Niin tietääkö kukaan kuka laulaa ja mikä on biisin nimi SUOMEKSI kun shrek 2 tulee ne tanssijaiset ja se hyvä haltiatar alkaa laulaan sitä laulua, englanniksi se oli joku holding out for a hero ja laulaja bonnie tyler mutta siinä sen laulo joku toinen. Olen ettinyt tätä jo kauan joten olisi kiva jos joku kertoisi.
Shrek 2 I need a hero
7
3845
Vastaukset
- hmm........
frau frau - holding out for a hero
kyl se varmaa frau frau oli.. jos ei ollu frau frau nii kokeile freu freu eiku se on faru frau :D- Nekku
Eli tuon saman biisin (Holding out for a hero) esittää elokuvassa kaksi eri artistia; lopputekstien aikana FrouFrou ja haltiattaren hahmossa Jennifer Saunders.
- kolikoli
Nekku kirjoitti:
Eli tuon saman biisin (Holding out for a hero) esittää elokuvassa kaksi eri artistia; lopputekstien aikana FrouFrou ja haltiattaren hahmossa Jennifer Saunders.
Tietääkö kukaan kuka esittää sen SUOMEKSI? ko nuohan ovat varmaan ne enkun kielisen.
- jorgos piparin perää
i need hero se on bonny tyler mut just sitä suomalaist oon ettimäs
- Vanilla
http://www.youtube.com/watch?v=5BTnKydp-zE
Ääninäyttelijät ton videon kuvauksessa, hyvä haltiatar on Kristiina Halttu :D- MadLad
Sehän on mun tätini Kristiina Halttu
Onko kellään tietoon kuka laulaa suomeksi ja onko karaokessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491506Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761335Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86993- 14957
- 86926
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee186868Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20831- 82801
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi82775Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17740