Miten te poistatte häpykarvat? En kestä sitä kun en kiskotaan vahaliuskoilla pois, mutta sheivaamisesta tulee punasia nyppyjä. :(
Entäs pyllykarvat? Miten ne saa tuolta välistä pois? jos käyttää höylää, voi helposti viiltää itseään sillä. :/
Häpykarvat
9
6154
Vastaukset
- veetillä
Minulla toimii Veetin (bikini) vaahto/voide erikoisen hyvin, ja poistan sillä aivan kaikki alapäänkarvat.
- ^^^^
Lainaus Veet:n kotisivuilta kyseisestä tuotteesta. Lue huolellisesti viimeinen lause.
"Veet® Bikini Kit voidepari on tarkoitettu bikinirajalle, mutta sitä voidaan käyttää myös muille vartalon osille. Ei saa käyttää kasvojen, päänahan, rintojen tai intiimialueiden iholle." - alapäähän
Nimittäin polttaa ja kirvelee niin ettei mitään rajaa.
- karvoista
alapäähän kirjoitti:
Nimittäin polttaa ja kirvelee niin ettei mitään rajaa.
Eli hei vaan=) Kannattaa nyppiä pinseteillä häpykymmyn alue ja ajella höylällä alempaa missä karvat ovat ohuempia ja niitä kasvaa tiheemmin. Mulla tä on ainaki ollu toimivin vaihtoehto kaikista, koska mulleki tulee ajelusta punasia rumia näppyjä ja sit kuitenki karvat kasvaa jo parin päivän päästä takas...sitte ku ne karvat alkaa kasvaa nyppimisen jälkee tulee vähän näppyläisempää tottakai aluksi..annat niiden vaan kasvaa vaikka viiko/kaks, kuukautisten aikana on hyvä. Niin alapää saa rauhoittua ja taas kun nypit on sileä ja jäljestä tulee tosi siisti.suosittelen!
- posliinilta
Epilaattorilla revin kaikki alapään karvat pois, myös pyllyvaosta. Ei oo ikinä tapahtunut mitään tapaturmia. Se on niin varovaista touhua, koska sattuu aika lailla. Mutta jälki on niin siisti ja kestää kauan, monta viikkoa sileä iho.
- ...
mä oon tehny semmosen virheen että aloin sheivata häpykarvoja, en kokonaan vaan sivuilta kaan. Höylän kanssa tuli sähläiltyä sen verran että nyt kasvaa mustat karvat todella laajalla alueella, melkeen reisilläkin. Sheivatessa tulee punaiset ärtyneet näppylät, senpä takia olen nyppinyt. siinä kestää älyttömän kauan koska alue on nyt todella suuri.. Jos aikaa saisi käännettyä taaksepäin en olis tehny sitä virhettä. En enää voi mennä uimaan koska en voi käyttää bikinien alaosaa, on niin karmean näköstä. Nyppiessä tulee punaisia näppylöitä rupia kun yrittää ottaa sisäänkasvaneet ihokarvat väkisin pois. ei kivaa.
- jepjep..
... kirjoitti:
mä oon tehny semmosen virheen että aloin sheivata häpykarvoja, en kokonaan vaan sivuilta kaan. Höylän kanssa tuli sähläiltyä sen verran että nyt kasvaa mustat karvat todella laajalla alueella, melkeen reisilläkin. Sheivatessa tulee punaiset ärtyneet näppylät, senpä takia olen nyppinyt. siinä kestää älyttömän kauan koska alue on nyt todella suuri.. Jos aikaa saisi käännettyä taaksepäin en olis tehny sitä virhettä. En enää voi mennä uimaan koska en voi käyttää bikinien alaosaa, on niin karmean näköstä. Nyppiessä tulee punaisia näppylöitä rupia kun yrittää ottaa sisäänkasvaneet ihokarvat väkisin pois. ei kivaa.
Sama vika täälä. En ois koskenukkaan höylään tai mihkään muuhunkaan jos oisin tulevan ongelmani tienny.
Mulla on inhottavasti tullut nyppimisestä arpia, ja myös sisäänpäinkasvaneita karvoja, jotka helposti tulehtuu(vaikka kuinka puhtsais) joten ne pitää poistaa, ja jälki jaa lähes aina.
En kyllä kovin uimisesta enää välitä, varsinkaan jos ei löydy jostain naistenmallia shortsi uikkariala-osia.
myös navan alla kasvaa tummia karvoja jotka kasvaa välillä sisäänpäin.
Ikävää.
Noo, ehkä nuo arvet haalistuus.
Kuorin ihon 1-2 kertaa viikossa, puhdistan siistimisen jälkeen kasvoveellä tai puhdistusaineella.
- pääset,
kun menet kometologille brassisokerointiin!! Ei satu ja tulee sileä lopputulos, joka kestää viikkoja. =) Ei näppyjä! Täytyy tietysti hoitaa aluetta rasvaamalla ja kuorimalla!!
- Anonyymi
Ei niitä tarvi poistaa, hyvä tavaton....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367659Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361903Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791545Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4799- 241767