Ja kaipailisin siihen tukea ja ystävää..
Minun dieettini koostuu pelkästään nutrilett intensive tuotteista,ainoastaan kasviksia saa syödä lisäksi tietyn määrän.
Teen dieetin ravitsemusterapeutin valvonnassa,koska dieetin tarkoituksena on se,että pääsisin laihdutusleikkaukseen..
Olisi todella mukavaa jos saisin toisen nutraajan kaverikseni,koska yksin tätä rankkaa dieettiä on vaikeampi kestää..
Jos haluat laittaa suoraan sähköpostiin viestiä,niin osoite on [email protected].
Aloitan ensi viikolla Nutra dieetin
6
744
Vastaukset
- nutraaja
Nutraus on mun mielestä suht helppo, muutaman päivän jälkeen lähtee näläntunne ja on parempi, keveyempi olo. Pureskeluntarve toki vähä vaivaa, vois ostaa porkkanoit tms.
- ja paljon lähtenyt?
eli miten kauan olet "nutrannut" ja paljonko on lähtenyt?
- minäkin..
minä aloitin myös nutrilettin eilen. tavoitteena olisi 2 viikkoa syödä pelkästään sitä ja kolmannella viikolla vihanneksia lisäksi. sen jälkeen yritän vain syödä kevyesti ja jättää esim. leivän ja tietty kaikki hyvyydet kokonaan pois. vaikeaa tulee varsinkin sen leivän kanssa. -15kg on tavoitteena, ehkä jopa enemmän.
- tupuliina
kolmatta viikkoa nutrilett dieetillä ja painoa on pudonnut 7,2kg,jos iskee kauhea leivänhimo,niin olen jättänyt yhden pussin pois ja ottanut tilalle ruisleipää tai hapankorppua ja kurkkua tai tomaattia päälle ja kyllä maistuu:)
- Anonyymi
Uusia kokemuksia Nutra dietistä?
- Anonyymi
Ei ole uusia kokemuksia dietistä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2255106- 1952735
- 671582
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss521550Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91312Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1061300- 1331265
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1621216Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1091184- 861184