Farkut Gina Tricossa

ysjuö

Moi,
Mitä mieltä olette Gina Tricot:n farkuista.
Itse ostan usein Onlyn farkkuja. Jos vertaa näihin, ovatko kenties yhtä hyviä?

9

2290

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • budumel

      Mäki haluisin tietää.. Tricotissa ois just kivan mallisia ja värisiä, mut ne vaikuttaa semmosilt et ne löystyy heti. Onlyn farkuista oon kans tykänny ja joistain Blens shen farkuista, mut en uskaltanu ostaa viel Tricotista. Haluun tietää jos jollain ois kokemusta :D

      • budumel

        Blend shen *


    • ginailoveu

      Noista teidän kysymyksistä on jo aikaa mut vastaampa kummiski :) Ite oon ostanu viidet farkut Gina Tricotista ja tykkään tosi paljo! ne ei löysty yhtää! kaikki nää farkut joita oon sieltä ostanu nii on maksanu alle kolmekymmentä euroa! hinta/laatusuhde on kyllä ihan täydellinen! kaikki nää sieltä ostetut farkut on tosi kestäviä ja ei kulu pesussa! tykkään!

    • Kaikki mun parhaat farkut on ginasta. Yhdet Onlyn farkut mulla kyllä on, jotka on tosi kivat, mutta muuten aika monet ginasta. Ginan farkut on kyllä mun vartalonmallille ehdottomasti parhaita mitä oon löytänyt! Kangas on sopivan joustavaa, muttei veny, ja mallit ja koot on just sopivia. Hintakaan ei oo tosiaan paha!
      Ne on kyllä aika eri mallisia kun esim. onlyn farkut, eli ei ehkä jokaiseen vartalonmalliin sovi.

    • kjghjkjhdfgh

      eipä oo mullakaan kulahtanut yhtään, ihme kyllä! harmi ku tuli ostettua vaan liian lyhyet.

    • 18+7=25

      Mäkin oon ollut tosi tyytyväinen Ginan farkkuihin. Eivät veny tai kulahda kovin helposti. Nyt olen kuitenkin löytänyt parit todella hyvät farkut Cubuksesta. Molemmilla merkeillä on todella hyvä hinta/laatusuhde. Kannattaa ihmeessä ostaa!

    • hhjk

      Ginassa on oikeesti vaan parhaat farkut mulla on yhet sellaset farkut jotka makso 29,95 euroo ja on mulle just niin täydelliset niitä kyllä tulee käytettyy aika paljon :D kannattaa siis ostaa! Eikä ne niin hirveen hintasii ees oo. Ja oon siis ite ostanu noin 6 farkut ginasta, ja ei oo kyllä mitään valittamista ollu niistä farkuista!! :)

    • Djdkdkdj

      Ginan farkut, ainakin mitä oon kokeillu nii on tosi ihania! Ne löystyy käytössä ihan vähän, joten kannattaa ostaa sellaset jotka mahtuu jalkaan just ja just, mut joita voi käyttää. Oon tyhmä ihminen ja vastaan nyt vaikka lol on menny aika kauan ku kysyit. Pitäs ostaa yhet uuet farkut, ginasta oon kattellu parii kivaa, mut maksaa yli tai ali 50€. Jos nyt ois täydelliset nii kaippahan on pakko ostaa ne:-)

    • jegg

      Moi! Onko jollakulla kokemusta Gina Tricotin jeggingseistä? Kuinka ohutta materiaalia ja ovatko kuinka joustavia? Ja kuinka kapeat, tiukat? Olen ollut aikeissa ostaa yhdet, mutta vielä vähän arvuuttelen minkälaatuista materiaalia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2531
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe