Käsivarren ympärys?

galluuppiii

Paljonko teillä on käsivarren ympärys leveimmästä kohtaa? Kertokaa myös pituus, paino ja ikä vertailun vuoksi, tai ainakin pituus ja paino tai painoindeksi.

Itsellä on tasan 30cm käsivarren yläosasa ja tuntuu että on levinny todella paljon viimeisen vuoden aikana. Oon kyllä kannellu paljon raskaita laatikoita, johtuisko sitten siitä, mutta ennen olin aika tikkukäsi. Ei nuo kyllä pelkkää lihasta oo vaan läskiäkin aika paljon. Paino on 60 ja pituus 165, ja ikä 25. Onkohan nuo käsivarret vähän liian paksut kokooon nähden? Muuten olisin kyllä painooni ihan tyytyväinen.

27

9761

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on...........

      27cm. Pituus 165cm, ja paino 60kg. Ikää 18 vuotta.

      Olen aina pitänyt käsivarsiani läskeinä, ja kun lihon niin käsivarren paksuus muuttuu heti=yksi lisäkilo, yksi sentti heti käsivarteen.

      • ,,,

        Mulla on 24cm ... 163cm ja 50kg... aika isot xD


    • ongelmakohta

      mulla myös käsivarret todellinen ongelmakohta.
      Mitat on 27cm !! pituus 170cm paino noin 58kg. parikymppinen. Vaikka mitä tekisin, niin käsivarret pysyy samannäköisinä ei muutosta.

      • kutistunut...

        ei enää kuin 41cm 180/90 ikä 43v.


    • -mies26-

      ikä 25, mies, pituus 184cm, paino 91kg, käsi 41. Lihastakin on.

    • Aivan järkyttävää

      Käsivarret ovat olleet minulle järkyttävä ongelmakohta aina.

      Juuri mittasin ja joo, paksuimmasta kohdasta 48 cm.

      Hihattomia paitoja en ole pitänyt varmaan 30 vuoteen.

      Pahinta on, että vaikka laihdunkin, niin noihin ei enää mikään pysty. Kirurgi ehkä?

    • hujoppi-pi

      onpas erikoista kuinka toiset pitää isona mitäkin.Olen naiseksi pitkä ja käsiäni olen aina pitänyt varsinaisina naruina, siitä on jopa huomauteltukin. Mittasin niiden ympäryksen elämäni ekaa kertaa ja tulos oli 27 senttiä. On mulla tietysti käsivarsissa pituuttakin joten voi olla että vaikutelma tulee siitä. Pituuteni on 183 ja paino 68, ikä 36.

      • niiiiiiiin

        on se vähän eri 27cm käsivarsi 160 senttisellä kuin 183 senttisellä. eikö?

        itse olen 183cm ja käsi 42cm. olen mies. 160 senttisellä miehellä tuo olisi iso käsi. mun kokoisella ihan normaali. ei pahemmin rasvaa käsissä.


      • hukkapätkä2015

        Minulla oli parikymppisenä olkavarren puolivälistä käsivarren ympärys 24 cm ja ne ovat narut. Nyt olen parikymmentä vuotta vanhempi, ja ympärystä on 25 cm, josta rasvaa enemmän kuin nuorena. Noloa, noloa, noloa. Yritän kasvattaa lihasta, mutta hankalaahan se on. Pituudeltani olen hukkapätkä, voisin laittaa hatun päähän jatkoksi sellaisen lasten pyörään tarkoitetun viirin.


    • gfnain

      ilman jännittämistä 26cm ja jännitettynä 28cm. ei ole läskiä yhtään, alle puoli senttiä nahkaa kun puristaa. N 163/52. ikää 22 ja punttia harrastan

      • ruista ranteessa hehheh

        25cm rentona, jännitettynä 27cm.

        Painoindeksi n. 20, rasvaprosenttin n. 23. Ikää 27.


    • muuutta

      olenkin anorektikko...

    • 21cm

      miulla on hirveet rimpulakäet, mut haluun muualta laihtua. Nainen, 16v, 160cm, 50kg, bmi 19,1.

    • ympärys

      on mulla 24.5cm, jännitettynä 25.5cm. Paino ja pituus 52/163, olen nainen, ja ikää 18v. Vielä kun saisi 4 kiloa pois, niin reidet olis kaposemmat. Nyt 52cm paksuimmasta kohtaa.

      • hukkapätkä2015

        Reisiä ei kannata murehtia! Alle 60 cm on kaikille huono. Reisilihas on suurin lihas, ja se on tarpeellinen esim. verensokerin säätelyssä. Itselläni mitta on 57 cm (ennen mittasiin väärästä kohtaa, se pitää mitata ilmeisesti juuri nivusista). Eli olen pienehkö keski-ikäinen nainen. Ja tavoitteena on saada reisi 60 cm:iin ja käsivarsikin ainakin 27 cm:iin (nyt 25).


    • 175/74

      siin mitat

    • Noitaneitonen

      ympärys on 22 cm...

    • 183/73

      ympärys 33, mies

    • XD

      rentona 23 ja jännitettynä 28 :O
      nainen 23
      paino 57
      pituus 173

      Punttitreeniä takana 2v

      Oli muuten vaikea mitata :D kun ensteks ite yritin...

    • jääkäri...

      Rentona 37cm
      jännitettynä 43cm
      Mies 47
      pit 182cm
      paino 90 kg

    • pläsde

      Tsorkke kun kysyn, mutta MITÄ IHMETTÄ te ihmiset teette LAIHDUTUS-palstalla?

      • XD

        No mä käyn täällä lähinnä lukemassa ravinto ja liikunta vinkkejä.
        Ja tykkään itekin neuvoja jakaa jos ja kun joku niitä pyytää.

        Terveelliset elämäntavat on tärkeitä ja suomi24 lueskelen laihdutus ja noita Urheilu ja kuntoilu juttuja.

        Aina oppii uutta :)


    • minun mittani :P

      Käsivarren ympärys on noin 32cm.

      Mitat 162/~90, ikää 26v.

    • meikäläinen5467456

      käsivarren ympärys 26cm
      169cm/55kg 15v

    • puhhveli

      oon pitäny aina käsivarsiani tosi paksuina mut ei ne sit ehkä ookkaan, eli 23cm...

      pituus 169cm ja paino 56kg

      Ja kun joku kysyi mitä me tehään laihdutuspalstalla niin kai myökin ollaan joskus laihdutettu, itellä -25kg urakka takana...

    • salillakävijä

      30cm 16v pituus 180 paino 73kg, kädet näyttää säälittäviltä

    • tyttönen1993

      mul on 22cm, oon 173 pitkä ja 56kg nainen... on kyl ihan silminnähdenkin tosi ohkaset narukädet 😅

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      30
      1969
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1802
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1291
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1184
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1165
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      11
      1097
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1041
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1014
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1005
    10. 10
      980
    Aihe