kauniit/seksikkäät?
Hiukset ovat naisen kruunu
10
1996
Vastaukset
Letitetyt!
- havainto..
kun nainen ei halua enää olla 'tyttömäinen' vaan leikkaa hiuksensa lyhyeksi avioliitossa alkaa ongelmia ilmetä.Mies ei halua 'tanttaa'.
- 43v
Kyllähän se on niin, että kun nainen täyttää 40 hiusten täytyy lyhentyä. Maanvetovoima vetää jokaisen sen ikäisen naisen naamavärkkiä puoleensa,posket roikkuu jne..Myös lyhyethiukset hyvinleikattuina ovat seksikkäät ja naiselliset.Hiusten lyhennys on kuin kasvojenkohotus, kokeilkaa.
- noin?
43v kirjoitti:
Kyllähän se on niin, että kun nainen täyttää 40 hiusten täytyy lyhentyä. Maanvetovoima vetää jokaisen sen ikäisen naisen naamavärkkiä puoleensa,posket roikkuu jne..Myös lyhyethiukset hyvinleikattuina ovat seksikkäät ja naiselliset.Hiusten lyhennys on kuin kasvojenkohotus, kokeilkaa.
Anne Pohtamo,Johanna Raunio,Riitta Väisänen.... vaikeata kuvitella noita lyhythiuksisina.Jotain niitten vetovoimasta katoaisi hiusten myötä!
- IHANAA..
Sellaiset puolipitkät a la Karpela ovat todella seksikkäät ja naiselliset ja hienostuneet. Pitkät hiukset sopii nuorille naisille mutta aikuinen nainen on nainen lyhyissä lainehtivissa hiuksissa esim. katso Koivuniemeä miten upealta hän näyttää.
- nuori nainen
olen saanut paljon kommentteja että minulla olisi kauniit hiukset. Ja pidän kyllä hiuksistani itsekkin :D
Hiukseni ovat pitkät, puoleen selkään ja suorat. Luonnostaan vaaleat, en ole värjännyt. Hyvä kuntoiset. Arkena pidän useinmiten hiuksia ns. ylhäällä eli nutturalla tms. poninhännällä harvemmin kun ovat niin pitkät että jäävät roikkumaan rumasti. Juhliin voin kokeilla sitten parempia kampauksia :) - jos olisi
Jos naisella olisi samanlaiset hiukset kun kuvan keskimmäisellä pimulla niin minä tykkäisin!
http://www.sandiegohairextensions.com/images/contactphoto.jpg - ja kiharat
Vaalea ja kihara enkelpehko on kaikkein kaunein.
Nätit ja kiiltävät hiukset jotka ei ole kammattu liian tip top järjestykseen. Ja joilla tuuli saa leikkiä :)
On mitä inhottavinta jos naisen pitää joka peilin tai muun heijastuksen vieressä alkaa sukia hiuksiaan muka "paremmin"! - <<<<
siinä Mun Unelma
- <<<<
Luonnonvaaleat Hiukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle312562Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362541Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532534Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt921956Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle331845Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3121688- 1501506
- 731358
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231108Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.271093