Tutkimusten mukaan alkoholilla on merkittävä osuus pariskuntien ensimmäisen seksuaalisen
kanssakäymisen syntymiseen.
http://www.mallaskoski.fi/hajy_sultan.pdf
Tilastojen mukaan syntyvyys on huipussaan ja resurssit kovilla yhdeksän kuukautta juhannuksesta. Ja toisekseen, sukupuolitautiklinikat ruuhkautuvat muutama viikko juhannuksesta.
Ja kolmanneksi. Antakaa hormoonien hyrrätä, ne on sitä varten.
Muistakaahan sitte kortsut jussina.
10
349
Vastaukset
- taidanpa
etsiä tukevan oksan ja vetää itseni hirteen.
- scale
mun tutkimusten mukaan alkoholilla on osuus myöhemminkin seksuaalisen kanssakäymisen syntymisen kanssa.
Ja minä en tartte sukelluspukua, nääs naisella on patinraiskaaja, ei tartte omassa rynnärissä käyttää enää. - vänkyrä-nainen
jussinakin ilman miehiä, ilman kortsuja, ilman seksiä, ihan vaan alkoholin voimalla eteenpäin, perussettiä mulle nykyään =)
Turvallistakin turvallisempi seksi kunniaan :D- meneepi
hyvä tussu hukkaan.
- vänkyrä-nainen
meneepi kirjoitti:
hyvä tussu hukkaan.
vaan ottajaansa. Ehkä senkin aika joskus on, muttei nyt. :D
- monte1
tuossahan ne on yöpöydän laatikossa olleet jo pitkään.
- vanhentumispvm
tämän vuosituhannen puolella? :)
- monte1
vanhentumispvm kirjoitti:
tämän vuosituhannen puolella? :)
säilyttää yöpöydällä.
viimeeksi nainen sängylläni vuosi takaperin keväällä,joskus huhtikuun alussa.
hitto ku tuo poreammekkin ihan turhaa lojuu kylppärissä.
olisi niin kiva jonkun kertun kanssa kynttilänvalossa lillua siinä ja maistella kermalikööriä.
mut ei pidä hätäillä ;)
- dayum
Selibaatissa menee kuitenkin. Ihmeellistä muuten sillä vaikka väität tilastojen kertovat syntyvyyden olevan huipussaan 9kk juhannuksesta / keväisin, niin itse ainakin taidan tuntea enimmäkseen vuoden loppupuolella syntyneitä. Otantani ei liene riittävän laaja.
Mites se etiketti kossupullon kyljessä menikään...
Alkoholi saattaa altistaa ei-toivotuille seksikumppaneille tai jopa seurustelusuhteille.
Pahimmillaan seurustelusuhde voi johtaa avioliittoon. Eli juhannuksena on ilmeisestikin taikaa ilmassa, täytyypä yrittää hyödyntää... ;)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011631
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581051Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140954- 85922
- 61916
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11810Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t268795Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75745Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk61732Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä342721