kalluppi naisille

oooon blondi

Hei friidut,

Onko täällä palstalla muitakii jolla on pakkomielle tumma-hiuksisiin miehiin sellasii öpout 170-176,5 cm pitkiin jolla on joku ulkomaalainen nimi niinku Jack tai Tsörtsöö joku muu ihana nimi jostain ihanasta maasta.

Me jotka pidetää tumma tukkasista miehistä taidetaan olla tosi harvinaisii Suomessa!

No niin, että tällä kertaa tällane kalluppi. Ei muuta kuin vastailemaan likat.

7

570

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä,,.-

mulla ainakaan ole pakkomiellettä yhtään mihinkään. Olkoot vaik vihreet hiukset ja pituus 200-300 cm ja nimi vaikka reino, aivan sama.

• nainen.... 18v

Vitsi alko naurattaa toi "nimi niinku Jack tai Tsörtsöö". xD mikä toi Tsörtsöö oikein on, en ole koskaan kuulutkaan tuollaista nimeä. Ei sillä nimellä omalla kohdallani ole niin väliä.
      Itselläni ei ole pakkomielteitä ulkomaalaisiin nimiin, muuta tummahiuksisiin ja pitkiin miehiin kyllä. Oikeastaan miehen pitäisi olla lähemmäs 190cm minun tapauksessani... ( olen itse jtn about 177). Ja sit vielä olis plussaa jos miehellä olisi tummansiniset silmät...

• ooooon blondi

Tsörtsööö = Georgionis tai jotain sinneppäin. Johan tossa menee kieli solmuun jos tuon sanoo, ni parempi vaan sanoo Tsörtsööö....eikö?

Ehdotan että pakkaamme kamat ja lähdemme Italiaan tai Krekuihin ei taida olla oikein Suomalainen piirre tuo Tumma-tukkaisuus täällä Suomessa.

Mä ainakii aion siellä ulkomailla hymyillä ja katoa taakseppäin kun ne viheltää mulle ja keinuttaa lanteita kahta kauheammin.

Oooooih mikä kunnianosoitus ja mitä imartelua kun ne siellä oikein viheltää perään. Mut toisaalta ymmärrän kyllä: oon niin kaunis ja sexy: hakkaan sikäläiset paikalliset naiset 10-0 seksikkyydessä ja kauneudessa ja älykkyydessä.

Ei ihme että paikallisille naisille ei koskaan vihellellä perään.

• nfd

Täällä yksi!! Rakastan tummia ulkomaalaisia miehiä! Niitä vaan on aika harvassa täällä lapissa. Suurin osa poikaystävistäni on ollut tummia. Vaikka suhteet ovat kaatuneet, olen edelleen vahvasti sitä mieltä että he ovat suomalaisiin juntteihin verrattuna täydellisiä kumppaneita. Ei tietenkään saa olla liian pinnallinen, mutta kaikilla on oma makunsa ulkonäön suhteen. Ja ulkonäköönhän sitä ensin ihastutaan :)

• heikkona

espanjalaisiin miehiin. Tulin etelän reissulta ja huh huh mitä jätkiä siel oli.

• vierailija

... että olivat suomalaisia, mikä lie siinäki oli! huutelivat vaan kojujen pihalta että suomalaiset hei, tulkaa tänne! no thanks.

• ...........

Minäkin tykkään vain ja ainoastaan miehistä, joiden nimi on Tsörtsöö! Nyt on kolmas Tsörtsöö menossa. Ihania miehiä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4572
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3393
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2380
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      39
      1418
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1343
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1196
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      978
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen