Nyt tulee paha kysymys, tämän tietäjälle 10 pistettä ja papukaijamerkki.
Olen kuullut parin viime viikon aikana (viimeksi tänään) radiossa biisin, enkä tiedä keneltä se on, joten tarvisin vinkkejä. Vihjeet alla:
1. Biisi lienee aika uusi, koska en ole kuullut sitä aikaisemmin, kuin viime viikkojen aikana.
2. Kuulostaa aivan Evanescencelta, mutta käsittääkseni heiltä ei ole tullut mitään uutta lähiaikoina(?)
3. Naislaulaja (Amy Leen äänellä varustettu).
Olen erittäin kiitollinen, jos jonkun vinkin pohjalta ratkaisu löytyy.
MIkä biisi ja keneltä?
3
199
Vastaukset
- ---
Ole hyvä ja otsikoi jatkossa viestisi paremmin. Tällä palstalla kaikissa viesteissä etsitään kappaleita ja niille esittäjiä. On aivan turha otsikoida "MIkä biisi ja keneltä?" kun kaikki tietävät viestisi tarkoituksen muutenkin. Otsikosta pitäisi sen sijaan löytyä jotain tuntomerkkejä siitä kappaleesta/esittäjästä, jota juuri tässä viestissä etsitään.
- nimeltä
brotherfire tribe, en oo ihan varma tuosta kirjoituksesta. uusi kpl, suomalainen bändi, naislaulaja, myös mies mukana..
kuulostaa minusta nightwishiltä, voisi myös ajatella kuulostavan evanescencelta.
kappaleen nimi muuten heart full of fire, katso youtubesta..- Musikantti
...Apocalyptican SOS. Laulajana Cristina Scabbia.
Kuulostaa aikalailla Evanescencelta Cristinan lauluääntä myöten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760