Mitä teen kun siskon mies ahdistelee. Eilen taas olivat meillä juhannusta viettämässä ja lauloimme karaokea ja kun sisko lähti tupakalle tämän mies kävi kimppuuni ja suuteli minua väkisin. Omalle aviomiehelleni en voi kertoa kun mieheni on mustasukkainen. Vuosia sitten tämä siskon mies laitteli minulle tekstiviestejä ja olisi halunnut alkaa suhteen kanssani mutten siloinkaan ollut kiinnostunut.Oli silloin saanut puhelinnumeroni joltain kaveriltani. Viime joulukuuussa oli alakanut suhteen siskoni kanssa ja Huhtikuussa kyseli minulta mitä mieltä o,en heidän suhteestaan. Eihän se minulle kuulu.
Siskon mies ahdistelee
158
79722
Vastaukset
- quantoo
Viestisi kuulostaa jopa melkein provolta, mutta sanon nyt silti muutaman sanasen siltä varalta että ei ole sitä.
Mutta kertomasi perusteellahan vaikuttaa siltä että kyseinen mies on pahasti häiriintynyt tapaus jolla on pakkomielle sinua kohtaan. Kun hän ei saanut sinua niin alkoi seurustelemaan siskosi kanssa jotta pääsisi lähelle sinua jne jne...
Ja vähintä mitä tuossa tilanteessa voit tehdä on kertoa tuosta ahdistelusta siskollesi. Mitä myöhempään jätä sen kertomisen niin sitä vaikeampaa se on, ja toisaalta jos et kerro, niin sehän saattaa vaikuttaa siskostasi siltä, että sinä olet sen hyväksynyt ja olet jopa hommassa mukana! Eli jos pelkäät sitä että teillä menee asiasta kertomisen takia välit poikki siskosi kanssa niin mitäs luulet että käy jos hän jossain vaiheessa esim. näkee miehensä suutelevan sinua? Eli mitä nopeammin toimit niin sitä paremmat mahdollisuudet sinulla on ne välit säilyttää.
Mitä mieheesi tulee niin mitä se mustasukkaisuus tähän vaikuttaa? Pelkäätkö että hän tappaisi ko. miehen (tai löisi sinua?) jos kerrot hänelle tapahtumista? Vai mikä on taustalla. Todella surullista jos et pysty tuollaista asiaa miehellesi kertomaan (ja pistää miettimään että onko teillä suhteessanne jotain ongelmaa... mutta se onkin toinen juttu ja ei kuulu tähän).- minä vaan
Kerroin siskolleni jo silloin kun alkoi seurustelemaan tämän miehen kanssa menneisyydestä. Meille kävi siskoni kanssa vielä silloin aikanaan silleen etä oltiin kahestaan baarissa ja tämä mies oli kuulema viestitellyt siskollenikin mutta baarissa mies tuli juttelemaan minulle muttei ollut huomaavinankaan siskoa. Nyt tämä mies seurustelee siskoni kanssa. En uskalla kertoa miehelleni juuri siitä syystä että voi käydä siskon miehen kimppuun. Siskoni oli aikoinaan ihastunut ensimmäiseen aviomieheeni ja tämä nykyinen muistuttaa ensimmäistä aviomiestäni. Siskoni on ihastunut myös nuorimman siskomme aviomieheen.
En oikein tiedä mitä siskoni näkee meidän muiden siskojen aviomiehissä vai haluaako hän vain pistää paremmaksi kun meidän avioliitot ei toimineet. Tämä siskoni väitti myös minun nuorimpien lasten isän olleen ihastunut ensin siskooni jota lasteni isä ei myöntänyt.
Mutta luulin että tämä siskoni suhde olisi terveellä pohjalla ja luulin myös että mies olis unohtanut minut koska en silloinkaan rohkaissut häntä koska ei vaan kiinnostanut. Olin itse tahollani ihastunut ja nyt saman miehen kanssa naimisissa. Mut toi yöllinen käytös harmittaa kun en voi siitä kellekään kertoa, enkä todellakaan enää kutsu heitä parina meille. Sen verran varovainen olen, en halua että aviomieheni rupe riitelee tollaisen jonnin joutavan miehen kanss, samalla ehkä pilaisi meidänkin elämän joutumalla pahoinpitelystä tuomituksi. Mieheni ei ole muuten väkivaltainen mutta ei hyväksyisi mista käytöstä. - ...
minä vaan kirjoitti:
Kerroin siskolleni jo silloin kun alkoi seurustelemaan tämän miehen kanssa menneisyydestä. Meille kävi siskoni kanssa vielä silloin aikanaan silleen etä oltiin kahestaan baarissa ja tämä mies oli kuulema viestitellyt siskollenikin mutta baarissa mies tuli juttelemaan minulle muttei ollut huomaavinankaan siskoa. Nyt tämä mies seurustelee siskoni kanssa. En uskalla kertoa miehelleni juuri siitä syystä että voi käydä siskon miehen kimppuun. Siskoni oli aikoinaan ihastunut ensimmäiseen aviomieheeni ja tämä nykyinen muistuttaa ensimmäistä aviomiestäni. Siskoni on ihastunut myös nuorimman siskomme aviomieheen.
En oikein tiedä mitä siskoni näkee meidän muiden siskojen aviomiehissä vai haluaako hän vain pistää paremmaksi kun meidän avioliitot ei toimineet. Tämä siskoni väitti myös minun nuorimpien lasten isän olleen ihastunut ensin siskooni jota lasteni isä ei myöntänyt.
Mutta luulin että tämä siskoni suhde olisi terveellä pohjalla ja luulin myös että mies olis unohtanut minut koska en silloinkaan rohkaissut häntä koska ei vaan kiinnostanut. Olin itse tahollani ihastunut ja nyt saman miehen kanssa naimisissa. Mut toi yöllinen käytös harmittaa kun en voi siitä kellekään kertoa, enkä todellakaan enää kutsu heitä parina meille. Sen verran varovainen olen, en halua että aviomieheni rupe riitelee tollaisen jonnin joutavan miehen kanss, samalla ehkä pilaisi meidänkin elämän joutumalla pahoinpitelystä tuomituksi. Mieheni ei ole muuten väkivaltainen mutta ei hyväksyisi mista käytöstä.on soppa! Ei tässä oikein voi muuta sanoa...
- sekoiluksi
minä vaan kirjoitti:
Mutta luulin että tämä siskoni suhde olisi terveellä pohjalla ja luulin myös että mies olis unohtanut minut koska en silloinkaan rohkaissut häntä koska ei vaan kiinnostanut. Olin itse tahollani ihastunut ja nyt saman miehen kanssa naimisissa. Mut toi yöllinen käytös harmittaa kun en voi siitä kellekään kertoa, enkä todellakaan enää kutsu heitä parina meille. Sen verran varovainen olen, en halua että aviomieheni rupe riitelee tollaisen jonnin joutavan miehen kanss, samalla ehkä pilaisi meidänkin elämän joutumalla pahoinpitelystä tuomituksi. Mieheni ei ole muuten väkivaltainen mutta ei hyväksyisi mista käytöstä.se menee jos ei kunnioiteta enää perusarvoja..Käsittämätöntä sekoilua ei voi muuta sanoa..
Jättäkää tuollaiset baarimiehet sinne baariin homehtumaan ja hankkikaa kumppaninne jostain muualta. - Laitat oman miehes asialle
minä vaan kirjoitti:
Mutta luulin että tämä siskoni suhde olisi terveellä pohjalla ja luulin myös että mies olis unohtanut minut koska en silloinkaan rohkaissut häntä koska ei vaan kiinnostanut. Olin itse tahollani ihastunut ja nyt saman miehen kanssa naimisissa. Mut toi yöllinen käytös harmittaa kun en voi siitä kellekään kertoa, enkä todellakaan enää kutsu heitä parina meille. Sen verran varovainen olen, en halua että aviomieheni rupe riitelee tollaisen jonnin joutavan miehen kanss, samalla ehkä pilaisi meidänkin elämän joutumalla pahoinpitelystä tuomituksi. Mieheni ei ole muuten väkivaltainen mutta ei hyväksyisi mista käytöstä."En uskalla kertoa miehelleni juuri siitä syystä että voi käydä siskon miehen kimppuun. "
Tuollahan se asia ainakin olis sill selvä.
"en halua että aviomieheni rupe riitelee tollaisen jonnin joutavan miehen kanss, samalla ehkä pilaisi meidänkin elämän joutumalla pahoinpitelystä tuomituksi."
Pahoinpitelyksi tuomituksi? Suomessako? Hohhoh! Ainoastaan jos miehesi onnistuisi tappamaan. Suomessa ei pahoinpitelyistä tule minkäänlaisia tuomioita ellei apuna käytetä kättä pidempää (eikä aina silloinkaan). - luonnollisuuteen
minä vaan kirjoitti:
Mutta luulin että tämä siskoni suhde olisi terveellä pohjalla ja luulin myös että mies olis unohtanut minut koska en silloinkaan rohkaissut häntä koska ei vaan kiinnostanut. Olin itse tahollani ihastunut ja nyt saman miehen kanssa naimisissa. Mut toi yöllinen käytös harmittaa kun en voi siitä kellekään kertoa, enkä todellakaan enää kutsu heitä parina meille. Sen verran varovainen olen, en halua että aviomieheni rupe riitelee tollaisen jonnin joutavan miehen kanss, samalla ehkä pilaisi meidänkin elämän joutumalla pahoinpitelystä tuomituksi. Mieheni ei ole muuten väkivaltainen mutta ei hyväksyisi mista käytöstä.Johan on kaunista ja rohkeaa kerrakseen.
Mitä se ihastuminen on? Rakkaus on sydämen asia ja ihastus mielen. Muistakaa ihmiset, älkää unohtako elää sillä välin kun annatte mielikuvistusten ja mielen vedättää ja verhota elämää. Mielestä takaisin sydämeen, luonnottomuudesta luonnollisuuteen, valheesta totuuteen...silloin ei manipulointi sun muut salaisuudet häiritse elämää, ja ihmissuhteet jotka eivät perustu totuuteen kariutuvat ja saa kariutuakin, mitä ne palvelee? - Lontoon_trendit
Samoilla linjoilla "quantoo"n kanssa. Sinun kuuluu kertoa asiasta, muutoin "suojelet" tuota häntäheikkiä, ja suot hänelle uusia mahdollisuuksia lähennellä sinua tulevaisuudessa. Hänhän kuvittelee, että olet leikissä mukana, kun pidät tapahtumat vain teidän välisenä salaisuutena.
Mistä tiedät, ettei hän ahdistele muitakin naisia, tai käy vieraissa? Siskosi tulee tietää mihin vaaraan hän itsensä asettaa tuollaisen retaleen kanssa!
Oma mieheni varmasti antaisi kyytiä tuollaiselle salakavalalle limanuljaskalle, ja itse nauraisin vieressä. Siskosi varmasti ansaitsee parempaa (kunnioittavaa) käytöstä partneriltaan, joten hyvästit vaan tuolle miehelle.
Maailma on miehiä täynnä, ja sieltä pitää vain osata valita itselle sopiva. Its raining men, jihuu!!! minä vaan kirjoitti:
Mutta luulin että tämä siskoni suhde olisi terveellä pohjalla ja luulin myös että mies olis unohtanut minut koska en silloinkaan rohkaissut häntä koska ei vaan kiinnostanut. Olin itse tahollani ihastunut ja nyt saman miehen kanssa naimisissa. Mut toi yöllinen käytös harmittaa kun en voi siitä kellekään kertoa, enkä todellakaan enää kutsu heitä parina meille. Sen verran varovainen olen, en halua että aviomieheni rupe riitelee tollaisen jonnin joutavan miehen kanss, samalla ehkä pilaisi meidänkin elämän joutumalla pahoinpitelystä tuomituksi. Mieheni ei ole muuten väkivaltainen mutta ei hyväksyisi mista käytöstä.Kovat himot tuntuu olevan kaverilla. Normaalisti jokainen uskoo puhetta. Miten pitkälle annat miehen mennä, että uskallat kertoa omalle miehellesi, sillä tulet muuten kärhtämään. Miten sitten selität asian miehellesi ja selvitetäänkö se silloin ilman turpaanantokilpailua.
- sinähän vaan
minä vaan kirjoitti:
Mutta luulin että tämä siskoni suhde olisi terveellä pohjalla ja luulin myös että mies olis unohtanut minut koska en silloinkaan rohkaissut häntä koska ei vaan kiinnostanut. Olin itse tahollani ihastunut ja nyt saman miehen kanssa naimisissa. Mut toi yöllinen käytös harmittaa kun en voi siitä kellekään kertoa, enkä todellakaan enää kutsu heitä parina meille. Sen verran varovainen olen, en halua että aviomieheni rupe riitelee tollaisen jonnin joutavan miehen kanss, samalla ehkä pilaisi meidänkin elämän joutumalla pahoinpitelystä tuomituksi. Mieheni ei ole muuten väkivaltainen mutta ei hyväksyisi mista käytöstä.jonninjoutava mies häiritsee jonninjoutavalla
asialla sinua, joten sinun pitää olla varovainen ettei oma miehesi hermostu?????
voi kuule jos et osaa pistää moista jonninjoutavuutta poikki ihan itse, niin varmaan saat moista käytöstä vielä monelta suunnalta.
miksi täällä ihmettelet pitäskö jotain teherä???
!!! - selviää
minä vaan kirjoitti:
Mutta luulin että tämä siskoni suhde olisi terveellä pohjalla ja luulin myös että mies olis unohtanut minut koska en silloinkaan rohkaissut häntä koska ei vaan kiinnostanut. Olin itse tahollani ihastunut ja nyt saman miehen kanssa naimisissa. Mut toi yöllinen käytös harmittaa kun en voi siitä kellekään kertoa, enkä todellakaan enää kutsu heitä parina meille. Sen verran varovainen olen, en halua että aviomieheni rupe riitelee tollaisen jonnin joutavan miehen kanss, samalla ehkä pilaisi meidänkin elämän joutumalla pahoinpitelystä tuomituksi. Mieheni ei ole muuten väkivaltainen mutta ei hyväksyisi mista käytöstä.sakoilla eikä näy missään rekistereissä... Ansaitsisi selkäsaunan tuo siskon miehes...
- yksi ohikulkija
minä vaan kirjoitti:
Mutta luulin että tämä siskoni suhde olisi terveellä pohjalla ja luulin myös että mies olis unohtanut minut koska en silloinkaan rohkaissut häntä koska ei vaan kiinnostanut. Olin itse tahollani ihastunut ja nyt saman miehen kanssa naimisissa. Mut toi yöllinen käytös harmittaa kun en voi siitä kellekään kertoa, enkä todellakaan enää kutsu heitä parina meille. Sen verran varovainen olen, en halua että aviomieheni rupe riitelee tollaisen jonnin joutavan miehen kanss, samalla ehkä pilaisi meidänkin elämän joutumalla pahoinpitelystä tuomituksi. Mieheni ei ole muuten väkivaltainen mutta ei hyväksyisi mista käytöstä.hyvin tuskaisen olosi. Tuo on niin järjetön sekasotku. Moni asia on sellainen, ettet itse voi sille mitään. Selvitä itsellesi, mihin asioihin tuossa sinulla on mahdollisuus vaikuttaa ja tee ne.
Jos parisuhteessasi luottamus pelaa, kerro miehellesi. Et ole vastuussa miehesi etkä siskosi miehen tekemisistä. Jos puolisosi menee lyömään, hän itse vastaa siitä. Kerro hänelle myös pelkosi. Sillä tavoin voit mahdollisesti estää tapahtumasta sitä, mitä pelkäät.
Joskus terve etäisyys sukulaisiin on parasta lääkettä. Voit itse valita, paljonko olet tekemisissä heidän kanssaan. Sinun ei tarvitse suostua tuollaiseen, kerro se myös lähentelevälle miehelle. Vaikka kuinka pelkäisit tai inhoaisit, älä kertoessasi näytä sitä, vaan ole siinä kohden jämäkkä. Ilmoita, että puhut asian ääneen, jos hän ei lopeta heti.
Ja kaiken keskellä; suodata osa näistä vastauksista täältä - ymmärrät varmaan, mitä tarkoitan. Osa ihmisistä täällä ei tosiaankaan ymmärrä normaaleja käytöstapoja. Nimimerkin takaa on niin helppo kirjoittaa ihan mitä tahansa. - Jaa a
minä vaan kirjoitti:
Mutta luulin että tämä siskoni suhde olisi terveellä pohjalla ja luulin myös että mies olis unohtanut minut koska en silloinkaan rohkaissut häntä koska ei vaan kiinnostanut. Olin itse tahollani ihastunut ja nyt saman miehen kanssa naimisissa. Mut toi yöllinen käytös harmittaa kun en voi siitä kellekään kertoa, enkä todellakaan enää kutsu heitä parina meille. Sen verran varovainen olen, en halua että aviomieheni rupe riitelee tollaisen jonnin joutavan miehen kanss, samalla ehkä pilaisi meidänkin elämän joutumalla pahoinpitelystä tuomituksi. Mieheni ei ole muuten väkivaltainen mutta ei hyväksyisi mista käytöstä.Elämäsi muistuttaa pahasti kauniita ja rohkeita, eikä suinkaan hyvässä mielessä.
Luulin ensin tätä koko juttua vitsiksi, mutta jos asiat mitä kerroit pitävät paikkansa, niin hohhoijaaa.
Teidän siskosten väliset suhteet ovat kyllä aika sekaisin.
Suosittelen KERTOMAAN KAIKEN SISKOLLESI JA MIEHELLESI NYT VÄLITTÖMÄSTI ennen kuin tapahtuu jotain ikävämpää.
Mieti jos mies käy sinuun uudestaan käsiksi ja miehesi ja/tai siskosi sattuu näkemään.
Siinä on sitten kiva selitellä.... - Nykymedia
... kirjoitti:
on soppa! Ei tässä oikein voi muuta sanoa...
Jos vähän tarkemmin katsotaan näitä nykymedian juttuja (kuten tätä aloitusta) niin eiköhän tarkkasilmäinen huomaa, että ne huokuvat tarkoituksenhakuisesti yhä feministisemmän yhteiskunnan (epäsuoraa) miesvihaa ...
- Hohhoijjaaa
minä vaan kirjoitti:
Mutta luulin että tämä siskoni suhde olisi terveellä pohjalla ja luulin myös että mies olis unohtanut minut koska en silloinkaan rohkaissut häntä koska ei vaan kiinnostanut. Olin itse tahollani ihastunut ja nyt saman miehen kanssa naimisissa. Mut toi yöllinen käytös harmittaa kun en voi siitä kellekään kertoa, enkä todellakaan enää kutsu heitä parina meille. Sen verran varovainen olen, en halua että aviomieheni rupe riitelee tollaisen jonnin joutavan miehen kanss, samalla ehkä pilaisi meidänkin elämän joutumalla pahoinpitelystä tuomituksi. Mieheni ei ole muuten väkivaltainen mutta ei hyväksyisi mista käytöstä.Voi SISKO. On sulla hyvä mielikuvitus. Huomasitko, että käytit SISKO sanaa tekstissäsi 94 kertaa..? Huh.
- 123
Laitat oman miehes asialle kirjoitti:
"En uskalla kertoa miehelleni juuri siitä syystä että voi käydä siskon miehen kimppuun. "
Tuollahan se asia ainakin olis sill selvä.
"en halua että aviomieheni rupe riitelee tollaisen jonnin joutavan miehen kanss, samalla ehkä pilaisi meidänkin elämän joutumalla pahoinpitelystä tuomituksi."
Pahoinpitelyksi tuomituksi? Suomessako? Hohhoh! Ainoastaan jos miehesi onnistuisi tappamaan. Suomessa ei pahoinpitelyistä tule minkäänlaisia tuomioita ellei apuna käytetä kättä pidempää (eikä aina silloinkaan).älä puhu pahoinpitelystä kun et näköjään tiedä siitä mitää
- happy end
minä vaan kirjoitti:
Mutta luulin että tämä siskoni suhde olisi terveellä pohjalla ja luulin myös että mies olis unohtanut minut koska en silloinkaan rohkaissut häntä koska ei vaan kiinnostanut. Olin itse tahollani ihastunut ja nyt saman miehen kanssa naimisissa. Mut toi yöllinen käytös harmittaa kun en voi siitä kellekään kertoa, enkä todellakaan enää kutsu heitä parina meille. Sen verran varovainen olen, en halua että aviomieheni rupe riitelee tollaisen jonnin joutavan miehen kanss, samalla ehkä pilaisi meidänkin elämän joutumalla pahoinpitelystä tuomituksi. Mieheni ei ole muuten väkivaltainen mutta ei hyväksyisi mista käytöstä.siskollesi asiasta. mulla oli samanlainen tilanne ja kerroin asiasta siskolleni. asia oli arka, mutta päätin, etten sitä salaile. eihän meissä kummassakaan ollut syy, minussa eikä siskossanikaan. hän otti asian yllättävän hyvin, ei siis ollut minulle kiukkuinen, päinvastoin. miehen hän kyllä dumppasi saman tien. sulla ei ole mitään menetettävää.tee asia selväksi ensin siskosi miehelle, ettet todellakaan ole kiinnostunut ja jos se ei tehoa, niin pistät asian muiden tietoon. sinuna kertoisin asiasta kyllä miehellenikin, silläkin uhalla, että pata paukkuu. ei sun ole pakko alistua moiseen ahdisteluun
- eronnut ja nyt avoliitossa
minä vaan kirjoitti:
Mutta luulin että tämä siskoni suhde olisi terveellä pohjalla ja luulin myös että mies olis unohtanut minut koska en silloinkaan rohkaissut häntä koska ei vaan kiinnostanut. Olin itse tahollani ihastunut ja nyt saman miehen kanssa naimisissa. Mut toi yöllinen käytös harmittaa kun en voi siitä kellekään kertoa, enkä todellakaan enää kutsu heitä parina meille. Sen verran varovainen olen, en halua että aviomieheni rupe riitelee tollaisen jonnin joutavan miehen kanss, samalla ehkä pilaisi meidänkin elämän joutumalla pahoinpitelystä tuomituksi. Mieheni ei ole muuten väkivaltainen mutta ei hyväksyisi mista käytöstä.Vaikka oonkin eronnut oli ensimmäinen suhde niin vakavalla pohjalla ettäkesti pikkasen yli 20 vuotta. Olimme lopulta niin avoimia toisillemme että hän alkoi tuntua veljeltäni. (Olemme ystäviä edelleen.) Siis kerroin ihan kaiken hälle ja siksi sanonkin kyllä sinun täytyy asia kertoa. Vaikka välit vähäksi aikaa viilenisikin asia täytyy sinun selvittää puolisosi kanssa. Avioliitto ja suhteet yleensä perustuu molemminpuoliseen luottamukseen. Salailu ei siis auta mitään ja suosittelen älä koskaan jää tuon lähentelijän kanssa kahden! Onnea sulle ja rehellistä ja avointa jatkoa elämääsi.
- nimierkitön
123 kirjoitti:
älä puhu pahoinpitelystä kun et näköjään tiedä siitä mitää
nainen voi aina lähteä
- ohhohhoo
Nykymedia kirjoitti:
Jos vähän tarkemmin katsotaan näitä nykymedian juttuja (kuten tätä aloitusta) niin eiköhän tarkkasilmäinen huomaa, että ne huokuvat tarkoituksenhakuisesti yhä feministisemmän yhteiskunnan (epäsuoraa) miesvihaa ...
EN oikein tiedä itkeäkö vai nauraa.
Missä tässä näet miesvihaa? Siinäkö, ettei viesti aloittaja pidä siitä että miehet suutelevat häntä vastoin tahtoaan?
Ettäkö hän ihan itse haluaisi kontrolloida sitä, kuka häntä lääppii, mokomakin feministi.
Uskomatonta! Toinen kertoo ongelmastaan ja sinä tulet väittämään että kyseessä on vain koko median läpitunkema feministien salajuoni. Miesviha ei edes kuulu feminismiin.
- minä vaan
...Oli se että tällä miehellä oli kamera mukana ja sanoi haluavansa ottaa juhannuskuvia. Mutta räpsi minusta kuvia koko ajan. Alkoi ärsyttämään koska siskoni kanssahan hän seurustele ois ottanu kuvia siskosta eikä minusta. Onneksi aviomies ei tätä tajunnu kun oli muitakin vieraita.
- siskosi miestä?
Mitä sitten vaikka miehesi on mustasukkainen? Jos aloitteentekijä on siskosi mies etkä sinä itse. Eri juttu sitten on miten menet mukaan tähän "viettelyyn". Se voi herättää mustasukkaisuutta, jos olet valmis menemään suuteluun mukaan.
Jos omalle kohdalle sattuisi samanlainen tapaus niin kertoisin kyllä miehelleni ja tottakai siskollenikin. Jos mies on tuota lajia niin mielestäni siskoni kuuluisi tietää totuus millaisen miehen kanssa elää.
Tästä voi seurata: riitaa siskosi ja miehen välillä, miehesi mustasukkaisuutta, asian ollessa arka myös sisarkateutta. Sisko voi olla myös sinulle suuttunut, jos ei halua myöntää totuutta. Ahdistelu varmasti kuitenkin jäisi. Miksi suojelet siskosi miestä, joka vain kättäytyy ahdistavasti sinua kohtaan?
Tietenkin tässä nyt vain on se moka, jos menit tähän suuteluun mukaan. Se voi vaikeuttaa totuuden kertomista.- Minä vaan
Enkälähteny mukaan suuteluun vaan käänsin pääni ja työnsin miehen pois.
Mutta en halua siskolleni mitään pahaa. Siskoni on jo käynyt yhden pahan suhteen jossa mies nalkutti kaikesta mahdollisesta. Tämä mies on kuulema kiltti, työssäkäyvä. Mutta muuten kyllä minua arveluttaa tämän käytös. Meidän suku tietää että tämä mies on joskus viestitellyt minulle ja se on ongelma koska jos nyt kertoisin tuon sen ahdistelunn, kääntäisivät jutun ihan muuksi mitä edes tapahtui. Äitini oli jo sanonut siskolleni kun oli kertonut miehensä viestitelleen aikonaan minulle.Siis äiti sanoi mimulle että kaikkien kanssako sinäkin oot huorannu. Siihen tokaisin vaan äidille että meillä ei ole ollut milloinkaan muuta kuin se että tämä mies laitteli viestejä, enkä minä ollut antanut tälle numeroani vaan joku kavereistani. Viestit kyllä loppu aikanaan kun en niihin vastannut.
Mutta ajattelen että jos nyt kerron tuon miehen ahdistelusta niin siskoni ja äitini kääntävät sen minun syyksi niinkuin ne aina tekevät. Vaikka todellakin olen syytön koko tapahtumaan. - ...
Minä vaan kirjoitti:
Mutta en halua siskolleni mitään pahaa. Siskoni on jo käynyt yhden pahan suhteen jossa mies nalkutti kaikesta mahdollisesta. Tämä mies on kuulema kiltti, työssäkäyvä. Mutta muuten kyllä minua arveluttaa tämän käytös. Meidän suku tietää että tämä mies on joskus viestitellyt minulle ja se on ongelma koska jos nyt kertoisin tuon sen ahdistelunn, kääntäisivät jutun ihan muuksi mitä edes tapahtui. Äitini oli jo sanonut siskolleni kun oli kertonut miehensä viestitelleen aikonaan minulle.Siis äiti sanoi mimulle että kaikkien kanssako sinäkin oot huorannu. Siihen tokaisin vaan äidille että meillä ei ole ollut milloinkaan muuta kuin se että tämä mies laitteli viestejä, enkä minä ollut antanut tälle numeroani vaan joku kavereistani. Viestit kyllä loppu aikanaan kun en niihin vastannut.
Mutta ajattelen että jos nyt kerron tuon miehen ahdistelusta niin siskoni ja äitini kääntävät sen minun syyksi niinkuin ne aina tekevät. Vaikka todellakin olen syytön koko tapahtumaan.haloo nyt vaan! Ymmärrän ettei kukaan meistä halua sisaruksillemme mitään pahaa, se on aivan luonnollista. Mutta luuletko puhumattomuuden jotenkin peittävän tai haihduttavan tämmöisen sikamiehen siskosi elämästä? Siskosi KUULUU tietää minkälainen äijä hänellä on! Sanotaan niin, että jos minä olisin siskosi eikä minulle kerrottaisi minkälainen mies minulla oikeasti on, niin suuttuisin taatusti! Ja sehän on loppujen lopuksi siskosi päätös mitä haluaa tehdä tämän miehen suhteen sitten kun on saanut tietää koko totuuden. Ja varmasti olet sitä mieltä että siskosi antaitsee paremman miehen? Oma miehesi varmasti suuttuu kun kuulee tästä, mutta sillä ei ole mitään tekemistä mustasukkaisuuden kanssa. Luulisi että oma miehesi kannustaa ja seisoo rinnallasi tässä asiassa, koska tätä asia ei ole sinustakaan mitenkään mukavaa.
- quantoo
... kirjoitti:
haloo nyt vaan! Ymmärrän ettei kukaan meistä halua sisaruksillemme mitään pahaa, se on aivan luonnollista. Mutta luuletko puhumattomuuden jotenkin peittävän tai haihduttavan tämmöisen sikamiehen siskosi elämästä? Siskosi KUULUU tietää minkälainen äijä hänellä on! Sanotaan niin, että jos minä olisin siskosi eikä minulle kerrottaisi minkälainen mies minulla oikeasti on, niin suuttuisin taatusti! Ja sehän on loppujen lopuksi siskosi päätös mitä haluaa tehdä tämän miehen suhteen sitten kun on saanut tietää koko totuuden. Ja varmasti olet sitä mieltä että siskosi antaitsee paremman miehen? Oma miehesi varmasti suuttuu kun kuulee tästä, mutta sillä ei ole mitään tekemistä mustasukkaisuuden kanssa. Luulisi että oma miehesi kannustaa ja seisoo rinnallasi tässä asiassa, koska tätä asia ei ole sinustakaan mitenkään mukavaa.
samaa mieltä edellisen kanssa.
- ckr
... kirjoitti:
haloo nyt vaan! Ymmärrän ettei kukaan meistä halua sisaruksillemme mitään pahaa, se on aivan luonnollista. Mutta luuletko puhumattomuuden jotenkin peittävän tai haihduttavan tämmöisen sikamiehen siskosi elämästä? Siskosi KUULUU tietää minkälainen äijä hänellä on! Sanotaan niin, että jos minä olisin siskosi eikä minulle kerrottaisi minkälainen mies minulla oikeasti on, niin suuttuisin taatusti! Ja sehän on loppujen lopuksi siskosi päätös mitä haluaa tehdä tämän miehen suhteen sitten kun on saanut tietää koko totuuden. Ja varmasti olet sitä mieltä että siskosi antaitsee paremman miehen? Oma miehesi varmasti suuttuu kun kuulee tästä, mutta sillä ei ole mitään tekemistä mustasukkaisuuden kanssa. Luulisi että oma miehesi kannustaa ja seisoo rinnallasi tässä asiassa, koska tätä asia ei ole sinustakaan mitenkään mukavaa.
Olisin tod.näk. motannut siskon miestä jos olis änkenyt väkisin pussaamaan, tai tarjonnut kyynärpäätä kylkiluihin tai polvea haaroihin... Yritän tässä ajatella ihan oikeasti, siis exällä oli veljiä pari kappaletta, että jos jompikumpi niistä olisi uinut liiveihin... Olisin ollut hämmästynyt jos olisi yrittänyt pussata suulle, laittanut käden meidän väliin, kyynärvarsi hänen kurkkua vasten ja työntänyt pois, sanonut hänelle että anna olla viimeinen kerta ja kertonut asiasta silloiselle avokille, nykyiselle exälle. Exä olisi sitten ottanut asian puheeksi ko. veljen kanssa, mahdollisesti myös ko. veljen vaimon kanssa.
- KoipiReisi
Minä vaan kirjoitti:
Mutta ajattelen että jos nyt kerron tuon miehen ahdistelusta niin siskoni ja äitini kääntävät sen minun syyksi niinkuin ne aina tekevät. Vaikka todellakin olen syytön koko tapahtumaan.Jutut on kun Jallun Fantasia osastolta näin jussien jälkeen..
- ...
ckr kirjoitti:
Olisin tod.näk. motannut siskon miestä jos olis änkenyt väkisin pussaamaan, tai tarjonnut kyynärpäätä kylkiluihin tai polvea haaroihin... Yritän tässä ajatella ihan oikeasti, siis exällä oli veljiä pari kappaletta, että jos jompikumpi niistä olisi uinut liiveihin... Olisin ollut hämmästynyt jos olisi yrittänyt pussata suulle, laittanut käden meidän väliin, kyynärvarsi hänen kurkkua vasten ja työntänyt pois, sanonut hänelle että anna olla viimeinen kerta ja kertonut asiasta silloiselle avokille, nykyiselle exälle. Exä olisi sitten ottanut asian puheeksi ko. veljen kanssa, mahdollisesti myös ko. veljen vaimon kanssa.
Olisin varmaan antanut läpsäyksen poskelle. Sen jälkeen olisin ehdottomasti kertonut asiasta eteenpäin.
- ...
Minä vaan kirjoitti:
Mutta ajattelen että jos nyt kerron tuon miehen ahdistelusta niin siskoni ja äitini kääntävät sen minun syyksi niinkuin ne aina tekevät. Vaikka todellakin olen syytön koko tapahtumaan.Valittaa asiasta vaan muille, vai tehdä asialle jotain? Täs ei kummiskaan oo kovin montaa vaihtoehtoa, jos haluat sen loppuvan... Tietysti jos sisimmässään oikeesti vaan tykkää, ni eihän siitä sillon eroon halua... Mutta jos haluaa, on valmis tekemään jotain uhrauksia.. Seksuaalinen häirintä on kuitenkin aika inhottavaa jos siitä ei tykkää...
- Rohkaisija
Potkaise munille...Tee heti selväksi,että et ole kaupassa mukana.
- stumpen
Suuteli väkisin?????? En oikein usko tuota.
Taidat itse jotenkin nauttia tilanteesta.
Kyllä sinä aikuinen nainen tiedät kuinka tuollainen "suhde lopetetaan" jos vain itse haluat. - Duudaa
Eihän tuo ole mitenkään tarpeellista sietää. Tuollainen ukko sietäsikin saada turpaan. Ja on siskos kanssa varmaan vaan siksi että pääsee sinun lähelle
- ei kaipaile sukulaista
sama juttu oli lähisukulaisen kanssa,mutta vielä törkeempi.Soitin polisit tuli ukolle paljo ikäviä seurauksia.Ei anteeksi pyydöt auttanut,sukulaisuus loppu 20 vuotta sitten.Tällaiset siat on pakko laittaa paikalleen.Ei ole pakko olla hyvissä väleissä sukulaiten kanssa,jos sitä joutuu sietämään mitä vain.Kerroin hänen vaimolleenkin,ero heille tuli,mutta olis tullut muutenkin.En ole hänenkään kanssa tekemisissä,koska kertoi tietävänsä,että näin on tapahtunut ennenkin mutta ei kertonut minulle,että olisin osannut varoa.
- Nimetön
Kerro miehellesi ja poliisille
- siskolles ja miehelles
totuus!!!
Ja kirjota tänne kuinka kävi!
Jos kertoo totuuden,on tehnyt oikein ja salailemalla tekee itsestänsä syyllisen myös. - lukea
Helppo vastaus: sanot ei kiitos.
- janne tku
minun mielestä tossa ei ole edes miettimistä.
kerrot siskollesi ja se antaa tietty monoa tolle miehehelle jos on hiukkaakin järkeä päässä. - joku vaan
Oon se että siskosi vaikuttaa ilkeästi sanottuna lutkalat aku ihastuu joka mieheen ja kaikenlisäksi oletko varma että hän ei tiedä miehensä asioista, vaan tekee sitä kostaaksenn. Olet aika kuppanen ihminewn kun itse olet tehnyt valintasi. Häpän tälläisiä ihmisiä!!!!
- seurauksia?
Pelkäätkö kenties eniten sitä, että sinun ja siskosi suhde muuttuu? Ettei siskosi uskoisi miehen olevan tuollainen, jos saisi asian selville? Koska luulen, että miehesi kyllä uskoo sinua, ellei sinulla nyt sitten ole ihan tapana tyrkyttää itseäsi vieraille miehille, mitä en kyllä kirjoituksesi perusteella sinusta usko. :)
Ja ei tarvitse edes olla mustasukkainen mies, että tuollainen asia häiritsisi. Minun mieheni ei ole mustasukkaista tyyppiä, mutta jos joku alkaisi minua lähennellä, niin varmasti mies puuttuisi asiaan. Ja ihan hyvä niin. Koska tuo mitä siskosi mies puuhaa, on todella väärin KAIKKIA TEITÄ kohtaan.Se ilmaisee sitä, ettei hän kunnioita toisten parisuhteita eikä teitä ihmisinä.
Sinuna kertoisin ensin miehellesi ja sitten siskollesi. Voi olla että siskosi suuttuu, mutta jos et kerro, ei mies kyllä varmasti lopeta tuota lähentelyä. - kokemusta on...
suosittelen kertomaan siskollesi millaisen miehen kanssa hän on ja todella nopeasti sillä jos pitkität kertomista siskosi saattaa kuvitella että olet osallisena juttuun ja välinne todellakin tulehtuvat pahasti, mutta jos kerrot hän ymmärtää jonain päivänä että sinä et ole osallinen. itselläni kävi juuri juhannuksena samanlainen juttu mutta päin vastaisesti sulhaseni on kiinnostunut pikkusiskostanija lähennellyt tätä jo pidemmän aikaa. minä ainakin olisin ollut tyytyväinen jos siskoni olisi tulut kertomaan itse asiasta kun väittää että ei itse ole asiaan osallinen.
- xoxoxoxoxoxo
Kerro siskolle!
- luota läheisiisi
1)Kerro miehellesi ja kerro myös syy miksi et ottanut asiaa esille heti. Mikäli parisuhteenne on ok, ei sinun pitäisi pelätä miehesi reaktiota.
2)Tän jälkeen kerro sisarellesi ja sano ettei hänen miehensä ole teille tervetullut, mikäli hän jatkaa samaa rataa,(jos hän on valmis pettämään sisrtasi sinun kanssa, on hän varmaankin valmis tekemään se myös muiden kanssa..) jatkossa voi ilmetä muitakin ikäviä juttuja ja silloin siskosi on kärsijänä - sitä et nähtävästi halua. Auta siis siskoasikin.
3) Kerro ahdistelijalle että, olet kertonut tapahtuneen miehellesi ja siskollsi ja jos hän ei jätä sinua rauhaan, kerrot myös poliisille.
Sanoit että siskosi ja äitisi syyllistävät sinua. Onbko näin, vai tuntuuko se vaan siltä "uhattuna". JOs et ole tehnyt mitään sellaista, jonka pohjalta olisi itsetutkiskelun paikka, jätä heidän puheet omaan arvoonsa. Luota ainakin mieheesi ja ystäviisi. - M_vm67
Kerrot tietenkin siskollesi ja miehellesi, jos kuvittelet että asia hoituu itsestään niin olet todella sinisilmäinen.
- On jutut.
Vaihtelua haluava mies!!!Heh..
- jo ymmärrä
niin ohikiitävää ja pelkkiä panoja vaan.
Ei se ole sen kummempaa. Hypitään kukasta kukkaan ja luullaan itsestään liikoja.
Sellaista tämä tasvertaisuus on ja kyllä sinun on huomattava, että vain se yksi asia kiinnostaa ja sen jälkeen olet vain ilmaa!
Millainen mies se siskosi mies on panee varmaan vaikka rusakkoa! - Kokenut ja kaipaava :)
Kyllä naisetkin samaa osaavat. Muistan vuosien takaa, kun vanhemman veljeni tyttökaveri suhtautui minuun samalla tavalla. Veljeni kertoi monesti, että he olivat jutelleet minusta keskenäänkin. Tunsimme kyllä molemmat veljekset ko. tytön. Kun heidän suhteensa loppui tyttö yritti minua tosiaan ja kertoi kerran juhliessa isolla porukalla, että me veljekset olemme niin seksikkäitä. Olin silloin nuori ja liian viaton, jotta olisin ottanut hetkestä kiinni. Tyttö tai nuori nainen oli mielestäni seksikkäimpiä olentoja, joita olin tavannut.
Nyt vuosikymmenten jälkeen kyllä haluaisin häneen yhteyden, mutta on vaikea löytää pks:lle muuttanut E. Itse asustelen edelleen Pohjois-Suomessa, kotikaupungissamme.- Rehellisesti
Ihmettelen suuresti, miksi pidät asian salassa?
Se pässi kuvittelee sinun nauttivan tilanteesta, kun et paljasta asian todellista laitaa.
Kerro ensin miehellesi kaikki mitä se mies on tehnyt sinulle. Miettikää yhdessä miten etenette asiassa, jotta se äijä tajuais lopettaa sen törkeän tunkeilun.
Siis emmä tajua miten et voi kertoa miehellesi? Sillä siitä eroon pääsee, ja se on varmaa. Mitä se siskos mies ajattelee kun et kerro es kellekkään tosta?
Kaikkein paras ois ku kerrot siskolles ja miehelles samaan aikaan, loppuu se ahistelu. Zemppiä vaan siihen hommaan vaikka se saattaa pelottaa niin kerrottava se on. Ja mieheski tahtoo kuulla varmasti tollasen asian suoraan. Enemmän haittaa jos tollasta tietoa pimittää.- Herra X
...siskollesi,millaisen tyypin kanssa hän seurustelee!
- ihan sama juttu mun
siskon miehen kanssa, se ahdisteli ja puristeli mun takapuolta ja rintoja aina kun sai tilaisuuden, kerran se jopa nosti mun hametta kun olin tiskaamassa ja laittoi käden sinne ja läähätti kuinka mukan tuntoinen pimppi mulla oli. Se koko äijä ällötti mua enkä halunnu olla missään tekemisissä sen kans kunnes päätin yks päivä että ok samapa tuo mä annan sille sitä pillua niin loppuu tuo ruinaaminen, että sitten jälkikäteen nauran ja haukun kuinka huono se oli sängyssä ja kuin pieni muna sillä oli, niin ei varmaan kehtaa enään kouria.
No näin tein mutta kävikin toisinpäin. Se ukko oli ihan tajuttoman hyvä sängyssä ja pani kuin mikä. Mä tulin kaks kertaa yhden panon aikana ja mies kyllä huomas kuinka nautin. Sen jälkeen pantiin aina kuin voitiin ja pannaan vieläkin. Molemmilla on perheet tahoillamme mutta aina kun tilaisuus tulee niin olemme kahdestaan sängyssä.
Kerran olimme suvun kanssa mökillä ja molempien perheet paikalla. Arvaatte vain kuinka monta läheltä piti tilannetta tuli kun muut menivät saunaan ja me nussimme keittiössä salaa.
Sen vkon jälkeen oli paikat niin kipeänä että mies ihmetteli että mitä sulla on, sanoin että tuli mökillä varmaan liikaa poljettua sillä vanhalla fillarilla, sen takia haaroja vähän kolottaa... - tipe69
Jos sua asia häiritsee, nosta kissa pöydälle.
- ....,,,,..,,..
suhtautua asiaan järkevästi ja ajatella, mikä on sinulle itsellesi parasta. Yksi vaihtoehto on tehdä rikosilmoitus seksuaalisesta häirinnästä ja tuoda asia julki. Lojaalisuus siskoa kohtaan antaa sinulle hyvän omantunnon vaikka hän mahdollisesti suuttuisikin sinulle. Hänellä on myöskin oikeus tietää, millaisen kaverin kanssa seurustelee. Mutta jos asian antaa venyä vaan, tulee siitä suurella mahdollisuudella teille kaikille paljon ikävyyksiä. Siskosi mies toimii väärin, älä anna sen jatkua, jos kerta kärsit siitä. Muista olla vahva ja itsenäinen, kunnioita itseäsi ja muita.
Ps. Toivottavasti et jää vain kyselytasolle vaan teet oikeasti jotakin asian parantamiseksi.- tipe69
Minä ainakin haluisin tietää jos mun mies pitää peliä mun seläntakana (terveisiä vaan exälle..grrrr.)
- totuus.
Ainakin oisit rehellinen ja haluat ahdistelun loppuvan. Mieheshän voi vetää siskos miestä mustasukkaisuudessa turpaan ja olis ahdistelialle oikein. Sinuna näyttäisin siskolles miehensä lähettämät viestit. Sillon ainakin sulla on todiste, ettet petä siskoas ja siskos jättää ahdistelian. Niin etkös haluais että ahdistelia häipyy suvustasi??
- Tietäjä *
Näin se asettuu, eikä toista touhujansa ...
- Make60
Tee miehestä rikosilmoitus ja hanki hänelle lähestymiskielto ja kerro siskollesi miehen aikeista. Jos omassa miehessäsi on pikkaisenkin munaa niin kerrot hänelle niin hän vetää siskosi miestä kunnolla turpaan niin se ahdistelu loppuu lyhyeen. Jos ei auta niin kerroppa isällesi niin isäsi pistää klopin kuriin.
- jesuus
hän ei te rikosilmoitusta koska on itse mukana siihen muuten miski kutsui heidät kylään.. taidat nauttia tästä..
- Kyllä tepsii
ja omaa kokemusta on. :)
- jepulistajee
Kyllä tepsii kirjoitti:
ja omaa kokemusta on. :)
todettu toimivaksi. en ymmärrä mikä hiiri tää "minä vain" oikein on, kun ei uskalla ottaa kunnolla puheeksi kaikkien neljän (itse, sisko, miehet) kesken puheeksi tätä koko rumbaa.
- nainen...
Miks et tee yksin kertasesti selväks sille miehelle et tollasta ei tehdä?
- tara-olivia
Mitä pikemmin kerrot siitä miehellesi ja siskollesi, sen parempi joka tapauksessa. Olet jo nyt pitänyt asiaa liian kauan itselläsi. Syy ei ole sinun, muuta kuin siinä tapauksessa, että annat tilanteen jatkua. Jos miehesi ja sisaresi ovat normaalisti kehittyneet, he kyllä ymmärtävät tilanteen. Tietysti, toisinkin voi tapahtua, valitettavasti. Elä alistu tällaiseen, koska asioilla on tapana tulla julki joka tapauksessa. Voitte jäädä rysän päältä kiinni, miten sitten selität asian? Jos menetät miehesi ja sisaresi rehellisyyden vuoksi, anna mennä vaan. Aikanaan heillekin tämä asia kyllä selviää, kun ikää tulee. Asiat näkee paremmin ja oikeessa valossa vanhempana, usko pois. Jos jostakin pitää luopua, saa jotain aina tilalle. Elämä ei aina mene suunnitelmien mukaan.
Onnea matkaan.- Tulevaisuus olla voi
Hyvä ihminen!
Mitä ihmettä voi tulla suhteesta, jossa toinen vokottelee ihan muuta ihmistä kuin kai "pitäisi"?
Jos suhde siihen kaatuu, eiköhän sen ole kaatunut jo.
Ymmärrän ongelman, mutta - Siskosi tulee aina olemaan siskosi. Hölmöjä miehiä ja naisia on ollut aina.
Ei ole pakko kestää älytöntä mietä. Jos siskosi haavoittuu, kyllä hän toipuu. on helvetti! Eli ihmiset tekevät toistensa elämästä helvetin... Kandee välttää näitä muita.
- h2o_h2o
Kyllä se rauhoittuu kun joutuu poliisikuulusteluihin.
koska poliisi on kaikkien naisten ystävä..! (vrt. karavaanari; kaikkien karavaanareiden kaveri. Teiden tukko!)
Suosittelen hankkimaan lähestymiskiellon: sen NAINEN saa poliisilta pelkällä puhelinsoitolla. Muista itkeä tirauttaa sopivassa kohdassa keskustelua...
- jah-76
ehkä kannattaisi jutella esim naisten kesken vaikka ihan ekaksi,tai sitten ihan kysyt että miksi olet sitten suhteessa jossa et ole onnellinen vaan havittelet toista ihmistä joka ei hänelle kuulu eikä toinen saa vasta kaikua..Varmaa on se että kyseinen tilanne purkutuu riitaan ja mahdolliseen eroon,ei sinun puolella mutta toisen puolella siis tarkoittaen..
Tuollainen mies ei ole terve saati sitten mitenkään kiitollinen siitä että on oma kulta mutta tahtoo petää tai tehdä muuta epä sovinnaista,joten pallo on sinulla mitä teet tosin toivotan valtavasti voimia sekä sitä myös että saat rauhan elämääsi..
Samalla voin sanoa että miehesi mustasukkaisuus kyllä tuon asian tiimoilta voi rauhoittua aikasta paljon kun kuulee sinulta esim että miten luotettava ja ymmärtäväinen ihminen olet,vaikka pelkäätkin miehesi kohtauksia mutta eikö sitä voisi yhdessä keskustella tai käydä perhe terapia keskustelussa esim?? - Tilja
:((
- luoti
sano että jatkossa kerrot miehellesi ja siskollesi ja kerrasta poikki
- sivusta seurannut
Tee asialle tosiaankin stoppi, ennenkuin on myöhäistä! Kerro miehellesi ja siskollesi!
Kerron sinulle nyt kolme samankaltaista esimerkkiä:
Nuori tuttava pariskunta oli vaimon kotona käymässä.
Nuori rouva oli raskaana. Hänellä oli nuorempi sisar ,joka lähti saunaa lämmittämään, raskaana olevan rouvan mies lähti muka tupakalle ulos. Viipyivät hyvän tovin. Kun sisar sitten tuli sisälle, merkit olivat selvät: tukka sekaisin, puseron napit väärin napitettu ja mies niin onnellisen näköinen, kuin kermaa juoneella kissalla. Nuori rouva antoi asian silloin olla, mutta aina kun riitaa tuli sekin asia tuli mieleen ja se suisti lopulta nuoren rouvan alkoholistiksi... Ethän halua moista kohtaloa?
Toinen tapaus oli, kun vanhempi sisar yllätti pikkusiskonsa miehensä kanssa rysän päältä, erohan siitä tuli. En käsitä miten he myöhemmin voivat olla tekemisissä, sillä pikkusisko meni naimisiin tämän isonsiskonsa ex:än kanssa!!
Kolmas tapaus sattui joskus viisikymmenluvulla ennen syntymääni. Äitini anoppi miesystävänsä kanssa oli käymässä äitini ja isäni luona. Anopin miesystävä katsoi sopivan tilaisuuden, kun olivat kahdestaan sisällä äitini kanssa. Hän meni kourimaan äitiäni takaapäin, kun tämä laittoi ruokaa ja ehdotti ihan suoraan naintia...Äitini tottakai kieltäytyi!! Voin vaan kuvitella, kun mummoni tuli miesystävänsä kanssa käymään...äitini olisi halunnut aina häipyä jonnekin maanalle. Hän kertoi tämän minulle, kun olin aikuinen. Että kyllä miehet ovat olleet tuollaisia kautta vuosikymmenten. Naisten on vaan oltava määrätietoisia ja tehtävä ratkaisut!! Toivottavasti sinäkin saat tehtyä ratkaisusi asian suhteen mahdollisimman pian!!
- joko tai
Olet näköjään epävarma tunteistasi siskon miestä kohtaan, muutoin olisit jo vetänyt päin näköä sitä jätkää. Sellainen empivä ja kainosteleva käytös vaan lisää toisen intoa. Monet naiset eivät näköjään tajua kuinka kieltäytyminen miehelle pitää sanoa. Esim. jos sanot vaikkapa että "En voi, minulla on oma mies" tämä tarkoittaa miehen korvissa, että sinä kyllä haluat, mutta oma mies on este. tai vaikka "Älä. olet siskon mies" tämäkin tarkoittaa, että sinä haluat mutta sisko on este. Terhakka mieshän yrittää kiertää nämä esteet ja päästä panemaan sua. kieltäytyminen suoraan ja tylysti, sekä kerro siskollesi, koska jos se mies pääsee kertommaan siskollesi, niin yllättäen syyt saatkin sinä niskoillesi. Pieni vinkki, tee 'ansa' sille jätkälle. Ehdota salatapaamista jossain, esim mökin saunan eteisessä yöllä ja lähetätkin sitten tämän siskosi sinne.
- Äites
Ellet ole jo tintannut kaveria, niin kerro nyt edes siskolle ja äkkiä !
ajatellut sellaista asiaa, että kun et kerro siskollesi etkä miehellesi tuosta asiasta ja siskosi mies jatkaa lähentelyään niin entäpä sitten kun tulee eteen tilanne jossa ei ole miestäsi eikä siskoasi lähistöllä?
tuollainen ihminen, joka omaa sairaan pakkomielteen sinusta saattaa hyvinkin muuttua väkivaltaiseksi ja tehä väkisinmakuun eli kansankielessä raiskata sinut!
onko tuollainen koskaan tullut mieleesi???
joten kehotan kyllä ensitilassa kertomaan kummallekkin ja tilanteessa jossa olette kaikki paikalla silloin myöskin näet kaikkien osapuolien reaktiot ja asia jää siihen, koska kuvailemani tilanne on erittäin noloa kyseiselle henkilölle!
toivotan onnea ja rohkeutta sinulle kertoaksesi kaikille osapuolille tapahtuneesta!!
P.S. sitten en tosiaankaan ymmärrä noita miesten sekä naisten viestejä, että pitäisi taipua ja alistua "antamaan" joten kysynkin kaikilta niiltä jotka ovat sitä mieltä: Mihin helevettiin on kadonnut teidän ihmisten MORAALI???? HÄH?että háluat suojella siskoasi totuudelta.
Suurin syy kuitenkin sinun tapauksessa on se, että pelkäät sukulaistesi reaktiota.
Tuolla on jo ehdotettu monta eri tapaa miten päästä eroon miehestä.
Yksi lisää, kysy siskoltasi, miten miehen ottamat kuvat onnistui.
Siskosi saattaa alkaa epäilemään mikäli sinä olet kuvien keskipiste. Tai sitten ei.
Yksi neuvo; mikäli mies kysyy uudelleen, mitä mieltä olet hänen ja siskosi seurustelusta.
Pidä "Ei kuulu minulle" -linja.
Jos vastaat "Todella syvältä" hän´alkaa uskottelemaan, että sinä haluat olla hänen ykkösnaisensa.
Ja toinen neuvo, kun tulevaisuudessa olet samassa paikassa kylässä, missä tuo mies on.
Ja eteen tulee tilanne, että joudut jäämään yksin tupakanmittaista taukoa pidemmän ajan tuon miehen seuraan, hän jonain kertana saattaa sinut raiskata.- Neuvoa antava
Vaikea tilanne, ymmärrän MUTTA mies luottaa siihen ettet "juorua" ja omaan viehätysvoimaansa. Mitähän itse tekisin samassa tilanteessa: no, muuttuisin niin jäätäväksi miestä kohtaan että sivullisetkin pistäisivät sen merkille. Älä suostu jäämään kahden kesken. Välttele ja sivuuta kaukaa. Näytä ynseytesi. Sillä tavoin suojelet kaikkia ja etenkin siskosi tunteita. Anna hänen itse huomata miehensä epäkypsä käytös ja tehdä tarvittavat toimenpiteet. Pysy viileän etäisenä. Vaikka elämäsi loppuun saakka.
- tämäkin...
Suht hyvä provo, moni pökiö tarttui syöttiin..
- miks et huutanu ?
läpsässy ? Mitä sit jos ukkos mustasukkanen , antais turpaan sille !! Jos kerran ite et tykkää ku lähentelee ?? Pitäs ny itellä älli riittää ratkaseen tommonen asia !!
- olen samaa mieltä
Minä löisin ja kovaa ja potkaisisin munille. Sitten selittäisin käytökseeni syyn miehelleni ja siskolleni. Sanoisin myös, että Sisko saa tulla kyläilemään, mutta ilman sitä äijää. Sillä äijällä ei olisi enää mitään asiaa meille. Sitten tuhoaisin ne kuvat siitä kamerasta, sillä minustahan ei ilman lupia kukaan kuvia ota ja tommoselle paskalle en lupaa antaisi.
- olen samaa mieltä
olen samaa mieltä kirjoitti:
Minä löisin ja kovaa ja potkaisisin munille. Sitten selittäisin käytökseeni syyn miehelleni ja siskolleni. Sanoisin myös, että Sisko saa tulla kyläilemään, mutta ilman sitä äijää. Sillä äijällä ei olisi enää mitään asiaa meille. Sitten tuhoaisin ne kuvat siitä kamerasta, sillä minustahan ei ilman lupia kukaan kuvia ota ja tommoselle paskalle en lupaa antaisi.
Vielä sen verran, että kutsuisin kaikki koolle (sen paskankin) ja siinä selvitettäisiin koko juttu. Vaikka sisko suuttuisikin. Luulen että jos minulla olis mustisukko (paitsi että en sellaista huoli, mustasukkaista, omistushaluista) niin selväksi tekisin, että ei kuitenkaan vaikeittaisi tilannetta ryhtymällä väkivaltaiseksi. Vaikka itse löisin ja potkisin, olisi se itsepuolustusta päällekarkauksesta ja väkisin suutelemisesta. Paitsi että olisin myös purrut huulen tai kielen halki.
- Nimetön
Hei,
tunnen itseni tilanteessa, myös mun siskon mies käy lääppimään kaikkia naisia siskon selän takana. Vältän siis jäämästä kaksin hänen kanssaan. Jos joudun kahdestaan hänen kanssaa yritän pitää oven auki, en missään tapauksessa jää istumaan. Olen selvästi sanonut hänelle että en ole kiinnostunut.
- Mitä sinä teet? Teetkö selväksi= sanotko hänelle että sinä et tahdo että hän käy sinuun käsiksi. Koetko sen ahdisteluksi? Kerro se miehelle suoraan! Jos et kerro niin miksi? Jos todella olet sitä mieltä että hän ahdistelee niin sano se hänelle selvästi.- Minä vaan
Ekalla keralla olimme kaikki siskokset miehineen viettämässä meillä vappua ja sillon siskoni toi meille näytille tämän miehen virallisesti eka kerran. Siskoni kävi tänään ja sanoi että ei ole vieläkään varma tästä miehestä ja heidän suhteestaan. Itse olin kuin ei mitään ois ollukaan ja käskin siskon miettimään tarkaan mitä suhteelta haluaa. En siis kertonut juhanuksen tapahtumista.
Jotenkin vaan itsestäni tuo koko juttu vaikuttaa niin uskomattomalta! Olen kyllä silloin aikaisemminkin tehnyt tolle miehelle selväksi etten ole hänestä kiinnostunut.
voi kun voisi pyyhkiä tapahtuneen kokonaan pois.
Jos siskoni alkaa vakavasti seurustelemaan tuon miehen kanssaniin, ei sillä tule olemaan meille mitään asiaa.
Kerkesin jo itse miettiä omia tekemisiä että teinkö jotaain väärin mutta oltiin muuten kaikki koko ajan samassa huoneessa paitsi kun siskoja toisen parin vaimo meni tupakalle ja jäin itse laulamaan karaoke kappalen loppuun ja laulun lopuksi mies tarttui käsiini ja suuteli minuja, tosin käänsin pääni ja työnsin miehen pois mutta tosi yllättynyt olin kyseisestä käytöksestä.
Täytyy jutella avioamieheni kanssa tapahtuneestá
ja kertoa miksi en haluu siskon miestä enää meille.
- Minä vaan
Kiitteli kun olivat saaneet tulla meille juhannuksen viettoon. Ja pyysi että otettais joskus uusiksi vaikka niin että me mieheni kanssa mentäs hänen luokseen. EN ees viitsinyt vastata että ei kiinnosta!
Nyt kyllä pisti miettimään et kai on pakko keryoa miehelleni ja kieltää miehen tulo meille enää millonkaan. Sisko voi tulla mutta yksin.
ämä nykynen mies muistuttaa joidenkin mielestä minun ensimmäistä aviomiestäni jota siskoni oli tapaillut meidän eron jälkeen.- haluat sitä itse
Jos minulta kysytään niin nykyinen käytöksesi viittaa ihan siihen kuin haluaisitkin hänet.
Kukaan täysijärkinen ei edes kyselisi yleisillä turuilla ohjeita tälläseen vaan kertoisi siskolle, miehelle ja ahdistelijalle ja kavereille ja vaikka koko suvulle asian laidan.
Eikö siellä ostata jutella asioista. Heti kertomaan kaikille tai sitten haluat itse juuri tuota, siltä se nimittäin kuulostaa... - Ookko
kattellu liikaa kauniita ja rohkeita kun sun elämäsi on täynnä noin jännää toimintaa. Sun ei todellakaan kannata kertoa sun miehelles yhtään mitään, koska siinä voi käydä sillain, että sää saat asias järkkään, et enää kirjotakkaan tänne ja meiltä muilta loppuu kaikki hauska. Soita SUEELLENILLE, se kyllä auttaa sua. Ongelmasi on siksi paha ettei meistä muista taida apua olla.
- viesti sis
välitä viesti siskollesi ja miehellesi
..kyllä loppuu varmasti nää käksi voimaa auttaa sua etkä tartte tehdä itse mitään..potkikoon siskosi munille jätkäänsä.. - olla tuttuu hommaa
siskos kans ,oli varmaa jo pelii ex ukkos kans enne eroanne ?? No normal..
- Nimetön
sano vaan miehelles miten asiat on.. vetäköön vaikka turpaan sitä yhtä apina niin kaikki järjestyy!
- mullekin on käynyt niin
hei
mullakin on sisko joka alkaa lähentelemään humalassa mun miesystävää.Oneksi mulla on viisas mies joka kertoo mulle mitä aina tapahtuu,suosittelen samaa,siis kerro miehellesi kaikki.KAIKKI.
Kerran mun kotona mun miesystävä oli saunomassa,kun mun sisko meni katsomaan mitä sillä on.Toisen kerran juhannuksena perheen kanssa mun siskoni meni kuiskimaan mun miesystävälle, että tule katsomaan missä hän nukkuu...näitä on vaikka kuinka paljon.Tosin meidän perhe tietää että mun siskolla viiraa päässä humalassa ja selvinpäin hän on ihan muuta mutta toi on kiusallista mun miesystävälle.
Tällaisia tapauksia on vaikka kuinka paljon ja kaikesta vaan pitää olla avoin omalle kumåppanilleen,älä välitä mitä siskos tai äitis susta sanoo,sä tiedät mikä on oikein ja mikä on väärin ja jos sun mies on järkevä,hän pitää sun puolias.
- Vadelmakori
Johan nyt on avutonta. Onhan se päivän selvä asia, että sun tilanteesi vaan pahenee tuosta kun et saa turpaas auki, muutoin kun tänne joka tädin ja sedän lääkäripalstalle anonyyminä kirjailemalla. Mene peilin eteen, sieltä se apu ongelmiisi löytyy.
- Jaskan kaveri
Tällaisista jutuista saa sitten lukea iltapäivälehdistä kun jollain napsahtaa. Aivan sairasta, absurdia. Tämä on kai joku provo kuitenkin. Tai sitten kirjoittaja täysi pelle.
- kokenut myös
Rakastunut exäni siskoon jo silloin kun olin tän exän kanssa yhdessä.
Tiedän tunteen kun nainen vetää puoleensa vaikea olla ja seurata vierestä se sattuu... - että kerrot
Kerro vanhemmillesi
- werrew
Luulenpa että olet itse antanut aihetta liehittelyyn, olet kekkuloinnut hänen edessään sotkeaksesi siskosi systeemit, epäilemättä olet siskolle kade.
- munille
Luulisi auttavan.
- ninja-pinja
päin näköä, niin minä tein, kun pikkusiskoni ukko yritti ängetä saunaan kanssani, kun olin perheeni kanssa lapsuudenkodissani käymässä. Samaa tekniikkaa käytin mieheni veljeen, kun tuli liian lähelle.
- Asseri
kerro miehellesi niin eiköhän se siitä.
- heh heh
"Eilen taas olivat meillä juhannusta viettämässä"
... jatkuu...
"Viime joulukuussa oli alakanut suhteen siskoni kanssa"
Kuinka tämä sisko ja sen mies ovat voineet olla TAAS jussia viettämässä luonasi jos heidän suhteensa alkoi VASTA viime joulukuussa??? Mitähän sä oikein horiset? Hyvä provo joo :D :D :D- pilkku,
Taisi olla vain yksinkertainen pilkkuvirhe. Sellaista tapahtuu ympäri maailmaa kaikenaikaa.
Jos kirjoitan esim. näin: Armoa, ei Siperiaan.
Merkitsee se aivan päinvastaista kuin; Armoa ei, Siperiaan.
Tai: Eilen taas olivat meillä juhannusta viettämässä
Eilen taas olivat meillä, juhannusta viettämässä...
Tajuutsä?
- Nimetön
Hei!
Miksi ihmeessä olet nenästä vedettävä nynny,
vai oletko kynnysmatto?
Kyseessä on sairas henkilö,ja tilanne vain pahenee.Hän kuvittelee,että haluat kumminkin ,kun et tee mitään.Pelkäät häntä ja miestäsi enemmän,kuin arvostat omaa elämääsi.Lopuksi voi olla kyse siitä.Mustasukkaisuus on sairaus,joka ei parane ikinä.
Ilmoita asiasta poliisille.
Mariko - poppaa"...
pennut keittää soppaa, vanhalla reseptillä! Murrosikäisten touhua, vaikka ikää on jo kahteenkin avioliittoon riittänyt. Järjen käyttö ei ole kielletty, mutta kaikenlainen sekoilu ja asioitteen vatvominen taitaa olla niiin paljon kivempaa!
- se joki...
Voisit sanoa ensin siskosi miehelle, muuta jos hän ei kuuntele niin kannattaisi sanoa jollekkin vaikka siskollesi! Ei kenenkään pidä kestää ahdistelua!!! (Ainakaan minun mielestäni!)On tärkeää että kertoisit! Muuten siskosi mies jatkaa vain ahdistelua. Toivottavasti vastauksestani oilisi apua.:D
- se jokin vain
Minun mielestäni sinun kannattaisi kertoa hänelle ensin ja sanoa jotain että hänen pitää lopettaa. Jos hän ei usko voit kertoa jollekkin, vaikka siskollesi! Tiedän että heidän suhde ei välttämätä toimi enää mutta sinun ei pidä joutua sietämään tuollaista!!! (Ainakaan minun mielestäni!) Olisi todellä tärkeää että kerrot! Toivottavasti viestistäni on apua! :D:)
- ymma
tätä miestä, enemmän kuin kunnioitat sisartasi ja itseäsi. Mietippä.
Luulisi olevan helppo ratkaista moinen käytös. - moonika2
Sama ongelma on mys itselläni ja vielä kahden siskonmiehen taholta.
Sitä on jatkunut vuosia.Eikä todellakaan kiinnosta.
En ole minkäänlaista vihjettä moiseen antanu.
Kaikki tuli vielä pahemmaksi,kun erosin miehestäni.Mitä järkeä siinä on ,kun itse olen vapaa,niin ruveta ukkomiesten kans touhuu.Nautin omsta rauhasta ja uuden miesystävän kainalossa olosta.Joskus tekee mieli sanoa siskoille.- Olli-Petteri
Eihän toi nyt ole mitään. Meikäläinen kun erota tärskäytti, heti oli kolme veljenvaimoa oven takana ryskyttämässä. Ymmärrän tuskasi. Minulla tätä on jatkunut vuoden. En ole antanut näille naisille mitään signaaleja moiseen käytökseen. Tekisi mieli kertoa veljille. Täti moonikalla, vai setako olet, on hauskat jutut, voi Wittu.
- yak
Samoin, minullakin siskonmies yritti kutitella muutama vuosi sitten, kun minulla oli hankaluuksia oman miehen kanssa. Ja nyt tämän vuoden juhannuksena toisenkin siskon mies (tämä vain sanallisesti yritti). Yököttävää! Harmi, kun halauaisi olla väleissä siskojen kanssa, nyt niitä ei viitsi tavata kuin paikoissa, joissa on paljon ihmisiä ympärillä.
- siru
mul kävi silleen tos toissa vuonna!mä aattelin enstex et onko toi pöpi.ja varmaan sanon kaikille,mut sitte sanoinki suorat sanat sille systerin ukolle.ja kerroin myös omalleniki kaiken uhalla,eihän syy ollu mun.totuus esiin jos et ite mitää oo tehny.tsemppiä!!
- Minä vaan
Sovittiin että kerrotaan yhdessä siskolleni sekä ettei tällä miehellä ole meille enää asiaa.
Aviomieheni on entinen potkunyrkkeilijä, joka on muutaman naisenhakkaajan pahoinpidellyt ja tästä syystä kaikki pahoinpitelyt menee aina törkeiksi pahoinpiteilyiksi. Mieheni ei ole enää 9 vuotteen sekaantunut väkivaltaisauuksiin mutta on sen verran mustasukkaisia piirteitä näyttänyt että en halua ottaa selvää mitä tekisi!
Laitan nyt pisteen tälle keskustelulle.
Jos joku vielä haluaa kommentoida niin siitä vaan.- Teppara
pitää kommentoida, että minunkin mummuni miekkailee. Ja kyytipojaksi; hanki itsellesi elämä!
- Oraakkeli88
Munille sitä !!!
- Pi..tkät
!!a
Hei
Tilanteesi on vaikea ja siihen on ulkopuolisen tietysti helppo antaa neuvoja. Tärkeintä on kuitenkin ettet alistu vaan joko kerrot siskollesi tai vähintäänkin kerrot äoijälle ettei voisi vähempää kiinnostaa ja uhkaat häntä mustasukkaisella miehelläsi.
Ketään ei saisi asettaa tuollaiseen tilanteeseen ja toivon todella että tuo paskiainen saa ansionsa mukaan.
Tsemppiä Sinulle t. yks ymmärtävä.- Nimetön
Hienoa, kun olet kertonut miehellesi tästä kiusaajasta.
Kiinnostaa tietää, miten miehesi reakoi tähän juttuun?
Sait varmaankin painolastia purettua, kun uskalsit kertoa miehellesi tämän piinallisen asian.
Hyvää jalkoa sinulle!
- fightertoo
polvella alakertaan niin loppuu.
- siskokulta minäkin
kerrot siskollesi jätkän paikalla ollessa, jos sisaresi ei näe tyypin läpi, se ei ole sinun ongelmasi, peitellä ei kannata. Kerta kaikkiaan panet pelin poikki
- chrome77
sanoa selkokielellä tälle miehelle että "lopeta". jos ei auta niin ota asia puheeksi sekä siskosi että miehesi kanssa kolmenkesken. jos sekään ei auta niin välttele tilannetta jossa jäätte kahden. kysyn vaan että miksi käyt tälläisen miehen kanssa kuin tämä ahdistelija minkäänlaista kommunikointia?
- Nainen-1987-
Miten sä voit antaa tollasen sian olla sun siskos kanssa? Etkö sä yhtään välitä siskostasi? Ihan niinku se sinun syy olisi, että sen mies sua ahdistelee!
JÄRKI KÄTEEN HEI! - omatuntosi kai
En ruvennut lukemaan noita kaikkia viestejä, mutta ehkä sinun kuitenkin kannattais kertoa sille sun miehellesi tästä.Se voisi vähän puhua sille vaikka tappeluksihan se kuitenki menisi, mutta yrittää edes.
Koska jos sanot siskolle niin voihan se mennä niin että se luulee että oot ihastunu siihen jätkään ja yrität viedä sitä siltä ja se suuttuu sulle, mutta tee kuitenki niinku parhaaksi näät. - tuonkin kokenut
Sisareni mies yritti pari kertaa käydä käsiksi, mutta minä annoin molemmilla kerroilla korville niin että soi. Eipä sen jälkeen yrittänyt tai ei ehkä ollut enää tilaisuuttakaan. Pidin siitä huolen. Hän on nyt kuollut ja kuoli melko surkeissa olosuhteissa.
Sellainen mies on sairas mieleltään, joten annapa hänen kuulla kunniansa. - Nimetön
On jopa enokin tädin mies ahdistellut puhumattakaan siskoni miehistä. Nimimerkillä on kuitenkin oma mieskin, mutta meikä kun on sinkku, sukulaisten harmiksi, hankaluudet ovat vähän vaikeampia. Sukulaisten kanssa on kuitenkin tultava joten kuten toimeen, että ei kun kylmää vettä niskaan ja sopivaa sanankäyttöä (ei mitään rajua, aiheuttaa agessioita). Nimimerkin siskon mies taitaa olla kuitenkin kiinnostunut enemmän "rakkaansa" siskosta, ehkä vaihtelun vuoksi tai pitääkseen siippansa järjestyksessä, sisäpiiri pitää huolen ettei sitä levitellä kylille juoruiksi asti. Sinua sentään suudeltiin vain väkisin, oman siskoni mies kävi kimppuun vähän muuhun paikaan kuin suuhuni. "Piti vähän kokeilla" minkä kokoinen ja näköinen on alapää pikkusiskolla. Siinä meni ihana jouluaatto itkuksi täkin alla nuoruudessa perheen ollessa läsnä. Ilmankos sitä väkivaltaa perheissä (=uus) ilmenee kun jo 20 vuotta sitten ihan ei-uusperheissäkin. Ei ole ihme, ettei miessukukunta paljon kiinnosta. Sinkkuna on rauhallista olla, ei tarvitse riidellä, varsinkin juhlapyhinä ja saa käyttää rahansa mihin haluaa, ei tarvitse nähdä sukua, jos ei ihan välttämättä halua. Itsekästä, mutta siinä on puolensa, joka kenellekin sopii. Kaikille parisuhdetta hamuaville kuitenkin onnekkaita hankintoja toivon. Onneksi niitä kuitenkin näkyy riittävän ihan kiitettävästi, tosin niitä erojakin on ihan liikaa. Vanhempani sentään pysyi yhdessä kuolemaan asti ja siitä olen iloinen.
- jonkun mielestä
Sano sille sialle, että jos vielä kerrankin lähentelee sua niin sä leikkaat siltä munat irti.
Ja kannattais ehkä ottaa vaikkapa kännykän videolle mitä tapahtuu. Ja vielä yks juttu; olis parempi kaikesta huolimatta kertoo miehelles, sillä kun tää sika ei saa mitä haluaa, niin se kertoo miehelles kuitenki joskus. Sillon sä vasta oot nesteessä.
Toinen juttu on sun oma miehes. Onko sillä aihetta olla mustasukkainen vai onko se vaan sellasta epävarmaa vai muuten vaan kontrolloivaa tyyppiä?
Sun pitäis ehkä kaikilla tavoin osottaa sille että se on sulle tärkee. Epävarmat miehet haluaa kokoajan vahvistuksen sille, että ovat tärkeitä.
Kontrollifriikkejä ei taas voi rauhottaa muuten kun todistamalla pitävin todistein, että sun teot ja sanat pitää yhtä. Tässä yhteydessä kännykän video voi olla hyvä juttu. Sä et voi tietty kuvata niin että tää sika näkee, sillä sillonhan se ei tee eikä sano mitään.- holoholo
taas teitä tyhmiä kusetetan,tosi typerää ja keksittyä ko kertomus.
- Minä vaan
Ja meidän suhde toimii, voimme jutella kaikesta ja kerroinkin eilen tapahtuneesta aviomiehelleni.
Itse vaan olen joutunut elämään väkivaltaisissa suhteissa. Molemmat lasteni isät olivat väkivaltaisia niin minua kuin lapsia kohtaan. NYt vasta tässä kolmannessa suhteessä voin elää vapaasti, pelkäämättä. Nykyinen aviomieheni on vaan niin suojeleva meitä kohtaa nimen omaan exiäni ja muita kus..päisiä miehiä kohtaan.
Aviomieheni on lapsuudessaan joutunut katsomaan kun omaa äitiään on isä ja isäpuoli pahoinpidellyt, niin mieheni ei suvaitse kenenkään miehen pahoinpitelevän naisia. Mieheni on saanut useamman pahoinpitely syytteen siitä että on mennyt väliin jos näkee naisia lyötävän. Ja koska mieheni on entinen potkunyrkkeilijä hän ei tarvitse asetta kun syytteee menee törkämmän mukaan.(jalta on ne aseet, näin viranomaiset katsovat)
Juuri tämä mieheni suojelevaisuus tekee minulle vaikeaksi puhua tämänkaltaisista asioista, jos olisi ottanut asian puheeksi jo juhannuksena mieheni olisi pahoinpidellyt jo tämän siskoni miehen. Enkä halua menettää omaa miestäni tälläisen jonniin joutavan miehen takia. Sillä jos mieheni olisi pahoinpidellyt tämän siskon miehen oli mieheni joutunut siitä syyteeseen.
Sovittiin siis aviomieheni kanssa että kerrotaan yhdessä siskolleni ja kerrotaan myös että sisko voi tulla meille käymään mutta tämä hänen uusi mies ei.
Siskon vanhempi lapsi ovat meidän kummilapsi, joten jo lasten takiakin joudumme olemaan tekemisissä. - Tony H.
Minä vaan kirjoitti:
Ja meidän suhde toimii, voimme jutella kaikesta ja kerroinkin eilen tapahtuneesta aviomiehelleni.
Itse vaan olen joutunut elämään väkivaltaisissa suhteissa. Molemmat lasteni isät olivat väkivaltaisia niin minua kuin lapsia kohtaan. NYt vasta tässä kolmannessa suhteessä voin elää vapaasti, pelkäämättä. Nykyinen aviomieheni on vaan niin suojeleva meitä kohtaa nimen omaan exiäni ja muita kus..päisiä miehiä kohtaan.
Aviomieheni on lapsuudessaan joutunut katsomaan kun omaa äitiään on isä ja isäpuoli pahoinpidellyt, niin mieheni ei suvaitse kenenkään miehen pahoinpitelevän naisia. Mieheni on saanut useamman pahoinpitely syytteen siitä että on mennyt väliin jos näkee naisia lyötävän. Ja koska mieheni on entinen potkunyrkkeilijä hän ei tarvitse asetta kun syytteee menee törkämmän mukaan.(jalta on ne aseet, näin viranomaiset katsovat)
Juuri tämä mieheni suojelevaisuus tekee minulle vaikeaksi puhua tämänkaltaisista asioista, jos olisi ottanut asian puheeksi jo juhannuksena mieheni olisi pahoinpidellyt jo tämän siskoni miehen. Enkä halua menettää omaa miestäni tälläisen jonniin joutavan miehen takia. Sillä jos mieheni olisi pahoinpidellyt tämän siskon miehen oli mieheni joutunut siitä syyteeseen.
Sovittiin siis aviomieheni kanssa että kerrotaan yhdessä siskolleni ja kerrotaan myös että sisko voi tulla meille käymään mutta tämä hänen uusi mies ei.
Siskon vanhempi lapsi ovat meidän kummilapsi, joten jo lasten takiakin joudumme olemaan tekemisissä.Onnittelen hyvästä päätöksestä. Avoimmuus kantaa aina hyvää hedelmää ja avoimessa suhteessa on ihanaa olla. Miehesi x-potkunyrkkeilyharrastus on sitten ihan toinen asia. Olen itsekin harrastanut sitä ja oppimiamme taitoja ei saa käyttää toisten vahingoittamiseen edes silloin, kun ei enää aktiivisesti harrasta sitä. Siitä saa aina ankaramman rangaistuksen jos käyttää sitä vahingoittamistarkoituksesa.
On sitä muillakin ollut huonot eväät kotoa lähdettäessä, mutta se ei oikeuta mihinkään em. asiaan.
- Rehellinen
No johan on tilanne.
Eihän siinä auta kuin sanoa suoraan kaikkien kuullen että asiat on näin,josset kerran tunne vetoa häneen.
Huuda ensi keralla kurkkusuorana että pussaa sua väkisin niin eiköhän lopeta moisen.Eli älä peittele eläkä vaikene vaan kerro kaikille sukujuhlissa ihan missä vain niin mä tekisin ja tepsii varmaan. - kärsitty
En jaksanut lukea kaikkia viestejä, mutta toi on tosi niljakasta puuhaa.
Itse olen joutunut tosi lujille sisareni miehen kanssa. Aika oli toinen eli -60-luvun alkupuolella. Olin alaikäinen, 16v ja mulkku yritti pussailla joka kerran, kun toisten silmät vältti. Jouduin menemään heille piikomaan, kun edellinen oli lähtenyt yht äkkiä pois. Olin samassa työpaikassa siivoamassa aamuvuorossa ja sisareni salin puolella iltavuorossa eli vaihdettiin kakarat ja vuorot lennossa. Herra ei voinut hoitaa menoiltaan penskoja. No se selvisi melko pian, miksi piika otti ritolat. Yks perjantai sisareni oli iltavuorossa ja olin saanut lapset nukkumaan, olin itsekin jo nukkumassa. Eikö vaan se sika ängennyt samaan punkaan. Revin itseni irti ja kiskoin jotain riepuja niskaani ja pakenin portaikkoon.Hän ryntäsi perääni sillä seurauksella, että minulla oli puoli naamaa seuraavana päivänä mustana, kun sain ovesta yrittäessäni paeta niin, ettei koko talo heräisi. Työnantaja oli oppinut tuntemaan ja oli eri hyvä ihmistuntija, joten selitykset ei menneet hänelle läpi. Hänelle oli pakko sanoa suoraan, mistä mustelmat tuli. Itelle oli tosi helpotus. Sisarelle en pystynyt sanomaan tai hän nähtävästi tiesikin, mutta ei halunnut tunustaa itselleenkään. Työnantaja pisti meidät samaan vuoroon eli heidän oli pakko järjestää uusi piika uhriksi. Tilanteesta tuli niin painostava, että minun oli pakko vaihtaa kaupunkia. Vasta kymmenien vuosien kuluttua pystyin sanomaan, miten asiat oli. Vastaus oli aika ällöttävä "siitäpä sitten sait sinäkin". Silloin tajusin sen helvetin, missä hän joutui elämään, kun ei lähtenyt lasten kanssa eri suuntaan. Ukko liehakoi jokaisen hameen perässä, matkusti ja kampitti,minkä ehti. Nyt se pukki on kuulema todella huonokuntoinen. Välit on olleet kehnot, enkä kyllä heitä kaipaakkaan.
Lujille se otti miehellenikin, kun vuosien päästä kerroin, miksi en ole halukas heitä tapaamaan. Järkevintä olisi kertoa siskollesi ja miehellesi tästä asiata, mitä on päässyt käymään, eikä salailla! Se vain varmasti pahentaa sinun oloa. Ja etkä varmaan halua, että siskollasi on "pettäjä" mies ja että sisko ei kärsi tuollaisesta pelle miehestä! :S Joten töpinäksi ja kertomaan asiasta niille, keiden pitää tietää. Jos seuraavalla kerralla käy näin, kun nyt on päässyt käymään, niin nyrkillä kupoliin tai kunnon potku munille. Mut parasta vaan olisi kertoa asiasta! tsemppiä. :)
- ...
Kerran meni sitten hermot totaallisesti ja aloin kiljumaan miehen lähennellessä. Johan loppui se ahdistelu ja siskokin huomasi millaisesta miehestä oli kyse!
- ÄITI -56
Kerro ihmeessä rehellisesti ensin sisaren miehelle, että tuot asian julki omalle miehellesi ja sisarellesi, katso kuinka hän toimmi ja reagoi. Ja ei kun toimintaan. Pahimmassa tapauksessa sisarussuhde katkeaa, asiassa valehdellaan.Mutta miksi elää huonossa suhteessa ahdistuneena, on elämä otettava omiin käsiin ja oltava rehellinen itselle ja muille.
- ...
Hälytin taskuun, jos käy kiinni, vedä pää irti ja tulee kova hälytysääni. Nuo muut on kai jotain jo neuvoneet... en oo ehtiny lukemaan vielä
- ...
Siis hälyttimessä on sokka "pää" jonka voi vetää irti ja kova ääni tulee. Mut ei tää koko tilannetta korjaa
- Lakru
älä lyö häntä kattilalla päähän, mutta kumauta häntä kattilalla päähän!!!
- elät elämääsi
ja annat moisen olla. Elät elämääsi ja olet huomioimatta moista. Jos hän lähentelee, kerro omalle miehellesi, hän kertonee siskon miehelle etiä päin.
Toki jos olet kiinnostunut siskosi miehestä, niin tehnet omat ratkauisusi, mutta näin ei tainnut toivottavasti olla. - rakasunut
oikeasi mieheesi,kerrot siskosi miehelle totuuden. Että jättää teidät rauhaan, rakastat miestäsi. Rakastatko oikeasti?
- zzzzz.zz
booooring...
- takkutukka
ihmettelen miksi et kerro siskosi miehen ahdistelusta siskollesi. Minusta sinun tulisi kertoa siskollesi, sillä hänhän seurustelee nyt sellaisen miehen kanssa joka ahdistelee sinua, välittääkö tämä mies siis todella siskostasi??ystävät ja sukulaiset miehen edelle.ja vaikka oma miehesi olis mustasukkaista tyyppiä, ei mielestäni oikeuta vaikenemaan.ja miksi vaikenisit ethän sinä ole mitään väärää tehnyt.rehellisyys kunniaan.
- ja sairas
mene hoitoon!
- mitä tilaa
Kun et kerro kenellekkään tai et itse kiellä niin olet siinä tilassa, jonka itse haluat pitää.
Taidat pitää jännityksestä? - emmalottamiapia
ensiksi, kerro kaverille päin naamaa että "suksi v----n!" - ne ei muuten usko.
sitten kerrot homman omalle miehellesi ja siskollesi, ja nimenomaan tässä järjestyksessä.
kerran kirpasee mutta sitten ei enää kuisaa, ja saat olla rauhassa.
usko meitä, ollaan koettu ja tiedetään miten menee jos ei reagoi. - Sisko myös
Ole siskosi miestä kohtaan reilumpi. Älä panikoi, vaan nauti yhteisistä hetkistäsi. Niin itsekin teen, olen ollut suhteessa siskoni mieheen jo 3 vuotta. Kun siskosi tai miehesi ei tiedä, et loukkaa heitä. Pidä siis asia teidän keskisenä..
- Sulhasmies
Itse fantasioin puolisoni siskosta sekä anopista. Taidanpa rohkaistua joku päivä..
- miestä
turpaan niin tai lyö jollain mistä jää kunnon jälki niin eiköhän lopulta tajua, kun joutuu selittelemään mistä jäljet on tullut.
- Mantelisilmät
Miten joku voi lyödä jollain esineellä toista?? Hakeudu hoitoon!
- symppis36
kertoisin siskollesi inhottavasta kaksnaamaisesta p....sta.älä anna sen enää sua kiusata.ja jos kertoisit miehellesi saattais saada ojennusta.
- Saara 33v.
Miksi pitäisi sotkea sisko tai mies asiaan?
Moni tekee sen virheen ja saa asiat totaalisesti sekaisin.
Nauti huomiosta, älä puhu asioista eteenpäin. - mieltä...
Asia vaan reilusti esiin, tuollaiset typerykset lähes poikkeuksetta jatkavat ahdisteluaan vaikka kuinka sanoisit ettet ole kiinnostunut, joten kova kovaa vastaan on paras keino päästä eroon.
- symppis36
Saara 33v. kirjoitti:
Miksi pitäisi sotkea sisko tai mies asiaan?
Moni tekee sen virheen ja saa asiat totaalisesti sekaisin.
Nauti huomiosta, älä puhu asioista eteenpäin.jos asia tulee julki toista kautta niin jäät kiinni kun et ole rehellisesti tunnustanu jo aiemmin et siskos ukko kiusaa sua-sitte katsotaan et olet osa syyllinen kun et ole kertonu aiemmin.
- pienimunaisexi
Joskus kun olette kolmistaan vihjaa että äijällä
pitää olla kunnon kulli , ainakin 20 cm ja paksu
tietenkin ainaskin 5cm. Meillä toi tepsi äijä
varmaan häpee pientä kikkeliä. Kokeile- beringinsalmi
oot siekin yhenlainen psygologi, meiän äijällä on ihan riittävä, mut sekin joskus saa semmosii ihme ajatuksii ett naiset haluu vaan isoo. Ookko kotona puhunu näistä vai huudakko sinne pimeeseen, että mulle isoo muista ei viis
on isopilluisten naisten katkeraa ivaa miehille. Mitä isompi pillu, sitä isompi bemari.
t. Patonki porttikongista
- mielipideöpoikpoi
huhu huhu mitä potaskaa!!!!!!!!!!
- kokenut minäkin
niin minunkin mies ahdisteli siskoani, ja hän kertoi sen minulle, KIITOS siitä. Olisi se tullut minun tietooni myöhemmässäkin vaiheessa, ehkä. silloin olisin suuttunut siskolleni jos hän ei sitä olisi kertonut.
- pikaista antautumista
ja pidätte hauskaa. 3 kimppaa sitten joskus.
Nam! - ei...
tarvitse alistua seksuaaliseen väkivaltaan.Tällaisessa tapauksessa voit ottaa yhteyttä viranomaisiin,samoin voit kertoa miehellesi ja siskollesi.
- sille peräaukkoa
ja pihtaa pimpsaa.. siinä on siskollesi selittämistä kun haisee paskalle koko jätkä.
- corleone jkl
100 prosenttisesti nuo miehet on munattomia eunukkeja.
Nyt seuraavalla kerralla heität housut kinttuihin ja sanot että anna mennä.
Katsoppa vaan niin menee puihin ja painelee nolona runkkaamaan.. - kerro kaikille
älä suojele sitä 'paskaa'!
Vai sitäkö juuri haluatkin?- anna olla
tiedän, miten ällöttää se ukko. Siskosi on osapuoli, koska on valinnu tuollaisen sian.
- tykkäät kuitenki
vai pitäiskö sen hommaa tuolt jothai
http://www.bidster.com/t_friend.php?ref_id=43233
Ketjusta on poistettu 71 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362789Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs192605100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432288Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201881Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo381654Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511575- 381493
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251373- 341271
- 261171