Ystäväni osti pari kuukautta sitten tarot-kortit itselleen ja elää nyt täysin niiden mukaan. Hän kyselee korteilta kaikki asiat, ja tekee kaiken niinkuin kortit kertovat.
Esimerkiksi jos hän alkoi tapailla miestä, mutta korttien mukaan tämän miehen "ei kuuluisi" olla hänen elämässään, hän jätti tämän pelkästään sen takia.
Nyt hän on tapaillut pari kuukautta uutta miestä, joka sopii mieheen josta kortit kertovat. Mikäpä siinä, mutta hän aikoo nyt hankkiutua raskaaksi tälle miehelle. Heidän suhteensa on ollut jo pariin otteeseen katkolla, ja nyt ystäväni yrittää "salaa" hankkiutua tälle miehelle raskaaksi, koska kortit kertoivat että tämän miehen kanssa hän saa lapsen.
Kaiken kruunaa se, että ystäväni ei edes pidä lapsista. Mutta asenne on "pakko kai se kersa on vääntää kun korttien mukaan sellainen on tulossa".
Hän ei todellakaan ole valmis äidiksi, ja pelkään että hän pilaa sekä oman että tulevan lapsen elämän tuolla menolla. Hänen käsityksensä lapsen saamisesta on muutenkin täysin vääristynyt.
Olen yrittänyt puhua hänelle asiasta kaikilla mahdollisilla tavoilla, mutta minä en kuulemma ymmärrä että se on hänen kohtalonsa kun kortit niin sanovat.
Kaiken lisäksi hän vielä ärsyttää minua asialla tahallaan, esimerkiksi kun olemme kaupungilla, ja vastaan tulee pieni lapsi niin hän oikein virnuilee minulle "nii-i, mieti nyt. tollanen äpärä voi koko ajan kasvaa mun mahassa".
En enää edes jaksa reagoida tuohon mitenkään.
Olen yrittänyt ottaa asenteen, että omapa on elämänsä, mutta se on vaikeaa koska kumminkin kyseessä on minulle tärkeä ihminen.
Sen lisäksi hän puuttuu vielä minunkin elämääni noilla pirun korteilla. En itse pidä lapsista, ja olemme avomieheni kanssa jo puhuneet asiasta että tuskin haluamme kumpikaan tehdä lapsia. Mutta kun ystäväni on korteilla ennustanut minulle että saan lapsen lähiaikoina, mutten nykyisen mieheni kanssa jonka kanssa olen seurustellut jo monta vuotta. Nyt hän painostaa minua pettämään miestäni että saan kohtaloni täytettyä, ja saan lapsen jonkun vieraan miehen kanssa. Ja siitäkin hän piruilee koko ajan, "kyllä se sieltä vielä tulee" ja kun sanon hänelle että minun elämästäni päätän minä eikä kortit niin hän vain naureskelee.
Oikeasti tosi stressaavaa. Olen itsekin todella kiinnostunut tarot-korteista ja muista tuon tyylisista asioista, mutta en silti anna niiden hallita elämääni..
Ystäväni pilaa elämänsä!
18
1690
Vastaukset
- ei oo
todellakaan sun arvoinen, tuntuu aiheuttavan sulle vaan harmia.
Sano mielipitees sille ihan suoraan- näytä vaikka tuo kirjoituksesi hänelle.
On jo aika tajuta ettei tuossa oo mitään järkeä.
Jos hän on tosiaan ystäväsi, niin ymmärtää kyllä sun näkökulman eikä suutu.
Tsemppiä!! - pitipäs sattua
Entinen kaverini haksahti ennustajiin.
Maksoi pitkän pennin selvänäkijöille tulevaisuuden tiedoista ja vinkeistä rakkauselämäänsä ja kavereidenkin rakkauselämää koskien.
Muuttui TOSI rasittavaksi.
Kaverit harveni ympäriltä kun ei yksinkertaisesti jaksanut sitä bullshittiä.
Mutta tätä kaveria ei haittaa.
Nimittäin ennustaja (kuulemma LUOTTOennustaja) oli kertonutkin että kaverit harvenee. Voih. - tota joo---
Joo, tuli vain mieleen, että vaikkei se sekoilisikaan noitten tarot-korttien kanssa tämä sun kaveri,
niin siitä huolimatta kuulostaa aika ilkeeltä luonteelta ja jotenkin vastenmieliseltä tyypiltä.
Mutta jos sä tykkäät tommosesta kaverista, niin mikäettei- Möhköfantti_87
Tuossa ystävässä on silti niin paljon hyvääkin, ja tietysti on syyt miksi hänestä niin kovasti välitän.
On nuo tietyt asiat mistä hän jaksaa olla koko ajan pirullinen, ja ei tajua tekevänsä pääosin itsellensä hallaa..
Olen yrittänyt tosiaan puhua hänelle asiasta, lähestyen asiaa eri näkökulmista, mutta tulos on aina sama. Pari kertaa olen jopa hieman lapsellisesti suuttunutkin, jolloin ystäväni on vain naureskellut "sähä oot nyt iha hermona".
Olisi vain hienoa tietää, josko jollain olisi omaa kokemusta ja olisi saanut samanlaiselle tapaukselle jotenkin selitettyä että nyt ollaan elämässä vähän hakoteillä..
Tällä henkilöllä ei ole muita läheskään yhtä läheisiä ystäviä kuin minä, ja on hänkin minun ainut läheinen ystäväni. Loput ovat sitten enemmänkin hyvänpäivän tuttuja.
Ja myös siksi tuntuu että on periaatteessa mun velvollisuus katsoa vähän sen perään, ettei se mee tekemään jotain peruuttamattomia typeryyksiä..
Kaikista turhauttavinta vain on, kun tiedän etten mitenkään pysty vaikuttamaan hänen päätöksiinsä..
No, oma on elämänsä, mutta silti.... - samaa shittiä kehiin
Möhköfantti_87 kirjoitti:
Tuossa ystävässä on silti niin paljon hyvääkin, ja tietysti on syyt miksi hänestä niin kovasti välitän.
On nuo tietyt asiat mistä hän jaksaa olla koko ajan pirullinen, ja ei tajua tekevänsä pääosin itsellensä hallaa..
Olen yrittänyt tosiaan puhua hänelle asiasta, lähestyen asiaa eri näkökulmista, mutta tulos on aina sama. Pari kertaa olen jopa hieman lapsellisesti suuttunutkin, jolloin ystäväni on vain naureskellut "sähä oot nyt iha hermona".
Olisi vain hienoa tietää, josko jollain olisi omaa kokemusta ja olisi saanut samanlaiselle tapaukselle jotenkin selitettyä että nyt ollaan elämässä vähän hakoteillä..
Tällä henkilöllä ei ole muita läheskään yhtä läheisiä ystäviä kuin minä, ja on hänkin minun ainut läheinen ystäväni. Loput ovat sitten enemmänkin hyvänpäivän tuttuja.
Ja myös siksi tuntuu että on periaatteessa mun velvollisuus katsoa vähän sen perään, ettei se mee tekemään jotain peruuttamattomia typeryyksiä..
Kaikista turhauttavinta vain on, kun tiedän etten mitenkään pysty vaikuttamaan hänen päätöksiinsä..
No, oma on elämänsä, mutta silti....Tee vastaveto ja hommaa omat tarot-kortit.
Sieltä sitte latelet kortit kertoo tyyliin että sun kandee lykätä lastenhankintaa, koska kolikkojen kuningatar on huonos asemis taikurikorttiin. (ei sitte aavistustakaa mitä noi oikeesti tarkottaa, mutta siinä pakas kuulemma on noi älyttömät kortit kuten kolikkojen kuningatar ja magigian) - Möhköfantti_87
samaa shittiä kehiin kirjoitti:
Tee vastaveto ja hommaa omat tarot-kortit.
Sieltä sitte latelet kortit kertoo tyyliin että sun kandee lykätä lastenhankintaa, koska kolikkojen kuningatar on huonos asemis taikurikorttiin. (ei sitte aavistustakaa mitä noi oikeesti tarkottaa, mutta siinä pakas kuulemma on noi älyttömät kortit kuten kolikkojen kuningatar ja magigian)Tuo on kyllä niin outo idea, ettei ole itselle tullut edes mieleen, mutta tuo on kyllä sen tyylinen temppu että voisi hyvinkin toimia:D
Tuon pistän kyllä harkintaan :D - Enemmistö
Tuo on kyllä niin outo idea, ettei ole itselle tullut edes mieleen, mutta tuo on kyllä sen tyylinen temppu että voisi hyvinkin toimia:D
Tuon pistän kyllä harkintaan :DSinuna hankkiutuisin mitä pikimmiten eroon tuollaisesta ihmisestä, siis hän perustaa koko elämänsä tarot-korttien varaan?! Aika pelottavaa käytöstä, hänen äo:sä taitaa olla alhainen, onko hän ymmärrystä vailla vai mitä?
Toivottavasti en itse koskaan sekaannu vahingossakaan tuollaisiin hulluihin naisiin tai miehiin, onnea vaan sulle.. :( - raskaaksi vai ei, voi itku
Tuo on kyllä niin outo idea, ettei ole itselle tullut edes mieleen, mutta tuo on kyllä sen tyylinen temppu että voisi hyvinkin toimia:D
Tuon pistän kyllä harkintaan :Djep. Siinäpä teitin kahden aika kuluu kivasti kun vertailette Tarot-korttien tulkintoja.
"Eiih...kyllä MUN korttien asemat kertoo ettei muksua!".
"Hei älä ny viitti! Katto mun kortit näyttää ihan selvästi että SEKÄ sun ETTÄ mun on aika hankkiutua paksuksi!".
"Aijaa. Joo. Entä mistäs isä. Ja toimeentulo. Ja eihän sulla ole alkeellisimpiakaan äidinvaistoja..."
"Katotaan Tarot-korteista tietty, hölmö. MUN Tarot-pakasta tietenki!" - Möhköfantti_87
raskaaksi vai ei, voi itku kirjoitti:
jep. Siinäpä teitin kahden aika kuluu kivasti kun vertailette Tarot-korttien tulkintoja.
"Eiih...kyllä MUN korttien asemat kertoo ettei muksua!".
"Hei älä ny viitti! Katto mun kortit näyttää ihan selvästi että SEKÄ sun ETTÄ mun on aika hankkiutua paksuksi!".
"Aijaa. Joo. Entä mistäs isä. Ja toimeentulo. Ja eihän sulla ole alkeellisimpiakaan äidinvaistoja..."
"Katotaan Tarot-korteista tietty, hölmö. MUN Tarot-pakasta tietenki!"tuo enää tilannetta pahentaisi;)
lähinnä huvitti tuossa aikaisemman kirjoittajan ajatuksessa tuo, että jos ystäväni jättäisi edes minun elämäni kokonaan mun huollettavaksi. tai edes mun omien korttien huollettavaksi;)
ei kun oikeasti, eipä mulle muuten paljon väliä olisi että montako miestä se nyt jättää sen takia että kortit niin sanoo, mutta lapsi on kumminkin sitten jo niin iso juttu. Tuntuu että ystäväni ei ihan ymmärrä että jos kortit jossain vaiheessa ei näytäkkään lasta, niin ei sitä sitten voi vaan lykätä johonkin kadulle. Ja yksinhuoltajaksi hän on jo varautunut jäämään, kortit kertovat että isä ei ole kuvioissa paria vuotta pitempään.
Pää tässä hajoaa.. Kieltäydyppä siinä sitten kauniisti kummikutsusta kun ystävä on saanu itsensä järkättyä raskaaksi :l - mutta höhhöh.
tuo enää tilannetta pahentaisi;)
lähinnä huvitti tuossa aikaisemman kirjoittajan ajatuksessa tuo, että jos ystäväni jättäisi edes minun elämäni kokonaan mun huollettavaksi. tai edes mun omien korttien huollettavaksi;)
ei kun oikeasti, eipä mulle muuten paljon väliä olisi että montako miestä se nyt jättää sen takia että kortit niin sanoo, mutta lapsi on kumminkin sitten jo niin iso juttu. Tuntuu että ystäväni ei ihan ymmärrä että jos kortit jossain vaiheessa ei näytäkkään lasta, niin ei sitä sitten voi vaan lykätä johonkin kadulle. Ja yksinhuoltajaksi hän on jo varautunut jäämään, kortit kertovat että isä ei ole kuvioissa paria vuotta pitempään.
Pää tässä hajoaa.. Kieltäydyppä siinä sitten kauniisti kummikutsusta kun ystävä on saanu itsensä järkättyä raskaaksi :l"Kieltäydyppä siinä sitten kauniisti kummikutsusta kun ystävä on saanu itsensä järkättyä raskaaksi :l"
No sanot vaan että sun korttisi sanoi että sun ei saa sen kakrun kummiksi ryhtyä, koska sopivampi on tulossa. Kortit katos kerto.
Tää on niin uskomattoman pöljä juttu, ettei kukaan oikeestaan usko että tollasia kaveripareja löytyy jostain - vanhat viisaudet.
mutta höhhöh. kirjoitti:
"Kieltäydyppä siinä sitten kauniisti kummikutsusta kun ystävä on saanu itsensä järkättyä raskaaksi :l"
No sanot vaan että sun korttisi sanoi että sun ei saa sen kakrun kummiksi ryhtyä, koska sopivampi on tulossa. Kortit katos kerto.
Tää on niin uskomattoman pöljä juttu, ettei kukaan oikeestaan usko että tollasia kaveripareja löytyy jostain#seura tekee kaltaisekseen".
#Huono seura hyvät tavat turmelee.# - Möhköfantti_87
mutta höhhöh. kirjoitti:
"Kieltäydyppä siinä sitten kauniisti kummikutsusta kun ystävä on saanu itsensä järkättyä raskaaksi :l"
Tää on niin uskomattoman pöljä juttu, ettei kukaan oikeestaan usko että tollasia kaveripareja löytyy jostainmutta tässä kumminkin elävä esimerkki että tälläisiä löytyy :D
ja kuulkaas kun tämä on vasta jäävuoren huippu, uusin tempaus ystävältäni.. jos alkaisin edes kertomaan muita tempauksia, niin sitten en edes ihmettelisi ettei tätä uskoisi kukaan :D
- sitä mieltä
Minä en ainakaan jaksaisi olla lainkaan tekemisissä tuommoisen kanssa.
- on tuo kyllä kipeetä
En minäkään. Ihan merkillistä touhua tuollainen. Ja leikitään todella vakavalla asialla, esimerkiksi kuvotti kun tämä henkilö oli tuumannut alkuperäisen kirjoittajan mukaan nähdessään lapsen että "tollanen äpärä vois kasvaa munkin mahassa" .
Kyllä jos tolla toisella on pikkastakaan järkeä päässä niin sanois jo ja jämäkästi että STOP senkin pönttö!
Varmaan jotku alakoululaiset kirjoittanu tämän kun tarkemmin ajattelee, henkinen taso on pikkasen sitä luokkaa kun vastuullinen näkökulmaa puuttuu ja leikitään jollain vauva-asialla. Tarot-korttien kanssa. - Möhköfantti_87
on tuo kyllä kipeetä kirjoitti:
En minäkään. Ihan merkillistä touhua tuollainen. Ja leikitään todella vakavalla asialla, esimerkiksi kuvotti kun tämä henkilö oli tuumannut alkuperäisen kirjoittajan mukaan nähdessään lapsen että "tollanen äpärä vois kasvaa munkin mahassa" .
Kyllä jos tolla toisella on pikkastakaan järkeä päässä niin sanois jo ja jämäkästi että STOP senkin pönttö!
Varmaan jotku alakoululaiset kirjoittanu tämän kun tarkemmin ajattelee, henkinen taso on pikkasen sitä luokkaa kun vastuullinen näkökulmaa puuttuu ja leikitään jollain vauva-asialla. Tarot-korttien kanssa.jos ystäväni asiaan noin toteaa. Kuten muistaakseni jo aiemmassa kirjoituksessani mainitsin, jos asiasta sanon ystävälleni, naureskellaan vaan miksi minä nyt hikeennyn hänen elämäänsä liittyvistä asioista.
Ja muistaakseni olin myös huolissani juurikin myös tuon tulevan lapsen elämästä, kuten sanoin ei tuo ihminen ole kypsä äidiksi.
Tyyli jolla ystäväni puhuu lapsista, johtuu juurikin siitä että hän ei edes pidä niistä.
Ja sitten taas se asia, että ihmiset toivovat etteivät tuollaisen ihmisen kanssa joudu koskaan tekemisiin.. Niin, en minäkään toista tuollaista tapausta haluaisi elämääni, mutta tästä ystävästäni silti välitän. Tuskin muuten olisin tänne kirjoitellutkaan huolissani. - ehkäpä hieman itsestäänkin
jos ystäväni asiaan noin toteaa. Kuten muistaakseni jo aiemmassa kirjoituksessani mainitsin, jos asiasta sanon ystävälleni, naureskellaan vaan miksi minä nyt hikeennyn hänen elämäänsä liittyvistä asioista.
Ja muistaakseni olin myös huolissani juurikin myös tuon tulevan lapsen elämästä, kuten sanoin ei tuo ihminen ole kypsä äidiksi.
Tyyli jolla ystäväni puhuu lapsista, johtuu juurikin siitä että hän ei edes pidä niistä.
Ja sitten taas se asia, että ihmiset toivovat etteivät tuollaisen ihmisen kanssa joudu koskaan tekemisiin.. Niin, en minäkään toista tuollaista tapausta haluaisi elämääni, mutta tästä ystävästäni silti välitän. Tuskin muuten olisin tänne kirjoitellutkaan huolissani.Sun kannattaa pikkasen ehkä olla varovainen tuon kaverisi käänteissä. Ettei sotke sun omaa elämääsi koska on tollanen impulssiivinen noissa käänteissään ja sen tulevaisuuden suunnitelmat ei ole kovin järkevällä pohjalla, jos tosiaan joltain korttipakalta kyselee, että mitähän tekis elämällään.
- se on ja tarttis hoitoa
on tuo kyllä kipeetä kirjoitti:
Varmaan jotku alakoululaiset kirjoittanu tämän kun tarkemmin ajattelee, henkinen taso on pikkasen sitä luokkaa kun vastuullinen näkökulmaa puuttuu ja leikitään jollain vauva-asialla. Tarot-korttien kanssa."Kyllä jos tolla toisella on pikkastakaan järkeä päässä niin sanois jo ja jämäkästi että STOP senkin pönttö! "
Mikäli ap:n tarina on totta niin ei tuo auta mitään. Kyseessähän on jos ei nyt täysin mieleltään sairas ihminen, niin vähintäänkin rajatapaus. Hän kaipaisi varmasti ammattiapua, koska tuossahan voi olla skitsofrenia tai jokin vastaava todellisuudentajua sekoittava sairaus kyseessä.
- bhbyug7u
höpöhöpö-kortit!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613141Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433077- 422427
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa972127- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271780- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä841387- 391290
- 811122