Tänään 28.6 tuli mittariin 1000 km tällä kaudella. Kehukaa nyt vähäsen! Juu tiedän kyllä, että joillain menee varmaan jo kolmatta tuhatta.
1000 km !
4
971
Vastaukset
- herrat
tehoja! Määrillä ei tee mitään. Siis jos halutaan toimia kelloa vastaan.
Minulla on n. 600 km takana, mutta lyön sinut sekä Ekin oikein selvästi maralla.- eki.
Mara on muuten vähän lyhyt mulle eikä kelloa vastaan toimiminen ole arvo minulle - kiksit tulee pitkistä lenkeistä -fiiliksestä lenkin aikana ja lenkin jälkeen. Lenkin tiedot sitten vaan kirjataan ylös.
Tänään 105,32km aikaan 4:22:45 (24.05km/h) - ei todellakaan ole mikään hirmu vauhti, eikä tommoiset lenkit palvele "tehojen kehittämistä".
Parhaimmilleen menee pari tuntia keskinopeudella reilu 26km/h, mutta sillä ei pärjää kuten jo totesitkin - eikös oikeesti kovat jätkät mene luokkaa 40km/h, se on jo sitten ihan eri hommaa.
Mennään vaan jokainen oman halun mukaan. - karirh
eki. kirjoitti:
Mara on muuten vähän lyhyt mulle eikä kelloa vastaan toimiminen ole arvo minulle - kiksit tulee pitkistä lenkeistä -fiiliksestä lenkin aikana ja lenkin jälkeen. Lenkin tiedot sitten vaan kirjataan ylös.
Tänään 105,32km aikaan 4:22:45 (24.05km/h) - ei todellakaan ole mikään hirmu vauhti, eikä tommoiset lenkit palvele "tehojen kehittämistä".
Parhaimmilleen menee pari tuntia keskinopeudella reilu 26km/h, mutta sillä ei pärjää kuten jo totesitkin - eikös oikeesti kovat jätkät mene luokkaa 40km/h, se on jo sitten ihan eri hommaa.
Mennään vaan jokainen oman halun mukaan.Jokaisella taitaa olla vähän erilainen ikioma ja nautittava näkökulmansa luisteluun. Kukaan ei voi toista neuvoa siinä. Eri asia on huippuluistelu, jossa valmentaja voi ladella ainakin tietyssä määrin valmennuksen sisällön.
Ekin ja DiRullan harrastuksesta löytyy tehoa. Se tehoaa heihin ja rullaluistelu tehoaa minuunkin. Eli tehoa löytyy, jokaisella omalla tavallaan. - DiRulla
eki. kirjoitti:
Mennään vaan jokainen oman halun mukaan.On sulla hurjat lenkit, Eki.
Minulle rullistelu on enemmän kuin vain kuntoilua. Se on ehkäpä jonkin sortin eskapismia. Pääsen eroon kaikesta pahasta ja koen hetket rullistelussa äärettömän harmoonisiksi. Kaikki se vaadittava tasapaino - siinä on jotain itämaisen uskonnon kaltaista. Jotenkin sitä sulautuu maailmaan paremmin luistellessa. Ja lenkin jälkeen on täynnä endorfiineja, nukahtaa hyvin (varsinkin jos palkitsee itsensä olusella).
En silti väheksy millään muotoa johdonmukaista tavoitteellisuutta esimerkiksi tehojen suhteen. Ei minusta ole nopeuskilpailuun ensimmäisen vastaajan tai vastaavien kanssa. Keskinopeuteni ovat luokkaa 21 km/h. Olisihan se toki kiva, jos sen saisi nostettua vaikka 25 km/h, mutta nautin jo tästäkin vauhdista.
Ja mitä fyysiseen kuntoon tulee, niin referenssilenkilläni keskisykkeeni on tippunut huomattavan paljon jo tämän kauden aikana. Kevään puolella keskisyke oli yleensä yli 155 ja viimeiset lenkit ovat olleet luokka 142-145. Referenssilenkkiini kuluu kuitenkin toistakymmentä minuuttia vähemmän kuin keväällä. On eri kiva huomata, että asiat edistyvät. Se on ehkä se paras palkinto, kun näkee itse oman työnsä jäljen parantuvan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1597077Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334203Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152261- 641991
- 841485
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2031472Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731101Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214996- 48989
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957