Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Environ tuotteet

Laadukasta

Olettko kokeilleen Environ tuotteita, kosmetologi suositteli A-vitaamiinia sisältäviä Environ tuotteita, onko kellään omakohtaisia käyttökokemuksia tuotteista (voiteista, puhdistusoaineista, kasvovesistä jne) ja niiden tilaamisesta netin kautta, www.zulluz.com? Olen käyttänyt vähiten A-vitamiinia sisältävää Environ aloitusvoidetta ja olen ollut erittäin tyytyväinen tuotteeseen (Debut).

20

13591

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mie...

      Paljonko maksoi tuo aloitusvoide ?

      • Laadukasta

        Aloitusvoide maksoi kosmetologilla 48 e, mutta tilaamalla www.zulluz.com tilaamalla 23 e.


    • limetto

      Joo no mä oon käyttäny ehkä 2 kuukauden ajan ja oon siirtynyt siihen seuraavaan eli mild : iin ;)Ehkä tuli vähän "läträttyä" debuttia käytin myös kaulalle sitä niin meinas loppua aika äkkiä ;) Tyytyväinen oon ollut ! Mulla kans kosmetologi suositteli tätä sarjaa kun menin kysymään apua kun on tullut pigmentti muutoksia kasvoihin auringosta :( Läiskät on vaalentunut ja iho huokosetkin vähän pienentyneet ( c-vitamiini voide ) lisäksi....ja iho muutenkin paremmassa kunnossa nyt!
      Kiitti muuten tuosta "zulluz" osoitteesta ! Mistäs sait sen ? Et ilmeisesti ole vielä tilannut sieltä? Niin uskaltaiskohan tilata...? Olis meinaan puolet halvempaa! Kosmetologi voi tykätä "kyttyrää" ;) jos hankitaan halvemmalla muualta...
      No "köyhän" täytyy käyttää kaikki vinkit hyväksi... vai mitä ?

      • Laadukasta

        Yes, olen tilannut tuotteita zulluz.com:ista ja ovat tulleet hyvin perille ja hinta sisältää postikulut. Niin minäkin ensin käytin ehkä vähän liiankin runsaasti voidetta ja kulu kovastikin mutta nyt olen oppinut laittamaan vähemmän. Olen tilannut nyt sen C-vitamiinivoiteen (ei ole vielä tullut) ja aion kokeilla sitäkin. Samoin maksaläiskät vaalentuneet ja ihohuokoset pienentyneet. En huomannut kysyä kosmetologilta että milloin voi siirtyä siihen seuraavaan vahvempaan A-vitamiini voiteeseen, mitä sinulle sanottiin kauanko käyttää aloitusvoidetta??
        Nyt mietin että mikä meikkivoide olis hyvä, esim. Dr. Hauschka meikkivoide? Onko kokemusta.


      • limetto
        Laadukasta kirjoitti:

        Yes, olen tilannut tuotteita zulluz.com:ista ja ovat tulleet hyvin perille ja hinta sisältää postikulut. Niin minäkin ensin käytin ehkä vähän liiankin runsaasti voidetta ja kulu kovastikin mutta nyt olen oppinut laittamaan vähemmän. Olen tilannut nyt sen C-vitamiinivoiteen (ei ole vielä tullut) ja aion kokeilla sitäkin. Samoin maksaläiskät vaalentuneet ja ihohuokoset pienentyneet. En huomannut kysyä kosmetologilta että milloin voi siirtyä siihen seuraavaan vahvempaan A-vitamiini voiteeseen, mitä sinulle sanottiin kauanko käyttää aloitusvoidetta??
        Nyt mietin että mikä meikkivoide olis hyvä, esim. Dr. Hauschka meikkivoide? Onko kokemusta.

        No tosi hyvä jos tuotteet tulee sieltä hyvin niin mäkin tilaan sieltä sitten seuraavaksi.
        No ei mullekkaan kosmetologi sanonut mitään aikoja kauan pitäisi käyttää , mutta eikös se vaan oo että iho tottuu niihin a-vitamiini määriin... mulla kun oli loppumassa se debuit niin myi sen seuraavan mildin vaikka taisi se debuit mennä reilussa kuukaudessa. Se c-vitamiini voide on tosi hyvää !Laita se sitten ensin alle. Ihmetyttää kyllä kun se on pienempi putkilo...vaikkakin kosmetogi sanoi että laita vähän sitä....niin suhteessa sitä joutuu sitten varmaan enemmän ostaa....
        No kait sitä voi aina siirtyä vahvempaan kun edellinen voide loppuu.
        Mä oon nyt käyttänyt Mary Kayn meikkivoidetta (BEIGE 300 )se häivyttää jos on punaisuutta/kirjavuutta , ja olen ollut tosi tyytyväinen.Vaikuttaa laadukkaalta ja hyvältä :) Maksaa noin 25€


      • Laadukasta
        limetto kirjoitti:

        No tosi hyvä jos tuotteet tulee sieltä hyvin niin mäkin tilaan sieltä sitten seuraavaksi.
        No ei mullekkaan kosmetologi sanonut mitään aikoja kauan pitäisi käyttää , mutta eikös se vaan oo että iho tottuu niihin a-vitamiini määriin... mulla kun oli loppumassa se debuit niin myi sen seuraavan mildin vaikka taisi se debuit mennä reilussa kuukaudessa. Se c-vitamiini voide on tosi hyvää !Laita se sitten ensin alle. Ihmetyttää kyllä kun se on pienempi putkilo...vaikkakin kosmetogi sanoi että laita vähän sitä....niin suhteessa sitä joutuu sitten varmaan enemmän ostaa....
        No kait sitä voi aina siirtyä vahvempaan kun edellinen voide loppuu.
        Mä oon nyt käyttänyt Mary Kayn meikkivoidetta (BEIGE 300 )se häivyttää jos on punaisuutta/kirjavuutta , ja olen ollut tosi tyytyväinen.Vaikuttaa laadukkaalta ja hyvältä :) Maksaa noin 25€

        Kiva itelle! Kiitos neuvoista ja tiedoista, pitää kokeilla sitä C-vitamiinivoidetta alle. Tosi paljon halvemmaksi tulee tilata kuin hakea kosmetologilta ja jostain sivuilta löytyi vähän ohjeita tuotteiden käytöstä kun aikani selasin googlea, olikohan joku Japona...


      • limetto
        Laadukasta kirjoitti:

        Kiva itelle! Kiitos neuvoista ja tiedoista, pitää kokeilla sitä C-vitamiinivoidetta alle. Tosi paljon halvemmaksi tulee tilata kuin hakea kosmetologilta ja jostain sivuilta löytyi vähän ohjeita tuotteiden käytöstä kun aikani selasin googlea, olikohan joku Japona...

        Hei kuule kun sanoin kosmetologille että meinaan tilata netistä noita tuotteita... niin se väitti että ne olisi " piraatteja " ettei aitoa tavaraa ja sanoi että omalla vastuulla sitten muttei suositellut....
        Mitenhän tuo nyt on ? Onko ne sinun tilaamat tuotteet sisällöltään samoja jos vertaat sieltä kosmetologilta ostettuun? Tekstit ym.... vai vaikuttaako piraatilta?
        En oikein tiedä uskoisko sitä kosmetologia....


      • Laadukasta
        limetto kirjoitti:

        Hei kuule kun sanoin kosmetologille että meinaan tilata netistä noita tuotteita... niin se väitti että ne olisi " piraatteja " ettei aitoa tavaraa ja sanoi että omalla vastuulla sitten muttei suositellut....
        Mitenhän tuo nyt on ? Onko ne sinun tilaamat tuotteet sisällöltään samoja jos vertaat sieltä kosmetologilta ostettuun? Tekstit ym.... vai vaikuttaako piraatilta?
        En oikein tiedä uskoisko sitä kosmetologia....

        Netistä tilaamat tuotteet ovat aivan samanlaiset kuin mitä kosmetologilla myynnissä, pakkaukset, tekstit, tuoksu, tuoreus jne. ja tulevat vähän päälle viikossa kotiin, olen kokeillut Cleansing creamea ja Claytech masgueta ja olen ollut todella tyytyväinen niihinkin ja aion jatkaa nestistä tilaamista kun tuotteet ovat todellakin yli puolet halvempia (hinta sisältää postimaksun). Tuotteethan valmistetaan Etelä-Afriikassa ja paketti tulee Etelä-Afriikasta eli valmistusmaasta joten en usko tuohon piraattiasiaan ollenkaan. Kokeile vaan, et menetä mitään vaan säästät!!!


    • Nata

      Juu, olen käyttänyt environia nyt ainakin 5 vuotta, ennen minulla oli pientä aknea ja rasvainen iho, mutta environin pitkäaikaisesta käytöstä johtuen ihoni on nykyään tosi hyvä, ei finnin finniä eikä juonteita! Käytössäni on nyt päivävoiteena low oil ja yövoiteena classic, puhdistusaineena käytän sebuwashia. Kehottaisin itse ostamaan tuotteet lähimmältä environia myyvältä kosmetologilta, joka osaa suositella sinulle sopivan voiteen. Muutenkin se on huomattavasti vaivattomampaa kuin netistä tilaaminen!

      • ANNIKA123

        Hei

        Näihin nettituotteisiin ei kannata luottaa. Joku myy laittomasti niitä netin kautta. Environilta ei ole saatu lupaa niiden myyntiin. Ja sieltä on moni saanut vanhaa tavaraa, koska ne ei säily loputtomiin. Tuote saattaa vaikuttaa ulkopuoliselta samanlaiselta, mutta näin ammattilaisena varoitan ettei kannata ostaa. Jos soku saa ihoreaktion, niin valmistaja ei korvaa , koska nämä ovat laittomasti myynnissä.Jos haluatte aitoa tavaraa ja uusia tuotteita, käykää lähimmän laillisen myyjän luona, siis Environin sivulta löytyy jälleenmyyjät!
        Moni on saanut iho-oireita näistä piraattituotteista, ja muistakaa se on teidän omalla vastuulla jos käytätte näitä nettituottita!
        Niillä ei siis ole lupaa myydä niitä. Jos ne on noin halpoja, menee alle ostohinnoin ja tuotteen täytyy olla vanhaa. VAROKAA!!!


      • Miia66
        ANNIKA123 kirjoitti:

        Hei

        Näihin nettituotteisiin ei kannata luottaa. Joku myy laittomasti niitä netin kautta. Environilta ei ole saatu lupaa niiden myyntiin. Ja sieltä on moni saanut vanhaa tavaraa, koska ne ei säily loputtomiin. Tuote saattaa vaikuttaa ulkopuoliselta samanlaiselta, mutta näin ammattilaisena varoitan ettei kannata ostaa. Jos soku saa ihoreaktion, niin valmistaja ei korvaa , koska nämä ovat laittomasti myynnissä.Jos haluatte aitoa tavaraa ja uusia tuotteita, käykää lähimmän laillisen myyjän luona, siis Environin sivulta löytyy jälleenmyyjät!
        Moni on saanut iho-oireita näistä piraattituotteista, ja muistakaa se on teidän omalla vastuulla jos käytätte näitä nettituottita!
        Niillä ei siis ole lupaa myydä niitä. Jos ne on noin halpoja, menee alle ostohinnoin ja tuotteen täytyy olla vanhaa. VAROKAA!!!

        Kyllä netin kautta saa ihan hyvää ja aitoa tavaraa! Huima hintaero vaan johtuu siitä, että Suomessa kosmetologit laittavat 50-70% katteen tukkuhinnan päälle. Eipä siis ihme, että sama porukka yrittää nyt pelotella piraateilla, vanhentuneilla tuotteilla tms.

        Olen ostanut Environ tuotteita niiden kotipaikasta Kapkaupungista ihan virallisesta Environ-hoitolasta. Hinnat olivat siellä samaa luokkaa,ehkä jopa edullisemmat kuin tuolla nettikaupassa.

        Mitä useampi meistä tilaa laadukkaat environinsa, dermalogicansa ym netista kohtuuhinnoin, niin ehkä suomaiset vähittäiskauppiaatkin alkavat uudelleen arvioida katteidensa kohtuullisuutta...


      • ei kai
        ANNIKA123 kirjoitti:

        Hei

        Näihin nettituotteisiin ei kannata luottaa. Joku myy laittomasti niitä netin kautta. Environilta ei ole saatu lupaa niiden myyntiin. Ja sieltä on moni saanut vanhaa tavaraa, koska ne ei säily loputtomiin. Tuote saattaa vaikuttaa ulkopuoliselta samanlaiselta, mutta näin ammattilaisena varoitan ettei kannata ostaa. Jos soku saa ihoreaktion, niin valmistaja ei korvaa , koska nämä ovat laittomasti myynnissä.Jos haluatte aitoa tavaraa ja uusia tuotteita, käykää lähimmän laillisen myyjän luona, siis Environin sivulta löytyy jälleenmyyjät!
        Moni on saanut iho-oireita näistä piraattituotteista, ja muistakaa se on teidän omalla vastuulla jos käytätte näitä nettituottita!
        Niillä ei siis ole lupaa myydä niitä. Jos ne on noin halpoja, menee alle ostohinnoin ja tuotteen täytyy olla vanhaa. VAROKAA!!!

        korvaako valmistaja mahdollisen ihoreaktion jos olen ostanut rasvan kosmetologilta? tuskinpa.. ;)


    • ffdf
      • Käyttäjä E

        Kauanko kestää kun netistä lähettävät tilauksen?

        Kiitos vastauksestasi!


      • Käyttäjä D =)
        Käyttäjä E kirjoitti:

        Kauanko kestää kun netistä lähettävät tilauksen?

        Kiitos vastauksestasi!

        Tilasin viime viikolla ja heti tilausta seur. päivänä tuli viesti, että tuote on lähtenyt eteenpäin. Aiemmista kerroista muistaisin, että lähetys on ollut perillä n. viikossa-puolessatoista.


    • Ouit

      Tuleeko noista alvit maksettavaksi kun tilaa ulkomailta?

    • Anonyymi

      Onko joku tilannut näitä conceptskincer.eusta? Hinta 20eur halvempi kuin Suomen kosmetologeilla, tekis mieli tilata tuolta.

    • Anonyymi

      Olen tuo edellinen joka arpoi uskaltaako netistä tilata.Tilasin netistä ja eilen sain paketin. Paketti tuli Amerikasta ja ilman mitään alennuksia 2 tuubia AVST vitosta maksoi 98eur kotiinkuljetettuna. Mitään tullimaksuja ei tullut. Paketti tuli vajaassa kahdessa viikossa.

      Aine on ihan samaa tavaraa kun täällä Suomessakin myytävät. Täällä maksan vaan 50ml pumppupullosta kosmetologilla 68eur, nyt sain 60ml tuubin ihan samaa tavaraa hintaan 49eur.

      Suosittelen muillekin köyhille tilaamaan tuolta :)

    • Anonyymi

      Tämä löytyi environ omilta sivuilta. "Environia saavat käyttää vain Environ-koulutuksen saaneet ihonhoidon ammattilaiset. Toisin kuten tavallista itsehoitokosmetiikkaa, Environia ei voi ostaa verkosta, tavarataloista, apteekeista tai taxfreestä. Environ on hoitola- ja kotihoidon kokonaisuus, missä A-vitamiinin perehtyneet ammattilaiset vastaavat asiakkaan ihon yksilöllisestä hoidosta, oikeista tuotevalinnoista ja jatkuvasti paranevista tuloksista." aika selkeä omasta mielestäni🙄

    • Anonyymi

      Ainoastaan suomen jälleenmyyjät eivät voi myydä verkossa, saisivat laittaa tuohon tekstiin korjauksen.

      Itse en enää osta ylihinnoiteltua Environia paikallisilta kosmetologeilta vaan tilaan tuolta conceptskincaresta. Puolet halvempaa kuin täältä ostettuna ja tule suoraan omaan postilaatikkoon!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2317
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1530
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      66
      1234
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe