1000 km !

DiRulla

Tänään 28.6 tuli mittariin 1000 km tällä kaudella. Kehukaa nyt vähäsen! Juu tiedän kyllä, että joillain menee varmaan jo kolmatta tuhatta.

4

857

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • herrat

      tehoja! Määrillä ei tee mitään. Siis jos halutaan toimia kelloa vastaan.
      Minulla on n. 600 km takana, mutta lyön sinut sekä Ekin oikein selvästi maralla.

      • eki.

        Mara on muuten vähän lyhyt mulle eikä kelloa vastaan toimiminen ole arvo minulle - kiksit tulee pitkistä lenkeistä -fiiliksestä lenkin aikana ja lenkin jälkeen. Lenkin tiedot sitten vaan kirjataan ylös.
        Tänään 105,32km aikaan 4:22:45 (24.05km/h) - ei todellakaan ole mikään hirmu vauhti, eikä tommoiset lenkit palvele "tehojen kehittämistä".

        Parhaimmilleen menee pari tuntia keskinopeudella reilu 26km/h, mutta sillä ei pärjää kuten jo totesitkin - eikös oikeesti kovat jätkät mene luokkaa 40km/h, se on jo sitten ihan eri hommaa.

        Mennään vaan jokainen oman halun mukaan.


      • karirh
        eki. kirjoitti:

        Mara on muuten vähän lyhyt mulle eikä kelloa vastaan toimiminen ole arvo minulle - kiksit tulee pitkistä lenkeistä -fiiliksestä lenkin aikana ja lenkin jälkeen. Lenkin tiedot sitten vaan kirjataan ylös.
        Tänään 105,32km aikaan 4:22:45 (24.05km/h) - ei todellakaan ole mikään hirmu vauhti, eikä tommoiset lenkit palvele "tehojen kehittämistä".

        Parhaimmilleen menee pari tuntia keskinopeudella reilu 26km/h, mutta sillä ei pärjää kuten jo totesitkin - eikös oikeesti kovat jätkät mene luokkaa 40km/h, se on jo sitten ihan eri hommaa.

        Mennään vaan jokainen oman halun mukaan.

        Jokaisella taitaa olla vähän erilainen ikioma ja nautittava näkökulmansa luisteluun. Kukaan ei voi toista neuvoa siinä. Eri asia on huippuluistelu, jossa valmentaja voi ladella ainakin tietyssä määrin valmennuksen sisällön.

        Ekin ja DiRullan harrastuksesta löytyy tehoa. Se tehoaa heihin ja rullaluistelu tehoaa minuunkin. Eli tehoa löytyy, jokaisella omalla tavallaan.


      • DiRulla
        eki. kirjoitti:

        Mara on muuten vähän lyhyt mulle eikä kelloa vastaan toimiminen ole arvo minulle - kiksit tulee pitkistä lenkeistä -fiiliksestä lenkin aikana ja lenkin jälkeen. Lenkin tiedot sitten vaan kirjataan ylös.
        Tänään 105,32km aikaan 4:22:45 (24.05km/h) - ei todellakaan ole mikään hirmu vauhti, eikä tommoiset lenkit palvele "tehojen kehittämistä".

        Parhaimmilleen menee pari tuntia keskinopeudella reilu 26km/h, mutta sillä ei pärjää kuten jo totesitkin - eikös oikeesti kovat jätkät mene luokkaa 40km/h, se on jo sitten ihan eri hommaa.

        Mennään vaan jokainen oman halun mukaan.

        On sulla hurjat lenkit, Eki.

        Minulle rullistelu on enemmän kuin vain kuntoilua. Se on ehkäpä jonkin sortin eskapismia. Pääsen eroon kaikesta pahasta ja koen hetket rullistelussa äärettömän harmoonisiksi. Kaikki se vaadittava tasapaino - siinä on jotain itämaisen uskonnon kaltaista. Jotenkin sitä sulautuu maailmaan paremmin luistellessa. Ja lenkin jälkeen on täynnä endorfiineja, nukahtaa hyvin (varsinkin jos palkitsee itsensä olusella).

        En silti väheksy millään muotoa johdonmukaista tavoitteellisuutta esimerkiksi tehojen suhteen. Ei minusta ole nopeuskilpailuun ensimmäisen vastaajan tai vastaavien kanssa. Keskinopeuteni ovat luokkaa 21 km/h. Olisihan se toki kiva, jos sen saisi nostettua vaikka 25 km/h, mutta nautin jo tästäkin vauhdista.

        Ja mitä fyysiseen kuntoon tulee, niin referenssilenkilläni keskisykkeeni on tippunut huomattavan paljon jo tämän kauden aikana. Kevään puolella keskisyke oli yleensä yli 155 ja viimeiset lenkit ovat olleet luokka 142-145. Referenssilenkkiini kuluu kuitenkin toistakymmentä minuuttia vähemmän kuin keväällä. On eri kiva huomata, että asiat edistyvät. Se on ehkä se paras palkinto, kun näkee itse oman työnsä jäljen parantuvan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6450
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2614
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2190
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      72
      1870
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1437
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe