Puoluekantasi

50

907

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totta kai!

      - nyt ja aina.

    • Stalinisti Stallari

      Me vihataan noita yläpuolelle vastanneita kommunisteja, eli oikeistolaisia juppeja.

      • kakrut

        vihataan stalinisti stallareita, ne on niin muka diivoja olevinaan


      • Stalinisti Stallari
        kakrut kirjoitti:

        vihataan stalinisti stallareita, ne on niin muka diivoja olevinaan

        Stalinistista Suomea, te saatte katua!


      • Enrique_Lister

        Kommunistit on piilo Trotskilaisia ja viidennen kolonnan jäseniä kaikki. Pettureita!


    • kannattanut :

      ennen kuin ne tuli muotiin

      • gffdes

        Vankiloissako ne tuli muotiin Halmeen myötä?


    • äänestän

      tietenkin Suomen oikeistolaisinta puoluetta eli sitä, jolla kulloinkin on pääministerin paikka.

      • pullokala

        menestyvä kala sopeutuu ympäristöönsä ja jatkaa porskutteluaan.


    • Papeete1

      Kannatan Perussuomalaisia

      • kannatat puoluetta jonka jäsenistöön kuuluu/kuului hämärämiehiä.


        "Ja aiemmin kirjoitit ettet siedä korruptiota"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Papeete1
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        kannatat puoluetta jonka jäsenistöön kuuluu/kuului hämärämiehiä.


        "Ja aiemmin kirjoitit ettet siedä korruptiota"


        MarttyyriMallari-TTt

        Niihin kaikkiin kuuluu. Täytyy valkata huonoista vaihtoehdoista se itselle sopivampi.


      • Dazu

        junttisuomalaisia.


      • Papeete1
        Dazu kirjoitti:

        junttisuomalaisia.

        Käy sekin :)


      • Roknoosimaakari

        Ennen kerroit kannattavasi demareita mikä onkin 100 kertaa fiksumpaa kuin Persussuomalaisten kannattaminen.


      • Papeete1
        Roknoosimaakari kirjoitti:

        Ennen kerroit kannattavasi demareita mikä onkin 100 kertaa fiksumpaa kuin Persussuomalaisten kannattaminen.

        Olenhan jo moneen kertaan kertonut olevani täysin tyytymätön demareittenkin puuhiin. Nyt haetaan muutoksen tuulia, ja kolmea suurinta äänestämällä sitä ei tapahdu.


    • Kukkomies

      Äänestän hyviä ajatuksia.

      Mutta koska niitä ei voi äänestää suoraan en halua että joku puolue päättää mikä ajatus on hyvä ja mikä ei ehdokaslistoilalan ja että ääneni ajautuu jollekin pellelle joka on aivan eri mieltä kuin se ehdokas jota äänestin.

      En koe että ääneni vaikuttaisi. En äänestä. En ainakaan vaaleissa.

      • eh do tus

        Perusta oma valtio kuten Ari "Paska" Peltonen!
        Tai miten olisi Nilsiän öljysheikin malli haaremineitsyineen?


      • Papeete1

        Äänestämisestä olin varmaan 14vuotta. Nyt haluan muutosta tuohon touhuun ja ainahan se täytyy itse tehdä.

        Mua kanssa ottaa päähän että vaalit ovat ensisijaisesti puoluevaaleja ja toissijaisesti henkilö. Mutta minkäs teet.. Täytyy valita eka sellainen puolue joka edes lähimain edustaa omia ajatuksia ja sitten sieltä puolueesta se itselle sopiva ihminen.
        Monet tuntuu äänestävän vain henkilöitä jonkun toissijaisen seikan perusteella, ja unohtaa äänestävänsä sitä puoluetta samalla. Sen takia varmaan puolueet julkkiksia aina kosivatkin.. saavat ääniharavia itselleen.


      • Papeete1 kirjoitti:

        Äänestämisestä olin varmaan 14vuotta. Nyt haluan muutosta tuohon touhuun ja ainahan se täytyy itse tehdä.

        Mua kanssa ottaa päähän että vaalit ovat ensisijaisesti puoluevaaleja ja toissijaisesti henkilö. Mutta minkäs teet.. Täytyy valita eka sellainen puolue joka edes lähimain edustaa omia ajatuksia ja sitten sieltä puolueesta se itselle sopiva ihminen.
        Monet tuntuu äänestävän vain henkilöitä jonkun toissijaisen seikan perusteella, ja unohtaa äänestävänsä sitä puoluetta samalla. Sen takia varmaan puolueet julkkiksia aina kosivatkin.. saavat ääniharavia itselleen.

        Ei ole puolueita jotka ajattelevat kuten minä ajattelen.

        Puolueet nuoleskelevat äänestäjiä ja siksi puolueiden mielipiteet ovat jo lähtökohtaisesti vesittyneitä. Puolueiden tehtävä on pärjätä äänikisassa eikä EDUSTAA jotain ideologiaa vaikka se ideologia kovin suosittu ei olisikaan.

        Siksi on aivan sama mun mielestä ketä äänestää koska kaikki kieppuu sen yhden "mielipiteen" ympärillä. Kaikki tarjoaa saman jäätelön, mutta osa porukasta tarjoaa sen kanssa mansikkahilloa, toiset suklaarakeita.

        Pointti on siinä että minä haluaisin lihasoppaa. En jäätelöä.


      • Kukkomies kirjoitti:

        Ei ole puolueita jotka ajattelevat kuten minä ajattelen.

        Puolueet nuoleskelevat äänestäjiä ja siksi puolueiden mielipiteet ovat jo lähtökohtaisesti vesittyneitä. Puolueiden tehtävä on pärjätä äänikisassa eikä EDUSTAA jotain ideologiaa vaikka se ideologia kovin suosittu ei olisikaan.

        Siksi on aivan sama mun mielestä ketä äänestää koska kaikki kieppuu sen yhden "mielipiteen" ympärillä. Kaikki tarjoaa saman jäätelön, mutta osa porukasta tarjoaa sen kanssa mansikkahilloa, toiset suklaarakeita.

        Pointti on siinä että minä haluaisin lihasoppaa. En jäätelöä.

        Et siis sinä vaan mielipiteesi tässä asiassa. Tarkennukseksi vaan.

        Miksi annat muiden päättää puolestasi?

        Tämä on vähän sama juttu, kuin miksi äänestin jopa kirkollisvaaleissa. Moni kaltaiseni uskonnoton tapakristitty ei äänestä. Mutta kaikki kiihkoilijat äänestävät taatusti. Minä halusin tukea heidän vastavoimaansa.


      • htgrfvedcs
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Et siis sinä vaan mielipiteesi tässä asiassa. Tarkennukseksi vaan.

        Miksi annat muiden päättää puolestasi?

        Tämä on vähän sama juttu, kuin miksi äänestin jopa kirkollisvaaleissa. Moni kaltaiseni uskonnoton tapakristitty ei äänestä. Mutta kaikki kiihkoilijat äänestävät taatusti. Minä halusin tukea heidän vastavoimaansa.

        Äänestäminen on oikeus ja sen oikeuden puolustamiseksi ehkä velvollisuuskin, mutta mikään pakko se ei ole. Silläkin, että jättää äänestämättä ja sellaisesta johtuvasta äänestysvilkkauden laskusta seuraa myös hyvä puolensa: poliitikkojen on terästettävä toimintaansa, tuoda ajamansa asiat, mielipiteensä, ratkaisumallinsa ja ongelmat kunnolla ilmi, jotta kiinnostus saadaan kasvamaan. Se on mielestäni poliitikkojen yleinen tehtävä, siis antaa ja jakaa ihmisille tieto, että he vaikuttavat ja voivat vaikuttaa. Jos äänestysinto on alhaalla, on selvää, etteivät politiikot ole välittäneet selittää mitään äänestäjilleen tai muutenkaan ota heitä huomioon. Toki päätöksiin täytyy perehtyä, mutta mielestäni edustuksellisessa demokratiassa vastuu on myös saada kansa tietämään, mitä on halunnut tehdä ja miksi.


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Et siis sinä vaan mielipiteesi tässä asiassa. Tarkennukseksi vaan.

        Miksi annat muiden päättää puolestasi?

        Tämä on vähän sama juttu, kuin miksi äänestin jopa kirkollisvaaleissa. Moni kaltaiseni uskonnoton tapakristitty ei äänestä. Mutta kaikki kiihkoilijat äänestävät taatusti. Minä halusin tukea heidän vastavoimaansa.

        "Miksi annat muiden päättää puolestasi?"

        Koska jokatapauksessa he tekevät niin. Miksi sinä uskottelet itsellesi että mielipiteilläsi, havaitsemillasi ja ilmaisemillasi totuuksilla ja hyvillä ideoillasi olisi järjestelmälle paskankaan vertaa merkitystä sen kautta että riipustat lappuun jonkun numeron jonka lopullista tarkoitusta et itse mitenkään edes pääse kontrolloimaan, muodostaessasi mielipidettäsi järjestelmästä kontrolloidun median ja mainonnan ja ihmisten puheiden perusteella?

        Se ajatus että sinä päätät asioista on perimmäistä itseharhautusta. Siitä tulee hyvä mieli ja sitten voi unohtaa taas tosiasiat elämästä ja asioista, numero lappuun ja kaikki on taas hyvin? SE ON KETTUTYTTÖISMIÄ.

        En äänestä että saan sanottua rehellisesti jotain tälläistä. Se on minulle rehellisin tapa ilmaista se että olen tyytymätön koko paskaan enkä koe että minulla on todellista valtaa kansalaisena omalta osaltani antaa suuntaa tälle valtiolle - ÄÄNESTÄMÄLLÄ siis.

        Sensijaan nostamalla petoja pöydille voin ehkä saada aikaan jotain. Ehkä.

        "Tee sitä mistä on oikeasti hyötyä".

        Äänestys muistuttaa hämmästyttävästi lottoa.


      • Ratikkakuski
        Kukkomies kirjoitti:

        "Miksi annat muiden päättää puolestasi?"

        Koska jokatapauksessa he tekevät niin. Miksi sinä uskottelet itsellesi että mielipiteilläsi, havaitsemillasi ja ilmaisemillasi totuuksilla ja hyvillä ideoillasi olisi järjestelmälle paskankaan vertaa merkitystä sen kautta että riipustat lappuun jonkun numeron jonka lopullista tarkoitusta et itse mitenkään edes pääse kontrolloimaan, muodostaessasi mielipidettäsi järjestelmästä kontrolloidun median ja mainonnan ja ihmisten puheiden perusteella?

        Se ajatus että sinä päätät asioista on perimmäistä itseharhautusta. Siitä tulee hyvä mieli ja sitten voi unohtaa taas tosiasiat elämästä ja asioista, numero lappuun ja kaikki on taas hyvin? SE ON KETTUTYTTÖISMIÄ.

        En äänestä että saan sanottua rehellisesti jotain tälläistä. Se on minulle rehellisin tapa ilmaista se että olen tyytymätön koko paskaan enkä koe että minulla on todellista valtaa kansalaisena omalta osaltani antaa suuntaa tälle valtiolle - ÄÄNESTÄMÄLLÄ siis.

        Sensijaan nostamalla petoja pöydille voin ehkä saada aikaan jotain. Ehkä.

        "Tee sitä mistä on oikeasti hyötyä".

        Äänestys muistuttaa hämmästyttävästi lottoa.

        Minusta on parempi sanoa mielipiteeni, vaikka enemmistön kanta voittaakin. Mitä tapahtuisi, jos kaikki tekisivät kuin sinä?


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Minusta on parempi sanoa mielipiteeni, vaikka enemmistön kanta voittaakin. Mitä tapahtuisi, jos kaikki tekisivät kuin sinä?

        "Mitä tapahtuisi, jos kaikki tekisivät kuin sinä?"

        *miettii*

        Sodat loppuis
        Ihmiset tyytyis vähempään mutta olisivat onnellisia
        Jokaiselle olis paikka maailmassa
        Kaikelle olis järkevä selitys

        Niin. Jos kaikki tekis kuten minä, ajattelis omalla päällä, nöyrästi, rakentavasti ja hyväntahtoisesti kokonaishyötyäKIN ajatellen, turhuuksia vältellen, kokonaisuutta tarkastellen, epäitsekkäästi ja idealistisesti.

        Niin silloin kaikki olis vitusti paljon paremmin. Hallinto olis paljon kevyempi ja ihmiset tekis työtä yhteisen tulevaisuuden eteen. Mitään poliitikkoja ei tarvittais.

        Sitä tapahtuis Ratikka hyvä. Sitä tapahtuis.


      • sivusta...
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Minusta on parempi sanoa mielipiteeni, vaikka enemmistön kanta voittaakin. Mitä tapahtuisi, jos kaikki tekisivät kuin sinä?

        ei tiedä juuri siksi se olisi erittäin mielenkiintoista. Odotan mielenkiinnolla milloin näin tulee käymään.


    • <<<<>>...

      vie Suomelta puolueettomuuden.

      • fedcdcw

        olla hän ja sirpamaikkarilta olla piinkovia vasureita, kunhan vitsiksi heitti.


      • fedcdcw kirjoitti:

        olla hän ja sirpamaikkarilta olla piinkovia vasureita, kunhan vitsiksi heitti.

        siellähän on joku asioista perillä oleva.


        "Sydämemme on vasemmalla"


        MarttyyriMallari-TTt


      • fedcdcw
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        siellähän on joku asioista perillä oleva.


        "Sydämemme on vasemmalla"


        MarttyyriMallari-TTt

        Kyllähän minä oikeistolaisena huomaan.


    • Demari-Sirpan käsi on syvällä porvarin taskussa hamuilemassa ylimääräisiä euroja. ;-)

    • minkään puolueen jäsenkirjaa, enkä sitä ole näillä näkymin hankkimassakaan.

      • virallinen valvoja

        Sinne uuninpankolle, että äänestämiseen ei tarvita minkään puolueen jäsenkirjaa. Teilläpäin lienee rikos äänestää muuta kuin Mullikkapuolueen änkyräsiiven tukiaiselättejä.


      • virallinen valvoja kirjoitti:

        Sinne uuninpankolle, että äänestämiseen ei tarvita minkään puolueen jäsenkirjaa. Teilläpäin lienee rikos äänestää muuta kuin Mullikkapuolueen änkyräsiiven tukiaiselättejä.

        kaikkia muita kuuluu panna perseeseen.


    • Dazu

      äänestän puoluetta, joka vastustaa demokratiaa. Äänestäminen on niille, jotka uskovat, että valta yli totuuden on tavoittelemisen arvoista.

    • monte1

      nykyisin en mitään puoluetta kannata.
      ei ne minun asioita aja siellä kuitenkaan.

    • fikas on parikyt senttiä

      http://www.youtube.com/watch?v=-e7GpFJjyAw

      Itse kysymykseen Popedan sanoin:

      Mä en ole kommunisti
      kato mul on hakaristi
      ja joku toinen tämän
      mun rintaani pisti

      (kappaleesta Soita Ilpo)

      Eli äänestin puoluetta, mikä ei ole kertaakaan kuluttanut Arkadiamäen penkkejä.
      Puoluetta tosin en enää muista, enkä ehdokasta.
      Taisi saada yhteensä parisataa ääntä.

      • ewfw

        kommunistit saivat n. 200 ääntä. Siinä oli tosin saman verran liikaa.


    • Yksinkertainen blondi

      puoluetta on pepusta:( Loputkin on melkein yhtä huonoja. Jos äänestän, äänestän tyyppiä tai ajatusta. Silloin voi olla jopa joku noista kolmesta mitä edustaa (toivottavasti ei kuitenkaan);)

    • Enrique_Lister

      Itse äänestäisin vain kansallissosialisteja, mutta niin kauan kun heillä ei ole ehdokkaita minun vaalipiirilläni, niin on tyytyminen kokoomukseen.

      • anti-kokoomus

        Haluat lähteä sotimaan Suomen ulkopuolelle?


      • Enrique_Lister
        anti-kokoomus kirjoitti:

        Haluat lähteä sotimaan Suomen ulkopuolelle?

        Sinäkö et halua?


      • anti-kokoomus
        Enrique_Lister kirjoitti:

        Sinäkö et halua?

        En. Haluaako äitisi sinun sotivan?


      • Enrique_Lister
        anti-kokoomus kirjoitti:

        En. Haluaako äitisi sinun sotivan?

        Äiti on pilvenreunalla.

        Onhan suomalaisilla kovat perinteet. Aina hakkapeliitoista jääkäreihin.
        Bulgariassa suomen urhoja kumarretaan vielläkin vapauttajina.


      • anti-kokoomus
        Enrique_Lister kirjoitti:

        Äiti on pilvenreunalla.

        Onhan suomalaisilla kovat perinteet. Aina hakkapeliitoista jääkäreihin.
        Bulgariassa suomen urhoja kumarretaan vielläkin vapauttajina.

        Natossa vaan ei ole mitään kunnioitettavaa enkä poikaani laskisi Nato-joukkoihin.


      • Enrique_Lister
        anti-kokoomus kirjoitti:

        Natossa vaan ei ole mitään kunnioitettavaa enkä poikaani laskisi Nato-joukkoihin.

        Ehkä Suomen ei kannta NATOon liittyä. Vois mennä suhteet Venäjään yms.
        Kannattanee vaan luottaa puolustusasioissa ainoastaan itseensä. Kyllä ne muut sitten tulee apuun, jos on tullakseen.

        Ite voisin lähteä muukalaislegioonaan, jos en olisi näin ujo. Ei sillä, että ihannoisin sotaa, vaan henkilökohtaisista syistä. Mulla ei hirveesti ole mitään tässä elämässä, että oishan se helppoa elämää kun joku muu ajattelis mun puolesta ja palkkakin juoksis jonkin näköinen.


      • anti-kokoomus
        Enrique_Lister kirjoitti:

        Ehkä Suomen ei kannta NATOon liittyä. Vois mennä suhteet Venäjään yms.
        Kannattanee vaan luottaa puolustusasioissa ainoastaan itseensä. Kyllä ne muut sitten tulee apuun, jos on tullakseen.

        Ite voisin lähteä muukalaislegioonaan, jos en olisi näin ujo. Ei sillä, että ihannoisin sotaa, vaan henkilökohtaisista syistä. Mulla ei hirveesti ole mitään tässä elämässä, että oishan se helppoa elämää kun joku muu ajattelis mun puolesta ja palkkakin juoksis jonkin näköinen.

        http://www.iltalehti.fi/uutiset/200806277867549_uu.shtml

        Ehkä sulla ei juuri nyt ole, mutta noin fiksu nuori mies saa vielä elämäänsä sisältöä.. jostain järkevämmästä kuin sotiminen.


      • Enrique_Lister
        anti-kokoomus kirjoitti:

        http://www.iltalehti.fi/uutiset/200806277867549_uu.shtml

        Ehkä sulla ei juuri nyt ole, mutta noin fiksu nuori mies saa vielä elämäänsä sisältöä.. jostain järkevämmästä kuin sotiminen.

        Luin netistä ton jutun.

        Pitäs varmaan siirtyä enempi vasempaan. Isoisä oli maalaisliittolainen.

        "noin fiksu nuori mies saa vielä elämäänsä sisältöä"

        Niin no, muukalaislegioona taitaa enempi nykyään keskittyä YK operaatioihin. Ranska on muutenkin nihkeesti suhtautunut noihin USA:n operaatioihin.


      • anti-kokoomus
        Enrique_Lister kirjoitti:

        Luin netistä ton jutun.

        Pitäs varmaan siirtyä enempi vasempaan. Isoisä oli maalaisliittolainen.

        "noin fiksu nuori mies saa vielä elämäänsä sisältöä"

        Niin no, muukalaislegioona taitaa enempi nykyään keskittyä YK operaatioihin. Ranska on muutenkin nihkeesti suhtautunut noihin USA:n operaatioihin.

        ei sodat mitään ongelmia ratkaise.
        Etkä pilaa elämääsi lähtemällä edes YK-joukkoihin. Ethän?


      • Enrique_Lister
        anti-kokoomus kirjoitti:

        ei sodat mitään ongelmia ratkaise.
        Etkä pilaa elämääsi lähtemällä edes YK-joukkoihin. Ethän?

        Mikäs siinnä? Sininen baretti päässä verovapaata urheiluautoa sen kun vahailee kasarmin takana ja välillä käy paikallisessa kylässä ostamassa matkamuistoja.

        Nääh, vaikka reservin alikersantti olenkin, niin taitaa jäädä YK-joukot haaveeksi.
        Pitää yrittää jotain muuta, kun tietäs vaan mitä. Posteljoonin leipä on kyl pitkä, mut se kapeus on pistäny miettimään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      383
      4540
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      284
      2524
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      144
      1813
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      103
      1554
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1463
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1307
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1305
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      58
      1226
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      46
      1214
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      346
      1063
    Aihe