Lukekaapa "Eroottiset vaatekappaleet"-gallup tuosta alempaa. Huomasiko kukaan samaa kuin minä? Miehet luettelivat vastakkaisen sukupuolen, eli naisten, vaatteita. Naiset sen sijaan Kevätesikkoa lukuunottamatta oman sukupuolensa vaatteita.
Ilkeämielisempi voisi sanoa, että haiskahtaa lesbolaisuudelta. Tai sitten naiset eivät löydä sen enempää miehistä kuin miesten vaatteistakaan mitään eroottista. Ennemminkin itsestään ja toisista naisista.
Mitähän tästä miehenä pitäisi ajatella?
Ilkeämielisempi voisi sanoa, että haiskahtaa lesbolaisuudelta. Tai sitten naiset eivät löydä sen enempää miehistä kuin miesten vaatteistakaan mitään eroottista. Ennemminkin itsestään ja toisista naisista.
Mitähän tästä miehenä pitäisi ajatella?
Vastaukset 47
Vanhimmat
Vanha tunnettu totuus on se että naiset ovat jumalattoman narsistisia, siitä ei pitkä matka lesbolaisuuteen ole...
>Mitähän tästä miehenä pitäisi ajatella?
Niinku akkojen höpinöistä muutenkin, ni ei mitään.
btw. Huomasin tuon saman asian kuin sä ja totesin vaan, että näköjään naiseuden syvin olemus on sit kuitenkin se miten paljon saa kerättyä miesten katseita.
naisen kuuluu olla naisellinen. Jos pukeutuu juuttisäkkiin, ei sekään kelpaa..
Enhän olisi nainen, jos en tunnistaisi itsessäni naista ja eläisi sen mukaan. ja ihailen niitä naisia, jotka osaavat tuoda naisellisuuden kauniisti esille, olematta rivoja.
tai mistäs tässä tietää, vaikka mitä yllätyksiä itsestään löytäs :)...
Mutta ei miehillä ole eroottisia vaatteita, noita hyvin istuvia farkkuja lukuun ottamatta nami pyllyssä.
Ja jos nainen kokee itsessään naisellisuuden, kait siitä silloin osaa kertoakin, kyllä pukeudun tiedostetusti nätisti ja joskus eroottisestikin.
"Mutta ei miehillä ole eroottisia vaatteita, noita hyvin istuvia farkkuja lukuun ottamatta nami pyllyssä.
Ja jos nainen kokee itsessään naisellisuuden, kait siitä silloin osaa kertoakin, kyllä pukeudun tiedostetusti nätisti ja joskus eroottisestikin. "
eihän mies edes saa näyttää sitä että pitää itseään seksikkäänä tai haluaa kerätä naisten katseita. Sellaista miestä kaikki naiset pitävät joko homona, narsistina, neitimäisenä tai sitten narsistisena ja neitimäisenä homona.
Nainen saa kyllä tuoda omaa huomiontarvettaan esille pukeutumalla vaikka kahteen kangaspalaan julkisella paikalla jos kroppa sen mahdollistaa, toinen kankaan pala peittää rinnat ja toinen alapään. Tällaista upeaa naista toiset naiset:
1) ... joko katkerina haukkuvat huoraksi vaikka todellisuudessa haluaisivat itse samanlaisen kropan jotta voisivat itse keimailla ja piehtaroida puolialastomina miesten katseen alla omassa narsistisessa naiseudessaan.
2) ... tai sitten ihailevat ja kuolaavat häntä "henkisesti", eivät siis välttämättä kiihotu näkemästään mutta ajattelevat "jos olisin mies tai lesbo, niin panisin kyllä".
minusta tuntuu, että ei se ihan noinkaan ole. Ei miehen tarvii keimailla ollakseen seksikäs, se näkyy tai sitten ei, olemuksesta. Oiskohan sitä karismaa..se on mun mielestä seksikkyyttä samalla.
Täytyy tunnustaa, olen joskus out hiukka kateellinen näille tosi hoikille naisille, jotka tiukissa farkuissa näyttävät niin ihanille. Mut ei miesten seksikkyys, jos se ei mee liiallisuuksiin, haittaa. Hihaton T-paitakin on jo seksikäs, käsivarret paljaana.
Mun mielestä kaikissa on seksikkyyttä, kun sen vaan tuo esille, vartalosta riippumatta. Täytyy tuntea olonsa seksyksi ...
sekä että, vaatteet missä tunnen itse olevani sexy ja sit vastakkaisen sukupuolen osuuden myös. Tietenkään ei kaikki ole kiinni vaatteista vaan kemiasta.
mun piti kylläkin miettiä vähän pitempään. :)
ainakin miehenä ajattelen niin, että jos miehille tarkoitettua vaatetta kutsutaan eroottiseksi, se liippaa turhan läheltä Tom Of Finland-meininkiä. Eli eläköön se pieni ero sukupuolten välillä.
Selibatisti? Kummassakin sanassa on B-kirjain :)
Muttajoo, mä käyn lukeen ja heitän omat juttuni sinne mukaan. Mä muuten ettin miehistä ne seksyimmät jutut :D
se on _estetiikkaa_.
Ei tarvitse olla lesbo pitääkseen naista kauniina tai edes seksikkäänä, vaatekappaleista nyt puhumattakaan.
Sitäpaitsi, kai heteronaisellakin pitää olla oikeus nauttia naiskauneudesta? Sitähän on tarjolla paljon enemmän kuin mieskomeutta.
teen la.ra maisen suoran johtopäätöksen, niin sinä ole lesbo koska tulit tänne kieltämään asian.
Eikö?
Eipä tietenkään, mutta mikseivät naiset vastanneet kysymykseen?
"Ei tarvitse olla lesbo pitääkseen naista kauniina tai edes seksikkäänä, vaatekappaleista nyt puhumattakaan."
"Sitäpaitsi, kai heteronaisellakin pitää olla oikeus nauttia naiskauneudesta? Sitähän on tarjolla paljon enemmän kuin mieskomeutta."
Kertokaa joku nainen mulle "tyhmälle" miehelle miten heteronainen voi nauttia naiskauneudesta ilman pienintäkään seksuaalista viritystä?
mä itse väittäisin, että en ole lesbo, koska olen kiinnostunut miehistä. Haluan miehiä seksuaalisesti ja romanttisesti, kun taas naisia en.
se on ESTETIIKKAA.
no ehkä se johtuu siitä, että naiselle ei ole niin paljon väliä sillä mitä on päällä, vaan sillä, kenen päällä se on?
En tiedä varmaksi, tuli vaan ekana mieleen.
Kuten tässä jo naureskelinkin, se oli jotenkin ennalta arvattavaa. ;-)
Noin muuten luulen, että miehet ja naiset ovat kerrankin samaa mieltä. Ei se, mitä on päällä, vaan kenen päällä se on.
minä olen nyt la.ra niin minä sanon, että sinä olet lesbo koska tulit tänne kieltämään asian. ja niinkauan ku sä kiellät asian olet lesbo.
Viisasta naisten logiikkaa nääs.
mä otan tuon kohteliaisuutena. Lesboystäväni sanovat, että mun heterokarmani kantaa kilsojen päähän, vaikka mua ei yhtään haittaisi jos lesboksi luultaisiin. Itse asiassa päinvastoin.
Mun oman logiikkani mukaan se menee niin, että ihminen on sitä mitä hän sanoo olevansa. Jos on jotain muuta niin eiköhän se aikanaan selvinne, mutta ei se maailmoja järkytä kuitenkaan.
Otetaanpa esimerkiksi vaikka Eva Longoria:
http://www.hollywood-celebrity-pictures.com/Celebrities/Eva-Longoria/Eva-Longoria-47.JPG
Uskoisin, että jokaikinen ihminen tajuaa Evan olevan käsittämättömän kaunis.
Jollei heteronaisillakin olisi silmää naiskauneudelle ja kykyä nauttia siitä, miksi ihmeessä yksikään nainen välittäisi ulkonäöstään tai ylipäätään omaisi minkäänlaista kauneudentajua?
Miksi tv-sarjat, kuten Sinkkuelämää, Täydelliset naiset ym. keräävät lähes pelkästään naiskatsojia? Jollei naiset pitäisi kauniiden naisten katselusta, mitä järkeä koko touhussa olisi?
Kyse on estetiikasta, kauneudesta nauttimisesta, ehkä haaveista, halusta olla samanlainen jne. Tämä on se yksi perustavanlaatuinen ero miesten ja naisten välillä.. "mies rakastuu silmillään, nainen korvillaan". Nainen (onneksi ihan kaikki miehetkään) ei automaattisesti halua panna kaikkea, mitä pitää kauniina ja/ tai seksikkäänä, siihen vaaditaan enemmän.
tämä asia pitää sinulle vakuuttaa jotta sen uskot.
Kaunista asiaa oli se sitten nainen, auto, luonto, lapsi, koru, maalaus... on miellyttävä katsella. Yksinkertaista.
En tunne seksuaalista vetoa Chrysler PT Cruiseria kohtaan vaikka niitä ihailenkin.
A.Edelfeltin maalaukset ovat kauniita mutta en kiihotu seksuaalisesti niitä katsellessani.
Ymmärrätkö kun asia selitetään tällaisten käytännön esimerkkien kautta.
oo umpiheterona pitäny, vaikkakaan sama sukupuoli ei millään tavalla kiehdo niissä hommissa. Vastasin kuitenki miestä ajatellen. Nyt oon taas aivan sekasi. Oonko mä nyt kumminki sitte umpihetero vastaukseni perusteella?
Kyllä oot sinäki sitte pässi! Naisilla ei vaan taida olla samanlaista homofobiaa kuin miehillä.
Mitä tekemistä kysymykselläni oli homofobian kanssa? Minä vain ihmettelin, että eivätkö naiset kysyttäessäkään löydä vastakkaisen sukupuolen, miehen, vaatteista mitään eroottista. Tai sitten naisilla on kovin yleinen lukivika. Kysymyshän ei kuulunut: "Mikä on eroottista naisen päällä."
Sus siunatkoon...
leimautumista lesboiksi vaikka kehuvatkin toista naista. Mutta mies harvemmin kehuu toista miestä ettei heti luulla homoksi. Sinä saatat olla poikkeus.
Joten kysymyksessä naiset uskalsivat kertoa, mikä on seksikästä naisessa. Ja sinä pässinä kyselit heti onko palsta lesbonaisia täynnä. Vaikkakin sitten pehmensit kysymystä arvelemalla ettei miehissä ole mitään seksikästä.
Tottahan minä tein kysymyksenasettelusta provosoivan herättääkseni keskustelua. Ja kuten jo selvensin, tarkoitukseni oli hämmästellä, mikseivät naiset vastanneet kysymykseen vaan luulivat sen koskevan itseään. Minusta tämä on kerrassaan lystikästä!
verran periksi että en huomannu sitä itsensä kehumisen kohtaa. Nyt luin paremmin ja ajatuksella alotuksen.
Mutta ole otettu pässiksi sanomisesta. Pässin arvonimen saanu ei oo enää niin pahasti neiti. ;D
Muistaakseni olet mullekin tuon arvonimen myöntäny. Kiitti kun valaisit mitä se tarkoittaa.
Minkä vitun takia naiset eivät koskaan voi vastata siihen mitä heiltä kysytään?
En myönnä mitään.
Mitä sä siellä ruikutat?
heteromiehillä mitään homofobiaa ole.
heteromiehet ei tän takia halua samaistua hintteihin...heterot on paljon arvokkaampia yhteiskunnalle kuin homot...me tätä paskaa pyöritetään ei homot
mun kirjoituksen yli... :(
että oikeasti naiset ovat itseensä rakastuneita, eivät ne meistä miehistä välitä, käyttävät vaan hyväkseen.
"ajattelen tästä miehenä että oikeasti naiset ovat itseensä rakastuneita, eivät ne meistä miehistä välitä, käyttävät vaan hyväkseen "
Noinhan se oikeesti toimii vaikka moni mies ei sitä halua itselleen myöntää: naiset rakastuvat miehessä siihen että nämä antavat heille seksuaalista, palvovaaa huomiota. Ei naisia kiinnosta miehet vaan se, että miehet ovat kiinnostuneita heistä. Samalla periaatteella toimii myös naisten seksikäyttäytyminen: naiset kiiihottuvat siitä että miehet kiihottuvat heistä.
näyttäisihän niitä tänne ilmaantuvan.
kyselyyn kun en vaan kertakaikkiaan keksinyt mitään seksikästä/eroottista vaatekappaletta miehellä.
Kieltämättä Mr Beckham näyttää hyvältä kalsareissaan (niissä uusissa mainoskuvissa)mutta ikävä totuus on että harva on varustettu Beckhamin "avuilla", if you know what I mean ;)
Nainen 30
kerinnyt vielä sinne saakka lukemaan kun tässä välissä tehnyt muutakin. Odota kun kerkiää vastata.
Lesboja? Thä ihan pihalla. Ensimmäisestä miehestä kun pääsin eroon, niin olin ensin yhden naisen kanssa joka muutti ulkomaille ja erosimme. Olen seurustellut myös toisenkin naisen kanssa, mutta en ole lesbo koska monen monta vuotta jo tuntenut vetoa vain vastakkaiseen sukupuoleen. Siitä huolimatta voi joku nainen olla kaunis tai seksikkään näköinen.
Hitsi teidän joidenkin miesten logiikkaa??? ;DD
... senkin vanha konservatiivi, en olis uskonut että sä edes tiedät tommosta rumaa l-sanaa..
;)
Minähän olen aina pitänyt tyttörakkauden katselusta.
siinä sanassa muuten on rumaa?
..sitä rumaks? Nätistihän se rimmaa.
miehet on parhaana ilman vaatteita. Vaatteet on vaan tiellä.
Mun mielestä ykskään rääsy ei voi olla seksikäs. Vasta kun sen laittaa päälle joku sellainen, joka omaan makuun on seksikäs, muuttuu vaatekappalekin jo seksikkääksi. Se vaatekappale voi olla vaikka pilkkihaalari.
ainakaan näin yleisesti ajatellen.
Naiset vain ajattelee, et mitä ne haluais pitää päällä ja mikä näyttäs eroottiselta ja miehet taas ajattelee, et mitä ne haluas nähdä tyttöjen ja poikien päällä ;) Luontoon kirjattuja perusjuttuja nämä on.
sellaista, kuin eroottinen miehen vaatekappale.
On olemassa seksikkäitä tyylejä pukeutua, mutta siihen tarvitaan myös seksikäs mies niiden vaatteiden sisälle. Ollakseen seksikäs ei kuitenkaan tarvitse olla hyväkroppainen kiiltokuvapoju, vaan tyyli, luonne ja asenne riittävät.
Eroottinen miehen vaatekappale = mission impossible.
Nainen tuntee itsensä seksikkääksi ja eroottiseksi pukeutuessaan eroottisesti ja tuntee itsensä sitten halutuksi. Mies näkee naisen seksikkäänä, eroottisena ja haluttavana naisen pukeutuessa seksikkäisiin vaatekappaleisiin.
Mitä seksikkäisiin alusvaatteisiin tulee, mies on ainoastaan naurettava yrittäessään pitää jotain pikkupikkutangoja tms. Ainoa kutakuinkin seksikäs alusvaate miehellä on valkoiset lahkeelliset alushousut (esim Calvin Klein tyyliin näin: http://www.myeglobal.com/Photos/9089/200803310519093235304.jpg ), mutta tämä vaatii hyvän kropan mieheltä, että on seksikästä.. ja lahkeelliset siksi, että ne korostavat reisilihaksia.
Mutta vähän huonompikroppainenkin nainen pystyy näyttämään todella seksikkäältä oikeanlaisilla alusvaateilla.
Näin olen itse ymmärtänyt asian. Eli vastaus on, että palstalla on lesboja.
ajatella, niinkuin mä olen aina ajatellut, että me äijät ollaan ihan helvetin rumia ja sen takia ne naiset kiinnostaakin, eikä toiset äijät.
Miehille eroottiset vaatekappaleet? :D jos mä näkisin jollakin äijällä narupersekalsarit, niin varmaan kuolisin nauruun :D