Paljonko on lähihoitajan peruspalkka oulussa? Siksi kyselen oulun palkkoja, kun eikö esim. helsingissä makseta ihan eri luokkaa kuin esim. oulussa..? Tietääkö joku tuleeko lähiaikoina korotuksia lähih. palkkoihin?
LÄHIHOITAJAN PALKKA (oulu)
12
6181
Vastaukset
- että....Semmoset 1500-1700 euroa/kk lisät - Pirkanmaamulla on palkka bruttona 1754,16 / kk ,lisät korottaa tietty jonkinverran. 
- Oulussa olisiPirkanmaa kirjoitti:mulla on palkka bruttona 1754,16 / kk ,lisät korottaa tietty jonkinverran. Oulussa olisi 1900€//kk:ssa. Siellä on kovat palkat. 
- HoitajaOulussa olisi kirjoitti:Oulussa olisi 1900€//kk:ssa. Siellä on kovat palkat. itsellä vielä opinnot kesken ja teen keikkaa, jos alle 2vk/kk teen niin palkka 11,50/h. Kesäksi meenen töihin niin kk palkka 1800e/kk. lisät päälle ja tuosta on peruspalkasta on vähennetty -5%, koka opinnot vielä kesken. 
- Lähäriopiskelija22Oulussa olisi kirjoitti:Oulussa olisi 1900€//kk:ssa. Siellä on kovat palkat. Niin jos menee yksityiselle. Kaupungin paikassa yli 2000 

- On onLuokkaa 2800-3200€/kk lisin. 
 Alalla reilu 10-vuotta.
 Siskoni joka on juuri aloittanut (-08 syksyllä)
 Olin juuri hänen luonaan ja hän oli hankkinut 12750€ 5kk:een eli 2550€/kk 2-vuoro työssä.
 Lisien osuutta ei kannata väheksyä.- VastausLöytyyVasemmaltaVaikka näin vanhaan kuin venäjä kirjoitukseen kommentoinkin, niin tässähän on vuorotyön totuus. 
 Vuorotyössä se peruspalkka on mitä on, ansiot tehdään niilllä lisillä. Jostakin syystä hoitajat ovat mieltyneet siihen peruspalkkaan, ja unohtavat ansioista kokonaan lisät. Vaikka itse en ole hoitoalalla töissä niin lisien ansiosta kuukausipalkka on käytännössä samakuin nettotulot.
 Älkää tuijottako sitä peruskuukausipalkkaa, vaan kuukausi ansioita. Noilla kahdella on huomattava ero, vaikka sitä ei julkisessa keskustelussa haluta noteerata.

- Kymissän.31000€ (2008) ja tänä vuonna tulee isompi ansio. 
- asiasta kiinnostunutminkälainen nykytilanne on palkkojen suhteen Oulussa? 
- LH, ouluriippuu missä on töissä, yksityisellä vai kunnalla... OYSillä kuulemma hyvät palkat. 
- AnonyymiAika vanhoja vastauksia täällä. Asun Oulussa ja mun peruspalkka lähihoitajana on palkkakuitin mukaan 2317€. Lisien kanssa 2739€. Siitä kun napataan verot niin tilille napsahtaa 1917€. - AnonyymiMontako vuotta sinulla on kokemusta? 

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset727467
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti845684
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut393816
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät163120
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1112945
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral962785
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k422760
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa132111
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161836
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2431713