Moi,
Mitä mieltä olette Gina Tricot:n farkuista.
Itse ostan usein Onlyn farkkuja. Jos vertaa näihin, ovatko kenties yhtä hyviä?
Farkut Gina Tricossa
9
2427
Vastaukset
- budumel
Mäki haluisin tietää.. Tricotissa ois just kivan mallisia ja värisiä, mut ne vaikuttaa semmosilt et ne löystyy heti. Onlyn farkuista oon kans tykänny ja joistain Blens shen farkuista, mut en uskaltanu ostaa viel Tricotista. Haluun tietää jos jollain ois kokemusta :D
- budumel
Blend shen *
- ginailoveu
Noista teidän kysymyksistä on jo aikaa mut vastaampa kummiski :) Ite oon ostanu viidet farkut Gina Tricotista ja tykkään tosi paljo! ne ei löysty yhtää! kaikki nää farkut joita oon sieltä ostanu nii on maksanu alle kolmekymmentä euroa! hinta/laatusuhde on kyllä ihan täydellinen! kaikki nää sieltä ostetut farkut on tosi kestäviä ja ei kulu pesussa! tykkään!
Kaikki mun parhaat farkut on ginasta. Yhdet Onlyn farkut mulla kyllä on, jotka on tosi kivat, mutta muuten aika monet ginasta. Ginan farkut on kyllä mun vartalonmallille ehdottomasti parhaita mitä oon löytänyt! Kangas on sopivan joustavaa, muttei veny, ja mallit ja koot on just sopivia. Hintakaan ei oo tosiaan paha!
Ne on kyllä aika eri mallisia kun esim. onlyn farkut, eli ei ehkä jokaiseen vartalonmalliin sovi.- kjghjkjhdfgh
eipä oo mullakaan kulahtanut yhtään, ihme kyllä! harmi ku tuli ostettua vaan liian lyhyet.
- 18+7=25
Mäkin oon ollut tosi tyytyväinen Ginan farkkuihin. Eivät veny tai kulahda kovin helposti. Nyt olen kuitenkin löytänyt parit todella hyvät farkut Cubuksesta. Molemmilla merkeillä on todella hyvä hinta/laatusuhde. Kannattaa ihmeessä ostaa!
- hhjk
Ginassa on oikeesti vaan parhaat farkut mulla on yhet sellaset farkut jotka makso 29,95 euroo ja on mulle just niin täydelliset niitä kyllä tulee käytettyy aika paljon :D kannattaa siis ostaa! Eikä ne niin hirveen hintasii ees oo. Ja oon siis ite ostanu noin 6 farkut ginasta, ja ei oo kyllä mitään valittamista ollu niistä farkuista!! :)
- Djdkdkdj
Ginan farkut, ainakin mitä oon kokeillu nii on tosi ihania! Ne löystyy käytössä ihan vähän, joten kannattaa ostaa sellaset jotka mahtuu jalkaan just ja just, mut joita voi käyttää. Oon tyhmä ihminen ja vastaan nyt vaikka lol on menny aika kauan ku kysyit. Pitäs ostaa yhet uuet farkut, ginasta oon kattellu parii kivaa, mut maksaa yli tai ali 50€. Jos nyt ois täydelliset nii kaippahan on pakko ostaa ne:-)
- jegg
Moi! Onko jollakulla kokemusta Gina Tricotin jeggingseistä? Kuinka ohutta materiaalia ja ovatko kuinka joustavia? Ja kuinka kapeat, tiukat? Olen ollut aikeissa ostaa yhdet, mutta vielä vähän arvuuttelen minkälaatuista materiaalia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892