Ja kaipailisin siihen tukea ja ystävää..
Minun dieettini koostuu pelkästään nutrilett intensive tuotteista,ainoastaan kasviksia saa syödä lisäksi tietyn määrän.
Teen dieetin ravitsemusterapeutin valvonnassa,koska dieetin tarkoituksena on se,että pääsisin laihdutusleikkaukseen..
Olisi todella mukavaa jos saisin toisen nutraajan kaverikseni,koska yksin tätä rankkaa dieettiä on vaikeampi kestää..
Jos haluat laittaa suoraan sähköpostiin viestiä,niin osoite on [email protected].
Aloitan ensi viikolla Nutra dieetin
6
912
Vastaukset 6
- nutraaja
Nutraus on mun mielestä suht helppo, muutaman päivän jälkeen lähtee näläntunne ja on parempi, keveyempi olo. Pureskeluntarve toki vähä vaivaa, vois ostaa porkkanoit tms.
- ja paljon lähtenyt?
eli miten kauan olet "nutrannut" ja paljonko on lähtenyt?
- minäkin..
minä aloitin myös nutrilettin eilen. tavoitteena olisi 2 viikkoa syödä pelkästään sitä ja kolmannella viikolla vihanneksia lisäksi. sen jälkeen yritän vain syödä kevyesti ja jättää esim. leivän ja tietty kaikki hyvyydet kokonaan pois. vaikeaa tulee varsinkin sen leivän kanssa. -15kg on tavoitteena, ehkä jopa enemmän.
- tupuliina
kolmatta viikkoa nutrilett dieetillä ja painoa on pudonnut 7,2kg,jos iskee kauhea leivänhimo,niin olen jättänyt yhden pussin pois ja ottanut tilalle ruisleipää tai hapankorppua ja kurkkua tai tomaattia päälle ja kyllä maistuu:)
- Anonyymi
Uusia kokemuksia Nutra dietistä?
- Anonyymi
Ei ole uusia kokemuksia dietistä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1412169Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois235937Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.152914- 78883
- 64871
Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!37852- 106820
Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47757Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä70705- 71581