Millainen olet humalassa?

Kun nyt on menossa tämä kansallinen keskikesän kännäys, niin kysytään sen kunniaksi.

Eli millainen olet humalassa omasta mielestäsi? Entä muiden mielestä?
211219
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 21

Vanhimmat

tää on hyvä esimerkki.

Äänestä
  • kaksi vai kolme lonkeroa?

Sekö on humala?

Äänestä

• terassilla kirjoitti:

kaksi vai kolme lonkeroa?

Sekö on humala?

kolmostuoppia.

Sen lisäksi on mennyt reilu puoli pulloa viiniä, kolme pientä olutta ja kaksi puolen litran mojito-"lonkeroa" (vai miksi hitoksi niitä sanotaan).

Eilen oli firman kesäjuhla, joten toka päivä menossa. Alkaa riittää, jussi mennee kuplaveden voimalla.

Äänestä

hyvin pitkälle samoin kuin selvinpäin, kunnes sammun.

Siinä kahden paukun jälkeen voi tulla pieni nousuhumala herpaantuminen, mutta sen jälkeen taannun takaisin pidättyvyyteen.

Miksi siis juon? En juokaan.

Äänestä

...ja se mitä olen milloinkin on täysin sattuman varaista. Parin vuoden välein sattuu totaalinen kusipääkänni, jonka seurauksista sitten tulee vuoden mittainen morkkis.

Äänestä
  • ..mä oon kännissä vähintään sopivasti sosiaalinen. Mikäli sattuu menopäälle, niin sitten sosiaalisuus on jo aika huomattavaa ja biletys sitä luokkaa, että keneltäkään ei jää huomaamatta.

Sitten on vielä se, että biletyskännissä mä puhun virheetöntä englantia ja välttävää ruotsia. Vaikka selvinpäin englanti on välttävää ja ruotsi ei onnistu ollenkaan.

Hauska, kun työporukalla oltiin muutamalla olusella, niin duunikaveri, joka on mun englannin solkkausta kuunnellut muutaman vuoden töissä totesi, että sun pitäis ottaa aina pari olutta ennen palaveria :)

Äänestä

• richartti kirjoitti:

..mä oon kännissä vähintään sopivasti sosiaalinen. Mikäli sattuu menopäälle, niin sitten sosiaalisuus on jo aika huomattavaa ja biletys sitä luokkaa, että keneltäkään ei jää huomaamatta.

Sitten on vielä se, että biletyskännissä mä puhun virheetöntä englantia ja välttävää ruotsia. Vaikka selvinpäin englanti on välttävää ja ruotsi ei onnistu ollenkaan.

Hauska, kun työporukalla oltiin muutamalla olusella, niin duunikaveri, joka on mun englannin solkkausta kuunnellut muutaman vuoden töissä totesi, että sun pitäis ottaa aina pari olutta ennen palaveria :)

kielijuttu on muuten niin totta. Mun saksa palautuu jotenki kummasti mieleen parin siiderin jälkeen ja alan puhumaan sitä taas sujuvasti, ja ranskan ääntäminenkin on huomattavasti kauniimpaa hiukan tuiterissa kuin vesiselvänä.

Viina on viisasten juoma.

Äänestä

• old_profile_29818 kirjoitti:

kielijuttu on muuten niin totta. Mun saksa palautuu jotenki kummasti mieleen parin siiderin jälkeen ja alan puhumaan sitä taas sujuvasti, ja ranskan ääntäminenkin on huomattavasti kauniimpaa hiukan tuiterissa kuin vesiselvänä.

Viina on viisasten juoma.

...juttu oli kerran, kun baarissa oli hieman liian tylsää niin mä aloin sönkkäämääm ruotsia yhdelle ummikkoruotsalaiselle naiselle. Eikä siinä vielä kaikki, se alkoi loppuillasta puhumaan aika vihjailevaan tyyliin (jos oikein ymmärsin). Piti liueta vilkkaasti paikalta.

Siis miten helvetissä....en vielä tänä päivänäkään ymmärrä tuota tapausta. Se ei varmasti ymmärtänyt mitään mun ruotsista ja silti mä vahvasti uskon, että sillä oli loppuillasta mielessä jokin vaakamabo tms.

Äänestä

• richartti kirjoitti:

...juttu oli kerran, kun baarissa oli hieman liian tylsää niin mä aloin sönkkäämääm ruotsia yhdelle ummikkoruotsalaiselle naiselle. Eikä siinä vielä kaikki, se alkoi loppuillasta puhumaan aika vihjailevaan tyyliin (jos oikein ymmärsin). Piti liueta vilkkaasti paikalta.

Siis miten helvetissä....en vielä tänä päivänäkään ymmärrä tuota tapausta. Se ei varmasti ymmärtänyt mitään mun ruotsista ja silti mä vahvasti uskon, että sillä oli loppuillasta mielessä jokin vaakamabo tms.

puhuneeni kerran tieni ulos tukalasta tilanteesta baarissa käyttäen saksaa, englantia ja turkkia!!! jota en siis puhu sanaakaan. Ilmeisesti muistin lomasanastosta pari oleellista sanaa, jotta väärinymmärrys saatiin korjattua mutta selvinpäin en ois tainnut tuosta selvitä. On se känni joskus ihmeellinen apukeino...

Kyllä sä sille naiselle oot sit selittäny jotain syvällisempääkin kun se noin innostu. Kielten kanssa joskus voi vaan tulla pieniä sekaannuksia. Sä oot voinu puhua koko illan jostain jarrupalan kulumisesta ja tää nainen tulkitsi sen intohimon peittelynä... ;)

Äänestä

puhun enemmän kuin selvinpäin....

Äänestä

Aivan älyttömän kaunis, fiksu, älykäs, omaan hienostuneen huumorintajun, hillitty. Melkein mikä tahansa vieras kielikin alkaa sujuun kuin syntyperäiseltä vartin sisään yms

Jos ruvetaan totta puhuun niin olen kuin hepulin saanut sähikäinen. En mä pysty missään istuun 10 min pidempään vaan äksöniä täytyy olla. Sitä sitten hommataan hillumalla tanssilattialla, pöydillä yms. Muutun myös erittäin yltiösosiaaliseksi ja itsevarmaksi seireeniksi. Mä en nyt viitsi pitkästyttää teitä kertomalla minun aivan uskomattomia tyylejä joilla lähestyn (heh, jyrään) miehiä. Yleensä hävettää kaksi kuukautta jälkeenkin päin, kuinka mä oikein kehtaan..!? Ihme ei ole se että mä olen pönttöidiootti kännissä, vaan se etten muista ikinä pakkeja saaneeni.
Kultamurumussukat eivät ilmiselvästi ole ihan niin tarkkoja iskijästä tai sitten niihin vetoaa sellainen hieman (heheheh) suorempi tyylikin. Niin ja mun hieman erikoisempi huumorintajuni ja sen esiintuomat upet väläytykset.

Tai no yhden voin kertoa. Seisoin baarijonossa ja rupesin ihaileen jonkun kollin rintakehää/haukkareita kun ne nyt sattui siinä silmien edessä keikkuun. Kyyläsin aikas intensiivisesti jonkin aikaa ennenkuin tajusin että herra kavereineen hiljeni. Nostin katseeni ylöspäin ja nää kattoo mua huvittuneennäköisenä. Hupsis, mä jäin kiinni hienovaraisesta tuijotuksestani. en sitten muuta keksinyt kuin että "sulla on.. ööö.. tosi upeat.. öö.. siis hieno paita" ja virnistys perään. Se paidan kehuminen pehmensi herraa sen verran että kesti pitkään ennen kuin siitä eroon pääsin :)

Olen 98% hyvällä tuulella aina ja mun suututtaminen kännissä on vaikeahkoa. Hassua, selvinpäin poltan käämini vaikka varttisekunnissa mutten kännissä. En myöskään ikinä itke tms synkistele. Minä se vaan hillun ja hekottelen onnellisena kuin pieni orava :)

Ei nyt ainakaan kukaan sen kummemmin ole moittinut. Naureskellut vaan mun tyylille olla arka hiiri päivällä, ja vähemmän arka leijona illalla.

Äänestä

selvinpäin.
selvinpäin tulee oltua joskus hiukkasen äkkipikainen,kännissä sitä ei esiinny.

Äänestä
  • menee just päinvastoin. Silloin kun ottaa niin ajatukset ja naama synkkenee, selvinpäin taas olen pelkkää hymyä.

Äänestä

aika lunki. Nauran ja höpötän entistä enemmän, mutta muuten pysyn aikalailla samanlaisena ku selvänäkin.

Nuorempana oli taipumusta keksiä kaikkea pientä tekemistä ihan vaan jotta tuli kokeiltua sitäkin. Onneks oon päässy tuosta taipumuksesta eroon.

Äänestä

olen känniääliö, muiden mielestä järkijätkä.

Äänestä

olen ärsyttävä omasta mielestäni ja helvetin ärsyttävä muiden mielestä.

Eikös se palstallakin näy. Kuka tätä selvinpäin nyt jaksaisi.

Äänestä

Entinen ystävätär väitti, että olen söpö humalassa. Tiijä sitä sitten.

Äänestä

humalassa noin 30 v. sitten.

Pienessä sievässä sen jälkeen muutaman kerran.

Vaatisi kaiketi päivitystä.

Silloin joskus muistikuvan mukaan ei paljoa muutosta selvinpäin olemiseen.

Äänestä

todella hurmaava, muiden mielestä sietämätön. Jotta, eipä tuo paljo muutu selvinpäinkään olosta.

Äänestä

mitä on juonut, jos pelkkää bissee, niin aikas täti Monika, mutta jos tiukempaa viskii, vodkaa, tequilaa, niin menee aikas samaa sarjaa kuin PMMP:n tytöillä videossa rusketusraidat
http://www.youtube.com/watch?v=zkWtOrell7o

eli joudun miettimään etukäteen vielä päälle kolmekymppisenäkin missä seurueessa juon ja onko miten vapaapäiviä, koska jos tiukempia alan juomaan, niin se ei jää yhtään iltaan eikä toiseenkaan ja siihen liittyy jopa ideat äkkilento ihan minne vaan mikä löytyy, (kuten joskus soitin Italiasta mutsille etten pääse ihan heti lapsiani hakemaan ja töihinkin jouduin soittamaan että myöhästyn vapailta tulosta yhdellä päivällä.)

Eli lyhyesti humalassa olen kaaos, kuten jotkut joskus nimittänyt pyörremysrky, tsunami... järjen jättiläinen, ideoiden mestari, sen kanssa ei todellakaan tiedä mistä päin maapalloa itsensä löytää ja mistä seurasta...

Nuorimmaiseni on rauhoittanut mun juomangeja, että aika olut linjaa vedellyt hänen syntymän jälkeen, noina muutamana kertana mitä käynyt missään. :))

Äänestä
  • Mistäs päin maailmaa nyt kirjoittelit :-)?

Äänestä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

ratikkakuski kirjoitti:

Kun nyt on menossa tämä kansallinen keskikesän kännäys, niin kysytään sen kunniaksi.

Eli millainen olet humalassa omasta mielestäsi? Entä muiden mielestä?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu