinen luullessani että voidaan näinkin hankalasta asiasta keskustella asiallisesti, mutta näen asian niin että vaimojen raivoisat hyökkäykset törkeää kieltä käyttäen aiheuttavat ainakin minussa sen että alan jopa ymmärtää miksi mies etsii itselleen toisen naisen... - Mies vai sika
vaimona 25v kirjoitti:
Nyt napsahti tähän ketjuun ensimmäinen asiaa todella pohdiskeleva kannanotto...KIITOS SIITÄ. Muutamat naiset täällä katsovat etuoikeudekseen kutsua lähes ketä tahansa huoraksi, syyksi riittää välillä pelkästään se että on erimieltä asioista:).
Olen myös pannut merkille että suurimmat "huorittelijat" ovat omaan elämäänsä pettyneitä moralinvartijoita, jotka ovat päättäneet että kun mulla ei ole kivaa ei kenelläkään muullakaan saa olla.
Ymmärrän erittäin hyvin miten petetty vaimo/avovaimo/tyttöystävä lipsauttaa raivoissaan tämän sanan ilmoille kun asiaa käsitellään asianomaisten henkilöiden kesken, mutta sitä en ymmärrä että täällä palstoilla tuntuu olevan täysin hyväksyttävää kutsua huoraksi täysin tuntemattomia henkilöitä joiden elämästä emme todellakaan juuri mitään tiedä.
Perheväkivaltatapauksissa olen ollut aina sitä mieltä että se heikompi ihminen lyö kun ei enää sanallisesti toiselle pärjää...tämä huorittelu on vähän vastaavaa...kun ei enää mitään muuta argumenttia keksitä sanotaan toista huoraksi...eli sota on käytännössä hävitty.
Kun täällä nyt näkyy olevan paljon petettyjä vaimoja ja vastaavasti niitä kakkosia, miksi ette yritä asiallisesti keskustella asioista, ehkä vaimot saisivat jotain vinkkejä mitä se mies oikein muista naisista etsii (sillä jotainhan hän etsii) ja päinvastoin, kakkonen saattaisi ymmärtää (varsinkin jos kyse on vain ilonpidosta) miten sivusuhde pahimmillaan voi aiheuttaa korvaamattomia vahinkoja perheelle.
Olen ehkä vähän turhan utopistinen luullessani että voidaan näinkin hankalasta asiasta keskustella asiallisesti, mutta näen asian niin että vaimojen raivoisat hyökkäykset törkeää kieltä käyttäen aiheuttavat ainakin minussa sen että alan jopa ymmärtää miksi mies etsii itselleen toisen naisen...onkin tällä palstoilla ainoa toivottavasti jotain hyvää ja kehitystä eteenpäin aiheuttava pointti.
Jos vaimot ja kakkoset oppisivat jotain toisiltaan.
Toivottavasti ei ole vaan utopistinen haave.
Fantasioidaan siitä vielä.
Jos vaimo avaisi silmänsä ja ilman sitä julmettua
vihaa kuuntelisi syyttämättä ketään voisi ehkä löytää sen mitä ei ole ehtinyt kodinhoito kiireiltään huomioimaan, voisiko avioliitossa puhaltaa uudet tuulet makuuhuoneessa??
Siinä olisi ukolla ihmettelemistä kun eukko
ei jonain yönä kömmikkään flanelli mekossa peiton alle.
Stringit ja mustat pitsit sais kyytiä.
Mies jäisi monena iltana mielummin harrastamaan
vapaapainia oman vaimon kanssa kun muuten
on etsinyt täyttymystä työpaikan kompuutterilta.
Nämä fantasiat joskus on hurjia haaveita.
Vaikka jos oikein ajattelee onko se hurjaa jos oman vaimon joskus toivoisi olevan kotonaan pikkusen edes leikillään hutsu.
Omalle miehelle hei,,,olkaa edes hetki. - kaksi viikkoa
vaimona 25v kirjoitti:
Nyt napsahti tähän ketjuun ensimmäinen asiaa todella pohdiskeleva kannanotto...KIITOS SIITÄ. Muutamat naiset täällä katsovat etuoikeudekseen kutsua lähes ketä tahansa huoraksi, syyksi riittää välillä pelkästään se että on erimieltä asioista:).
Olen ehkä vähän turhan utopistinen luullessani että voidaan näinkin hankalasta asiasta keskustella asiallisesti, mutta näen asian niin että vaimojen raivoisat hyökkäykset törkeää kieltä käyttäen aiheuttavat ainakin minussa sen että alan jopa ymmärtää miksi mies etsii itselleen toisen naisen...olen lueskellut näitä ketjuja.
En ole koskaan, enkä missään törmännyt näin viisaaseen ja älykkääseen ihmiseen kuin sinä olet!
Ihan aikuisten oikeasti, sinun kirjoituksissasi tulee esiin sivistyneisyys, empatia. Jos sinun kaltaisiasi ihmisiä olisi enemmän, tämä maailma olisi paljon parempi. Selätit jopa sen äkäpussi-harmin!
Sitten täällä tosiaan on ihmisiä, joiden olisi syytä käydä tarkistuttamassa lääkityksensä, tai ainakin jatkaa terapiaansa, tai sitten molempia.
Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että ketään on turha huoritella. Mies menee vieraisiin, kun ei saa kotona haluamaansa. Huora ei ole ainakaan se, joka antaa miehelle sitä, mistä tämä on jäänyt paitsi. - vaimona 25v
kaksi viikkoa kirjoitti:
olen lueskellut näitä ketjuja.
En ole koskaan, enkä missään törmännyt näin viisaaseen ja älykkääseen ihmiseen kuin sinä olet!
Ihan aikuisten oikeasti, sinun kirjoituksissasi tulee esiin sivistyneisyys, empatia. Jos sinun kaltaisiasi ihmisiä olisi enemmän, tämä maailma olisi paljon parempi. Selätit jopa sen äkäpussi-harmin!
Sitten täällä tosiaan on ihmisiä, joiden olisi syytä käydä tarkistuttamassa lääkityksensä, tai ainakin jatkaa terapiaansa, tai sitten molempia.
Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että ketään on turha huoritella. Mies menee vieraisiin, kun ei saa kotona haluamaansa. Huora ei ole ainakaan se, joka antaa miehelle sitä, mistä tämä on jäänyt paitsi.Kiitos nyt kohteliaisuudesta, jollei sitten ollut sarkasmia ja minä pöljä vaan en ymmärtänyt:). Nostit kuitenkin minut vähän turhan korkealle, maailma vaan on tasoitellut minua hiukan kovemmalla kädellä ja olen oppinut katsomaan asioita vähän useammalta taholta. Elämäni aikana olen huomannut ettei ole yhtä suurta totuutta olemassa. Toivon kaikille, niin ykkösille, kakkosille kuin meille ihan vaan sivusta seuraajillekin hiukan malttia ja rohkeutta kohdata vaikeat asiat pystypäin halventamatta itseään ja muita kanssakeskustelijoita. Kun nyt jokainen oikein menee itseensä (minä mukaan lukien), huomaa että kukaan meistä ei ole täydellinen tai edes lähes.
- olet...
vaimona 25v kirjoitti:
Olen ehkä vähän turhan utopistinen luullessani että voidaan näinkin hankalasta asiasta keskustella asiallisesti, mutta näen asian niin että vaimojen raivoisat hyökkäykset törkeää kieltä käyttäen aiheuttavat ainakin minussa sen että alan jopa ymmärtää miksi mies etsii itselleen toisen naisen...pannut merkille että olen elämääni pettynyt? Olisi todella kiintoisaa tietää miten sinä tällaisia asioita "huomaat" joista en ole itse edes tietoinen :D
Olet veivannut tätä asiaa niin suurella kiihkolla että minä olen taas pannut merkille että kolahti omaan nilkkaan...ja pahasti :D
Mutta mun mielipiteelle et mitään voi vaikka kuinka asiaa täällä vatkaat...
Huora sanaa voi aivan huoletta käyttää "naisesta" joka on hyvin antelias pillunsa suhteen...ja sitä käyttää muuten aika moni kyseisistä ämmistä...
Ja minä en mennyt eilen naimisiin...eli siis en ole edelleenkään vaimo...
Kyllä täällä muutkin ihmiset paheksuvat lumppujen toimintaa... - vaimona 25v
olet... kirjoitti:
pannut merkille että olen elämääni pettynyt? Olisi todella kiintoisaa tietää miten sinä tällaisia asioita "huomaat" joista en ole itse edes tietoinen :D
Olet veivannut tätä asiaa niin suurella kiihkolla että minä olen taas pannut merkille että kolahti omaan nilkkaan...ja pahasti :D
Mutta mun mielipiteelle et mitään voi vaikka kuinka asiaa täällä vatkaat...
Huora sanaa voi aivan huoletta käyttää "naisesta" joka on hyvin antelias pillunsa suhteen...ja sitä käyttää muuten aika moni kyseisistä ämmistä...
Ja minä en mennyt eilen naimisiin...eli siis en ole edelleenkään vaimo...
Kyllä täällä muutkin ihmiset paheksuvat lumppujen toimintaa...Oletko oikeasti niin itsekeskeinen ihminen, että luulet kaikkien tällä palstalla olevien kirjoitusten liittyvän jotenkin sinuun?
Minun silmissäni sinä olet ainoastaan erittäin huonokäytöksinen sinkkunainen jonka mielipiteet ovat erilaisia kuin minun.
En mielestäni ole lainkaan kiihtyneessä mielentilassa, sillä jotkut ihmiset (mukaanlukien minä) pystyvät keskustelemaan asioista ilman ylilyöntejä. Sinun kihtymystilastasi en tiedä mutta tunnut kyllä käyvän vähän ylikierroksilla koko ajan.
Mikähän minuun nyt kolahti kovaa? Se kun huorittelit minua vai mikä? Älä nyt luule itsestäsi liikoja, sillä täällä on paljon mielenkiintoisempia ihmisiä joilla ihan oikeasti on jotain järkevää sanottavaa.
Uskon todellakin ettet mennyt naimisiin eilen ja tuskin menet huomennakaan:), sillä en usko että sellaista masokistia miessukukunnasta löytyykään että jaksaisi kanssasi.
Ymmärränkin että joku petetty vaimo paheksuu "lumppujen" toimintaa kuten asian ilmaisit, mutta siitä päätellen että olet niin kovasti ajanut tätä asiaa "huorittelun" oikeutuksesta, olet elämäänsä pettynyt sinkkunainen joka ei miestä itselleen saa ja siksipä paheksuu kaikkien muiden elämää tietämättä siitä lopulta yhtään mitään.
Hyvää jatkoa kuitenkin sinulle ja toivon että löydät elämällesi jotain sisältöä. - mummomuori
vaimona 25v kirjoitti:
Olen ehkä vähän turhan utopistinen luullessani että voidaan näinkin hankalasta asiasta keskustella asiallisesti, mutta näen asian niin että vaimojen raivoisat hyökkäykset törkeää kieltä käyttäen aiheuttavat ainakin minussa sen että alan jopa ymmärtää miksi mies etsii itselleen toisen naisen...Samoin minä ymmärrän että kiivastuksissaan ja vihan voimalla sitä sanoo, ennen kuin ajattelee. Ilmentää vain voimatonta raivoa, kun ei ei oikein muuhun pysty. Vaati henkistä kanttia kasvaa tuosta yli.
Mutta tämä palsta kuvannee juuri huoritteluillaan sitä, että koko sana ei merkitse enää mitään. Se on vain pahan mielen ilmaisu.
Jostain kumman syystä joillakin kielenkäyttö on niin alatyylistä, että on vaikea uskoa heidän todella ajattelevan tai olevan tosissaan. Mieli on täynnä irstaita, mustaa vihaa ja kostonhalua.Kuin muut naiset olisivat pahimpia vihollisia ja meidän oma naisen seksuaalisuus likaista.
Kilpailemme niin rajusti siitä, kuka meistä on miehen mielestä paras. Kuin lapset - ketä isi rakastaa eniten!
Jos me naiset oppisimme pitämään yhtä, puhumaan keskenämme ja arvostamaan myös toisenlaisia näkökantoja, ei ehkä miesten "renttuilu" onnistuisi niin hyvin kuin nyt? - puolustelet kakkos
vaimona25v kirjoitti:
naisia , oletko itse kakkonen , ja jos olet jonkun varatun miehen ilolintu ,siis levitteelet haarojasi toisen naisen avio miehelle , olet huora ,siitä et kauniilla puhumisellakaan pääse eroon ,se on silloin sinun oikea arvo nimi ,kait sinulla sen verran on perus sivistystä että sen tiedät.
- tylsää juhannuspäivänä
puolustelet kakkos kirjoitti:
naisia , oletko itse kakkonen , ja jos olet jonkun varatun miehen ilolintu ,siis levitteelet haarojasi toisen naisen avio miehelle , olet huora ,siitä et kauniilla puhumisellakaan pääse eroon ,se on silloin sinun oikea arvo nimi ,kait sinulla sen verran on perus sivistystä että sen tiedät.
"MIKSI sinä
puolustelet kakkos naisia , oletko itse kakkonen , ja jos olet jonkun varatun miehen ilolintu ,siis levitteelet haarojasi toisen naisen avio miehelle , olet huora ,siitä et kauniilla puhumisellakaan pääse eroon ,se on silloin sinun oikea arvo nimi ,kait sinulla sen verran on perus sivistystä että sen tiedät."
MIKSI sinä puolustelet kakkosnaisia? Oletko itse kakkonen? Jos olet jonkun varatun miehen ilolintu, siis levittelet haarojasi toisen naisen aviomiehelle, olet huora. Siitä et kauniilla puhumisellakaan pääse eroon, se on silloin sinun oikea arvonimesi, kai sinulla sen verran on perussivistystä että sen tiedät.
Tylsää nyt kun oli, ajattelin korjailla kielioppivirheet tämän "perussivistyneen" jutusta.
Sorry jos olin ilkeä. - ilkeyttä ole
tylsää juhannuspäivänä kirjoitti:
"MIKSI sinä
puolustelet kakkos naisia , oletko itse kakkonen , ja jos olet jonkun varatun miehen ilolintu ,siis levitteelet haarojasi toisen naisen avio miehelle , olet huora ,siitä et kauniilla puhumisellakaan pääse eroon ,se on silloin sinun oikea arvo nimi ,kait sinulla sen verran on perus sivistystä että sen tiedät."
MIKSI sinä puolustelet kakkosnaisia? Oletko itse kakkonen? Jos olet jonkun varatun miehen ilolintu, siis levittelet haarojasi toisen naisen aviomiehelle, olet huora. Siitä et kauniilla puhumisellakaan pääse eroon, se on silloin sinun oikea arvonimesi, kai sinulla sen verran on perussivistystä että sen tiedät.
Tylsää nyt kun oli, ajattelin korjailla kielioppivirheet tämän "perussivistyneen" jutusta.
Sorry jos olin ilkeä.jos hieman sivistää "perussivistynyttä" :D
Sitä minä vaan en ymmärrä, että kuinka meidän koululaitoksestamme voi selviytyä oppimatta kirjoittamaan *hämmästelee* - Vaimoke
ilkeyttä ole kirjoitti:
jos hieman sivistää "perussivistynyttä" :D
Sitä minä vaan en ymmärrä, että kuinka meidän koululaitoksestamme voi selviytyä oppimatta kirjoittamaan *hämmästelee*tällä foorumilla on korvannut
suunnaton innostus muiden ihmisten
alentamiseen.
Tunteehan siinä itsensä isoksi ja vahvaksi.
Täydelliseksi.
- kakkosena
ei tunnu mitenkään tällä palstalla tuo huorittelu. Se kertoo ainoastaan siitä huorittelijasta itsestään, enkä pysty häntä kovin korkealle arvostamaan, päin vastoin.
Huorittelijoilla on itsellään joku luulo, että he voivat sillä sanalla sivaltaa ja alentaa toisen, jota heidän miehensä heitä itseään parempana pitää.
Enneminkin säälin sen sanan käyttäjiä.- kantaan...
Kun ei ykkösen rahkeet riitä vetämään miestä vieraiden vällyjen välistä omien väliin, aletaan nimitellä. Aivan sama minulle, miksikä lahna-avokki minua päänsä sisällä nimittää - ylväs luonto kun ei anna myöden myöntää edes bestikselle, että mies hakee eläväisempää seuraa kuin kotoisa lahna.
- Panacea
kantaan... kirjoitti:
Kun ei ykkösen rahkeet riitä vetämään miestä vieraiden vällyjen välistä omien väliin, aletaan nimitellä. Aivan sama minulle, miksikä lahna-avokki minua päänsä sisällä nimittää - ylväs luonto kun ei anna myöden myöntää edes bestikselle, että mies hakee eläväisempää seuraa kuin kotoisa lahna.
Oliko tämä tahatonta huumoria: moittia toista nimittelystä ja kutsua sitten "lahna-avokiksi"?
Hih - Naulapää
Panacea kirjoitti:
Oliko tämä tahatonta huumoria: moittia toista nimittelystä ja kutsua sitten "lahna-avokiksi"?
Hih;-)
Arvelinkin sun olevan "hereillä"... - taas kerran
Naulapää kirjoitti:
;-)
Arvelinkin sun olevan "hereillä"...Taas kerran tässäkin ketjussa eräs ilman miestä ja munaa oleva naikkonen pitää itseään jotenkin parempana kun jaksaa ja viitsii ihan ku joku aivoton tampio huoritella muita naisia!! Tämä hänen huora/possu linjansa on todella säälittävää ja katkeraa luettavaa. Hän "mainostaa" että saa munaa muutenkin ku pyllistämällä joka kyrvän edessä! Voi jumalauta sentään, mistä hän muka tietää kaikki muut naiset,siis nämä "huorat" niin tekevät?!! Kyllä osaa olla lapsellinen akka ja lapselliset jutut! Ei täällä todellakaan kenenkään muunkaan tarvitse olla perse pystyssä joka kyrvän kohalla, kyllä täällä kuule kaikki on aivan tavallisia, aikuisia naisia normaali haluineen ja suhteineen. Ja jos joku nyt sattuu pyllistämään varatulle kyrvälle, ei se ole yhtään sen kummempaa ku sille omalle pettävälle äijälle perseen pyllistäminen!! tai keelle muulle tahansa! KATOS KU NORMAALI AIKUINEN NAINEN HALUAA JA TARVITSEE SEKSIÄ SIINÄ KUIN MIESKIN!!! Sitä sinä et voi myöntää etkä voi myöskään myöntää ettet tällä hetkellä saa vapaata tai varattuakaan kyrpää! Kukaan ei usko tuohon sun tarjontaan, ja siksi huorittelet täällä kaikki muut naiset jotka onnessaan kertovat miten saavat NAMIA!! NAM NAM NAM NAM NAM ...LURPS JA LIPS...ON SE VAAN NIIN IHANAN NAMIA!!!
- on...
taas kerran kirjoitti:
Taas kerran tässäkin ketjussa eräs ilman miestä ja munaa oleva naikkonen pitää itseään jotenkin parempana kun jaksaa ja viitsii ihan ku joku aivoton tampio huoritella muita naisia!! Tämä hänen huora/possu linjansa on todella säälittävää ja katkeraa luettavaa. Hän "mainostaa" että saa munaa muutenkin ku pyllistämällä joka kyrvän edessä! Voi jumalauta sentään, mistä hän muka tietää kaikki muut naiset,siis nämä "huorat" niin tekevät?!! Kyllä osaa olla lapsellinen akka ja lapselliset jutut! Ei täällä todellakaan kenenkään muunkaan tarvitse olla perse pystyssä joka kyrvän kohalla, kyllä täällä kuule kaikki on aivan tavallisia, aikuisia naisia normaali haluineen ja suhteineen. Ja jos joku nyt sattuu pyllistämään varatulle kyrvälle, ei se ole yhtään sen kummempaa ku sille omalle pettävälle äijälle perseen pyllistäminen!! tai keelle muulle tahansa! KATOS KU NORMAALI AIKUINEN NAINEN HALUAA JA TARVITSEE SEKSIÄ SIINÄ KUIN MIESKIN!!! Sitä sinä et voi myöntää etkä voi myöskään myöntää ettet tällä hetkellä saa vapaata tai varattuakaan kyrpää! Kukaan ei usko tuohon sun tarjontaan, ja siksi huorittelet täällä kaikki muut naiset jotka onnessaan kertovat miten saavat NAMIA!! NAM NAM NAM NAM NAM ...LURPS JA LIPS...ON SE VAAN NIIN IHANAN NAMIA!!!
ongelma saada vapaata miestä...pitää tyytyä tuohon rupisen huoran rooliin ja ottaa varattua munaa kun ei rahkeet muuhunkaan riitä...huora kelpaa kyllä nussimiseen mutta ei mihinkään muuhun...
Ja älä ole kateellinen...mulla on varmasti enemmän vientiä kun sulla...hyvästä ulkomuodosta on aika paljon apua :D - Mies vai sika
on... kirjoitti:
ongelma saada vapaata miestä...pitää tyytyä tuohon rupisen huoran rooliin ja ottaa varattua munaa kun ei rahkeet muuhunkaan riitä...huora kelpaa kyllä nussimiseen mutta ei mihinkään muuhun...
Ja älä ole kateellinen...mulla on varmasti enemmän vientiä kun sulla...hyvästä ulkomuodosta on aika paljon apua :DPieni joukko meistä miehistä valitsee naisensa vaan ulkokuoren perusteella.
Ikävä noin kauniille naiselle kertoa että
se aivotoiminta vie kuitenkin pidemmän korren.
Ensivaikutelma on tosi tärkeä mutta sen vaikutelman voi saada muutenkin kun katselemalla.
Käytös ja äänenkäyttö on ykkösiä.
Puhetyyli, kohteliaat ja muita huomioivat sanat,
prinsessa jää toiseksi jos ei sitä hallitse. - asennevamma?
Mies vai sika kirjoitti:
Pieni joukko meistä miehistä valitsee naisensa vaan ulkokuoren perusteella.
Ensivaikutelma on tosi tärkeä mutta sen vaikutelman voi saada muutenkin kun katselemalla.
prinsessa jää toiseksi jos ei sitä hallitse.huora ja huora...! onko sulla naisena naiseudesta pahakin asennevamma? eihän noin naurettavaa kukaan jaksa hokea, muut kuin sinä! aivan uskomaton juttu!! ja mistä luulet tai kuvittelet että "vain" sinulla on upea ulkomuoto? oletko nähnyt täällä monenkin naisen kuvan?! vai mistä tuo sinun hokema rupisesta huorasta on lähtöisin? ihan oikeesti hei, onko sulla joku asennevamma? tai joku muu kehitys häiriö?! ja mistä sinä muuten tiedät kenenkään vapaiden miesten saannin? oletko niin naurettavan lapsellinen että tosiaan kuvittelet että kukaan muu vapaa nainen ei saa vapaita miehiä kuin sinä?! eli kaikki muut tyytyvät "pakosta" varattuun munaan koska ovat niin rupisia huoria?! Ei helevetti, luepas nyt omia kirjotuksiasi ja mieti vähän miten lapsellisia ne ovat!! En ole ikinä tavannut enkä kuullut yhtä lapsellista naista!! Jos nyt olet edes aikuinen. Sen vaan voin todeta että oma tyttäreni 18-v. on paljon paljon aikuisemman oloinen ja fiksumpi kuin tämä lapsellinen huora/possuttelija! Luojan kiitos on kehittynyt normaalisti ja omaa normaalit,aikuisen naisen mielipiteet ja käsitykset elämästä!! Hänen kanssaan onkin todella mielenkiintoista keskustella aikuisten naisten asioista ja miehistä/naisista ja suhteista. Kuolisin häpeään jos hän olisi tuollainen räkänokka huorittelija!!!
- myös hänet .....
asennevamma? kirjoitti:
huora ja huora...! onko sulla naisena naiseudesta pahakin asennevamma? eihän noin naurettavaa kukaan jaksa hokea, muut kuin sinä! aivan uskomaton juttu!! ja mistä luulet tai kuvittelet että "vain" sinulla on upea ulkomuoto? oletko nähnyt täällä monenkin naisen kuvan?! vai mistä tuo sinun hokema rupisesta huorasta on lähtöisin? ihan oikeesti hei, onko sulla joku asennevamma? tai joku muu kehitys häiriö?! ja mistä sinä muuten tiedät kenenkään vapaiden miesten saannin? oletko niin naurettavan lapsellinen että tosiaan kuvittelet että kukaan muu vapaa nainen ei saa vapaita miehiä kuin sinä?! eli kaikki muut tyytyvät "pakosta" varattuun munaan koska ovat niin rupisia huoria?! Ei helevetti, luepas nyt omia kirjotuksiasi ja mieti vähän miten lapsellisia ne ovat!! En ole ikinä tavannut enkä kuullut yhtä lapsellista naista!! Jos nyt olet edes aikuinen. Sen vaan voin todeta että oma tyttäreni 18-v. on paljon paljon aikuisemman oloinen ja fiksumpi kuin tämä lapsellinen huora/possuttelija! Luojan kiitos on kehittynyt normaalisti ja omaa normaalit,aikuisen naisen mielipiteet ja käsitykset elämästä!! Hänen kanssaan onkin todella mielenkiintoista keskustella aikuisten naisten asioista ja miehistä/naisista ja suhteista. Kuolisin häpeään jos hän olisi tuollainen räkänokka huorittelija!!!
etsimään varattuja miehiä , onpa tyttöparalla surkea tulevaisuus jos ottaa mallia äidistään .
- ylpeä MUTSI-62
myös hänet ..... kirjoitti:
etsimään varattuja miehiä , onpa tyttöparalla surkea tulevaisuus jos ottaa mallia äidistään .
En tietenkään opeta mies valinnoissa yhtään mitään! Jokainen järkevä aikuinen ihminen tietää mitä tekee tai ei tee. Ja tiedoksi sulle; hän on seurustellut saman pojan kanssa jo 14-vuotiaasta ja nyt ostivat Juhannus kihlat!! Ja olen tosi ylpeä hänestä, ei ole mikään räkänokka huorittelija!!! Itsensä ja oman arvonsa tunteva nuori nainen! Aivan kuten äitinsäkin on ollut ja on sitä edelleen! Eli tietää mikä ja kuka on ja on siitä ylpeä!! Ja mitä mallia äidistä? Kyllä olen ollut aviossa ja ihan kuule Rouvana 25 vuotta! Entä sinä??? Oletko edes saanut miestä itsellesi? ja oletko päässyt Rouvaksi?!
- gainogakkonen
Sama juttu, ei todellakaan noiden Hu..a jutut tunnu missään. Sitä ihmettleen etät miksi tuollaiset siveät rouvat/neidit yleensä ovet kiinnostuneet tästä palstasta.
Mitä jos onkin pelko siveässä perseessä, että oma ukko käy vieraissa ,ja pitää täältä etsiä oman arvon korostusta meidän "hu...en" joukosta:))
Minun salarakas ei ole jokapaikanhöylä, enkä minä ole hu..a:) - sen jo
Mies vai sika kirjoitti:
Pieni joukko meistä miehistä valitsee naisensa vaan ulkokuoren perusteella.
prinsessa jää toiseksi jos ei sitä hallitse.moneen kertaan etten käytä tällaista kieltä arjessa...mutta halveksin syvästi ämmiä jotka kärkkyvät varattuja miehiä...enkä sellaisessa tapauksessa säästele sanojani...se on sitten jokaisen oma murhe miten sen ottaa...
Muutenkin pahat sanat ovat pienempi murhe kun pahat ja itsekkäät teot...
Hyvinpäs noita miehiä riittäisi...siitäkin huolimatta että sanon asiat joskus hyvinkin suoraan... - alkaa vähitellen
sen jo kirjoitti:
moneen kertaan etten käytä tällaista kieltä arjessa...mutta halveksin syvästi ämmiä jotka kärkkyvät varattuja miehiä...enkä sellaisessa tapauksessa säästele sanojani...se on sitten jokaisen oma murhe miten sen ottaa...
Muutenkin pahat sanat ovat pienempi murhe kun pahat ja itsekkäät teot...
Hyvinpäs noita miehiä riittäisi...siitäkin huolimatta että sanon asiat joskus hyvinkin suoraan...kyllästyttämään tämä muutamien "erinomaisuus". Täällä sitä yritetään päteä, kun muuten ei elämässä pärjää.
- että...
alkaa vähitellen kirjoitti:
kyllästyttämään tämä muutamien "erinomaisuus". Täällä sitä yritetään päteä, kun muuten ei elämässä pärjää.
olisin jotenkin erinomainen? Kukaan ei ole täydellinen...olen kuitenkin empaattinen ja kunnioitan toisten suhteita...toisin kun eräät täällä suureen ääneen jeesustelevat...
- Rouva -ihminen
että... kirjoitti:
olisin jotenkin erinomainen? Kukaan ei ole täydellinen...olen kuitenkin empaattinen ja kunnioitan toisten suhteita...toisin kun eräät täällä suureen ääneen jeesustelevat...
puheiltasi olet kuin ojasta nostettu
katulutka.
Miehiä riittää,,,,heh heh,,,
Seikkailuhenkisiä, kokeilijoita jotka saa
kiksejä ämmämäisestä puheestasi. - riittää...
Rouva -ihminen kirjoitti:
puheiltasi olet kuin ojasta nostettu
katulutka.
Miehiä riittää,,,,heh heh,,,
Seikkailuhenkisiä, kokeilijoita jotka saa
kiksejä ämmämäisestä puheestasi.mutta sanoinko myöskään sitä että jakaisin näille iskettäjille persettä? Saahan sitä aina haluta...mutta pakkoko sitä on jokaiselle antaa? Minua ei siis voi mitenkään lutkaan verrata...lutka antaa aina sen suuremmin empimättä...
Muistutetaan nyt vielä että minä annan vain omalle kultsille... - Vaimoke
riittää... kirjoitti:
mutta sanoinko myöskään sitä että jakaisin näille iskettäjille persettä? Saahan sitä aina haluta...mutta pakkoko sitä on jokaiselle antaa? Minua ei siis voi mitenkään lutkaan verrata...lutka antaa aina sen suuremmin empimättä...
Muistutetaan nyt vielä että minä annan vain omalle kultsille...miehiä keräät??
Kuitenkin kehut että riittää, tietysti
se on henkilökohtasta kelle mikäkin riittää.
Jotkut ei tarvitse yhtäkään ja voi myös sanoa että riittää.
Omituinen ristiriita vaan jos haukut muita antamisesta, jotkut antaa sitä sun mainitsemaa persettä, toiset pillua toiset vaikka seuraa teatteriretkelle tai konsertteihin. - mutta...
Vaimoke kirjoitti:
miehiä keräät??
Kuitenkin kehut että riittää, tietysti
se on henkilökohtasta kelle mikäkin riittää.
Jotkut ei tarvitse yhtäkään ja voi myös sanoa että riittää.
Omituinen ristiriita vaan jos haukut muita antamisesta, jotkut antaa sitä sun mainitsemaa persettä, toiset pillua toiset vaikka seuraa teatteriretkelle tai konsertteihin.halutessani saisin kyllä aina miestä...ja iskettäjää, ruikuttajaa ja vonkaajaa on aina liikkeellä...niin vapaita kun varattujakin...
Ja mulle riittää yksi mies oikein hyvin...
Mikä omituinen ristiriita siinä nyt on? Pilluaan anteliaasti tarjoava akka on huora... - Mies vai sika
mutta... kirjoitti:
halutessani saisin kyllä aina miestä...ja iskettäjää, ruikuttajaa ja vonkaajaa on aina liikkeellä...niin vapaita kun varattujakin...
Ja mulle riittää yksi mies oikein hyvin...
Mikä omituinen ristiriita siinä nyt on? Pilluaan anteliaasti tarjoava akka on huora...ole edes kokeillut sitä että saatko
todella.
Pelkät kuvitelmat ja omat tuntemukset
ei vaan vakuuta.
Kaikki naiset miehen saa, mutta millasen?
Siihen vaikuttaa moni asia eli se kaunis puheääni,
kivat muodot, söpö hymy.
ne on ensivaikutelmaa sittenhän vaatimukset vaan
kasvaa. - Naikkonen vapaana
että... kirjoitti:
oletko koskaan oikeesti sanonut
oikein mitään?
Pelkkää tyhjänpäivästä
uhoamista sun jutut.
Samaa levyä jaksat veivata eestaas.
Miehes taitaa olla reissussa kun ehdit
istua koneen vieressä vahtimassa
muiden h....miset.
Vai onko se jotain seksileikkiä??
Jos keksit jotain oikein kehittävää
ja uutta asian tiimoilta kerro sitten.
Samaan levyyn kyllästyy muut.
Antelias pyllistelyhän on monella ihan tapana
liitossaan. Kadehditaan niitä eikä
tätejä jotka oikesti ei saa keltään
muutakun haaveissaan ja vaan yhdessä
asennossa. - Tiedän...
Mies vai sika kirjoitti:
ole edes kokeillut sitä että saatko
todella.
Pelkät kuvitelmat ja omat tuntemukset
ei vaan vakuuta.
Kaikki naiset miehen saa, mutta millasen?
Siihen vaikuttaa moni asia eli se kaunis puheääni,
kivat muodot, söpö hymy.
ne on ensivaikutelmaa sittenhän vaatimukset vaan
kasvaa.kyllä hyvin että saan jos haluan...
Pari kertaa on ollut jopa todella röyhkeää yrittäjää liikkeellä...mm viimeksi kun kävin baarissa niin kotimatkalla seuraani lyöttäytyi parikymppinen sälli joka oli kovasti tulossa jatkoille...tosin pakithan siitä tuli...
Ja luuletko todella ettei muodokas ja vetävä pakkaus munaa saa? Miehet on aika suorasukaisia... Voin kertoa että aina saa jos haluaa...ja on varaa valita...
Ainahan sitä saa himoita ja yrittää...mutta se on turhaa...mulla on jo yks sydämen valittu...enkä ole innostunut huoraamisesta...
Olen toki nuoruudessa parit yhden illan seikkailut kokenut...mutta paska makuhan niistä jäi...siitä viisastuneena en seikkaile enää...
Kyllä se lakanoissa köyriminen on ihaninta ja antoisinta oman mussukan kanssa... - omia...
oletko koskaan oikeesti sanonut
oikein mitään?
Pelkkää tyhjänpäivästä
uhoamista sun jutut.
Samaa levyä jaksat veivata eestaas.
Miehes taitaa olla reissussa kun ehdit
istua koneen vieressä vahtimassa
muiden h....miset.
Vai onko se jotain seksileikkiä??
Jos keksit jotain oikein kehittävää
ja uutta asian tiimoilta kerro sitten.
Samaan levyyn kyllästyy muut.
Antelias pyllistelyhän on monella ihan tapana
liitossaan. Kadehditaan niitä eikä
tätejä jotka oikesti ei saa keltään
muutakun haaveissaan ja vaan yhdessä
asennossa.mielipiteitäni jotka ovat ilmiselvästi piikki lutkien lihassa kun aiheuttaa niin voimakasta kitinää :D
Eikä näissä ole mitään uhoamista...pelkkää asiaa vain...minun mielipiteitä ja kaunistelemattomia totuuksia...
Ja samaa levyä veivaa lutkatkin...esimerkiksi tuo levy soi taukoamatta että mulla olis mies...joten täytyy nyt soittaa taas sitä vanhaa ja kulunutta levyä...eli olen sinkku yhä edelleenkin...en mennyt eilenkään naimisiin :D
Kyllähän sitä omalle miehelle voi anteliaasti pyllistellä...ei siinä mitään :)
Tilanne on aika paljon huolestuttavampi siinä vaiheessa kun pyllistelee kaikille halukkaille...taitaa olla ihan yleistä puuhaa lutkien keskuudessa... - Naikkonen vapaana
Tiedän... kirjoitti:
kyllä hyvin että saan jos haluan...
Pari kertaa on ollut jopa todella röyhkeää yrittäjää liikkeellä...mm viimeksi kun kävin baarissa niin kotimatkalla seuraani lyöttäytyi parikymppinen sälli joka oli kovasti tulossa jatkoille...tosin pakithan siitä tuli...
Ja luuletko todella ettei muodokas ja vetävä pakkaus munaa saa? Miehet on aika suorasukaisia... Voin kertoa että aina saa jos haluaa...ja on varaa valita...
Ainahan sitä saa himoita ja yrittää...mutta se on turhaa...mulla on jo yks sydämen valittu...enkä ole innostunut huoraamisesta...
Olen toki nuoruudessa parit yhden illan seikkailut kokenut...mutta paska makuhan niistä jäi...siitä viisastuneena en seikkaile enää...
Kyllä se lakanoissa köyriminen on ihaninta ja antoisinta oman mussukan kanssa...kuitenkin hirmu tietäjää asiassa josta
ei sinulla ole mitään kokemusta.
Nuoret klopit nyt yrittää kaikkia ja
varsinkin epätoivosen näkösiä
vanhoja tanttoja jotka yksin yöllä baarista
kotia kohti korot vinossa kotia koittaa
löytää.
Näytit varmaan sitten helpolta sellasille jotka
ei ketään illan aikana ollut löytänyt.
Huoliko sun ukkos sun haisevan ruhos vierelleen
vielä baari-illan jälkeen??
Hyiii!! - Naikkonen vapaana
omia... kirjoitti:
mielipiteitäni jotka ovat ilmiselvästi piikki lutkien lihassa kun aiheuttaa niin voimakasta kitinää :D
Eikä näissä ole mitään uhoamista...pelkkää asiaa vain...minun mielipiteitä ja kaunistelemattomia totuuksia...
Ja samaa levyä veivaa lutkatkin...esimerkiksi tuo levy soi taukoamatta että mulla olis mies...joten täytyy nyt soittaa taas sitä vanhaa ja kulunutta levyä...eli olen sinkku yhä edelleenkin...en mennyt eilenkään naimisiin :D
Kyllähän sitä omalle miehelle voi anteliaasti pyllistellä...ei siinä mitään :)
Tilanne on aika paljon huolestuttavampi siinä vaiheessa kun pyllistelee kaikille halukkaille...taitaa olla ihan yleistä puuhaa lutkien keskuudessa...eri kähisijä
kun toi jolla on 'oma mussukka' aiemmin
kirjottanut nais-ihminen. - jo...
kuitenkin hirmu tietäjää asiassa josta
löytää.
Hyiii!!28-vuotias niin papereita kysyttiin siideri ostoksilla tässä taannoin...olen siis nuoren näköinen ja voin sanoa että kauniskin ja hyvin naisellinen...sinulla ei varmaan ole siitä kokemusta mutta voin kertoa että kauniita naisia yritellään jatkuvasti...ihan sama mihin menee...
Mutta älä ole kateellinen...on niille rumemmillekin ottajia...pääset ihan varmasti jakaamaan persettä!! - taidan...
eri kähisijä
kun toi jolla on 'oma mussukka' aiemmin
kirjottanut nais-ihminen.olla...olen kyllä siis sinkku tällä hetkellä...mutta mulla on "oma mussukka" tiedossa...suhde on nyt vaan tauolla...mutta siis tarkoitin lähinnä sitä että suhteessa ollessa oman mussukan kanssa köyriminen on ihanaa ja antoisaa...
- tuota huora sanaa
taidan... kirjoitti:
olla...olen kyllä siis sinkku tällä hetkellä...mutta mulla on "oma mussukka" tiedossa...suhde on nyt vaan tauolla...mutta siis tarkoitin lähinnä sitä että suhteessa ollessa oman mussukan kanssa köyriminen on ihanaa ja antoisaa...
Jos sinkkuna lähtee kapakoista eri seksikumppaneiden matkaan, niin kumppaneita saattaa kertyä hyvinkin monia kymmeniä vuodessa halukkaalla ihmisellä saadakseen tyydytettyä tarpeensa.
Vaihtoehto sinkun seksitarpeiden tyydyttämiselle on ukkomies, joka elää puutteessa omassa liitossaan kun vaimo on saanut lapset tehtyä, eikä enää ole halukas. Yhden kumppanin kanssa on huomattavasti pienemmät tautiriskit, eikä ukko ole heti kinuamassa yhteiseloa. Siinä tavallaan tyydytetään kolmen ihmisen tarpeet, kun vaimokin saa ola rauhassa ukon kinuumiselta.
Jotenkin minusta se sana sopii huonommin tuohon jälkimmäiseen. - Naikkonen vapaana
taidan... kirjoitti:
olla...olen kyllä siis sinkku tällä hetkellä...mutta mulla on "oma mussukka" tiedossa...suhde on nyt vaan tauolla...mutta siis tarkoitin lähinnä sitä että suhteessa ollessa oman mussukan kanssa köyriminen on ihanaa ja antoisaa...
siis puutteessa olet..
baariin ei ilmeisesti kannattanut
mennä kun yksin kotiin köpötit.
Ikävä tunne vaan kuvitella ja mussukaksi
muovi dildoa nimittää.
Tee jotain itses hyväksi kun pelkkä
tieto miehistä on aika tehoton lääke
tohon vaivaan. - puutteessa...
siis puutteessa olet..
baariin ei ilmeisesti kannattanut
mennä kun yksin kotiin köpötit.
Ikävä tunne vaan kuvitella ja mussukaksi
muovi dildoa nimittää.
Tee jotain itses hyväksi kun pelkkä
tieto miehistä on aika tehoton lääke
tohon vaivaan.ja on mulla dildokin toki...mutta en sitä mussukaksi kutsu :D
Ja käyn muuten baareissa tanssimassa ja pitämässä hauskaa kamujan kanssa...en suinkaan pokaamassa mulkkua...mutta mulkut ovat kyllä aina pokailemassa mua :D - Naikkonen vapaana
löytää.
Hyiii!!seuraava vastaus mun edelliseen selvitti paljon.
Ehkä papereita ei kysytty sen tyttömäisen
ulkomuodon vuoksi varsinkin kun olet niin kovin naisellinenkin, vaan ehkä käytöstavat
saivat myyjän epäilemään ikääsi.
Lapset yleensä ovat käytökseltään myös
lapsia ja lapsellisia.
Joten elä ja koita kehittyä muualtakin
aikuiseksi kun fiksuutta ja siis aikuisen käytöstä
ei mitata rintaliivien kuppikoolla. - Mies vai sika
puutteessa... kirjoitti:
ja on mulla dildokin toki...mutta en sitä mussukaksi kutsu :D
Ja käyn muuten baareissa tanssimassa ja pitämässä hauskaa kamujan kanssa...en suinkaan pokaamassa mulkkua...mutta mulkut ovat kyllä aina pokailemassa mua :Dmiesmarkkinoilla, ei voi muuta sanoa.
Mulkut tanssilattialla ja just sun perässä.
Melkonen mulkkumangeetti!! - hierargia...
löytää.
Hyiii!!oli liian syvä joten vastaan tähän...
Haloooooo? Luuletko että kassajonossa tulee käytöstavat kovinkin vahvasti esille :D - Naikkonen vapaana
löytää.
Hyiii!!todella syvä hierarkia mutta silti
ne tavat ja käytös paljastaa sinut
ihan joka paikassa.
Opettele esittämään edes fiksua.
- Anonyymi
Huorittelu voi olla myös huumoria.
- Anonyymi
Eihän huorat ole sen huonoimpia ihmisiä kuin muutkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1384078- 892009
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151911Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi571527Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541452Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1331405VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu991322- 741226
- 971104
- 691063