(pikku g) LESOKO?! DJ EL ...

OOTTAKAA KANTAA NOPEASTI!!!

Heips...
Mua ärsyttää sellaset ketä esittää NETISSÄ et MOI mä oon pikku G se on must NAURETTAVAA!!
JA SELLASTA ON TOSI PALJON! OTTAKAA TÄNNE TAI LÄHETTÄKÄÄ MULLE SÄHKÖPOSTII KOMMENTEJA!!!

VARSINKIN JOS OOT PIKKU GEE;P

Haluaisin TIETOA Pikku G:een DJ:stä Siitä DJ EL:stä Olisin tosi kiitollinen jos saisin siitä tietoa

Pikku G:een DJ Ihailia.89

9

483

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ouejee

Kunnon koppanokka se Dj meinaan sai heivata kölin lata sen hintin.

• Räppi sydämmen lähel!

MUSTA PIKKU GEE ON LESO!!!!!!!! JA VAIKS LE.S.BO..;DDDDD Mul o sen leson numeroki.. Pikku gee ois tosi ihana ja sillee mutku se o nii helvetin.. Puhelimeski se haukku mua Teini p.as.ka.ks!!!!

JA SE DJ EL ON IHANAAAAAA... SE EI AINAKAAAA OO NII LESO!!! LÄTKÄÄÄÄÄÄ!!! SIIS JÄTKÄÄÄ!!!!!

• Ms Pikku G
        Räppi sydämmen lähel! kirjoitti:

MUSTA PIKKU GEE ON LESO!!!!!!!! JA VAIKS LE.S.BO..;DDDDD Mul o sen leson numeroki.. Pikku gee ois tosi ihana ja sillee mutku se o nii helvetin.. Puhelimeski se haukku mua Teini p.as.ka.ks!!!!

JA SE DJ EL ON IHANAAAAAA... SE EI AINAKAAAA OO NII LESO!!! LÄTKÄÄÄÄÄÄ!!! SIIS JÄTKÄÄÄ!!!!!

onko sulla pikku geen kännykännumero????
        olisitko niiiin ihana ihmine ja antaisit sen numeron myös mulle..?
        Sitäpaitsi jos se numero on oikee ja oot puhunu pikku geen kanssa ni en mä usko et se olis sua muka haukkunu jokski teinipaskaks.. ei se vaikuta sellaselta kundilta..=)
        No joo.... mun numero on muuten: 040-7496216
        Et mailaa se mulle(:[email protected]) tai tekstaa..
        Onks se sen pikku geeen dj nimi muka Dj El?
        vai mikä se on????
        Kertokaa!
        Olkaa kilttejä!!mustaki se on ihana mut olisko jossain netissä sen kuvia?

• Palikka
        Ms Pikku G kirjoitti:

Sitäpaitsi jos se numero on oikee ja oot puhunu pikku geen kanssa ni en mä usko et se olis sua muka haukkunu jokski teinipaskaks.. ei se vaikuta sellaselta kundilta..=)
        vai mikä se on????
        Kertokaa!

Olikohan järkee antaa tuo sun puhelinnumeros? Nyt kaikki saatanan perverssit tietää missä sää asut!!! Kyllä teillä lapsilla on vielä paljon oppimista.

• Räppi sydämmen lähel!
        Ms Pikku G kirjoitti:

vai mikä se on????
        Kertokaa!

Heips... Musta tuntuu et gee sano mulle siksi silleen et se haluu rauhaa eikä et jopa sen kännykkään jo soittelee fanit... Et en viitti antaa sen numeroo... en itekkä soita sille muutku hätä tilanteissa..;D

• jee
        Ms Pikku G kirjoitti:

vai mikä se on????
        Kertokaa!

pikku g numero 050-823452

• rap-forever
        jee kirjoitti:

pikku g numero 050-823452

joo jooo varmaa onkii ku siit puuttuu 1 numero et ime munaas!

• CS
        Räppi sydämmen lähel! kirjoitti:

VITTU SINÄ OOT LESO

• ohoi

Me pidettiinm toisinaan piggu geen kannsaa toisiaame käsistä,mutta se suhde hajosi kun Piggu Geimailija alko possujunailemaan misten pussihousujuoksu sm mestarin kanssa jou jou
      kaikki nurmijärvelle kaikki muuttaa täältä pois

p.s se pikkuveli on Iso Gee ja se kaivaa aina tunnilla tikulla nekkua

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      319
      7544
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2176
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      177
      1843
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1382
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1287
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1251
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1221
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      55
      1171
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe