Goottimuijat

Rynkky

Pakko tunnustaa: jotkut goottimuijat on ihan Saatanan kauniita! En tarkoita sellaisia täysmasentuneita ja itsetuhoisia liisoja, vaan sellaisia perusfiksuja naisia jotka sattuvat pitämään metallimusiikista aivan kuin Maija Meikäläinen popista.

Ei muuta. Hyvää Tuskaa!

30

3681

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FrozenCorpse

      Niin ovat ja toivottelen sinneki mainiota Tuskaa, sekä paljo hyvää säätä.

      • Vnahaa

        Näköjään. Ainakin sinä.


    • LOLledDAA

      Ja millon te helvetti opitte ettei gootit kuuntele metallia????

      Metallistit kuuntelee metallia, gootit gootti musaa. Mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää??

      Vastaappas FrozenCorpse, nainen joka luulee olevansa gootti. Saa muutkin tietty vastata.

      • FrozenCorpse

        Sanopas, milloin olen väittänyt olevani jonkinlainen gootti? Miksi kaikki mustiinpukeutuvat aina tietämättäkin leimataan joksku gooteiks tai tms..?
        Kyllä mä tiedän, että goottimusa on pitkälle konevetoista/elementtistä. Mutta..
        Jos olet käynyt kattomassa mun irc-gallerian bändilistauksia, ni siellä on valtaosa metallia ja muutama gootimpiki mukana.
        Mä olen metallisti, joka pukeutuu goottityyliin eikä tällainen ilmiö ole suinkaa mitenkää outo tämän alakulttuurin parissa, jos olette ympärillenne katselleet. Te ette nyt tässä ymmärrä, jos joku ei ymmärrä.


      • aijaa....
        FrozenCorpse kirjoitti:

        Sanopas, milloin olen väittänyt olevani jonkinlainen gootti? Miksi kaikki mustiinpukeutuvat aina tietämättäkin leimataan joksku gooteiks tai tms..?
        Kyllä mä tiedän, että goottimusa on pitkälle konevetoista/elementtistä. Mutta..
        Jos olet käynyt kattomassa mun irc-gallerian bändilistauksia, ni siellä on valtaosa metallia ja muutama gootimpiki mukana.
        Mä olen metallisti, joka pukeutuu goottityyliin eikä tällainen ilmiö ole suinkaa mitenkää outo tämän alakulttuurin parissa, jos olette ympärillenne katselleet. Te ette nyt tässä ymmärrä, jos joku ei ymmärrä.

        Se on vaan jännää miten eräällä muulla foorumilla väität olevasi gootti ja kun joku sanoo ettet ole, vedät herneet nenään. No, kukin taaplaa tyylillään. Ainiin, ja mitä tuohon sun bändi listaukseen tulee, siinä ei ollut yhtään ainutta gootti bändiä, eikä edes yksikään bändi ollut gootin suuntaan. Vaatteet ei tee goottia, yritä ymmärtää.


      • imsotruuuuuevil
        FrozenCorpse kirjoitti:

        Sanopas, milloin olen väittänyt olevani jonkinlainen gootti? Miksi kaikki mustiinpukeutuvat aina tietämättäkin leimataan joksku gooteiks tai tms..?
        Kyllä mä tiedän, että goottimusa on pitkälle konevetoista/elementtistä. Mutta..
        Jos olet käynyt kattomassa mun irc-gallerian bändilistauksia, ni siellä on valtaosa metallia ja muutama gootimpiki mukana.
        Mä olen metallisti, joka pukeutuu goottityyliin eikä tällainen ilmiö ole suinkaa mitenkää outo tämän alakulttuurin parissa, jos olette ympärillenne katselleet. Te ette nyt tässä ymmärrä, jos joku ei ymmärrä.

        Metallisti joka pukeutuu goottityyliin...??? Aika huvittavaa sinänsä...Se,että pitää esittää jotain muuta kuin mitä on.Mutta hei,goottiushan on nyt muotia,joten kai sitä on itsensä väellä ja vängällä tungettava gootti-nimikkeen alle,vaikkei olisikaan yhtään perillä asioista...

        Ja miksi sinä, metallisti pyörit eri gootti foorumeilla julistamassa mikä on goottia ja mikä ei kun et itsekkään tiedä sitä?


      • opsi
        aijaa.... kirjoitti:

        Se on vaan jännää miten eräällä muulla foorumilla väität olevasi gootti ja kun joku sanoo ettet ole, vedät herneet nenään. No, kukin taaplaa tyylillään. Ainiin, ja mitä tuohon sun bändi listaukseen tulee, siinä ei ollut yhtään ainutta gootti bändiä, eikä edes yksikään bändi ollut gootin suuntaan. Vaatteet ei tee goottia, yritä ymmärtää.

        Kyl mä vaa löydä ainaki yhre bändi joka on genreltään gothic metallia.. Muuten se lista ei o hirveen tuttu mulle.


      • ulkopuolinen..
        imsotruuuuuevil kirjoitti:

        Metallisti joka pukeutuu goottityyliin...??? Aika huvittavaa sinänsä...Se,että pitää esittää jotain muuta kuin mitä on.Mutta hei,goottiushan on nyt muotia,joten kai sitä on itsensä väellä ja vängällä tungettava gootti-nimikkeen alle,vaikkei olisikaan yhtään perillä asioista...

        Ja miksi sinä, metallisti pyörit eri gootti foorumeilla julistamassa mikä on goottia ja mikä ei kun et itsekkään tiedä sitä?

        Gootit oli muotia joskus 2-3 vuotta sitten. ::D
        Ihan out jo.

        Nyt on emoja, heräää!


      • Oot sä koskaa kuullu sellasest metallin alalajista ko gothic metal? Joka on musiikkityyli, jossa metallimusiikin raskaus ja raakuus yhdistyvät goottirockin dekadenssiin ja tunnelmallisuuteen.


      • joo......
        Dread_Father kirjoitti:

        Oot sä koskaa kuullu sellasest metallin alalajista ko gothic metal? Joka on musiikkityyli, jossa metallimusiikin raskaus ja raakuus yhdistyvät goottirockin dekadenssiin ja tunnelmallisuuteen.

        On kuultu joo, ainut vaan ettei sillä ole gootin kanssa mitään tekemistä.


      • Mire
        imsotruuuuuevil kirjoitti:

        Metallisti joka pukeutuu goottityyliin...??? Aika huvittavaa sinänsä...Se,että pitää esittää jotain muuta kuin mitä on.Mutta hei,goottiushan on nyt muotia,joten kai sitä on itsensä väellä ja vängällä tungettava gootti-nimikkeen alle,vaikkei olisikaan yhtään perillä asioista...

        Ja miksi sinä, metallisti pyörit eri gootti foorumeilla julistamassa mikä on goottia ja mikä ei kun et itsekkään tiedä sitä?

        Kun nyt selvästi olet meitä muita viisaampi niin kerro ihmeessä, miten metallistin ja gootin pukeutuminen sitten eroavat toisistaan? Muuttaako pelkkä vaate ihmisen olemusta..? En halua luokitella itseäni mihinkään tiettyyn kategoriaan, mutta voisi kai sanoa että olen metallisti kun sitä kuuntelen enkä goottirockia. (Nykyään tosin tuntuu olevan kahdenlaisia gootteja, ne jotka kuuntelevat old school goottirockia mm.Siouxsie and the Banshees,, ja toiset jotka kuuntelevat sitten hiukan uudempia Fields of the Nephilim,Christian Death jne. Goottirockia ei pidä kuitenkaan sekoittaa gothic metalliin, niin kuin moni tuntuu tekevän..) Varsinkin nais metallistien ja goottien pukeutuminen on niin lähellä toisiaan etten lähtisi erottelemaan muka viisaampana kumpi on kumpi.. Vai tuomitsetko minut nyt pitämään pelkästään bändipaitoja ja mustia farkkuja sen takia että olen metallisti, ja tekeekö se minusta kävelevän itsepetoksen jos satun pukemaan tyllihameen korsetteineen päälle...? :D


      • TakkuTakiainen
        opsi kirjoitti:

        Kyl mä vaa löydä ainaki yhre bändi joka on genreltään gothic metallia.. Muuten se lista ei o hirveen tuttu mulle.

        *iäccäänpi Setä repeilee tälle kategorisoinnill* x) siis whoo da fuk cares??? ...siitä mihin lajiin ja rotuun listataan? Ne lakkaa olemasta parin vuoden sisällä ja tulee uudet alakulttuurit ja muotisanat???

        olkaa omija ittejänne vaan!

        -Takku-TRUU-G00tt3
        http://www.myartic.net/forum/forumtext.jsp?category=35&text=410301


      • justme

        Millon KAIKKI tajuaa et gootteudessa on kyse nimenomaan erilaisuudesta ja massasta erottautumisesta!! Ja goottimusaks on sanottu sellasta musaa mitä kukaan muu ei kuuntele kuin joku gootti, esim. ennen nick cave. joka on hyvin kaukana nykysesta goottirockista/metallista mitä sinun mielestä gootit kuuntelee.. Onko tullu mieleen että goottimetalli on musatyylin nimi siks et se musa on alakulosta ja käsittelee aiheeltaan masentavia juttuja tms. (siis kun gootteja pidetään "synkistelijöinä") eikä siks et sitä kuuntelee gootit?!
        Ei kaikkien goottien tarvi kuunnella samaa kun muut gootit ollakseen gootti, vai onko se liian vaikea ymmärtää?


      • ............

        Sanon nyt vaan ihan asiallisesti että koska te teinilissut opitte että ei tarvi aina ruveta keskittymään muitten ihmisten pukeutumiseen ja musiikin kuuntelemiseen? Hankkikaa elämä!!!


      • :)))):SSSS
        imsotruuuuuevil kirjoitti:

        Metallisti joka pukeutuu goottityyliin...??? Aika huvittavaa sinänsä...Se,että pitää esittää jotain muuta kuin mitä on.Mutta hei,goottiushan on nyt muotia,joten kai sitä on itsensä väellä ja vängällä tungettava gootti-nimikkeen alle,vaikkei olisikaan yhtään perillä asioista...

        Ja miksi sinä, metallisti pyörit eri gootti foorumeilla julistamassa mikä on goottia ja mikä ei kun et itsekkään tiedä sitä?

        "Metallisti joka pukeutuu goottityyliin...??? Aika huvittavaa sinänsä...Se,että pitää esittää jotain muuta kuin mitä on."

        Varmasti kyseinen nainen tykkää pukeutua goottivaatteisiin ja kuunnella metallia/ tuntee olonsa kotoisaksi goottivaatteissa. Ei mun mielestä se mjitenkään niin ihmeellistä ole. En ole gootti ja pukeudun goottivaatteisiin kuuntelen popeinta poppia. Mut no joo sanokaa ihan mitä haluutte. Mun mielestä eläminen on näin oikein mukavaa.


      • Onko teidän metallistien
        Dread_Father kirjoitti:

        Oot sä koskaa kuullu sellasest metallin alalajista ko gothic metal? Joka on musiikkityyli, jossa metallimusiikin raskaus ja raakuus yhdistyvät goottirockin dekadenssiin ja tunnelmallisuuteen.

        ...pakko tunkea joka helvetin paikkaan :D

        Menkää samantien jonnekin räppifoorumille tunkemaan Räpmetallianne. Sit kehitelkää myös iskelmämetalli, countrymetalli ja jazzmetalli.

        Oikeasti, goottimetallin kutsuminen goottimusiikiksi on sama kun sanois, että "iskelmämetalli" on iskelmää. Jos sellaista nyt edes olis.

        Goottimetalli tarkoittaa vain sinnepäin suuntautuvaa METALLIMUSIIKKIA.

        Sen sijaan goottialakulttuurin ihmiset eivät profiloi itseään minkäänlaisen metallimusiikin kautta, vaan alakulttuurilla on oma musiikkityylinsä (ja sen muutamat sivugenret) joiden pohjalta koko alakulttuuri on syntynyt. Tätä kutsutaan GOOTTIMUSIIKIKSI.

        Yksinkertaisesti:

        Metallimusiikki ei ole goottimusiikkia
        Goottimetalli ei ole goottimusiikkia
        Mikään metalli ei ole goottimusiikkia
        Sinä ole wannabe :) Tsihhihihihi.


      • prkl93
        joo...... kirjoitti:

        On kuultu joo, ainut vaan ettei sillä ole gootin kanssa mitään tekemistä.

        Se on totta. Ei se kuulosta esim. sisters of mercyltä ja muilta alkuperäisiltä! Joku nightwish kuulostaa vittu ihan samalta.


      • HZ
        Mire kirjoitti:

        Kun nyt selvästi olet meitä muita viisaampi niin kerro ihmeessä, miten metallistin ja gootin pukeutuminen sitten eroavat toisistaan? Muuttaako pelkkä vaate ihmisen olemusta..? En halua luokitella itseäni mihinkään tiettyyn kategoriaan, mutta voisi kai sanoa että olen metallisti kun sitä kuuntelen enkä goottirockia. (Nykyään tosin tuntuu olevan kahdenlaisia gootteja, ne jotka kuuntelevat old school goottirockia mm.Siouxsie and the Banshees,, ja toiset jotka kuuntelevat sitten hiukan uudempia Fields of the Nephilim,Christian Death jne. Goottirockia ei pidä kuitenkaan sekoittaa gothic metalliin, niin kuin moni tuntuu tekevän..) Varsinkin nais metallistien ja goottien pukeutuminen on niin lähellä toisiaan etten lähtisi erottelemaan muka viisaampana kumpi on kumpi.. Vai tuomitsetko minut nyt pitämään pelkästään bändipaitoja ja mustia farkkuja sen takia että olen metallisti, ja tekeekö se minusta kävelevän itsepetoksen jos satun pukemaan tyllihameen korsetteineen päälle...? :D

        Nyt oot kyllä hukassa Christian Deathin Only Theatre Of Pain on ensimmäisiä goottirocklevyjä mitä on IKINÄ tehty sen jälkee ku Rozz Williams delas ei oo ollu Christian Deathii. Se mik nykyään väittää itteään siks ei oo sitä se on vaan joku paska metallibändi jolla nyt on sattunu joskus olee "vähän" yhteyksiä siihen alkuperäseen.


    • Quasimod0

      kerran mua tuli yöllä kadulla vastaan jostain pusikosta goottityttö ja se iski hampaansa mun kaulaan ja alkoi imeä verta. lähdin karkuun ja onnexi minulla hyytyi veri samantien ettei tullu verenhukkaa!

      • se oli vaan

        vampyyri.


    • muusha

      Yleensä tästä luokittelusta ja pesäerosta gootteuden ja hevariuden välillä... Minusta gootteus on muutakin kuin vain joku musiikin alalaji. Kaikki tietävät, että goottialakulttuuri ja goottimusiikki sellaisena kuin sitä on siksi nimitetty on syntyisin 1970-luvun punkista, eikä tuolla kolmen vuosikymmenen takaisella goottimusiikilla ollut juuri tekemistä metallimusiikin kanssa.

      Goottilaisia viittauksia taiteessa ja kirjallisuudessa löytyy kuitenkin jo paljon pidemmän ajan takaa vähintään parin vuosisadan aikajanalta, joten kauhuromantiikka ja muut goottilaiset elementit on olleet "olemassa" jo paljon ennen goottimusiikin tai goottialakulttuurin syntyä. On sinänsä outoa, että punkkareista haarautuneet gootit, jotka alkoivat nimittää (tarkemmin sanottuna kriitikothan sen tekivät) musiikkiaan goottimusiikiksi, pitävät yhä hassulla tavalla kiinni siitä, että heillä olisi yksinoikeus kutsua itseään gooteiksi. Metallimusiikki (ei suinkaan kaikki sellainen) ottaa myös vaikutteita goottilaisista elementeistä, vaikkakin eri tavalla kuin joku syntsabändi, niin minä näen kyllä ihan relevanttina goottiyhteyden myös metallikulttuurissa. Jos puhumme gootteudesta siis vaikkapa kauhukertomuksina, synkkänä eskapismina ja visuaalisena suuntauksena.

      • Ei!!

        Gootti-ja hevikulttuurit ovat kaukana toisistaan. Ensiksimainittu on kaunis ja feminiininen, metallikulttuuri on äijäilyä, ördäilyä kaljakännissä ja muutenkin superjunttia. Raskaissa kitaroissa ja joissain saatanalyriikoissa ei ole mitään romanttista.

        Sitäpaitsi tämä teidän 'goottimetallinne' on niin paikoilleenjumittunutta ja samaatoistavaa, että se on koomista. Ne kaikki kuulostavat ihan samalta..


      • ja papukaijamerkki!
        Ei!! kirjoitti:

        Gootti-ja hevikulttuurit ovat kaukana toisistaan. Ensiksimainittu on kaunis ja feminiininen, metallikulttuuri on äijäilyä, ördäilyä kaljakännissä ja muutenkin superjunttia. Raskaissa kitaroissa ja joissain saatanalyriikoissa ei ole mitään romanttista.

        Sitäpaitsi tämä teidän 'goottimetallinne' on niin paikoilleenjumittunutta ja samaatoistavaa, että se on koomista. Ne kaikki kuulostavat ihan samalta..

        Gootti- ja hevikulttuurit tosiaanin ovat kaukana toisistaan. Ainoa asia mikä niitä yhdistää on MEDIA. YMmärtäkää jo.

        Goottialakulttuuri syntyi post-punkin ja goottirokin ekan aallon pohjalta, joten ei goottialakulttuuriin kuuluvia välttämättä kiinnosta, jos joku toinen genre ottaa vaikutteita joistain goottilaisista asioista. Onhan sitä olemassa jotain gothic räppiäkin. Pitäiskö näiden goottien nyt sit alkaa soittamaan klubeillansa myös räppiä?

        En tajua mikä hevarille on niin vaikeeta olla hevari tai metallisti. Kuunnelkaa sitä metallianne niin paljon kun haluatte, mutta jos on noin hirveä tarve olla gootti niin vaihtakaa sit vaikka sitä musiikkimakua? :D

        Tässä on teille oikeita goottialakulttuuriin liittyviä bändejä: Bauhaus, Specimen, The Sisters of Mercy, Siouxsie and the Banshees, 45 Grave, Alien Sex Fiend. Suomalaisista ainakin Suruaika, Varjo, Kuudes tunti, UltraNoir, Angelica Kult jne..

        Itse liitän alakulttuuriin muutakin kuin goottirokkia, kuten darkwavea, deathrokkia jne. Nykyäänhän goottimusiikin piiriin on tullut myös näitä kone-elementtejä, EBM:ää, futurepoppia jne. Metalli on kuitenkin siitä aina ollut aika paljon erillään.

        Ja ne, jotka väittää, että goottimusiikki on jotain vanhaa ja alkuperäistä, niin on sitä uudempaakin musiikkia olemassa vaikka kuinka paljon.

        Mut jos haluatte olla jotain truu-gootteja niin unohtakaa Marilyn Mansonit, Cradle of Filthit yms ja kuunnelkaa sitä goottimusiikkia. Tai sit olkaa suosiolla jotain muita kun gootteja.


      • Kerrankin!
        ja papukaijamerkki! kirjoitti:

        Gootti- ja hevikulttuurit tosiaanin ovat kaukana toisistaan. Ainoa asia mikä niitä yhdistää on MEDIA. YMmärtäkää jo.

        Goottialakulttuuri syntyi post-punkin ja goottirokin ekan aallon pohjalta, joten ei goottialakulttuuriin kuuluvia välttämättä kiinnosta, jos joku toinen genre ottaa vaikutteita joistain goottilaisista asioista. Onhan sitä olemassa jotain gothic räppiäkin. Pitäiskö näiden goottien nyt sit alkaa soittamaan klubeillansa myös räppiä?

        En tajua mikä hevarille on niin vaikeeta olla hevari tai metallisti. Kuunnelkaa sitä metallianne niin paljon kun haluatte, mutta jos on noin hirveä tarve olla gootti niin vaihtakaa sit vaikka sitä musiikkimakua? :D

        Tässä on teille oikeita goottialakulttuuriin liittyviä bändejä: Bauhaus, Specimen, The Sisters of Mercy, Siouxsie and the Banshees, 45 Grave, Alien Sex Fiend. Suomalaisista ainakin Suruaika, Varjo, Kuudes tunti, UltraNoir, Angelica Kult jne..

        Itse liitän alakulttuuriin muutakin kuin goottirokkia, kuten darkwavea, deathrokkia jne. Nykyäänhän goottimusiikin piiriin on tullut myös näitä kone-elementtejä, EBM:ää, futurepoppia jne. Metalli on kuitenkin siitä aina ollut aika paljon erillään.

        Ja ne, jotka väittää, että goottimusiikki on jotain vanhaa ja alkuperäistä, niin on sitä uudempaakin musiikkia olemassa vaikka kuinka paljon.

        Mut jos haluatte olla jotain truu-gootteja niin unohtakaa Marilyn Mansonit, Cradle of Filthit yms ja kuunnelkaa sitä goottimusiikkia. Tai sit olkaa suosiolla jotain muita kun gootteja.

        Itseäni hieman huvittaa tämä ebm, syntsapoppi yms.

        "Itse liitän alakulttuuriin muutakin kuin goottirokkia, kuten darkwavea, deathrokkia jne. Nykyäänhän goottimusiikin piiriin on tullut myös näitä kone-elementtejä, EBM:ää, futurepoppia jne."

        Itse pidän näitä myös tähän alakulttuuriin liittyvinä ja kaikilla klubeillakin soi lähinnä ebm ynnä muu konevetoinen musa. Mutta auta armias jos gootille sanot että esim ebm on gootti musaa. Ne vetää herneet nenuun tai nauraa että eihän ne nyt goottia ole. :D Sikäli mielenkiintoista. Itse siis olen gootti ja minua on jo alkanut hieman huvittamaan tämä asia.


      • -Nennee
        Kerrankin! kirjoitti:

        Itseäni hieman huvittaa tämä ebm, syntsapoppi yms.

        "Itse liitän alakulttuuriin muutakin kuin goottirokkia, kuten darkwavea, deathrokkia jne. Nykyäänhän goottimusiikin piiriin on tullut myös näitä kone-elementtejä, EBM:ää, futurepoppia jne."

        Itse pidän näitä myös tähän alakulttuuriin liittyvinä ja kaikilla klubeillakin soi lähinnä ebm ynnä muu konevetoinen musa. Mutta auta armias jos gootille sanot että esim ebm on gootti musaa. Ne vetää herneet nenuun tai nauraa että eihän ne nyt goottia ole. :D Sikäli mielenkiintoista. Itse siis olen gootti ja minua on jo alkanut hieman huvittamaan tämä asia.

        Miks ihmeessä kaikki ihmiset pitää lokeroida niin tarkasti eri lokeroihin? En minä ainakaan ala musiikkimakuani sen takia vaihtamaan, että varmasti olen sopiva johonkin lokeroon. Kerranhan me vaan eletään, joten eletään sellasina kun ollaan. Jos haluaa pukeutua näin, pukeutuu näin, jos pitää tästä musiikista, kuuntelee sitä. Eikä välitä lokeroinnista paskaakaan.


      • Darkspell
        -Nennee kirjoitti:

        Miks ihmeessä kaikki ihmiset pitää lokeroida niin tarkasti eri lokeroihin? En minä ainakaan ala musiikkimakuani sen takia vaihtamaan, että varmasti olen sopiva johonkin lokeroon. Kerranhan me vaan eletään, joten eletään sellasina kun ollaan. Jos haluaa pukeutua näin, pukeutuu näin, jos pitää tästä musiikista, kuuntelee sitä. Eikä välitä lokeroinnista paskaakaan.

        Minun mielestä gootin ja hevarin vertailu on sama kuin vertaisi vaikkapa keskenään kanssa punkkaria ja hopparia.


    • Gothic Rocker

      Kaunis ja tyylikäs on aina kaunis! Gootti tai ei gootti. Metallimusiikilla ei ole mitään tekemistä goottimusan kanssa. Gottimusa nojaa enemmänkin vanhaan punkiin, monet vanhat goottibändit on aloittaneet uransa punkbändeinä. Gootin historia ja punk ovat hyvin läheisesä kytköksessä toisiinsa. Ilman punkia ei olisi koskaan syntynyt goottiskeneä. Tutkikaa historiaa ja yllätytte mitkä artistit vaikuttaneet goottijuttuihin.

      • Johnny Goth

        Menkää nyt helvettiin kone-elementteinenne. Kaikkea sitä muodin mukana keksitään. Se aito goottimusa tulee aina olemaan inhimillistä soittimilla soitettua musaa jossa mukana punkin rajuutta yhdistyneenä mollisointuihin. Kaunista mutta ei koskaan lällyä. Aggressiivistakin mutta inhimillistä ja kaunista. Bauhaus, Sisters of Mercy, Killing Joke, Theatre of Hate, Fields of the Nephilim, Specimen, Musta Paraati, Psyyke (Syntisten Temppeli/Neondertal), Suruaika...


    • Kauniin gootin haltija

      Goottitytölläni on ihana posliinipillu, joten nuolen koko ajan maailman tappiin saakka.

      • Posliinigootin halti

        Goottitytön/naisen posliinipillu lienee kauneinta mitä goottigenrellä on tarjottavana.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      451
      2229
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      225
      1991
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1562
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1531
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      52
      1303
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1301
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      148
      1267
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      49
      1170
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      65
      1060
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      99
      1044
    Aihe