varattua naista? Siinä se, hyvin suora avaus...
Mikä saa miehen jahtaamaan ...
69
2484
Vastaukset
Siinä se, suora vastaus.
- cookos
kerran koitetaan ja sitten so long darling....
cookos kirjoitti:
kerran koitetaan ja sitten so long darling....
kukaan kuitenkaan tosissaan toisen akkaa halua. Sellastaki sotkua, ettei oo tosikaan.
Mutta, kukapa sen helpompi nainen on pokata ku huonossa suhteessa oleva? Ei kukaan, niille ei tarvii paljoakaan lirkutella, ni johan irtoaa.- cookos
relaxed_eyes kirjoitti:
kukaan kuitenkaan tosissaan toisen akkaa halua. Sellastaki sotkua, ettei oo tosikaan.
Mutta, kukapa sen helpompi nainen on pokata ku huonossa suhteessa oleva? Ei kukaan, niille ei tarvii paljoakaan lirkutella, ni johan irtoaa.kyllä niin hyvä..heti helpotti.
Ei sillä, ei mua oo kukaan pokannut, mitä nyt vähän. Mä oon kaveri ja sillä siisti, en muuksi muutu. pää kylmänä... cookos kirjoitti:
kyllä niin hyvä..heti helpotti.
Ei sillä, ei mua oo kukaan pokannut, mitä nyt vähän. Mä oon kaveri ja sillä siisti, en muuksi muutu. pää kylmänä...Joojoo... ei se ny ainakaan enää ole pelkkä kaverisuhde. Aina se on vaarana, että se muuttuu, siks niiden kavereiden päälle ei saa laskee yhtään mitään, koska niistä pitää sit luopua, tai ei tietty tarvii mutta jos toinen ihastuu ja toine ei, ni ei siitä kaveruudestakaan enää mitään tule.
- cookos
relaxed_eyes kirjoitti:
Joojoo... ei se ny ainakaan enää ole pelkkä kaverisuhde. Aina se on vaarana, että se muuttuu, siks niiden kavereiden päälle ei saa laskee yhtään mitään, koska niistä pitää sit luopua, tai ei tietty tarvii mutta jos toinen ihastuu ja toine ei, ni ei siitä kaveruudestakaan enää mitään tule.
tää koko touhu, ja mikähän on oikeesti takana??
Mun kilpi on kiiltävä ja siinä ei oo tahroja, joku kait haluaa niitä siihen.
Naiset on niin helppo mustamaalata, huomasin sen viikonloppuna, ja se oli ikävää kuultavaa.
Ja jos oikeesti ihastuu, niin sitten oonkin lirissä. perkele.. cookos kirjoitti:
tää koko touhu, ja mikähän on oikeesti takana??
Mun kilpi on kiiltävä ja siinä ei oo tahroja, joku kait haluaa niitä siihen.
Naiset on niin helppo mustamaalata, huomasin sen viikonloppuna, ja se oli ikävää kuultavaa.
Ja jos oikeesti ihastuu, niin sitten oonkin lirissä. perkele..se näkee, että olisit kenties kohtuu helppo nakki. Se voi luulla ja luulotella itelleenkin jotain muuta, mut kyllä se sitten viimeistään herää, kun on sut saanu kaadettua.
- cookos
relaxed_eyes kirjoitti:
se näkee, että olisit kenties kohtuu helppo nakki. Se voi luulla ja luulotella itelleenkin jotain muuta, mut kyllä se sitten viimeistään herää, kun on sut saanu kaadettua.
helppo nakki? Minä. Hyvä on, meen luostariin..
cookos kirjoitti:
helppo nakki? Minä. Hyvä on, meen luostariin..
Ku siinei ole luuloilla sijaa.
btw. En sua nyt niin tunne, mut sellanen kuva mulle on nyt muodostunut, että kyllä sä helposti vaan olet vietävissä, kun sopiva mies vaan sattuu kohdalle. Jotain puuttuu, eikä tiedä kehen luottais ja kehen uskois.
btw2. Sustei oo luostariin menijäksi.- cookos
relaxed_eyes kirjoitti:
Ku siinei ole luuloilla sijaa.
btw. En sua nyt niin tunne, mut sellanen kuva mulle on nyt muodostunut, että kyllä sä helposti vaan olet vietävissä, kun sopiva mies vaan sattuu kohdalle. Jotain puuttuu, eikä tiedä kehen luottais ja kehen uskois.
btw2. Sustei oo luostariin menijäksi.oo vietävissä, mutta yllätettävissä ehkä. Voisin pärjatä kuule hyvin pillunpihtuu-kilpailuissa :), että sillee...
cookos kirjoitti:
oo vietävissä, mutta yllätettävissä ehkä. Voisin pärjatä kuule hyvin pillunpihtuu-kilpailuissa :), että sillee...
pillunpihtuu on eri juttu, mut sä et kykene olemaan erossa miehistä. ;)
- cookos
relaxed_eyes kirjoitti:
pillunpihtuu on eri juttu, mut sä et kykene olemaan erossa miehistä. ;)
kyllä ne nunnat joskus vierailee munkkilassa, ei hätää ;D
Mut nyt kohta auto jattää..moi. cookos kirjoitti:
kyllä ne nunnat joskus vierailee munkkilassa, ei hätää ;D
Mut nyt kohta auto jattää..moi.vois kans häipätä naisiin, jos vaan jaksais, mutku on nii vetämätön olo.
- cookos
relaxed_eyes kirjoitti:
vois kans häipätä naisiin, jos vaan jaksais, mutku on nii vetämätön olo.
miehiin, vaan sukulaisiin. Niitäkin on joskus muistettava.
Jos koittas olla vaan, kuin ennenkin..jotenkin.
- tarjolla..
seksipalveluja ja ko. nainen vaikuttaa potentiaaliselta asiakkaalta.
- cookos
no joo, eihän mies voi koskaan tietää naisesta, onko hän tavallinen nainen vai joku ammattilainen? Mutta tarkoitin ihan perus naista...
- käärinväsitys
cookos kirjoitti:
no joo, eihän mies voi koskaan tietää naisesta, onko hän tavallinen nainen vai joku ammattilainen? Mutta tarkoitin ihan perus naista...
ap varmaan tarkoitti, että ehkei nainen saa kotona sitä, mitä mies haluaisi tarjota.
Laatu viehättää ja mikään ei ole mahdotonta.
- cookos
ei voi jatkua. Todellisuus lyö päin kasvoja.
cookos kirjoitti:
ei voi jatkua. Todellisuus lyö päin kasvoja.
Miksi todellisuus löisi vasten kasvoja?
Vain siksi että jokin mielikuvitusleikki olikin kiinnostava. Jos se on kiinnostava niin silloin siinä on jo jotain pohjaa jolla sitten on mitäilemisimmin kytkös todellisuuteenkin - jos kerran se todellisuus läiskii vasten naamaa asian takia? Mikä on se pohja jolla leikki muuttuukin vähemmän leikiksi? - Jos leikki on ollut yhteinen silloin molemmat ovat nojanneet siihen juttuun.
Sitäpaitsi: suhteissa on kolmenlaisia kumppaneita: vääriä kumppaneita, harjoittelukumppaneita ja sielunkumppaneita.
Väärä kumppani lähtee tai heitetään menemään yksiselitteisti.
Harjoittelukumppanit ovat niitä joiden kanssa periaatteessa voisi olla kuinka kauan tahansa. Elämä ja oleminen on helppoa, kaikki on sinänsä ok. Ei tunnu tarvetta muuhun, toinen on hyvä vierellä. Mikäs siinä ollessa. Heistä välittää ja he välittävät takaisin. Se on hyvä suhde, jopa vakaa ja antoisa. Yhteistyösuhde.
mutta
.... se sielunkumppani ....- cookos
Kukkomies kirjoitti:
Miksi todellisuus löisi vasten kasvoja?
Vain siksi että jokin mielikuvitusleikki olikin kiinnostava. Jos se on kiinnostava niin silloin siinä on jo jotain pohjaa jolla sitten on mitäilemisimmin kytkös todellisuuteenkin - jos kerran se todellisuus läiskii vasten naamaa asian takia? Mikä on se pohja jolla leikki muuttuukin vähemmän leikiksi? - Jos leikki on ollut yhteinen silloin molemmat ovat nojanneet siihen juttuun.
Sitäpaitsi: suhteissa on kolmenlaisia kumppaneita: vääriä kumppaneita, harjoittelukumppaneita ja sielunkumppaneita.
Väärä kumppani lähtee tai heitetään menemään yksiselitteisti.
Harjoittelukumppanit ovat niitä joiden kanssa periaatteessa voisi olla kuinka kauan tahansa. Elämä ja oleminen on helppoa, kaikki on sinänsä ok. Ei tunnu tarvetta muuhun, toinen on hyvä vierellä. Mikäs siinä ollessa. Heistä välittää ja he välittävät takaisin. Se on hyvä suhde, jopa vakaa ja antoisa. Yhteistyösuhde.
mutta
.... se sielunkumppani ....tunteet ja todellisuus kohtaa, annetaan viestejä, tiedostamakin.Haluamattakin. Vaan mentävä mun on....moi.
cookos kirjoitti:
tunteet ja todellisuus kohtaa, annetaan viestejä, tiedostamakin.Haluamattakin. Vaan mentävä mun on....moi.
On vaan kysyttävä mitä oikeasti haluaa. Kysyttävä rehellisesti ja pidettävä se vastaus.
Kaiken se kärsii.- cookos
Kukkomies kirjoitti:
On vaan kysyttävä mitä oikeasti haluaa. Kysyttävä rehellisesti ja pidettävä se vastaus.
Kaiken se kärsii.halua olla muuta kuin kaveri. oon aina pitänyt itseäni sellasena hyvänä ihmistuntijana, vaan nyt meni metsään.
Ainut vaihtoehto on kaveruus.
Varattu nainen on oivallien pelkkään seksisuhteeseen. Se kun ei halua leikkiä kotileikkejä eikä muutenkaan huutele liikoja perään.
Sama se on toisinkin päin. Kokemukseni mukaan vihkisormus vasemmassa nimettömässä ei ole ainakaan minun vientiini vaikuttanut mitenkään. Ennen naiset vain lähestyivät seurustelumielessä, nyt yhdenyön mielessä. Meinaavat varmaankin, ettei naimisiin päässyt voi aivan toivoton tapaus olla eikä huutele perään.- niin,
vai mistäs tiedät?
- cookos
useat miehet ei halua "kotileikkejä", vaan harrastaa omia juttuja eikä olla naisen kanssa koko aikaa.
Mut on se vaan aika raakaa, jotenkin...kun vois olla vaan ihan kaveriakin. ja toisaalta sitten taas ei..en ota enää selvää mistään.
Niin, ja en oo sitten pettänyt. että älä himoitse varattua naista, se voi jäädä omaksi ja kyllä se niinkin aika monesti on, että se varattu nainen jää vaan käteen. On tietty olemassa sellasiakin joista ei sitä rasitetta tule.
cookos kirjoitti:
useat miehet ei halua "kotileikkejä", vaan harrastaa omia juttuja eikä olla naisen kanssa koko aikaa.
Mut on se vaan aika raakaa, jotenkin...kun vois olla vaan ihan kaveriakin. ja toisaalta sitten taas ei..en ota enää selvää mistään.
Niin, ja en oo sitten pettänyt."Mut on se vaan aika raakaa, jotenkin...kun vois olla vaan ihan kaveriakin. ja toisaalta sitten taas ei.."
Mistä sinä tuon kaveruuden tuohon repäisit? Eikös idea nimenomaan ollut päinvastainen, kun varattujen kanssa vehdataan, eli saada seksiä? Kaverit sitten erikseen.- cookos
Ratikkakuski kirjoitti:
"Mut on se vaan aika raakaa, jotenkin...kun vois olla vaan ihan kaveriakin. ja toisaalta sitten taas ei.."
Mistä sinä tuon kaveruuden tuohon repäisit? Eikös idea nimenomaan ollut päinvastainen, kun varattujen kanssa vehdataan, eli saada seksiä? Kaverit sitten erikseen.koska ollaan oltu kaveria. Vaan ei ehkä enää. Tai sitten mut vaan halutaan mustamaalata.
- cookos
Ratikkakuski kirjoitti:
"Mut on se vaan aika raakaa, jotenkin...kun vois olla vaan ihan kaveriakin. ja toisaalta sitten taas ei.."
Mistä sinä tuon kaveruuden tuohon repäisit? Eikös idea nimenomaan ollut päinvastainen, kun varattujen kanssa vehdataan, eli saada seksiä? Kaverit sitten erikseen.kehystää seinälle...
"idea nimenomaan ollut päinvastainen, kun varattujen kanssa vehdataan, eli saada seksiä" - lapuan poika
relaxed_eyes kirjoitti:
että älä himoitse varattua naista, se voi jäädä omaksi ja kyllä se niinkin aika monesti on, että se varattu nainen jää vaan käteen. On tietty olemassa sellasiakin joista ei sitä rasitetta tule.
terveisiä!
- -jäämies-
tähän suloisen seksikkääseen kaunottareen, vaikka kuin yrittää pyristellä hänestä eroon...Hän ei mahda tunteillensa mitään
- St Jude
ihmettelin varattuna ollessa.
Mutta nyt ihmettelen vielä enemmän sitä kuinka kovia varatut miehet on vonkaamaan :(
Aika säälittävää itseasiassa.- cookos
hakeudutaan jopa vakituisesta eroon, vaan sen vonkaamisen takia. Mihinkä siinä mies joutuu? En käsitä...
- St Jude
cookos kirjoitti:
hakeudutaan jopa vakituisesta eroon, vaan sen vonkaamisen takia. Mihinkä siinä mies joutuu? En käsitä...
täytyy sanoa että tosi kummallisiin tilanteisiin oon viime aikoina joutunut tän takia.Välillä todella epämiellyttäviä juttuja.En haluais ihan kaikkea tietää mitä ne miettii.Mikähän tarve yleensä on tulla avautumaan varattuna kun sit lause yleensä jatkuu...et ei meillä huonosti mene..mutta..mutta..
Niin uskomattomia selityksiä oon kuullut etten viiti edes niitä alkaa toistamaan.Huh.
Eipä ne mun ollessa varattu ihan tuolla viisiin tulleet ehdottelemaan ja avautumaan tunteistaan...huh.Säkki päähän vissiin ja karkuun. - cookos
St Jude kirjoitti:
täytyy sanoa että tosi kummallisiin tilanteisiin oon viime aikoina joutunut tän takia.Välillä todella epämiellyttäviä juttuja.En haluais ihan kaikkea tietää mitä ne miettii.Mikähän tarve yleensä on tulla avautumaan varattuna kun sit lause yleensä jatkuu...et ei meillä huonosti mene..mutta..mutta..
Niin uskomattomia selityksiä oon kuullut etten viiti edes niitä alkaa toistamaan.Huh.
Eipä ne mun ollessa varattu ihan tuolla viisiin tulleet ehdottelemaan ja avautumaan tunteistaan...huh.Säkki päähän vissiin ja karkuun.hyvä idea. Taitaa olla kaikki kaupan mikä liikkuu. En mä muuten, vaan etten olis saattanut aikaan väärinkäsityksiä, mutta tuskin...
Mut kenen elämä menee niitä samoja raiteita alusta loppuun...jotain siinä välillä sattuu ja tapahtuu :( - St Jude
cookos kirjoitti:
hyvä idea. Taitaa olla kaikki kaupan mikä liikkuu. En mä muuten, vaan etten olis saattanut aikaan väärinkäsityksiä, mutta tuskin...
Mut kenen elämä menee niitä samoja raiteita alusta loppuun...jotain siinä välillä sattuu ja tapahtuu :(se on.
Ikinä ei tiedä.
Niinhän mäkin luulin ettei toinen koskaan petä mutta toisin kävi ja todellakin kun sen paskan on läpikäynyt niin ei halua ainakaan olla aiheuttamassa kenellekkään muulle samaa..:( - cookos
St Jude kirjoitti:
se on.
Ikinä ei tiedä.
Niinhän mäkin luulin ettei toinen koskaan petä mutta toisin kävi ja todellakin kun sen paskan on läpikäynyt niin ei halua ainakaan olla aiheuttamassa kenellekkään muulle samaa..:(sellaset kokemukset. Joskus toiseen vaan ihastuu ja se vie, muulla ei oo merkitystä, kaikki muu on sivuasioita. Eikä toisesta voi koskaan tietää, pettääkö se.
- St Jude
cookos kirjoitti:
sellaset kokemukset. Joskus toiseen vaan ihastuu ja se vie, muulla ei oo merkitystä, kaikki muu on sivuasioita. Eikä toisesta voi koskaan tietää, pettääkö se.
ei voi tietää.
Mutta opinpahan ainakin kovan kautta mitä se aiheuttaa.
Pienikin ihastus voi hajoittaa niin monen ihmisen elämän ja niin kävi meilläkin.Kun se koskee niin monia muitakin.Enpä voi sanoa että exä kovin hyvin on sinut asian kanssa.Häpeän taakka on aika kova.
Ystäviä meni ympäriltä ja välit joihinkin perheenjäseniin.
Eivätkä he silti päätyneet yhteen vaikka niin suurta rakkautta olikin...tiedä sitten miksi.Ehkä suhde ei perustunut kovin luotettavalle pohjalle?!
Mä taas oon jo sinut asian kanssa ja anteeksi olen pystynyt antamaan.Kovan työn jälkeen.
Toivottavasti on onnellinen ja löytää sen mitä etsii.Niin yritän minäkin.
Toivois vain et ihmiset miettis kaks kertaa ennenkuin tekevät mitään peruuttamatonta. - cookos
St Jude kirjoitti:
ei voi tietää.
Mutta opinpahan ainakin kovan kautta mitä se aiheuttaa.
Pienikin ihastus voi hajoittaa niin monen ihmisen elämän ja niin kävi meilläkin.Kun se koskee niin monia muitakin.Enpä voi sanoa että exä kovin hyvin on sinut asian kanssa.Häpeän taakka on aika kova.
Ystäviä meni ympäriltä ja välit joihinkin perheenjäseniin.
Eivätkä he silti päätyneet yhteen vaikka niin suurta rakkautta olikin...tiedä sitten miksi.Ehkä suhde ei perustunut kovin luotettavalle pohjalle?!
Mä taas oon jo sinut asian kanssa ja anteeksi olen pystynyt antamaan.Kovan työn jälkeen.
Toivottavasti on onnellinen ja löytää sen mitä etsii.Niin yritän minäkin.
Toivois vain et ihmiset miettis kaks kertaa ennenkuin tekevät mitään peruuttamatonta.rooli on vaikea. Mutta ottaa aikansa kun taas aurinko paistaa ja voi rakentaa omaa elämää..sydämessä arvet, mutta kuitenkin.
Me kuvitellaan aina kaikkea mielessämme, mikä ei sitten pidäkään paikkaansa. Ei ole todellista.. - St Jude
cookos kirjoitti:
rooli on vaikea. Mutta ottaa aikansa kun taas aurinko paistaa ja voi rakentaa omaa elämää..sydämessä arvet, mutta kuitenkin.
Me kuvitellaan aina kaikkea mielessämme, mikä ei sitten pidäkään paikkaansa. Ei ole todellista..onneksi pahin on takana ja suunta eteenpäin.
Kyl se aurinkokin jo pilkahtelee.Onneksi :D - cookos
St Jude kirjoitti:
onneksi pahin on takana ja suunta eteenpäin.
Kyl se aurinkokin jo pilkahtelee.Onneksi :Delämä ei aina mee suunnitelmien mukaan. Mut ne vastoinkäymisetkin opettaa.
- Hunksi27
Ei varaa ostopalveluihin ja joutuu yrittämään työvoittoa saadakseen seksiä.
- cookos
totta varmaan, mutta käytetäänkö niitä ostopalveluita muutenkaan niin paljoo...eikös se oo aika harvinaista?
- vänkyrä-nainen
ei ole kokemusta jahdattuna olemisesta.
Mutta joko rakkaus naiseen ja toive saada helpolla seksiä. Tuon rakkauden tunteen voikin ymmärtää ja hyväksyä mutta seksin takia jos varattua koittaa niin se on tyhmää. - mikä saa
naisen jahtaamaan varattua miestä.
Minua taas ihmetyttää enemmän se, että mikä saa varatun naisen tai miehen jahtamaan toista varattua? Tai sitten se, että mikä saa varatun kiinnostumaan varaajansa kaverista tai jotain?- cookos
sitten jo jatkuva kontakti henkilön kanssa ja huomataan olevan sielun ihmisiä enemmän kuin puolison kanssa. Mitä ei nähdä kun joskus viikonloppuna...
- Harm
Mieshän voi jahdata mitä tahansa mutta jos jahtaa varattua niin silloin ei kunnioita toisten ihmisten ihmissuhteita.
On siis täysi paska. - Serpico
Nainen näyttää vihreää valoa. Se tavallinen tarina: on kyllästynyt ukkoonsa, joka ei jaksa pitää tasoa yllä. Nainen on kyllästynyt tai muuten vain kaipaa vaihtelua, haluaa tuntea itsensä halutuksi, haluaa tuntea itsensä seksikkääksi, haluaa seksiä... Mies taas on vähän onneton reppana, laiska ja osaamaton. Nyt kun sitten on selvästi saatavilla, niin unohdetaan saman tien kaikki ihanteet ja annetaan mennä vaan. Myöhemmin on sitten paha mieli, mutta onpa sitten myös aikaa selitellä asiat itselleen. Tällaiseen ansaan menevä mies kokee varmaankin jonkinlaista arvottomuutta, ei jaksa kunnioittaa itseään eikä muita. Kykenemätön asettumaan toisen asemaan.
- cookos
haluaa viettää hauskaa lomaa, ei niinkään kaipaa seksiä, tai voi kaivatakin, mutta ei siltä mieheltä, joska mies on kaveri.
Mies on ehkä naistenmiehen maineessa, mutta nainen luottaa itseensä. Joo, annetaan mennä vaan..tiettyyn pisteeseen asti. Kunnes nainen lyö jarrut pohjaan, ilkeä nainen.
Mies on varmaan hakemassa omaa elämää, työ on tylsää, hakee seikkailua, nainen vois sitä tarjota, kenties.
Mutta nainen on ansassa, ei mies. Mies on kokenut, nainen ei niinkään ole seikkailijatyyppi. - vänkyrä-nainen
tekemään siitä 2.miehestä sitä suurinta syyllistä tuossa tilanteessa. Mun silmissä se nainen on se pahin petturi ja väärintekijä tuossa tilanteessa jos seksiin suostuu. Sillä se päätosvalta on.
- cookos
vänkyrä-nainen kirjoitti:
tekemään siitä 2.miehestä sitä suurinta syyllistä tuossa tilanteessa. Mun silmissä se nainen on se pahin petturi ja väärintekijä tuossa tilanteessa jos seksiin suostuu. Sillä se päätosvalta on.
on aloitteentekijä, ei nainen.
- vänkyrä-nainen
cookos kirjoitti:
on aloitteentekijä, ei nainen.
voi houkutella. Silloin se on se aloitteentekijä...
- cookos
voi houkutella. Silloin se on se aloitteentekijä...
ja silloin onkin näin. En kiellä.
- Serpico
Onko toisaalta pointtiakaan arvioida kuka on se suurin syyllinen. Kaikilla aikuisilla (tai lähes kaikilla) on kyllä edellytyksiä punnita tekojaan ja kyllä pitäisi myös olla kyky kontrolloida itseään. Kysymyksenasettelu nyt oli niin, että mikä saa miehen, mutta kuitenkin. Muuten, onko tosiaan päätäntävalta naisen? Näkökulmakysymys?
- Serpico
cookos kirjoitti:
haluaa viettää hauskaa lomaa, ei niinkään kaipaa seksiä, tai voi kaivatakin, mutta ei siltä mieheltä, joska mies on kaveri.
Mies on ehkä naistenmiehen maineessa, mutta nainen luottaa itseensä. Joo, annetaan mennä vaan..tiettyyn pisteeseen asti. Kunnes nainen lyö jarrut pohjaan, ilkeä nainen.
Mies on varmaan hakemassa omaa elämää, työ on tylsää, hakee seikkailua, nainen vois sitä tarjota, kenties.
Mutta nainen on ansassa, ei mies. Mies on kokenut, nainen ei niinkään ole seikkailijatyyppi.Kyseessä oli siis tietty tapahtunut tilanne. Otin yleisemmän näkökulman. Ansa on siinä, että menee tekemään teon joka ei viime kädessä vahvista omaa itsearvostusta. Siihen voi mennä kumpikin.
- vänkyrä-nainen
Serpico kirjoitti:
Onko toisaalta pointtiakaan arvioida kuka on se suurin syyllinen. Kaikilla aikuisilla (tai lähes kaikilla) on kyllä edellytyksiä punnita tekojaan ja kyllä pitäisi myös olla kyky kontrolloida itseään. Kysymyksenasettelu nyt oli niin, että mikä saa miehen, mutta kuitenkin. Muuten, onko tosiaan päätäntävalta naisen? Näkökulmakysymys?
jossa mies on "vähän onneton reppana, laiska ja osaamaton", kaikki mitä todennäköisemmin on kiinni naisesta. Varattu nainen joko haluaa ottaa ohjat käsiin ja antaa mennä, tai sitten ei. Naisen valinta..
- Serpico
jossa mies on "vähän onneton reppana, laiska ja osaamaton", kaikki mitä todennäköisemmin on kiinni naisesta. Varattu nainen joko haluaa ottaa ohjat käsiin ja antaa mennä, tai sitten ei. Naisen valinta..
No tuo tietysti on totta.
- cookos
Serpico kirjoitti:
Kyseessä oli siis tietty tapahtunut tilanne. Otin yleisemmän näkökulman. Ansa on siinä, että menee tekemään teon joka ei viime kädessä vahvista omaa itsearvostusta. Siihen voi mennä kumpikin.
kumpikin on yhtä hölmöjä.
- kohdalla...
on käynyt monta kertaa niin, että se varattuus paljastuu vasta kun alan kunnolla paljastaa kiinnostustani. Nää naiset ovat olleet sen verran välittömiä, käyttäneet (ehkä tietämättään) kiinnostukseen viittaavaa elekieltä ja osin tietoisia flirttejäkin, että muuta olisi voinut luulla.
- pitkäksi oman
kanssa, riidat, kokeilunhalu, löytyy parempaa seuraa muualta kuin kotoa syitä on monia
mut lupaa koko käden... Niin helposti se saa peräänsä sen lupauksen penääjän..
- cookos
jonka oot tuntenut vuosia...ei sitä osaa varoa.
- Papeete1
Mitä kokemusta mulla on, niin kyllä se tuppaa oleen vaan sitä että koitetaan saada pillua sellaiselta joka ei jäisi perään huuteleen ja roikkuun.
Minä en ryhtyisi suhteeseen sellaisen kanssa joka voisi pettää puolisoaan mun kanssa. Sehän on huono pettäjätyyppi, sillä mitään tee. Niin ja varattuja vonkaavat on kunniattomia moraalittomia ja sellaiset ei myöskään kiinnosta. Arvoja, moraalia ja selkärankaa pitää löytyä :D - MMies
Rakkaus?
- vänkyrä-nainen
se ainoa inhimillinen ja hyväksyttävä syy. Kunhan se ei mene "liiallisuuksiin".
- miekkonen..
Tämä varattu tuntuu just siltä oikealta ja mies haluaa hänet pois tuhlaamasta elämäänsä jonku mäntin rinnalta. Rakkaus, intohimo, HIMO.
- vänkyrä-nainen
on hyvä syy. Ulkopuolisen silmin joskus karu totuus näkyy paljon selvemmin, kuin sen suhteessa olevan naisen joskus ruusunpunaistenkin lasien läpi.
- se on jo
antanut yhdelle niin miksei toisellekin kun on tylsistynyt vakisuhteessa
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997780- 1075587
- 2754861
- 494793
- 753564
- 502828
- 602531
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412274