Ja kaipailisin siihen tukea ja ystävää..
Minun dieettini koostuu pelkästään nutrilett intensive tuotteista,ainoastaan kasviksia saa syödä lisäksi tietyn määrän.
Teen dieetin ravitsemusterapeutin valvonnassa,koska dieetin tarkoituksena on se,että pääsisin laihdutusleikkaukseen..
Olisi todella mukavaa jos saisin toisen nutraajan kaverikseni,koska yksin tätä rankkaa dieettiä on vaikeampi kestää..
Jos haluat laittaa suoraan sähköpostiin viestiä,niin osoite on [email protected].
Aloitan ensi viikolla Nutra dieetin
6
912
Vastaukset
- nutraaja
Nutraus on mun mielestä suht helppo, muutaman päivän jälkeen lähtee näläntunne ja on parempi, keveyempi olo. Pureskeluntarve toki vähä vaivaa, vois ostaa porkkanoit tms.
- ja paljon lähtenyt?
eli miten kauan olet "nutrannut" ja paljonko on lähtenyt?
- minäkin..
minä aloitin myös nutrilettin eilen. tavoitteena olisi 2 viikkoa syödä pelkästään sitä ja kolmannella viikolla vihanneksia lisäksi. sen jälkeen yritän vain syödä kevyesti ja jättää esim. leivän ja tietty kaikki hyvyydet kokonaan pois. vaikeaa tulee varsinkin sen leivän kanssa. -15kg on tavoitteena, ehkä jopa enemmän.
- tupuliina
kolmatta viikkoa nutrilett dieetillä ja painoa on pudonnut 7,2kg,jos iskee kauhea leivänhimo,niin olen jättänyt yhden pussin pois ja ottanut tilalle ruisleipää tai hapankorppua ja kurkkua tai tomaattia päälle ja kyllä maistuu:)
- Anonyymi
Uusia kokemuksia Nutra dietistä?
- Anonyymi
Ei ole uusia kokemuksia dietistä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2892411Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1372157Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki132028- 1681521
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1381257Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä193878- 85876
- 174846
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala449786- 50635