*Kuka kehenkin vetoaa*

Jatketaan miesteemaa ja tällä kertaa otamme selville minkä tyyliset naiset tuntevat vetoa palstan tunnetuimpiin mieskirjailijoihin.


Kukkomies: seikkailunhaluiset hepsankeikat


yrmiö: vrt. edelliseen mutta astetta kinkymmät tapaukset


runontaja: varttuneemmat ladyt ja muutama elämässään eksyksissä oleva nuorempi nainen


PeteZX6R: nuoremmat naiset


monte1: kaikki naiset


Mr.Kalluppi: amisnaiset


MarttyyriMallari-TTt: ei yksikään nainen ja se huvittaa minua tietyistä syistä



"Kenties tämä juttu ei kertonut muuta kuin osatotuuden, mutta se oli kuitenkin suuntaa antava"


MarttyyriMallari-TTt

25

1281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mut on tiputettu listoilta. Voi perkele.

      Tai oikestaan vielä karseempaa olis täältä lukea, ettei muhun tunne vetoa minkääntyyliset naiset. Ottaa vähä sydänalasta.

      • sinua on vaikea lokeroida koska olet sellainen henkilö joka ei pyri kommunikoimaan palstan naisten kanssa ja siksi et vetoa heihin, mutta olet jokaisen epäitsenäisen naisen päiväunelmissa isäntä-tyylisi ansiosta.

        Samaa voisi sanoa Ratikkakuskista, mutta ihan eri syistä.


        "Voisit kiistää argumenttini, mutta se olisi turhaa"


        MarttyyriMallari-TTt


    • palstalla

      oli joskus draamaa, kun gek-ko oli sinuun niin ihastunut että. Taisi palaa kipsa. Et ole siis täysin epäsuosiossa.

      • tiedä

        oliko tämä mainitsemisen arvoinen meriitti.


      • on itse

        gekko, urpo!


      • kiinnostavaa.
        on itse kirjoitti:

        gekko, urpo!

        nuollut MarttyyriMallari-TTt:n jalkoja?


      • kun tolleen
        kiinnostavaa. kirjoitti:

        nuollut MarttyyriMallari-TTt:n jalkoja?

        sanot niin mielenkiintonen kuvio ja ilmeisesti vielä toteutunut.
        :)


      • kiinnostavaa.
        kun tolleen kirjoitti:

        sanot niin mielenkiintonen kuvio ja ilmeisesti vielä toteutunut.
        :)

        palaneen naamataulun kieli pitkällä lipomassa gekon jalkaa...


      • sitä naamaa
        kiinnostavaa. kirjoitti:

        palaneen naamataulun kieli pitkällä lipomassa gekon jalkaa...

        niin ei voi ku nauraa tuolle sun kuvaukselle.
        :)


      • ole sisaruksia?
        kiinnostavaa. kirjoitti:

        palaneen naamataulun kieli pitkällä lipomassa gekon jalkaa...

        ????


    • Katson suu soikeana tuota sun listaus tapaa :)

      Saiskos vähän perusteluja?
      Sitten hieman tarkennusta tuohon vetoa -sanaan?

      Suljen itseni kokonaan tämän listauksen ulkopuolelle.

      Miksi luulet että yksikään nainen ei voisi tuntea vetoa sinua kohtaan? En usko että sinulla on huono itsetunto. Miksi se huvittaa sinua?

      Ihan vain uteliaisuuttani haluaisin tietää.

      • kiinnostavaa.

        on naisen jalat!


      • tämä tutkimus perustuu siihen että kuka nainen kommentoi kenenkin kirjoitteluun ja sitä kautta
        tätä voidaan pitää aika tarkkana analyysinä.

        Olettaen tietysti että minä tunnistan eri naistyypit.


        Eli jos vaikka sinä kommentoit usein Kukkomiehen kirjoitteluja niin tunnet vetoa häneen ja olet "seikkailunhaluinen hepsankeikka" :)

        Ei minulla ole heikkoa itsetuntoa ja siksi voinkin kertoa totuuden, eli aiheeni eivät kiinnosta naisia ja se huvittaa minua siinä mielessä että en edes tahattomasti pysty mielyttämään ketään ja se ei ole tarkoituksenikaan.


        "Tunnen tiettyä ylemmyydentunnetta"


        MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        tämä tutkimus perustuu siihen että kuka nainen kommentoi kenenkin kirjoitteluun ja sitä kautta
        tätä voidaan pitää aika tarkkana analyysinä.

        Olettaen tietysti että minä tunnistan eri naistyypit.


        Eli jos vaikka sinä kommentoit usein Kukkomiehen kirjoitteluja niin tunnet vetoa häneen ja olet "seikkailunhaluinen hepsankeikka" :)

        Ei minulla ole heikkoa itsetuntoa ja siksi voinkin kertoa totuuden, eli aiheeni eivät kiinnosta naisia ja se huvittaa minua siinä mielessä että en edes tahattomasti pysty mielyttämään ketään ja se ei ole tarkoituksenikaan.


        "Tunnen tiettyä ylemmyydentunnetta"


        MarttyyriMallari-TTt

        Mulle käy monesti niin että kun alan lukemaan keskustelujen kulkuja on jo joku muu vastannut minun vastaukseni.Osaan minulla taas ei ole mitään sanomista. Parempi olis ettei lukis ensin muiden kirjoituksia vastailis vain omat juttunsa.

        En myöskään ole aivan ns. palsta uskollinen vaan illan aikana käyskentelen eri palstoilla. Suurimman osan ajastani olen runopalstalla.

        Mihin kategoriaan pistät tämmöiset palstalle uskottomat?

        Minä jo vähän mietinkin ettei sulla nyt voi olla huono itsetunto. (Eihän se olisikaan mistään kotoisin jos pitäisi hampaat irvessä miellyttää toisia. Herranpieksut sentään.)

        Hassut lokerikot olet kuitenkin väsännyt, mua nauratti ihan. Itse tykkään vastailla monen listan herran viesteihin. Suosikkini herroista on ehdottomasti runontaja, toivoisin että hän viihtyisi enemmän tuolla runopalstalla. Mutta kaikki listan miehet käy ja listan ulkopuolelle on jäänyt myös monta.

        P.S. Runontaja, kävin lukemassa novellin pätkäsi, tykkäsin taas.


      • hunaja71 kirjoitti:

        Mulle käy monesti niin että kun alan lukemaan keskustelujen kulkuja on jo joku muu vastannut minun vastaukseni.Osaan minulla taas ei ole mitään sanomista. Parempi olis ettei lukis ensin muiden kirjoituksia vastailis vain omat juttunsa.

        En myöskään ole aivan ns. palsta uskollinen vaan illan aikana käyskentelen eri palstoilla. Suurimman osan ajastani olen runopalstalla.

        Mihin kategoriaan pistät tämmöiset palstalle uskottomat?

        Minä jo vähän mietinkin ettei sulla nyt voi olla huono itsetunto. (Eihän se olisikaan mistään kotoisin jos pitäisi hampaat irvessä miellyttää toisia. Herranpieksut sentään.)

        Hassut lokerikot olet kuitenkin väsännyt, mua nauratti ihan. Itse tykkään vastailla monen listan herran viesteihin. Suosikkini herroista on ehdottomasti runontaja, toivoisin että hän viihtyisi enemmän tuolla runopalstalla. Mutta kaikki listan miehet käy ja listan ulkopuolelle on jäänyt myös monta.

        P.S. Runontaja, kävin lukemassa novellin pätkäsi, tykkäsin taas.

        mihin osioon pistäisin palstalle uskottomat. No, sijoitetaan teidät ylimielisten osastolle :)

        Niin, kertoo heikosta itsetunnosta jos pyrkii mielyttämään toisia ja siksi kannattaa harjoitella omana itsenään olemista.


        "Totuus paljastuu ennen pitkään"


        MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        mihin osioon pistäisin palstalle uskottomat. No, sijoitetaan teidät ylimielisten osastolle :)

        Niin, kertoo heikosta itsetunnosta jos pyrkii mielyttämään toisia ja siksi kannattaa harjoitella omana itsenään olemista.


        "Totuus paljastuu ennen pitkään"


        MarttyyriMallari-TTt

        yötä ja kauniita unia marttyyri :)


    • MarttyyriMallari-Tt

      palstan naisethan eivät vain kehtaa myöntää kiinnostustaan.

      "olet suosiossa"

      MarttyyriMallari-Tt

    • vänkyrä-nainen

      lailla moneen osaan jakautunut persoonallisuus, koska niin moni ihan erityylinen mies palstallakin on herättänyt kiinnostuksen. Siis kiinnostuksen palstatasolla:) Eli ei mua sen perusteella ainakaan voi lajitella mihinkään tiettyyn naiskategoriaan...

      • dayum

        Niin eli toivot miestä joka osaa tehdä kotitöitä, miestä joka hieroo sinua iltaisin, miestä joka on uskollinen ja rakastaa sinua, miestä joka on hyvä sängyssä, ja ettei nämä neljä tunne toisiaan.


      • vänkyrä-nainen
        dayum kirjoitti:

        Niin eli toivot miestä joka osaa tehdä kotitöitä, miestä joka hieroo sinua iltaisin, miestä joka on uskollinen ja rakastaa sinua, miestä joka on hyvä sängyssä, ja ettei nämä neljä tunne toisiaan.

        Mies, joka pystyy olemaan henkisesti(kin)läsnä ja ymmärtää mua ihan oikeesti ja omaa ees jonkintasoista empatiakykyä riittää. Sen saan hyväksi sängyssä jossei se jostain syystä muka sitä vielä olisi. Se ei oo mikään ongelma.

        Et en nyt ihan kuuta taivaalta oo mielestäni vaatimassa:)


    • IsmoK

      on tuo söpö perunanenäinen karvaposki hikipeppuineen.

    • kun olin noin 24 niin naiset vislas kun ohi kävelin :D
      Nyt korkeintaan poliisiauton sireeni viheltää :(

      Eksyneiden kanssa on kiva kulkea, kun myös itse on aina eksyksissä.
      Leirinuotio lämmittää.

    • Mitä jos analysoisit toisinkinpäin; eli millaisiin persooniin nämä kirjoittajat sitten tuntevat vetoa? :)

      • IsmoK

        Hymyile tännekinpäin..edes ihan vähän, jooko..


    • Mr.Kalluppi

      "Mr.Kalluppi: amisnaiset"

      Oikea vastaus:

      Mr-Kalluppi: Kaikki omilla aivoillaan ajattelemaan kykenevät, syvällisiin ajatuskuvioihinkin paneutuvat, keskustelykykyiset, elämää ja lähimmäistään ymmärtäväiset. Itsestäänkin huolta pitäväiset.

      Jk. Jättäisit suosiolla gallup-tyyppiset aloituksesi meille alan ammattilaisille.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      305
      3497
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      249
      1951
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      97
      1414
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1333
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      89
      1273
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1188
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1143
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1014
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      976
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      904
    Aihe