Muuttopalvelu Niemi OY

Interested

Onko Muuttopalvelu Niemessä provikka, tulos vai tuntipalkka? Oisko kellään tietoa?

30

11169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niemimies jo 10v

      Tulospalkka

      • tuntiliksa

        Keskimäärin ilman övereitä?


      • Ehkä Niemimies.

        Voisko joku selittää mitä toi tulospalkka periaatteessa tarkottaa? Onko siinä alla esim. joku kiinteä liksa tulos vai kokonaan tulospohjanen... Ei täysin perillä, kiitos etukäteen!


      • ...
        Ehkä Niemimies. kirjoitti:

        Voisko joku selittää mitä toi tulospalkka periaatteessa tarkottaa? Onko siinä alla esim. joku kiinteä liksa tulos vai kokonaan tulospohjanen... Ei täysin perillä, kiitos etukäteen!

        Tuntiliksa oli ainaki mulla ku olin Niemellä. Nousee kokemuksen ja osaamisen mukaan niinku tapana on monissa muissakin paikoissa muttei mitenkään päätähuimaavasti.


      • niemi tku
        ... kirjoitti:

        Tuntiliksa oli ainaki mulla ku olin Niemellä. Nousee kokemuksen ja osaamisen mukaan niinku tapana on monissa muissakin paikoissa muttei mitenkään päätähuimaavasti.

        http://www.youtube.com/watch?v=Gjeyj0QsoW8


    • Niemi muuttaa kaiken

      Tuntilixa mulla on, kun alotin niemellä koeaikana 4kk oli 9,81e tunti, nytten on 10,81 ja M03 eli muutto 3 taso.. Paska duuni mut työkavereiden ansiosta työstä nauttii. Vissii kuljettajilla hiukan parempi palkka mut ei sekää yli 14e tunnissa mee.

    • törkeitä liikenteessä

      Niemen kuormautonkuljetajat käyttäytyvät liikenteessä tosi törkeästi. Eivät käytä suuntavilkkuja , vetävät autot keskelle ajotietä poikittaoin tukkien liikenteen, siis ilman mitään suunta merrkkiä.kukaan ei pääse ohi , vaikka enne peruttamista pitää väistää muuta liikennettä. Jos kaikki ajelisivat kuin Niemen kuskit olisi liikenne yhtä kaaosta, taksikuskitkin ovat enkeleitä Niemen rinnalla liikennekäyttäytymisessä.
      Luulisinettä huono liikenne käyttätyminen on huonoa mainosta muttofirma Niemelle.itse en ikänä soita Enää Niemellemja kerron sen kaikille ystävilleni millaisia ovat.
      It
      Tästämsyystämen itse käytä, ikinä Niemeä, ja kerron tästä kaikille ystävillenikin

    • törkeitä liikenteessä

      Niemen kuormautonkuljetajat käyttäytyvät liikenteessä tosi törkeästi. Eivät käytä suuntavilkkuja , vetävät autot keskelle ajotietä poikittaoin tukkien liikenteen, siis ilman mitään suunta merrkkiä.kukaan ei pääse ohi , vaikka enne peruttamista pitää väistää muuta liikennettä. Jos kaikki ajelisivat kuin Niemen kuskit olisi liikenne yhtä kaaosta, taksikuskitkin ovat enkeleitä Niemen rinnalla liikennekäyttäytymisessä.
      Luulisinettä huono liikenne käyttätyminen on huonoa mainosta muttofirma Niemelle.itse en ikänä soita Enää Niemellemja kerron sen kaikille ystävilleni millaisia ovat.
      It
      Tästämsyystämen itse käytä, ikinä Niemeä, ja kerron tästä kaikille ystävillenikin

    • niemellä -05 lähtien
    • Anonyymi

      Pienet palkat. Pienet tauot. Riisto firma. Ylemmät esimiehet todella tylyjä. Uhkaavat yleensä heti potkuilla jos ryhmä hieman myöhästyy. Varsikin uusia työtekijöitä syyllistetään tosi tylyllä tavalla. Kausityötekijät alinta kastia.

      • Anonyymi

        Ainakin muutoissa aikatauluissa on pysyttävä. Itse en käytä Niemeä juuri epävarmojen aikataulujen vuoksi, joista olen kuullut. Muuttomiehetkin mitä sattuu. Kuulemma.

        Olen valinnut (kaksi isoa kodin muuttoa kolmen vuoden aikana) toisen firman, jonka miehet toimivat aikataulussa ja ovat ammattitaitoisia.


    • Anonyymi

      Muutama laiska nokkaäijä pilaa koko firman maineen, ainakin stadissa. Keikka hommia en suosittele. Saattaa mennä miten vaan ja loppua milloin vaan. Epävarmaa tuloa pienellä palkalla. Mutta jos tykkää olla haukuttavana ja syntipukkina, niin ok.

    • Anonyymi

      Parempaa liksaa saa nykyään monesta muusta firmasta. Eikä ole jatkuvasti mielivaltaiset esimiehet uhkaamassa potkuilla. Tärkeää on että voi luottaa esimiehiin ja johtoon.

    • Anonyymi

      Asiahan ei minulle kuulu, mutta kymppi palvelusta.

    • Anonyymi

      Niemi palvelut tekee ainakin nuorille opiskelijoille Hesburgerit.

    • Anonyymi

      Nolla tunti sopimusta Niemi palveluilla ainakaan Helsingissä en suosittele kenellekään. Ajojen järjestelijä täysin mielivaltainen tyyppi. Koskaan ei tiedä onko töitä ja jos on, niin kestääkö lyhyen ajan vai loppuuko myöhään illalla. Potkut voi tulla pienimmästäkin syystä. Jopa siitä kun vakituiset työntekijät mokailee. Syyllinen löytyy aina keikkamiehistä ja kesätyöntekijöitä. Ei voi luottaa keskijohtoon.

    • Anonyymi

      Noin 3-4vuottaa olin 014-kuljetuksella töissä, niin on ihan paska ja vois sanoa mailmaan paskin työpaikka💩💩.
      Steeresia kokoajan soitto missä oot?
      Kiireetä.
      Kalusteet ihan paskoja.
      Ei huoleta autoja ollenkaan.
      Huolletaan sit kun jää tiellä tai ei liikku ennä.
      Huono palkkka työnantaja tinki joka sentistä.

      Nuoret Jos haluut 50vuotiana kotihoitoon vanhuuskotin niin menkää opiskelemaa/ tai töihin kuljetus firmoihin.
      Siis niemi muuto firmasta ei ole kokemusta.

      Onneks vaihtoin firma aika siten

    • Anonyymi

      Niemellä on juuri menossa työntekijöiden haku kampanja radiossa. Alkaa olla epätoivoista. Puskaradion kokemuksiin pohjautuva tosi tieto on paljon vahvempi. Hommat olisi pitänyt saattaa Niemellä kuntoon jo vuosia sitten. Hyvä kun on puskaradio.

    • Anonyymi

      Juuri näin. Radiomainokset Kuulostaa epätoivoiselta, ikään kuin viimeinen oljenkorsi. Saman tai paremman palkan saa vaikka kaupan kassalta, tietää milloin pääsee kotiin, niemellä ei tiedä edes 5 tunnin tarkkuudella. Nuoria poikia tulee ja menee yritykseen, ollaan viikko, kaks tai puoli vuotta ja lähdetään pois. Kukaan järkevä mies ei mene kyseiseen yritykseen.

      • Anonyymi

        Kaupan myyjän työt eivät muuten nykyään ole mitään helppoja.
        itse olen seuraillut sivusta, kun olen vartijana kaupoissa ollut töissä.
        Otetaan esim. joku keskikokoinen marketti esimerkkinä, niin myyjän osaamistasoksi ei riitä, että oppii käyttämään kassaohjelmistoa.
        Pitää tietää vaikkauksen asiat, pre-paid liittymät, arvat, tilitykset, tavaroiden tilaukset, inventaarit... Mahdollisesti postin ja muiden pakettitoimitusten asiat jne... jne...
        Lisäksi kassalle ei voi jäädä istuskelemaan, jos ei ole asiakkaita, vaan hyllytys, saapuvat kuormat ja paperityöt painavat heti päälle.
        Alan kilpailu tekee sen, että joka paikassa on aina minimityöntekijämäärä paikalla, joka tarkoittaa sitä, että kiire on kova aina.
        Lisäksi töitä on monina eri vuorokaudenaikoina riippuen kaupasta.
        Suomen lisäksi pitää melkein joka paikassa osata englantia ja ruotsinkielisillä seuduilla suomi, ruotsi ja englanti.

        Työ vaatii hyvää kuntoa ja oppimis, ajattelu ja asiakaspalvelukyvyt oltava kunnossa.

        No onhan myyjillä kovemmat palkat, kuin vartijoilla, varsinkin lauantai, ilta- ja yölisät (Vartijoilla iltalisä esim vain 1e/tunti tällä hetkellä. Moni vartijatyö on hyvinkin haastavaa ja raskasta, joten itse olen ajatellut suunnata myyjäksi seuraavana. lähinnä palkkojen perässä.

        Muuttomiehen työ (esim Niemellä) on ainakin minulle fyysisesti liian raskasta. Ei vanhalla enää nivelet kestä.
        Kaupanmyyjänkin työtä olen miettinyt vähän sillä silmällä, että kestääköhän polvet sellaista alahyllyille hyllyttämistä ym, jos päivätyönä tekis...


    • Anonyymi

      Ja vielä se keskijohdosta tuleva vittumainen kohtelu. Siitä ei makseta mitään.

    • Anonyymi

      Nuo nokkamiehet eivät varsinaisesti, ainakaan kaikki ole pahoja ja vittumaisia. Mutta heidän yläpuolellaan olevat keskijohdon tyypit ovat kyllä vahvasti vastuussa duunareiden huonosta kohtelusta. Ainakin Helsingin alueella on näin. Niemi palvelut menettää mahdollisuuden saada hyviä osaajia. Peli alkaa siis olla menetetty.

    • Anonyymi

      Peli on menetetty!

    • Anonyymi

      Noi ajojärjestelyt pystyy kyllä tekemään useiksi päiviksi eteenpäin, jos on logistista osaamista ja tietysti halua. Työ olisi muutajille selkeämpää ja ennakoitavampaa. Stadissa Niemellä on huono ajojärjestely. Piste

      • Anonyymi

        Hyvä tietää, ettei kannata mennä tuonne töihin.


      • Anonyymi

        Niin voisi, mutta.... Ei niitä kuitenkaan voi laittaa työntekijöille näkyviin, koska sitten joutuu maksamaan palkan mahdollisen sairastumisen johdosta. siksi siellä venkoillaan vasta edellisenä päivänä tulevan päivän työt. Tästä tietenkin seuraa se, että ei ole varmuutta kuka tulee seuraavana päivänä töihin, kun tiltsari voi kieltäytyä keikasta.

        Isoja ongelmia tiedossa, jos myyn keikan jossa sovitaan tietyt vaki miehet ja keikka kestää usean päivän


    • Anonyymi

      Kumma työpaikka tuo Niemi. Tekijöitä monessa kerroksessa. Mutta syyllisiä aina nolla tuntilaiset ja kesätyöntekijät. Olisko keskijohdossa totaalinensaneeraamisen paikka.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      53
      2931
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      542
      2780
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1917
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1905
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1768
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1717
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1412
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      90
      1186
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1168
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1132
    Aihe