Osaisiko kukaan kertoa mistä saisi vuokrattua limousinen kuskeineen Meri-Lapin alueelta?
LIMOUSINE....
15
6300
Vastaukset
- limusiinia
Merilapin alueelta vuokrattua kuskeineen.
Mutta tilaa Oulusta limusiini taksi mersu.
On tyylikäs musta uusi auto.
Eiköhän se tule Meri-Lappiinkin jos pyydetään ja taksimaksuthan ei ole aivan kauheita, monesti jopa halvempaa, kuin vuokrata limusiini ilman kuljettajaa.- -mä vaan...
saapahan meri-lapin alueelta vuokrattua! keminmaasta.enhän minä sitä nimeä muista mutta siitä on ollut mainosta lehdessä, muistaakseni lounais-lapissa. jos jostakin löydän niin kerron sitten lisää...
- äskeinen..
-mä vaan... kirjoitti:
saapahan meri-lapin alueelta vuokrattua! keminmaasta.enhän minä sitä nimeä muista mutta siitä on ollut mainosta lehdessä, muistaakseni lounais-lapissa. jos jostakin löydän niin kerron sitten lisää...
Löytyhän se!
toivottavasti ei mene nyt markkinoinnin puolelle. puh.nroa en laita, mutta se löytyy kun laitat googleen... keminmaan lonely rider, sieltä saa yht.tietoja - goqjäognbnäqqä
vihreä korjataa heti
- ehkä rollo!
oulusta saa ainakin.ja rovaniemestä en ole varma,mut ei oo lähenpänä!
- paikallisia palveluita
jää veroeurot tänne, kiitos!
- yrittäjä pahastu
jos nimenkin laittaa:
Tenho Kakko, Keminmaa. Soita johonkin numerotiedusteluun niin saat varmasti oikean numeron.
Pitäkää hyvää huolta morsiammesta ;)!- siellä se limo on
...
- Aamuvirkku...
Tällaisen ainakin löysin...
NorthStar Limousine Rental Oy
Verkkotehtaankatu 27 95420 TORNIO
0400 693425- Autoa
Kuljettajan kanssa ja tietääkseni Meri-Lapin alueella saa limusiinia vuokrattua vain ilman kuljettajaa.
Ainakin keminmaan yrittäjästä lehdessä olevan jutun perusteella näin oli, jos ei sitten tilanne ole muuttunut. - Eiköhän
Autoa kirjoitti:
Kuljettajan kanssa ja tietääkseni Meri-Lapin alueella saa limusiinia vuokrattua vain ilman kuljettajaa.
Ainakin keminmaan yrittäjästä lehdessä olevan jutun perusteella näin oli, jos ei sitten tilanne ole muuttunut.kysymällä selviä tämäkin juttu.
- räätälöi palvelua
Eiköhän kirjoitti:
kysymällä selviä tämäkin juttu.
asiakkaan toivomusten mukaiseksi....
- apukaaso
Googletin limusiinilla ja sai auton kuljettajalla
- jt
oulussa ainakin on Top Rent Clubilla komeita limoja 0400558428
- paikallinen
tervolahovista saa ja keminmaasta. kyllä myös kuljettaja on mahdollinen jos erikseen sovitaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan
Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam3541421- 741395
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten3111164Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin
Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀461087Aika pieni se on
Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht32906Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin
Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆231894vinkki miehille
Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli163868Kiitos siitä
Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak40835Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa
Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso20807Pelekäätkönä mua?
Älä turhaan. 😘 Unohdetaan säät ja ilmat ja muut turhat lätinät tai jos välttämättä haluat niistä keskustella, niin te42804