Ja kaipailisin siihen tukea ja ystävää..
Minun dieettini koostuu pelkästään nutrilett intensive tuotteista,ainoastaan kasviksia saa syödä lisäksi tietyn määrän.
Teen dieetin ravitsemusterapeutin valvonnassa,koska dieetin tarkoituksena on se,että pääsisin laihdutusleikkaukseen..
Olisi todella mukavaa jos saisin toisen nutraajan kaverikseni,koska yksin tätä rankkaa dieettiä on vaikeampi kestää..
Jos haluat laittaa suoraan sähköpostiin viestiä,niin osoite on [email protected].
Aloitan ensi viikolla Nutra dieetin
6
759
Vastaukset
- nutraaja
Nutraus on mun mielestä suht helppo, muutaman päivän jälkeen lähtee näläntunne ja on parempi, keveyempi olo. Pureskeluntarve toki vähä vaivaa, vois ostaa porkkanoit tms.
- ja paljon lähtenyt?
eli miten kauan olet "nutrannut" ja paljonko on lähtenyt?
- minäkin..
minä aloitin myös nutrilettin eilen. tavoitteena olisi 2 viikkoa syödä pelkästään sitä ja kolmannella viikolla vihanneksia lisäksi. sen jälkeen yritän vain syödä kevyesti ja jättää esim. leivän ja tietty kaikki hyvyydet kokonaan pois. vaikeaa tulee varsinkin sen leivän kanssa. -15kg on tavoitteena, ehkä jopa enemmän.
- tupuliina
kolmatta viikkoa nutrilett dieetillä ja painoa on pudonnut 7,2kg,jos iskee kauhea leivänhimo,niin olen jättänyt yhden pussin pois ja ottanut tilalle ruisleipää tai hapankorppua ja kurkkua tai tomaattia päälle ja kyllä maistuu:)
- Anonyymi
Uusia kokemuksia Nutra dietistä?
- Anonyymi
Ei ole uusia kokemuksia dietistä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin30610905IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3357554Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?862057Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut822043Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1251817Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61561- 1101221
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin491013Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26868MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk312772