Miesten intiimialueiden karvanpoisto

leegopalikka

Eli tärkeimpänä nyt olisi saada karvat pois peniksen juuresta, että oraaliseksikin olisi vaivattomampaa kumppanille, kun ei terävät "sänkikarvat" suuta ärsytä.

Trimmerillä olen vain kokeillut, sillä tuo ei kyllä mitään tasaisinta maastoa ole, joten mielellään sinne en mitään höyliä vie. Nyppiminenkin tuntuu turhan kivuliaalta ja en kyllä kosmetologillekaan halua lähteä mihinkään laserleikkeihin.

Onko muita vaihtoehtoja? Taisin muistella, että oli olemassa jonkinlainen vaahto, jota laitetaan alueelle, annetaan vaikutaa ja huuhdellaan vedellä pois. En sitten tiedä, onko näitä olemassa, myydäänkö Suomessa ja kuinka kivuliasta se sitten on intiimialueilla. Lisätietoa kiitos.

Ystävällisin terveisin,
leegopalikka

28

38214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palikkakko

      olet? Ei karvojen ajolla ole mitään merkitystä onnistuneeseen seksiin. Ole mies ja pidä karvasi.

      • leegopalikka

        Niin kuin ensimmäisessä viestissä mainittiin, HALUAN SUUSEKSIN OLLA MAHDOLLISIMMAN MIELEKÄSTÄ PUUHAA NAISELLE, enkä täten siis halua kuulla hänen vinkumista ilkeästä terävästä sängestä juuressa.

        Palikka.


      • Anonyymi
        leegopalikka kirjoitti:

        Niin kuin ensimmäisessä viestissä mainittiin, HALUAN SUUSEKSIN OLLA MAHDOLLISIMMAN MIELEKÄSTÄ PUUHAA NAISELLE, enkä täten siis halua kuulla hänen vinkumista ilkeästä terävästä sängestä juuressa.

        Palikka.

        Itselläkin kun kasvaa sellaista teräsvillaa niin ei se mukava ole


    • voidetta tms

      Kokeile Veet sarjan tuotteita. Tuo paikka on sellainen, et vois onnistua. Kyllä se aine aina hiukan tuntuu iholla. Mulla ainakin. Varo ettei ainetta joudu terskaan. Voipi kirvellä rajusti.

      • leegopalikka

        Kaikissa Veetin tuotteissa näyttäisi olevan mainittuna, ettei sovellu intiimialueille. Suurta kirvelyä siis odotettavissa, ellei suurempiakin komplikaatioita.

        Mikäpä soveltuu intiimialueille? Tuo nyt ainakin vaikuttaisi varteenotettavalta vaihtoehdolta, että annetaan geelin/voiteen vaikuttaa ja sitten muovilastalla "höylää" karvat pois.


    • Mies........

      Kyllästyin sheivaamiseen ja sänkeen, aloin yksinkertaisesti nyppimään karvat pois pinseteillä. Ekat kerrat eivät olleet mukavia mut aika palkitsee myöhemmin kyllä ruhtinaallisesti kun voi olla ilman karvoja jopa 3vko:a. Perus homma menee näin, nypin kaikki karvat mulkun varresta ja kasseista ja vaimo nyppii loput karvat kasseista mihin en itse ylety. Kun kaikki on nypitty sheivaan nypityt alueet jotta iho kuoriutuisi (estää sisään kasvaneet karvat aika tehokkaasti), käytän aina uutta terää ja hyvää vaahtoa. Seuraavaksi pepanthen voide ja siinä kaikki. Näin tekemällä vuosia on karvojen kasvu vähentynyt huomattavasti ja nykyisin voi nyppimis väli olla jopa 4vko:a ja tuon ajan jälkeenkin ei karvoista juurikaan ole haittaa suuseksissä sillä ne ovat melko hentoja. Itse nyppimistekniikka on yksinkertainen, vedä pinseteillä aina karvan kasvun suuntaisesti niin että karva lähtee kokonaan irti karvatuppineen. Huomasin alussa et kannattaaa lyhentää ennen ensimmäistä nyppimistä karvat esim. trimmerillä max 0,5cm mitaisiksi näin on jotain tolkkua siinä pehkossa jota lähtee trimmaamaan. Tämä toimii sit hyvin myös naisilla. Epilaattorista ei ole kuin huonoja kokemuksia sillä se ei vedä karvoja irti kasvun suuntaisesti ja tällöin usein on ongelmana sisäänpäin kasvaneet karvat.
      Tsemiä vaan kaikille itsestään huolta pitäville miehille, kyllä naiset tykkää kun mies on siisti myös "sieltä"

      T:Mies 40

    • bascha

      Oletko kokeillut parranajokonetta tai partaan tarkoitettuja raappoja? Entä partavaahtoa? Saksillakin pystyy leikkaamaan pisimmät karvat pois. Kyllä kemikaliokaupoissa ja tavarataloissa myydään karvanpoistoaineita. Kannattaa kokeilla.

    • bascha

      oletko kokeillut parta höylää partavaahdon kera tai parranajokonetta partavaahdon kera? Kemikaliokaupoista ja hyvin varustetuista tavarataloista saa ihokarvojen poisto voidetta, kenties vaahtoa.

      • tjokk

        Googletin tässä aika pitkään tämän"ongelman" suhteen. Nuo kemian tuotteet saattaa olla jostakin, muttakun.. Kun lukee netissä käyttöohjeita, joissa sanoo ettei saisi päästää/laittaa ko.ainetta suihkussa lattialle tai seiniin (suihkuverhoon) --Veetin sivut--niin siirryin just mekaaniseen, ja tilasin epilaattorin. Olisikohan se pitemmän päälle edullisempi, kuin kertakäyttöterät???


      • tjokk
        tjokk kirjoitti:

        Googletin tässä aika pitkään tämän"ongelman" suhteen. Nuo kemian tuotteet saattaa olla jostakin, muttakun.. Kun lukee netissä käyttöohjeita, joissa sanoo ettei saisi päästää/laittaa ko.ainetta suihkussa lattialle tai seiniin (suihkuverhoon) --Veetin sivut--niin siirryin just mekaaniseen, ja tilasin epilaattorin. Olisikohan se pitemmän päälle edullisempi, kuin kertakäyttöterät???

        Kun ny aloitin...
        Tähän asti olen vedellyt kertakäyttöterillä kainalot sekä alapään, kunhan kyselen, olisiko helpompaa systeemiä miehelle. Terien jälkeen kutiaa sekä kainalot että alapää jonkun aikaa. Ja netissä lukemani perusteella en usko, että jostain vaahto/voide/suihke -systeemistä olisi apua :-(


    • posliininaparempi

      Itse olen sheivannut intiimialueelta tavallisella 2-teräisellä gilleten höylällä, apuna vesi(pieneen trimmaukseen, muuten ärsyttää ihoa), ja partavaahto/intiimialueiden "shaving gel"(jos hauat kerralla kaikki pois). leikkaa saksilla karvat ensin n. 0.5cm pituisiksi ja pese haluamasi alue lämpimällä vedellä -esim suihkussa ollessasi-, tämän jälkeen levitä vaahtoa yms. alueelle josta haluat karvat sheivata. vedä lyhyitä vetoja höylällä ensin ylhäältä alas ja sitten lyhyempiin karvoihin alhaalta ylös(vaatii lisää vaahtoa), muista aina suorat vedot. älä hinkkaa tai paina. näin saat erittäin hyvän lopputuloksen. sheivauksen jälkeen levitä ajellulle alueelle tavallista kosteusvoidetta tai muuta ärsytystä estävää voidetta. Kun olet sheivannut, älä pidä housuja jotka hankaa "karvoitusaluetta", sillä siitä voi seurata kiusallisia näppylöitä ja suurta ärsytystä iholle.
      näillä tavoin itse sheivaan, ja olen oikein tyytyväinen lopputulokseen.

    • Tbcn

      Mun mielesta paras keino on karvanpoistovoide. Hoylalla saan aina vahinkoa aikaiseksi. Veet on liian vahvaa. Kaytan herkalle iholle tarkoitettua tuotetta. En asu Suomessa, joten en osaa antaa paikallista vihjetta. Poistan karvat varresta ja pusseista eika mun kayttama tuote edes kutita. Joskus aikaisemmin kaytin myos kasvoille sopivaa voidetta joka oli myos sopivan mieto alapaalle.

      • Anonyymi

        Kannattaa pistää "rälläkään" hiomalaikka ja sillä saa nopeasti karvoituksen poistettua jos on sähköt kämpässä.Itse en mitään karvoja ajele ja karvoitus on niikuin olisi toinen pää alakerrassa ;) No mitä siitä kun yksin runkkailee eikä ole naisia valittamassa joka "karvasta" yms.Poikamiehen elämä on tältä osin loistavaa.


    • kosmetologi

      Karvoista eroon pääsemiseksi, nyppimistä nopeampi keino on käydä kosmetologilla sokeroinnissa tai vahauksessa, jolloin karva lähtee juuritupesta. Säännöllisellä, 3-4vko välein, karvojen poistolla karvankasvu voi vähentyä ja karva muuttuu hennommaksi. Ensimmäiset kerrrat ovat kivuliaampia, mutta sitten se helpttuu, kun karvatuppi ns. löystyy.

    • glitterikoukku

      sokerointi on karvanpoistotavoista hellävaraisin, koska karva poistetaan kasvusuuntaan. Brassikaan ei satu hyvän kosmetologi-sokeroijan tekemänä. Ensimmäinen kerta oli pahin kun karva oli paksua. Minulla lyhennettiin karvat ennen ensimmäistä brassia. Itse käyn viiden viikon välein. Nykyään karva kasvaa hennompana ja harvempana takaisin eikä poistaminen satu juuri ollenkaan. Oma kauneushoitolani on heavenlynails, heillä on todella loistava ja ainakin minua hyödyttävä kanta-asiakasjärjestelmä, koska olen keskittänyt kaikki kauneushoitoasiat samaan paikkaan.

      • mämä

        Mahdatkohan olla kuiteskin nainen? En ole koskaan kuullut, että ainakaan suomessa, miehiltä poistettaisiin karvoja peniksestä/kivespusseista "vahaamalla", mut voin toki olla väärässä.


      • posliinimiesjepjep
        mämä kirjoitti:

        Mahdatkohan olla kuiteskin nainen? En ole koskaan kuullut, että ainakaan suomessa, miehiltä poistettaisiin karvoja peniksestä/kivespusseista "vahaamalla", mut voin toki olla väärässä.

        Sulla on aukkoja tiedoissa, itse olen käynyt jo monta vuotta. Katso esim:

        http://www.kauneuskeskusfenix.fi/brasilialainen_vahaus.html


    • Anniannianniii

      Kynsistudio,joka tekee sokerointeja?Kannattaa kysyä,miten on koulutettu,vai onko ollenkaan!Hirveää,että kynsiteknikot tekee hoitoja,mutta Suomessa voi kuka vaan olla kosmetologi.

      • 6+2=8

        Heavenlynails ei ole kynsistudio. Sieltä löytyy Anniannianniii kuule ihan oikeat kosmetologit.


    • karvat pois.

      Veet poistaa karvat palleista kivuttomasti - on tosin törkeän kallis.

      Onko muita edullisempia ?

      Siis joka seksileffassa mies on karvaton, niin miten se sitten tapahtuu jos niitä ei muka poisteta ? Karvaaa siellä kaikilla kasvaa ja Suomessa lähes kaikki miehet myöntää ajelevansa kikkelikarvoitustaan

    • karvattekeemiehen

      vitun neiti, ketä sun kullias haluu nii kovasti lutkuttaa et sänget on ongelma? ole mies ja pidä karvas, tai vedä ittes juhannussalkoo saatana

    • strngi fani

      Tampereella karvat lähteee brassissa miehille. Diva nailsissa Mustaladenkadulla
      Jenna hoitaa homman

    • karvaton muna

      Sabi voide toimii. Juuri tein. Voitelin kassit ja muut osat missä oli karvoja. Hyvin lähti antamalla aineen vaikuttaa ja sitten pyyhkeellä pyyhkimällä. Ei kirvele yhtään paitsi jos on höylän jättämiä vaurioita.

    • kaasuliekki

      Pääsin karvoista eroon polttamalla varovasti mulkkuani retkikeittimen kaasuliekillä.

      Nyt on alapää tasainen kuin vastasyntyneen lapsen takapuoli.

    • Karvat

      CLINICWALLU.FI
      ON monipuoliset palvelut myös miehille. Kävin myös Brassessa laserilla tekee sairaanhoitaja (mieshoitaja)

    • Anonyymi

      Ei ole miestä karvoihin katsomista.Ei karvat pahoille kasva,turpajouhet joutaville.Karvoistaan mies tunnetaan.Mies metsähän menevi,karvat taakse tähyävi.

      • Anonyymi

        Eli sinä vanhan aikainen sokeripää älä puutu ihmisten juttuihin toisille karvoitus voi olla ongelma.


    • Anonyymi

      Oonko mä ainoa joka ei oo etes ajellu viel karvoja ja oon 13v poika ja joo on se muijjallekki varmaa ärsyttävää imeä mulkkua ku on niitä mf karvoja tiellä nii oisko mahollista vaa käyä ostaa kaupasta normaali sheiverin joka ei toimi sähköllä ja käyttää kans suihkusaippuuaa ku käy suihkus?????

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      353
      4006
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1749
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1497
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      199
      1268
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe