Kastettuja konventeissa?

tiedonhaluinen.

Paljonko kastettiin piirikonventeissa? Entä läsnäolijamäärät?

16

867

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • silloin uhri tulee samaksi ...

eli Jeesuksen rumiiksi. Siksi pedofilismi on yleista todistajissa.
      Samoin koko perhe tulee ziunatuxi kun perheen emanta tai tytar nai uskonveljen kanssa.

-uskotko sina tahan menetelmaan?

• muutamia esimerkkeja tarkoi...

1 kor 7,14
        1 kor 9,5
        1 kor 10,11
        Room 7,4

Mustasukkaisuus ja kateus on vaihtanut paikkaansa
        tarkoitushakuisesti.

Koko kaannos on tehty kaureutta suosivaksi.

.asialla on selvasti kaantajat joilla on seksuaalisia ongelmia.
        Edelleen todistajien neuvonantaja ei ole JHWH eika Jeesus.

http://watchtowerinformationservice.org/occult.html

neuvo: HESEKIEL 3,18-21

• salaisuus?

Kun ei ole hehkutusta uusista kasteella kävijöistä, niin ei niitä odotusten mukaiesti ole.
      >

• salaisuus?

Olikohan Juhannuksen konvnteissa yhteensä jotain 90. Kaukana on ne -70 luvun kasvuajat kun Hesan konventissakin meni kasteelle jotain 270 nurkille!!
      Siinä sitä päpomoilla miettimistä mitä pitäis tehdä, että homma pysyis ees kasassa, saatikka että sais kasvua aikaan.

• neitoni

valehtelee,suomes on ensinnäkin Oulus ollu melkein 4000 puhumattakaan Tampereesta ja Hesasta

• neitoni

kui paljon on ollu porukkaa,olitko ite katottomas ku määrät tiiät,samaa sontaa heität joka asiasta

• neitoni

joku vanha katkeroitunu patu jolla ei oo elämällä merkitystä,siltä näyttää,aikas kulutat haukkumalla ja parjaamalla.Mitäs kirkko tekee ku veronmaksajat kaikkoo nuoremmasta päästä,noo nehän kierrättää kolehtia ja helluntalaiset nostaa papin puheliksaa,senkin oon nähny

• jkidh
        neitoni kirjoitti:

joku vanha katkeroitunu patu jolla ei oo elämällä merkitystä,siltä näyttää,aikas kulutat haukkumalla ja parjaamalla.Mitäs kirkko tekee ku veronmaksajat kaikkoo nuoremmasta päästä,noo nehän kierrättää kolehtia ja helluntalaiset nostaa papin puheliksaa,senkin oon nähny

Kirkot ne on nykyään ythjiä.. niissä käy pää asiassa vanhukset ja jotkut nuoret jotka riparin koittavat suorittaa. Mitä mä olen kuullut J.todistaja äidiltä salilla on aina rutkasti porukkaa. Ite olen käyny pari kertaa ja se on todettu. Ite nyt olin juhannus viikon lauantaina Hesingin jäähallilla j.todistajien konventissa ja sielä oli 5 500 yli... en muista tarkkaa määrää mutta paljon ihmisiä oli! ja kasteella kävi n. 40.. oli niitäkin vähän enemmän. Mut sit ne puhu jotain mitä vuoden 2007 aikana on kastettuja niitä on yhteensä 321 741, uskokaa tai älkää.. ja tilasto on maailman laajuinen...

• salaisuus?
        neitoni kirjoitti:

valehtelee,suomes on ensinnäkin Oulus ollu melkein 4000 puhumattakaan Tampereesta ja Hesasta

No kerroppa montako meni kasteelle Juhannuksen konventeissa....Mitä minä muuten valehtelin????
        Sun jutut on kuin kieppari ystäväsi...

• salaisuus?
        neitoni kirjoitti:

kui paljon on ollu porukkaa,olitko ite katottomas ku määrät tiiät,samaa sontaa heität joka asiasta

>>>>>>>>>olitko ite katottomas ku määrät tiiät,samaa sontaa heität joka asiasta

• salaisuus?
        neitoni kirjoitti:

Väärässä..taas kerran.
        >Et osaa erottaa vasenta oikeasta, et oikeaa väärästä. Kuinka voit lähteä tekemään arvioita, jonkun iästä, elämänlaadusta tai mielentilasta...
        >Ihan pikkuvinkinä en ole kirkkokansaa, en myöskään helluntalainen.... olen Vt seuran uskonnosta vieraannuttama yksilö ja en kaipaa entistä uskontoon turvaavaa elämää... olen siis vapaa, toisin kuin sinä...

• Markku_Meilo
        jkidh kirjoitti:

Kirkot ne on nykyään ythjiä.. niissä käy pää asiassa vanhukset ja jotkut nuoret jotka riparin koittavat suorittaa. Mitä mä olen kuullut J.todistaja äidiltä salilla on aina rutkasti porukkaa. Ite olen käyny pari kertaa ja se on todettu. Ite nyt olin juhannus viikon lauantaina Hesingin jäähallilla j.todistajien konventissa ja sielä oli 5 500 yli... en muista tarkkaa määrää mutta paljon ihmisiä oli! ja kasteella kävi n. 40.. oli niitäkin vähän enemmän. Mut sit ne puhu jotain mitä vuoden 2007 aikana on kastettuja niitä on yhteensä 321 741, uskokaa tai älkää.. ja tilasto on maailman laajuinen...

>>2007 aikana on kastettuja niitä on yhteensä 321 741

Ai jaa, Vartiotorniseuran englanninkielisen vuosikirjan mukaan tuo luku on 298304.

Ilmeisesti olet tarkemmin tietoinen asioista. Niinpä sinulla on varmaan hyvä käsitys siitä miksi jäsenmäärä on vuodesta 2006 lisääntynyt ainoastaan 200015 henkilön verran?

Ei kai kuolleisuus maailman onnellisimman kansan keskuudessa, joka elää hengellisessä paratiisissa, ole suurempi kuin muun väestön keskuudessa?

• Markku_Meilo
        neitoni kirjoitti:

>>Oulus ollu melkein 4000 puhumattakaan Tampereesta ja Hesasta

Kostutettu yksissä vaelluskokouksissa saman vuoden aikana Suomessa?

• aikaan lähti
        jkidh kirjoitti:

350.000
        Et sitä rataa.

• neitoni kirjoitti:

>>Oulus ollu melkein 4000

Kauankohan menee, että puhutaan melkein kolmestatuhannesta. Meinaan kun minä Oulussa konventoimassa kävin, konventtivieraat laskettiin vitosella alkavalla tuhatluvulla.

• t-i-u-k-u kirjoitti:

>>Oulus ollu melkein 4000

Kauankohan menee, että puhutaan melkein kolmestatuhannesta. Meinaan kun minä Oulussa konventoimassa kävin, konventtivieraat laskettiin vitosella alkavalla tuhatluvulla.

Kun olin 20 vuotta sitten erään konventin näytelmän pääosan esittäjä,oli paikalla 8000.
        Joten huimaa on lasku ollut Helsingissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Realistisesti

Miten toivoisit, että asiat etenisivät hänen kanssaan? Kuka tekisi mitä?
      Ikävä
      112
      1083
    2. millaiset hiukset

kaivatullasi on? :)
      Ikävä
      33
      819
    3. Miksi et edistä asiaa...

Kaivattusi suhteen??
      Ikävä
      55
      818
    4. Minkälaista ajattelisit elämänne olevan

jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä?
      Ikävä
      65
      767
    5. Sinulle nainen

Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M
      Ikävä
      78
      674
    6. Tää on todella huvittavaa seurata näiden savolaisten

naapurusten piikittelyä ja vihanpitoa toisilleen netissä. Näyttää siltä, että Mehtoselle alkaa tulla isäukon piirteet e
      Tuusniemi
      37
      653
    7. Kuka mölyapina

Kuka saatanan vittu naama mölisee sunnuntaiaamuna jolla ei oo edes lauluääntä. Yön kuulunut jonkun ajan mölinää sisälle
      Suomussalmi
      14
      579
    8. rattijuoppoja

tavattu taas Haapavedellä, hyvä että poliisi on valppaana
      Haapavesi
      16
      537
    9. Kuhmosta (kyseenalaiseen) kuuluisuuteen

Naapurikylän, siis Nurmeksen suurin tubettaja on iskenyt naisen Kuhmosta. Kertoo kanavallaan naisen olevan hyvä rakastel
      Kuhmo
      3
      532
    10. Salaattirosvo

Sinulle tiedoksi joka varastit salaatit viime yönä kasvulootasta,jäit riistakameraan🤣🤣🤣. Tulehan selvittelemään asia
      Suomussalmi
      21
      525
    Aihe