mitä mä teen???

eivoiollatottataas

Tapasin mukavan miehen tuossa kolmisen viikkoa sitten ja nyt ollaan edetty suhteessa nopealla vauhdilla.
Olen tutustunut jo hänen vanhempiinsa, lapsiin yms ja hän on alkanut jutella minulle jo yhteen muuttamisesta.
Minulla on itselläni hieman vanhempia lapsia kuin mitä tämän miehen lapset ovat.
Minua on alkanut jo hirvittää tämä suhteen nopea eteneminen.. en tiedä pystynkö olemaan äitipuolena pikkulapsille, kun omani ovat jo kohta murrosiässä ja olen tottunut jo nauttimaan omasta olostani. En haluaisi ruveta lapsenvahdiksi... Pidän kyllä tästä miehestä mutta auttakaa joku viisas minuamitä mun tulisi tehdä??? En ole muuttamassa miehen kanssa yhteen, koska haluan säilyttää oman itsenäisyyteni ja aattelen myös omia lapsiani.. Mitä teen? Lopetanko suhteen???

3

1158

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • duppidui

Kolme viikkoa?
      Miten olisi jos hieman jarruttaisit?
      Seurustelu ja rakastuminenhan on ihanaa, mutta kannattaa kaikkea sitä mitä olet vaalinut vaarantaa kolmen viikon seurustelun jälkeen?

En toki missään tapauksessa vähättele rakkautenne määrää, mutta mielestäni seurustelu sopii ihan hyvin eri kattojenkin alla.

Voittehan viettää aikaa yhdessä, sinun lasten kanssa, hänen lasten kanssa, molempien lasten kanssa, mutta: silti molemmilla olisi omat pesät minne vetäytyä.

Entisen mieheni kanssa muutimme liian hätäisesti yhteen ja kärsimme siitä vuosia. Lopulta rakkaus kuivui kokoon. Ja tämä ilman lapsia.
      Nykyisen mieheni kanssa olemme seurustelleet jo vuosia, ilman pienintäkään aikomusta muuttaa yhteen. Hyvin toimii.

Otathan vielä lapsosesi toki miehen lapset huomioon.
      Se on heille ehkä ylipääsemätöntä.
      Nimim. uusperheessä asunut.
      Itse murrosikäisenä luoksemme muutti mies kahden lapsensa kanssa, siitä tuli hervoton sotku ja lopulta olimme kaikki nuoriso/koulukodeissa. Ja äiti ja miehineen pyörittelemään kotiin silmiä että mikä meni vikaan.

Yhteen muutto on iso asia, etenkin kun siinä on kyseessä muitakin kuin mies ja nainen.

Onnea kuitenkin. Ja tsemppiä paljon=)

• Jaa. Sun mielestä siis vaihtoehdot on tässä:

1) Rynnistää kylmiltään uusperheidylliin saman katon alla

tai

2) Lopettaa suhde

...

Otetaan desimaalit käyttöön niin saadaan vähä pelivaraa ykkösen ja kakkosen väliin...

1,1) Ette muuta yhteen vaan muutatte lähelle toisianne. Tapaatte päivittäin ja voitte jakaa arkea aktiivisesti mutta molemmilla on oma tila ja rauha ja vetäytymispaikka. Myöhemmin muutatte yhteen jos systeemi toimii.

1,5) Toteatte yhdessä että tahti on todellakin ollut kovin kiivas ja olisi syytä ehkä harkita ja tutustua kunnolla. Suhteenne on kuitenkin lämmin ja toteutuu usein ja vietätte lapsien kanssa aikaa yksin ja yhdessä ja opettelette uutta dynamiikkaa elämässä ilman hirmuista kiirettä yhteiselämään.

1,9) Viilennät suhteen ja ilmoitat miehelle että haluat ottaa etäisyyttä. Kerrot kuitenkin että haluat jatkaa tapailua satunnaisesti "jos tästä jotain tulisi pitkällä tähtäimellä."

.... VINKKI: Mustan ja valkoisen välillä on monta harmaansävyä. Etevimmät osaavat käyttää myös muita värejä. Itseasiassa se on hyvin oleellistakin.

• FD.

Miksi sitten olet mennyt ns. virran mukana ja antanut jutun edetä noin vauhdilla? Sanot vaan miehelle, että nyt otetaan kuules aika paljonkin pakkia ja edetään hitaasti ja rauhallisesti (jos ollenkaan).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      57
      5775
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      77
      2983
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      22
      2238
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      1985
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1848
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1833
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1569
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      83
      1182
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1181
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      75
      1026
    Aihe