Haluaisin tietää kesätöissä olevilta, että millainen palkkaus teillä on?
Onko kyseessä tunti/urakka/kuukausipalkka?
Kuinka pitkän ajan olet töissä?
Mikä on mahdollinen tuntipalkka?
Oletko alan opiskelija vai esim. lukiolainen/peruskoululainen?
Oletko tyytyväinen palkkaasi?
Oletko tyytyväinen mahdollisiin palkkalisiin?
Eli itse olen opiskellut yhden vuoden sosiaali -ja terveysalalla ja olen nyt vanhainkodissa kesä- ja heinäkuun.
Palkkani annetaan kuukausipalkkana, joka on 1552,66 €. Tuntipalkka on esim. yhdellä ylimääräisellä päivällä 9,85 € ja saan iltatyölisää 1,48 euroa, sunnuntaityölisää 9,85 tunnilta ja lauantaityölisää 1,97 euroa tunnilta.
Olen tyytyväinen palkkaani.
Millainen on palkkasi?
15
4612
Vastaukset
- Temp
Kaksi kuukautta rekryfirman kautta, 11e/h. Teekkari olen, mutta opiskelemani ala ei liity mitenkään siihen mitä täällä teen (toimistohomma). Olen tyytyväinen palkkaani.
- Temp
Kahden rekryfirmakuukauden jälkeen minulle vihjailtiin tarjottavan osa-aikaista vkonlopputyötä loppuvuodeksi, samalla kun teen etätöitä suurelle kansainväliselle yritykselle mukavasti kotoa käsin opiskelun lomassa. Voisi olla huonompikin tilanne. Pelkästään viikonlopputyöt (8h/vko) riittänevät kattamaan asuntoni vuokran.
- puutarhahommissa
on tuntipalkka nettona 3.85 e. Päivittäinen työaika on mahtavat 4 tuntia ja työt kestävät 2 viikkoa. Tästä 2:den viikon uurastuksesta saa käteen 150 e!
Vittumaisin homma mitä voi olla, enkä jatkossa mee enää ikinä mihinkään tämmösiin hommiin.
Kiinnostas tietää, että jos tästä nyt etes tulee se työtokari niin auttaako se mitään työnetsinnässä jatkossa. Tarkoitan että onko tämmösillä hommilla mitään arvoa asian suhteen?- nelikriisi
Riippuu varmaan aika pitkälti siitä, että millaiseen paikkaan on menossa töihin.
Luulisin kyllä et jokainen työkokemus vaikuttaa jollakin tavalla työnsaantiin. Ainakin näin joku juuri jossain sanoi/kirjoitti, että paskoista duuneista työnantaja näkee, että työnhakija on tehnyt myös ei-niin-unelmaduunia.
- burj al arab
palkka: 3600 euroa kuukaudessa verottomana puhelinetu autoetu asuntoetu.
työ: sairaanhoitaja Dubaissa
aiempi työkokemus: Lontoon keskussairaalan teho-osaston harjoittelija 8 kk.
koulutus: amk
olenko onnellinen? No arvaa :) :) :)
Hajotkaa sinne suomen lumikinoksiin ja korkeisiin veroihin :D- HAHHAHHAA
Hajoa sinä vaan yli 40 asteen lämpöihin ja sateettomaan kesään.
- peefv
Tuntipalkka 9.15€ plus lisät, töistä riippuen
0,40€ ja tai 0,31€ ja tai 0,12€
ylityöt kaksi ensimmäistä tuntia 50% ja siitä eteenpäin 100%
säännöllinen työaika 8-16.
Työ vastaa täysin meneillä olevaa koulutusta.
Opintopisteitä kertyy kesänaikana noin 10-15op.
Olen tyytyväinen.
AMK kesken.
Työtä kestää niin pitkälle ku vaan pystyy olemaan.- kiwen-cat
Onko kyseessä tunti/urakka/kuukausipalkka?
- Päiväpalkka
Kuinka pitkän ajan olet töissä?
- 5-6 h
Mikä on mahdollinen tuntipalkka?
- *laskee* n. 83 SENTTIÄ
Oletko alan opiskelija vai esim. lukiolainen/peruskoululainen?
- 8 luokan aloitan syksyllä
Oletko tyytyväinen palkkaasi?
- EN
Oletko tyytyväinen mahdollisiin palkkalisiin?
- Ai mitkä lisät? En saa -.- Ellei niihin lasketa huonoksi työntekijäksi haukkumista -.-
- julttu
no, ihan yksinkertaisesti, oon poiminut mansikoita tässä parina vuotena, ja voin kertoa, että työ on TOSI raskasta.
Pitää olla työpaikalta aamuviideltä, kotiin pääsee useimmiten siinä 10-11 välillä, joskus menee jopa kauemmin..
Meillä toimii sellanen "ämpäripalkka", eli kun 10 litran ämpäriin on saatu kasattua 12 litraa, niin siitä saa rahaa 4,20 euroa... Palkka on mielestäni ihan surkea työmäärään verrattuna. Lisäksi viidessä tunnissa pitää olla poiminut väh. kolme ämpäriä. Se ei ole liikaa vaadittu, oikeastaan aika ymmärrettävää.
en oikein tiedä voiko alaan opiskella, olen itse peruskoululainen, menen nyt loppukesästä ysille.
Toivottavasti tästä oli jotain hyötyä sinulle! - Nimetön
- mulla toimii sekä tunti että urakkapalkka riippuen mansikoiden määrästä. Alussa ja lopussa mansikkakautta on tuntipalkka se on 5.12€ urakkapalkka taas 0.88€/kg
-olen töissä yleinsä kello 7-15 joskus ylitöitä tai aikaisemmin töihin mutta aika joustavaa ihan riippuen säästä ja siitä paljonko mansikoita maasta irtoaa eli jos ei löydy niin sitten kotiin
-olen peruskoulun päättänyt ja muutaman kesän opiskellut tätä poimintaa itsenäisesti
-palkka on ihan hyvä kun ei siitä mene veroa kaikki on kotiin päin:)
- ei palkkalisiä - jejejejejejejejjeje
Eipä liity opiskelemaani alaan mitenkään, mutta ihan hyvin tienaa. Aamuvuoroa pelkästään; noin 2k bruttona. Ylitöitä saa tehdä välillä, jos haluaa. Työ on urakkatyötä ja varsin raskasta, joten jokainen euro tuntuu ansaitulta.
- Mimosa ^^
Onko kyseessä tunti/urakka/kuukausipalkka? Tuntipalkka
Kuinka pitkän ajan olet töissä? 4 viikkoa viikko palkallista harjoittelua ennen sitä
Mikä on mahdollinen tuntipalkka? 12 e
Oletko alan opiskelija vai esim. lukiolainen/peruskoululainen? Opiskelen yliopistossa oikeustiedettä.
Oletko tyytyväinen palkkaasi? Kyllä
Työ: Myyntisihteerin sijainen kiinteistönvälitysyrityksessä kaksikielisessä kaupungissa (oleellista työn kannalta, pitää osata myös ruotsia) - .....
Kyseessä provisiopalkka, olen töissä huhti-elokuun. En ole alan opiskelija. Erittäin tyytyväinen palkkaani. Palkkalisiä ei ole. Ja palkka on siis vaihdellut 800-2900e/kk (30h/vko töitä.) Keskimäärin voisi sanoa palkan olleen kesän ajalta 2400e/kk.
- kesäteologi
Hei :)!
Mä olin kesäteologina kotiseurakunnassani kesä-heinäkuun ajan. Palkka oli vain 1250€/kk, mutta työ oli varsin rentoa, kevyttä ja vaivatonta joten tyytyväinen olen. Lisäksi rippileireillä ollessani sain vielä leiripäivärahoja 31€/vrk. Sain siis rahaa kuukaudessa sellaset 1400€ - verot eli n. 1200€ (noista leiripäivärahoista siis ei mene veroa, siksi jää noin paljon käteen).
Erittäin tyytyväinen olin, koska työ vastasi tulevaa ammattiani, papin ammattia ja työ oli todella kevyttä. Sain opettaa rippikoulussa, järjestää hartauksia, touhuta nuorten kanssa, pitää saarnoja, jakaa ehtoollista yms yms. Ensi kesänä vain uudestaan johonkin seurakuntaan :D
Kyllä se vaan laittaa miettimään kun nuorten kanssa istui nuotiolla paistamassa lettuja ja katsomassa auringonlaskua, että saan tästä palkan ja vielä 31€/vrk päivärahoja päälle:)- ---
-jonka maksaa kirkkoon kuuluvat jäsenet kirkollisveroissa:) tosiaan... ei se kovin vaikealta hommalta vaikuttanut rippileirini opettajilla:) nauroi, söi ja saunoi ja muutaman tunnin päivässä opetti.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1764987Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184366Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993097Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2512933Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432872- 522501
- 271919
- 221737
- 341733
- 651699