Paljonko on lähihoitajan peruspalkka oulussa? Siksi kyselen oulun palkkoja, kun eikö esim. helsingissä makseta ihan eri luokkaa kuin esim. oulussa..? Tietääkö joku tuleeko lähiaikoina korotuksia lähih. palkkoihin?
LÄHIHOITAJAN PALKKA (oulu)
12
6001
Vastaukset
- että....
Semmoset 1500-1700 euroa/kk lisät
- Pirkanmaa
mulla on palkka bruttona 1754,16 / kk ,lisät korottaa tietty jonkinverran.
- Oulussa olisi
Pirkanmaa kirjoitti:
mulla on palkka bruttona 1754,16 / kk ,lisät korottaa tietty jonkinverran.
Oulussa olisi 1900€//kk:ssa. Siellä on kovat palkat.
- Hoitaja
Oulussa olisi kirjoitti:
itsellä vielä opinnot kesken ja teen keikkaa, jos alle 2vk/kk teen niin palkka 11,50/h. Kesäksi meenen töihin niin kk palkka 1800e/kk. lisät päälle ja tuosta on peruspalkasta on vähennetty -5%, koka opinnot vielä kesken.
- Lähäriopiskelija22
Oulussa olisi kirjoitti:
Niin jos menee yksityiselle. Kaupungin paikassa yli 2000
- On on
Luokkaa 2800-3200€/kk lisin.
Alalla reilu 10-vuotta.
Siskoni joka on juuri aloittanut (-08 syksyllä)
Olin juuri hänen luonaan ja hän oli hankkinut 12750€ 5kk:een eli 2550€/kk 2-vuoro työssä.
Lisien osuutta ei kannata väheksyä.- VastausLöytyyVasemmalta
Vaikka näin vanhaan kuin venäjä kirjoitukseen kommentoinkin, niin tässähän on vuorotyön totuus.
Vuorotyössä se peruspalkka on mitä on, ansiot tehdään niilllä lisillä. Jostakin syystä hoitajat ovat mieltyneet siihen peruspalkkaan, ja unohtavat ansioista kokonaan lisät. Vaikka itse en ole hoitoalalla töissä niin lisien ansiosta kuukausipalkka on käytännössä samakuin nettotulot.
Älkää tuijottako sitä peruskuukausipalkkaa, vaan kuukausi ansioita. Noilla kahdella on huomattava ero, vaikka sitä ei julkisessa keskustelussa haluta noteerata.
- Kymissä
n.31000€ (2008) ja tänä vuonna tulee isompi ansio.
- asiasta kiinnostunut
minkälainen nykytilanne on palkkojen suhteen Oulussa?
- LH, oulu
riippuu missä on töissä, yksityisellä vai kunnalla... OYSillä kuulemma hyvät palkat.
- Anonyymi
Aika vanhoja vastauksia täällä. Asun Oulussa ja mun peruspalkka lähihoitajana on palkkakuitin mukaan 2317€. Lisien kanssa 2739€. Siitä kun napataan verot niin tilille napsahtaa 1917€.
- Anonyymi
Montako vuotta sinulla on kokemusta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä652147Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721732Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2441402Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371347- 831202
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3601143Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3301108