kerro se minulle...
Mitä teet just nyt?
12
386
Vastaukset
Makaan mä sohvalla.
olen töissä.
"Miksi sinua kiinnostaa se että missä me olemme"
MarttyyriMallari-TTt- myytikki
koska kaikilla meillä on paikkamme.
myytikki kirjoitti:
koska kaikilla meillä on paikkamme.
siis toisin sanoen koska me olemme olemassa niin meillä on myös oltava oma paikkamme.
"Ellen eläisi niin en tuntisikaan"
MarttyyriMallari-TTt- myytikki
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
siis toisin sanoen koska me olemme olemassa niin meillä on myös oltava oma paikkamme.
"Ellen eläisi niin en tuntisikaan"
MarttyyriMallari-TTtolet sä niin vitun clever ;)
mietin mahtaisiko sataa, avasin ikkunan todeten ulkona satavan.
- Serpico
nukkumaan menemistä, kuuntelen musiikkia koneelta. Äsken popsin halloumi-juustoa. Mmmm.
Park tulee Neloselta
- SIM
koneella ja mietin, lukeekohan eräs nainen tämän viestini. Haluaisin antaa Hänelle yösuukon, mutta se on minulle liian vaikeaa näin virtuaalisesti...;)
Äsken tunsin pienen janon tunteen ja koin kaipaavani samalla myös jotakin makeaa. Muistin että jääkaapissani on tölkki mustikka-mansikkakeittoa, mitä sitten nautin suoraan tölkistä...Olipa hyvää...:)!!! - monte1
hetki sitten.
olis jutustelemassa lapsuuden kaverini kanssa. - ja juon kahvia
samaan aikaan yritän tehdä töitä.
- Yksinkertainen blondi
kauppaan pyörällä, mutta enpäs lähdekään. Sataa, sataa kuin saavista kaataen. Toivottavasti on kuuro.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346