Ronkelius pöydälle.

Mä en enää usko ronkeliuteen, vaan oon sen päättänyt olevan joko uskalluksen puutetta, tai sitte muuten vaan 'hyvä' selitys itelle. Mihin sitä jotkut muka säästää itteensä? Kenelle? Kuluuko ihminen muka deittailussa?

28

715

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alkaa..

      ..olla sulla vuosia palstalla.

      Aloitukset paljastavat tyhmyytesi.

    • touhua...

      Iskeminen on stressaavaa touhua. Etenkin vielä jos miettii sen toisen osapuolen tunteita. Miten se sitten spiidailee puhelimessa kun käy ilmi ettei tätä ollut aikomuskaan jatkaa pitemmälle.

      • Mä oon aina luullu, että omat tunteet on ensisijaisia.


      • meitä...
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Mä oon aina luullu, että omat tunteet on ensisijaisia.

        on näemmä moneen junaan.

        Emmä pysty olemaan ajattelematta asioita *paitsi* omasta *myös* toisen kannalta.


    • vänkyrä-nainen

      varmaan kuluisi, eikä mun pimpsanikaan varmaan kuluisi, mut lapset menis varmaan aika sekasin jos joka viikko olis eri "iskä"-kokelas kotona näytillä.

      Ei kiitos mulle..

      • hei..

        foto sun pimpsastas tänne..

        Saunapuhdasta tuheroa näytille hei......


      • ennenku on tietoo edes jonkintasoisesta sitoutumisesta?


      • vänkyrä-nainen
        relaxed_eyes kirjoitti:

        ennenku on tietoo edes jonkintasoisesta sitoutumisesta?

        Itse en ole esitellyt ketään miestä eron jälkeen lukuunottamatta miespuolista kaverii ja ystävää et ei todellakaan mua voi syyttää mistään. Aika hyvin tarttee tuntee mies ennenku lapsen eteen toisin. Mutta vaikee se silti on treffaillakaan ketään lapsen tietämättä, ei mahdollisuuksia nyt niin hirveesti ole.


      • vänkyrä-nainen
        hei.. kirjoitti:

        foto sun pimpsastas tänne..

        Saunapuhdasta tuheroa näytille hei......

        mutta mulla ei valitettavasti oo nyt mahdollisuutta mennä saunaan.


      • vänkyrä-nainen kirjoitti:

        Itse en ole esitellyt ketään miestä eron jälkeen lukuunottamatta miespuolista kaverii ja ystävää et ei todellakaan mua voi syyttää mistään. Aika hyvin tarttee tuntee mies ennenku lapsen eteen toisin. Mutta vaikee se silti on treffaillakaan ketään lapsen tietämättä, ei mahdollisuuksia nyt niin hirveesti ole.

        Vai?


      • vänkyrä-nainen
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Vai?

        joo ja isovanhemmillaan. Mutta tarvis eka olla se mies, jota tapailla. Ei ne kato kotoa tuu hakemaan, vissiin..?;)


      • vänkyrä-nainen kirjoitti:

        joo ja isovanhemmillaan. Mutta tarvis eka olla se mies, jota tapailla. Ei ne kato kotoa tuu hakemaan, vissiin..?;)

        No susta ei oo kyl saanutkaan ronkelin kuvaa, mut näitä ny jotka sitä ronklaamista syynä käyttää, ni...niin...mä en usko sen olemassaoloon, heti lähtis ku joku vaan hakis.


    • Serpico

      Ei kai sitä nyt kaikkien kanssa kehtaa. Aikaa menee ja jossain määrin palaa rahaa. Entä jos nainen ei kiinnosta? Mitä se ronkelius sitten on, muuta kuin että tietää mikä on oma maku? Voiko sitä vaan päättää että nyt kaikki käy?

      Kuluuko ihminen deittailussa? No kyllä. Minäkin näytän jo melko kuluneelta vaikka olisi voinut tuohon deittailuun nähdä vaivaa tuplasti tai triplasti.

      • vänkyrä-nainen

        kuluneelta vaan just hyvältä kuvassa ainakin.

        ;)


      • turhuuksiin se kuitenkin menee. Se on eri asia sit jos sitei ole. Mistäs sen voi tietää kiinnostaako vai ei, jos ei edes vaivaudu tutustumaan?

        >Minäkin näytän jo melko kuluneelta vaikka olisi voinut tuohon deittailuun nähdä vaivaa tuplasti tai triplasti.

        Niin tai joo. Jos se kuluminen johtuukin juuri deittailun puutteesta?


      • Serpico
        relaxed_eyes kirjoitti:

        turhuuksiin se kuitenkin menee. Se on eri asia sit jos sitei ole. Mistäs sen voi tietää kiinnostaako vai ei, jos ei edes vaivaudu tutustumaan?

        >Minäkin näytän jo melko kuluneelta vaikka olisi voinut tuohon deittailuun nähdä vaivaa tuplasti tai triplasti.

        Niin tai joo. Jos se kuluminen johtuukin juuri deittailun puutteesta?

        Ehkä siihen vain välillä väsyy. Välillä on pidettävä paussia ja sen paikka on just silloin kun alkaa tuntua liian ronkelilta. Sit ku ei tunnu ronkelilta niin kyse on just siitä että takaisin baanalle :D

        Totta, mistäpä sen tietää ellei tutustu. Mut jos tutustuu ja ei kiinnosta, niin siinä tapauksessa pitää olla ronkeli.


      • Serpico
        vänkyrä-nainen kirjoitti:

        kuluneelta vaan just hyvältä kuvassa ainakin.

        ;)

        päivittää kuva? Tai ei tietenkään, mitä mä sekoilen.

        Kivasti sanottu. Lämmittää mieltä. Hymyilen.


    • Kumpi on tärkeempää.. se nainen vai lätkä
      nainen vai kaverit jne jne

      Ei oo aikoihin tullu sellasta eteen joka iskis ittesä suoraan top vitoseen ajankäytön suhteen...

      • ku ne on liikaa yhdessä. Ei ne naiset ny kauheesti sitä aikaa vie, eikä ne sitä edes niin paljoo vaadi tai halua, se on vaan miesten luulo. Kyllä sullaki pari tuntia viikossa on sellasta peukaloiden pyörittelyä jonka vois käyttää vaikka pannessa.


      • Härskä
        relaxed_eyes kirjoitti:

        ku ne on liikaa yhdessä. Ei ne naiset ny kauheesti sitä aikaa vie, eikä ne sitä edes niin paljoo vaadi tai halua, se on vaan miesten luulo. Kyllä sullaki pari tuntia viikossa on sellasta peukaloiden pyörittelyä jonka vois käyttää vaikka pannessa.

        Säästämisessä lienee karmeinta se, että kun olet säästänyt riittävän pitkään, pelit eivät enää toimikaan ellei puukolla auteta. Näinkin on tapahtunut. Pieni harjoittelu parantaa tilanteen...


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        ku ne on liikaa yhdessä. Ei ne naiset ny kauheesti sitä aikaa vie, eikä ne sitä edes niin paljoo vaadi tai halua, se on vaan miesten luulo. Kyllä sullaki pari tuntia viikossa on sellasta peukaloiden pyörittelyä jonka vois käyttää vaikka pannessa.

        mut se pyöritteluy loppuu sit tiettyyn aikaan.. oli kivaa tai ei. Siihen hommaan järjestyy kyllä aikaa, mut siihen muuhun oheistoimintaan ei sitten niin millään...


      • Frederico kirjoitti:

        mut se pyöritteluy loppuu sit tiettyyn aikaan.. oli kivaa tai ei. Siihen hommaan järjestyy kyllä aikaa, mut siihen muuhun oheistoimintaan ei sitten niin millään...

        seurustelusuhteeseen alkaakaan? Sitä vaan meinasin, että kyllä sitä uskallusta sois edes sen verran, että uskaltais tutustuu johonkuhun.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        seurustelusuhteeseen alkaakaan? Sitä vaan meinasin, että kyllä sitä uskallusta sois edes sen verran, että uskaltais tutustuu johonkuhun.

        Nii siis joo se homma on kyllä hanskassa, mut ku ei oikeen huvita sekään. Sehän on yks syy olla seurustelematta, saadakseen maitoo ei tartteekaan lehmää, mut nyt ku on sellanen olo että se lehmä ois ihan kiva olla kotona :D

        Siis yhden illan juttuun ei tartte ku mennä baariin... 3 kertaa, jos oikeen kovasti tahtoo niin jo ekalla voi tärpätä ihan yhtä hyvin. Mut sit kaikki muu ajaa etusijalle.


    • sirpamaikkarilta

      kukaan sen vertaa kiinnostanu että viittis edes alkaa tutustumaan sen enempiä. Ronkeliksi en itseäni nimittäs ehkä ennemminkin lasikaks.

      • sä ollut

        se joka halusi pikkurillin kokoista? Hellitä nyt edes siitä kriteeristä. :P


      • sirpamaikkarilta
        sä ollut kirjoitti:

        se joka halusi pikkurillin kokoista? Hellitä nyt edes siitä kriteeristä. :P

        Kukaan ei tunnustanu omaavansa sen kokosta.


    • MMies

      Jos jonkun tason tahtoo säilyttää, niin aika tyhjää treffikalenterissa on ainakin täällä päin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe