Paras hiuslakka.

marisaaaa

Juu elikkäs toivoisin, että kertoisitte mulle omia kokemuksianne, minkä ootte todenneet parhaaksi hiuslakaksi? Itse tupeeraan hiuksia todella paljon ja lakkaakin kuluu, nyt olisikin hakusessa sellainen, jossa on tarpeeksi pitoa, ettei tupeeraus "lässähdä" päivän mittaan. Olisi tietty myös kiva, jos lakka olisi sellainen, että hiukset suihkuttelun jälkeen näyttävät kuitenkin vielä suht luonnollisilta, eivätkä kovilta ja koppuraisilta. Tällä hetkellä käytän Wellan "Shockwaves" muotoilutuotteita, mutta jotenkin tuntuu, ettei lakka pidä hiuksia enää kasassa yhtä hyvin kuin ennen. Tupeeraus kun tuppaa lässähtämään. Voi kyllä johtua tietysti siitäkin, että hiukset on kasvaneet ja vielä suht paksut ni vaikeampi saada tupeerausta pysymään. Mutta siis. Kertokaahan, mikä on mielestänne paras hiuslakka? Mieluiten sellainen, mitä saa tavallisista kaupoista, mutta kampaamoissa myytävät lakatkin kelpaa, mikäli hinta ei ole ihan päätä huimaava ;)..Kiitos jo etukäteen vastauksista :)

6

1781

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osis 3

osis:ksen 3 vahvuinen... kampaamoista joka edustaa hakanit:ia

• *slm

Musta pullo Silhouette-hiuslakkaa on parasta ikinä kokeilemaani! Sitä saa kampaamoliikkeistä, maksaa alle kympin.

Sillä saa hiukset pysymään tasan niinkuin haluaa :) Suihkuttaessa tuoksu on voimakas, mutta haihduttuaan ei tuoksu juuri miltään.

• kettu.

Silhouetten kaikki lakat on hyviä, ite tykkään että oranssissa pullossa ("tiivistetty" tms.) on vähän miellyttävämpi haju kun siinä perus mustassa. Yks yllättävän hyvä on WWWn peruslakka, myydään hervottomassa pullossa joka maksaa 10e tai alle. Tuoksu on karmea ja lakkamainen, mutta hinta-laatusuhde on kunnossa.

• joan

itse tahdon hiuksiini pysyvää, sellaista pitoa joka pitää hiukset muodossaan kokopäivän. Itse olen todennut Wellan Wellaflex Ultrastrongin oikein hyväksi lakaksi. Se pitää vaativankin kampauksen muotissaan, ja vaikka olis kuin pystyyn tupeeratut hiukset, ja sit vaik alkas sataa ja vetäs hupun päähän, niin lopulta kun ottaa hupun pois hiukset on vieläkin pystyssä, eli ei litisty ollenkaan. Lisäksi merkkiä löytyy kuin ihmeen kaupalla ihan marketeista, hinta ei ole myöskään pyörryttävä. Jos kaipaa vähän vähemmän pitoa lettiinsä, niin löytyyhän tota Wellaflexiä muunkin "tasosina" tarkoittaen lakkaa jossa on pikkasen enemmän joustavuutta :)

• ehdottomasti paras

Silhouettesta se musta on ehdottomasti paras

• tyttö:97
        ehdottomasti paras kirjoitti:

Silhouettesta se musta on ehdottomasti paras

toi nivea volyme sensation on tosi hyvä,vaikka oon käyttäny sitä vasta viikon!ennen oli wellan lakkaa,mut kun haisi niin paljon,vaik piti olla hajustamaton!pitää hiukset tosi hyvin ja antaa tarpeeks tuuheuttamut ei liikaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      65
      17113
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      41
      4874
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      300
      2748
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      148
      2052
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      132
      1607
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      17
      1547
    7. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      398
      1534
    8. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      25
      1474
    9. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1313
    10. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      11
      1263
    Aihe