"Välityömarkkinat...luovat ihmisille mielekkään arjen."
Porvarin asenne on siis se, että meillä taviksilla ei ole elämää ellei porvari sitä meille järjestä.
Hyssälän sammakot
6
244
Vastaukset
- päivähoidolla ei.
On varmaankin ihmisiä, jotka ei pärjää ilman ohjattua päivätoimintaa tai hoitoa.
Mutta ne ihmiset pitäiskin hoitaa terveyskeskuksen kautta ! -huom !
Tavallinen ihminen tarvitsee työtä palkan vuoksi, SIIS PALKAN !, - rahan.
Itse työ on ajan tuhlausta, mutta palkka korvaa kärsimyksen.
Toi hyssälän asenne on sellainen idiootin ja psykopaatin asenne, se halveksii muita ihmisiä ja olettaa, että ne on kaikki idiotteja
( osa tietysti onkin, ja eduskunnassa myös, ! )- hyysäys pois
Liisa on tarkkana ja tämä on tosi nappiin:
"Moni suomalainen on unohtanut, että alun perin sosiaaliturvajärjestelmä luotiin niitä poikkeuksellisia elämäntilanteita varten, jolloin ihminen ei syystä tai toisesta pysty tekemään töitä. Vauraassa Suomessa monilla on varaa ajatella, että töihin meneminen on vain vaihtoehto muiden joukossa. Mutta onko se rationaalista? Työhän on paljon muutakin kuin rahaa ja toimeentuloa. Ihmiselle on ihan hyväksi, että joka aamu pitää mennä jonnekin ja tuntea olevansa tarpeellinen.
Siksi sosiaaliturvauudistuksen tärkein tavoite pitää olla se, että mahdollisimman harva suomalainen jää aamulla kotiin. Suomalaisen systeemin ei tarvitse tulevaisuudessa mahdollistaa työkuntoisten ihmisten passivoitumista. Kelkasta putoaminen on sitä paitsi useimmiten myös yksilön tragedia."
http://www.talouselama.fi/docview.do?f_id=1381864&s=u&wtm=te-01072008 - hyysäämistä
hyysäys pois kirjoitti:
Liisa on tarkkana ja tämä on tosi nappiin:
"Moni suomalainen on unohtanut, että alun perin sosiaaliturvajärjestelmä luotiin niitä poikkeuksellisia elämäntilanteita varten, jolloin ihminen ei syystä tai toisesta pysty tekemään töitä. Vauraassa Suomessa monilla on varaa ajatella, että töihin meneminen on vain vaihtoehto muiden joukossa. Mutta onko se rationaalista? Työhän on paljon muutakin kuin rahaa ja toimeentuloa. Ihmiselle on ihan hyväksi, että joka aamu pitää mennä jonnekin ja tuntea olevansa tarpeellinen.
Siksi sosiaaliturvauudistuksen tärkein tavoite pitää olla se, että mahdollisimman harva suomalainen jää aamulla kotiin. Suomalaisen systeemin ei tarvitse tulevaisuudessa mahdollistaa työkuntoisten ihmisten passivoitumista. Kelkasta putoaminen on sitä paitsi useimmiten myös yksilön tragedia."
http://www.talouselama.fi/docview.do?f_id=1381864&s=u&wtm=te-01072008"Työhän on paljon muutakin kuin rahaa ja toimeentuloa. Ihmiselle on ihan hyväksi, että joka aamu pitää mennä jonnekin ja tuntea olevansa tarpeellinen.
Siksi sosiaaliturvauudistuksen tärkein tavoite pitää olla se, että mahdollisimman harva suomalainen jää aamulla kotiin."
Eipä pahemmin yllätä, että Hyssälä - tuo Suomen poliitikkojen helmi - puhuu työttömistä kuin joistakin avuttomista reppanoista, jotka eivät pärjää ilman holhoamista. Kukahan kertoisi Lissulle, että suurin osa ihmisistä käy töissä / hakee töitä ennen kaikkea rahan takia? Siis siksi, että saisi lainat, asumisen, laskut yms. maksettua omin voimin, ilman Kelan ja sossun apua.
Jos minä saisin nyt lotossa päävoiton, en enää ajattelisikaan työnhakua. Ei mulle tarvitse järjestää "paikkaa, jonne lähteä kotoa joka aamu". Mä osaan kyllä astua tuosta ovesta ulos JOKA PÄIVÄ ilman päivähoitotoimintaakin. Ulkoilen, käyn kaupoissa, tapaan ihmisiä ... Sellainen olen aina ollut, oli töitä tai ei. Ei musta ole sohvalla makailemaan. Se, mitä mä tarvitsen, on PALKKATYÖ ja sitä saatava RAHA. Ei Kelan korvauksilla juuri opintolainoja maksella. - nyt...
hyysäämistä kirjoitti:
"Työhän on paljon muutakin kuin rahaa ja toimeentuloa. Ihmiselle on ihan hyväksi, että joka aamu pitää mennä jonnekin ja tuntea olevansa tarpeellinen.
Siksi sosiaaliturvauudistuksen tärkein tavoite pitää olla se, että mahdollisimman harva suomalainen jää aamulla kotiin."
Eipä pahemmin yllätä, että Hyssälä - tuo Suomen poliitikkojen helmi - puhuu työttömistä kuin joistakin avuttomista reppanoista, jotka eivät pärjää ilman holhoamista. Kukahan kertoisi Lissulle, että suurin osa ihmisistä käy töissä / hakee töitä ennen kaikkea rahan takia? Siis siksi, että saisi lainat, asumisen, laskut yms. maksettua omin voimin, ilman Kelan ja sossun apua.
Jos minä saisin nyt lotossa päävoiton, en enää ajattelisikaan työnhakua. Ei mulle tarvitse järjestää "paikkaa, jonne lähteä kotoa joka aamu". Mä osaan kyllä astua tuosta ovesta ulos JOKA PÄIVÄ ilman päivähoitotoimintaakin. Ulkoilen, käyn kaupoissa, tapaan ihmisiä ... Sellainen olen aina ollut, oli töitä tai ei. Ei musta ole sohvalla makailemaan. Se, mitä mä tarvitsen, on PALKKATYÖ ja sitä saatava RAHA. Ei Kelan korvauksilla juuri opintolainoja maksella....tekisin kaalepin elämästä todella, todella jännittävää.
"níng wéi tàipíng quǎn, bù zuò luànshì rén", kaaleppi.
- ?????
????
- Näkyviin.
,,,,,,,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018294- 565182
- 244817
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni274730Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364550Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h744447- 624013
- 423665
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on402944- 452649