Mistä Chevyyn uusi lavapressu tai kate?

abra76

Hei Chevrolet pick-upin omistajat!
Tarvittais uusi pressu tai lavakate.
Malli pitkä lava, vanha 80-luvun peli.
Vähän hintatietoja ja ostopaikkoja kaipailisin.
Sit toi kiinnityssysteemi, millainen olis kätevin?
Meil oli ennen metalliset tee-se-itse lenkit.

13

5785

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ad hoc

      En ole omistaja, mutta googlella löytää firmoja, jotka tuollaisia mittojen mukaan tekevät. Varmasti vastailevat ystävällisesti tiedusteluihin.

      Pressun luulisin saavan noin 150 eurolla.

    • sama kysymys

      Ihan sama ongelma mulla. Pressun tarttisin Chevyyn.Tosin lahjaksi kaverille. Nais-ihmisenä en edes tiedä mistä googlettaisin,siis vain sanalla pressu? Katoinkin jo,niin tuli jotain raskasliikennettä.Siis minkätyyppisissä kaupoissa nitä myydään? Asun aika maalla,joten oisko joku maatalouskauppa tai rakennustarvikeliike oikee osoite? Pitäs varmaan alka soitella.Ajattelin ,että täältä ne tiedot löytyy tostavaan.

      • ad hoc

        avainsanoja voisi olla pressu, lavasuoja, lavakate, pick up, avolava yms. Eiköhän raskaan kaluston liikkeet palvele myös pakettiautoasiakkaita.

        Itse jos saisin vaimoltani lahjaksi pressun pickuppiin, haluaisin olla mukana valitsemassa pressua. kiinnityssysteemit pitäisi varmistaa, samoin pressun laatu (ei mitään liian kevyttä), värivalikoimakin on lähes rajaton. Riski on suuri, että jos joku muu valitsee, ei se vastaa ihan odotuksia, jolloin vain harmittaa koko pressu.


      • veskuksi

        Moro! Olis El Camino kate.suht siisti. Katso tori.fi..stä kate.ym.tiedot.


    • kysyä

      täältä www.ala-peite.com

    • mistäpäin

      ...Suomea olet, mutta Tampereella ainakin muotopeite tekee pressuja mittojen mukaan ja myös korjaa vanhoja. Itse olen muutamaan kertaan työn puolesta sorakasettiauton pressuja käynyt tuolla korjauttamassa ja teettämässä. Löytyy Hervannan teollisuusalueelta.

    • Nimetön

      Moro Kemissä olis 2 katetta voisi luopua!

    • www.norwet.fi

      Klikkaahan tuo www.norwet.fi. Porin puolessa oleva vanha firma, tekee lavapressuja kaikkiin pikappeihin kaikkine helyineen.
      Mitsu L200 tasopressu taisi maksaa jotain 80,-
      Tuntevat automallit ja lavakoot, vaikka kannattaa ne mitat itsekin mainita.
      Pressu tulee matkahuoltoon hyvin pian. Pressu on muistaakseni 640g/m2 eli ammattikamaa.

    • ad hoc
    • trikatex on firma kokkolassa joka non erikoistunnu pressu rakenteisiin kannatta kysyä.ne omat lenkit monesti parhaat lenkit

    • chevyman78

      moi..mulla olis lavakate chevyyn,mut se sopii 88-98.

    • LINEX ok usa

      oletko tutustunut amerikkalaiseen LINEX pinnoitteeseen tehty yli 2,5miljoonaa pick-up autoa ja nyt saatavilla suomesta vihdoinkin! olen nähnyt ekat suomessa tehdyt malli autot,tuote on todella hieno vakuutan että vanhemmanki auton ulkonkö paranee huomattavasti!!

    • line-x

      uusi käsite on LINE-X!

      LINE-X mullistaa lattia- ja seinäpinnoituksen! Se antaa täysin saumattoman, iskunkestävän ja vedenpitävän pinnoitteen myös teollisuuden raskaaseen käyttöön. LINE-X on ollut markkinajohtaja maailmalla yli 10 vuotta.

      LINE-X pinnoitteet ovat vastustuskykyisiä useimmille liuottimille, kemikaaleille ja hapoille, joka tekee niistä ihanteellisia useimpiin kohteisiin, joissa korroosio on yleistä. Käyttämällä LINE-X ruiskutettavaa pinnoitetta laajennetaan merkittävästi laitteiden ja ajoneuvojen elinikää. Sen suuri kovuusluokitus tarjoaa erinomaisen iskunkestävyyden ja vetolujuuden. Pinnoitteen nopea(10sek.) kuivumisaika mahdollistaa tilojen nopean käyttöönoton!

      LINE-X perheen kaikki tuotteet ovat kaksikomponenttituotteita. Kun LINE-X ruiskutetaan, se on valmis vedenpitävä sinetti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1897
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      10
      1518
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1479
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1467
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      149
      1398
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      101
      1318
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1307
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      648
      1219
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1127
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1098
    Aihe