Kävipä hauska tapaus tänään kun olin ensimmäistä kertaa golfaamassa. Talma Golf, 9-reikäinen par 3 rata, toisen kierroksen ensimmäinen löynti: HOLE IN ONE! Lajiin tutustumisen järjestänyt, kokeneempi pelitoveri seisoskeli monttu auki, päätään pudistellen vieressä...
Mitä sanotte, aloittelijan tuuria vai piileviä kykyjä? Sinne reikäänhän minä sitä kuitenkin yritin... :)
Hole in One
Don Jusa
2
629
Vastaukset
Tommone v*****aa, meikäläine on hakannu 5 vuotta, eikä lähelläkään.
Onnea silti. Lupaan tehdä ensimmäisen ennenkuin sinä teet toisen! eiku kolmannen.
Ja kyllä kai se onneakin vaatii.- Peluri(AGN)
Voin paljastaa melko ammattilaisena mieleisimmän golf-salaisuuteni: Golf on nimittäin helppo laji. Uskonpuute omaan suoritukseen on melkolailla suurimpia haittatekijöitä kaikentasoisten golffareiden keskuudessa.
Katsotaan kauanko sinä pystyt TODELLA pitämään sen holarin mielessä hymyssä suin kun siellä kentällä 'rämmit' ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848