Noniin, kansalliset ryyppäjäispäivät, eli juhannus tuli ja meni. Suurin osa luoppareista ainakin (ja ehkä jotkut muutkin heh heh) joivat ainakin itsensä vesinokkaeläimiksi. Ajattelinkin nyt että vaihtaisimme jussin kokemuksia, eikä tällä kertaa keskityttäisi niihin oppikysymyksiin sun muihin niin paljon.
Vastaukset 14
- Jallu-eno
Itse menen vasta viikon päästä konsulle Tampereelle, joten jäi KERRANKIN juhannus ihan omaan käyttöön.
- meni juhannus
yksin kotona selvinpäin, oli useampi kiinteistö vartiotavana.
Se kyllä rupes iltasella vaivaamaan, kun vaimo tuli kotiin kolmenpäivän konventin jälkeen, eikä ollut yhtään kiinnostunut seksuaalisesta kanssakäymisestä kanssani.
Normaalisti meillä on sellaista vähintään joka toinen päivä.
Onkohan siellä Tampereella samanlaisia rouvia tai muuten kiinnostuneita, taidan tulla katsomaan. - hienoa
Itse menen vasta viikon päästä konsulle Tampereelle, joten jäi KERRANKIN juhannus ihan omaan käyttöön.
-Konventissa Oulussa ja kivaa oli! Ainoa ongelma on istuminen, joka aiheutta selkä ongelmia. Ei tullut ryypättyä, lukuun ottamatta tölkillistä olutta ruoan ja seuran kera. Oli taas naiset laittanut hillityn kauniiksi itsensä. Sellaista saa hakea kauempaakin lihallisesta joukosta. Kerrassaan hienoa hengellistä opetusta, 10 pistettä.
- Kossu-setä
Ainakin täällä Raumalla, saimme viettää pitkästä aikaa oikein rauhallisen kaupunkijuhannuksen, kun te Porilaiset huolitte sinne sen festarin rymysakkeineen.
- Jallu-eno
Olisitte kyllä mun puolesta saaneet pitää ne bileet. Krillasin kotona toejoella seitsämän aikaan lauantaina, eli siis samaan aikaan kun "iso-stara" Jay-z veivasi jotain omaansa. Ei olis jaksanut kuunnella... Ja voin kertoa että sehän kuului.
- ryypiskelyä.
Ei mitään ryyppäämistä ja roskaruuan syöntiä. Olin kotona ja kävin töissä.
Näin se on monella muullakin. - salaisuus?
käyttää alkoa peri suomalaiseen tapaan ja siihen ei edes juhlapyhiä tarvita. Minä ainakin Jt ajoilta muistan railakkaan viinan käytön ja koskee monia vanhimmistonkin jäseniä.
On ihmeellistä yrittää luoda Jt raittius tai kohtuukäytön esikuvaa. Itse olen nähnyt srk todellisen puolen alkoholin suhteen, joten on aivan turha tulla palstalle herjaamaan "luopioiden" alkoholin käytöstä.
Jos olet ollut pitkään Jt, niin teeppä mielessäsi lista kuinka monta alko-ongelmaista muistat Jt piireistä, kuinka moni pääty ennenaikaiseen hautaan, kuinka moni teki itsarin, kuinka moni potkittiin alko sairauden takia pihalle ym. Jos et ole dementikko, niin taidat päästä yllätyslukuihin.- Jallu-eno
"tse olen nähnyt srk todellisen puolen alkoholin suhteen,"
Tämä on nähtävästi yksi yleisimmistä paheista joista "jt-lahkoa" syytetään. Ja muut ovat:
-"pedofiililahko"
-"vanhimmat ovat sydämettömiä mulkkuja"
-" Todistajat hakkaavat lapsiaan salilla kun eivät ole hiljaa"
Kun tarpeeksi kauan jotain asiaa/asioita toistaa, niin nehän tuppaavat tulemaan "tosiksi". Ainakin hokijan päässä ja myös ehkä hölmöimmissä lukijoissa. En kommentoi enempää tällä erää. Jallu-eno kirjoitti:
Tämä on nähtävästi yksi yleisimmistä paheista joista "jt-lahkoa" syytetään. Ja muut ovat:
-"pedofiililahko"
Kun tarpeeksi kauan jotain asiaa/asioita toistaa, niin nehän tuppaavat tulemaan "tosiksi". Ainakin hokijan päässä ja myös ehkä hölmöimmissä lukijoissa. En kommentoi enempää tällä erää.>>"pedofiililahko"
Minkä kaiken uskot B.Andersonin kokemuksista olevan tuubaa? Jos taas uskot rouvan kokemuksiin, niin onko tuollainen nimitys aivan tuulesta temmattua?
http://www.veljesseura.org/?q=node/23
>>"vanhimmat ovat sydämettömiä mulkkuja"
Itse tunnen monia hyvinkin sydämellisiä vanhimpia. Mutta mitä mieltä olet siitä, että vt-seuran säännöt eivät anna vanhimmille mahdollisuutta esimerkiksi komiteoiden suhteen tunnustaa tehneensä yhtäkään virhettä? Voisiko vt-seuran säännöillä olla tuon "sydämettömiä mulkkuja"-kohdan kanssa mitään yhteistä? Jos voisi, niin mitä se kertoo vt-seurasta?
>>" Todistajat hakkaavat lapsiaan salilla kun eivät ole hiljaa"
En ole lähipiiristäni ainoa, jota "rakkaudellisesti ojennettiin" istumaan hiljaa kokouksen aikana, selkäsaunan kera wc-tiloissa. Onko lähipiirini vallan poikkeava? Se kun on aikasta laaja tuossa suhteessa.
Nykyään vanhemmat saattavat ymmärtää pöllyttää lapsensa vasta kotona, mutta meikäläisen lapsuudessa (80-luvun alussa) lievä pahoinpitely ei ollut mitenkään erikoinen tapa vaijentaa kokouksissa kiusallisesti ääntelevä ja liikehtivä, eläväinen lapsi.
Oletko muuten oikeasti sitä mieltä näiden esittämiesi kohtien suhteen, että savua ilman tulta?
>>Kun tarpeeksi kauan jotain asiaa/asioita toistaa, niin nehän tuppaavat tulemaan "tosiksi".
Ehkä voisit jossain olosuhteissa vetää yhtäläisyysmerkin tämän edellä esittämäsi asian ja viikoittaisen monen tunnin kokousohjelman välille.
>>Ainakin hokijan päässä ja myös ehkä hölmöimmissä lukijoissa.
Ehkäpä juuri siksi vt-seura jaksaa pitää kiinni esimerkiksi vuodesta 1914?
>>En kommentoi enempää tällä erää.
Sillä tavalla.- salaisuus?
Jallu-eno kirjoitti:
-"pedofiililahko"
Kun tarpeeksi kauan jotain asiaa/asioita toistaa, niin nehän tuppaavat tulemaan "tosiksi". Ainakin hokijan päässä ja myös ehkä hölmöimmissä lukijoissa. En kommentoi enempää tällä erää.>>>>>>>>>Kun tarpeeksi kauan jotain asiaa/asioita toistaa, niin nehän tuppaavat tulemaan "tosiksi".
- sinä ainakin.
salaisuus? kirjoitti:
>>>>>>>>>Kun tarpeeksi kauan jotain asiaa/asioita toistaa, niin nehän tuppaavat tulemaan "tosiksi".
olet viestiesi perusteella toivottoman kateellinen ja sen päälle olet ollut uteliaskin. Onneksi en tuntenut sinua, olit todennäköisesti tosi ankeaa seuraa. Yleensä tuollaiset jotka pitävät itseään muita parempana ja paimentavat haukkana muiden tekemisiä ovat niitä raskaimipa tuttavuuksia.
Sitten kun tällaistä henkilöä aletaan hieman vieroksua, hän vetää herneen nenään ja lähtee. Mitään itsetutkistelua täydellisen henkilön ei tarvitse tehdä. - salaisuus?
sinä ainakin. kirjoitti:
olet viestiesi perusteella toivottoman kateellinen ja sen päälle olet ollut uteliaskin. Onneksi en tuntenut sinua, olit todennäköisesti tosi ankeaa seuraa. Yleensä tuollaiset jotka pitävät itseään muita parempana ja paimentavat haukkana muiden tekemisiä ovat niitä raskaimipa tuttavuuksia.
Sitten kun tällaistä henkilöä aletaan hieman vieroksua, hän vetää herneen nenään ja lähtee. Mitään itsetutkistelua täydellisen henkilön ei tarvitse tehdä.Kuinka voisin kadehtia sellaista mitä inhoan...?
>Uteliaisuudesta sen verran, että srk veli vanhin kertoi auliisti kaikenlaiset komiteajutut (nainti, aviorikos, viina, riita ym) ja ystävien henkilökohtaiset asiat pyytämättä, oltiinhan me hyviä kavereita.
>Jos olisin yrittänyt olla muita parempi olisin kai juossut paljastamaan näkemiäni epäkohtia. Enhän minä rivijäsenenä ollut oikeutettu ketään paimentamaan. Sitä vain ihmettelen, että miten ne joiden kuuluu sitä "paimennus" ja opetustyötä tehdä pystyivät siihen kun omakin elämä (oli) on hakoteillä. (edelleen)
>Vieroksuminen alkaa siitä kun alkaa kokoukset harventumaan ja jättää saaranaamistyön. Olet tämän jälkeen viimeistään srk juorujen kohde ja joillekin jopa luopio jota ei enää tervehditä kuin korkeintaan salilla. Hernettä kuitenkaan tästä vetänyt nenään, mutta olihan se yksi merkki Jt keskinäisestä rakaudesta mistä en halunnut nauttia.
>Mitä tulee itsetutkisteluun, niin se kyllä kuului eroprosessiin Vt seurasta. Ei ollut helppo myöntää tulleensa höynäytetyksi Jt jäseneksi, ei ollut helppo myöntää omien vanhempien virhettä kasvatuksessa todistajaksi.
Posiitiivista on se, että en kanna kaunaa ja pidänkin heidän uskoaan aitona ja he jopa elivät sen mukaan.
>Pidän suurelta osin Jt aikaani omana virheenäni, mutta Vt seura ei saa koskaan armoa "oikeudessani" kaikkine 1975 hömpötyksineen.
>Myönteistä on, että vuosien varrella hankittu ramatun tuntemus on antanut vapauden uskonnosta ja nyt ei vois kuvitellakaan olla minkäänlaisen uskontokunnan jäsen.
>No minä ainakin......olen nyt onnellisempi kuin Jt ja tiedän ja uskallan myöntää elämän rajallisuuden ja mikä vääjämättä meitä kaikkia odottaa, mutta siihen asti eletään, ihmetellään ja nautitaan. - olisit.
salaisuus? kirjoitti:
Kuinka voisin kadehtia sellaista mitä inhoan...?
>Uteliaisuudesta sen verran, että srk veli vanhin kertoi auliisti kaikenlaiset komiteajutut (nainti, aviorikos, viina, riita ym) ja ystävien henkilökohtaiset asiat pyytämättä, oltiinhan me hyviä kavereita.
>Jos olisin yrittänyt olla muita parempi olisin kai juossut paljastamaan näkemiäni epäkohtia. Enhän minä rivijäsenenä ollut oikeutettu ketään paimentamaan. Sitä vain ihmettelen, että miten ne joiden kuuluu sitä "paimennus" ja opetustyötä tehdä pystyivät siihen kun omakin elämä (oli) on hakoteillä. (edelleen)
>Vieroksuminen alkaa siitä kun alkaa kokoukset harventumaan ja jättää saaranaamistyön. Olet tämän jälkeen viimeistään srk juorujen kohde ja joillekin jopa luopio jota ei enää tervehditä kuin korkeintaan salilla. Hernettä kuitenkaan tästä vetänyt nenään, mutta olihan se yksi merkki Jt keskinäisestä rakaudesta mistä en halunnut nauttia.
>Mitä tulee itsetutkisteluun, niin se kyllä kuului eroprosessiin Vt seurasta. Ei ollut helppo myöntää tulleensa höynäytetyksi Jt jäseneksi, ei ollut helppo myöntää omien vanhempien virhettä kasvatuksessa todistajaksi.
Posiitiivista on se, että en kanna kaunaa ja pidänkin heidän uskoaan aitona ja he jopa elivät sen mukaan.
>Pidän suurelta osin Jt aikaani omana virheenäni, mutta Vt seura ei saa koskaan armoa "oikeudessani" kaikkine 1975 hömpötyksineen.
>Myönteistä on, että vuosien varrella hankittu ramatun tuntemus on antanut vapauden uskonnosta ja nyt ei vois kuvitellakaan olla minkäänlaisen uskontokunnan jäsen.
>No minä ainakin......olen nyt onnellisempi kuin Jt ja tiedän ja uskallan myöntää elämän rajallisuuden ja mikä vääjämättä meitä kaikkia odottaa, mutta siihen asti eletään, ihmetellään ja nautitaan.>>>ja ystävien henkilökohtaiset asiat pyytämättä, oltiinhan me hyviä kavereita.
- salaisuus?
olisit. kirjoitti:
>>>ja ystävien henkilökohtaiset asiat pyytämättä, oltiinhan me hyviä kavereita.
Luit kyllä koko vastineeni.. voit väittää muuta, mutta kaiki tietävät, että luit...
>Mitä enemmän olet täälä palsatalla, sitä enemmän silmäsi avautuvat..opettele ajattelemaan ja tekemään johtopätöksiä... se kannattaa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011953
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,481146Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1701019- 81966
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56851- 69762
- 99752
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?73687- 23637
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.326631