*Suosikkiohjelmasi*

Olisi mielenkiintoista tietää mitä televisio-ohjelmia te töllötätte.

Nimittäin lempiohjelmista voi päätellä millaisiin henkilöhahmoihin ja tarinoihin katsoja samaistuu.

Mutta ihan turha jonkun amispojan/amistytön on väitää että hänen suosikkinsa olisi esimerkiksi punainen lanka tai muut vastaavat kulttuuriohjelmat, koska tiedän että niitä katsoo vain akateemisesti sivistyneet.

http://www.youtube.com/watch?v=wTLScFjXZXE&feature=related



"Torstaisin tv 4 klo 23.50"


MarttyyriMallari-TTt

53

1342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leffoja tulee katottua ja samoin uutisia sillo ku siel on oikeita uutisia, eikä vaan paskanheittoa.

      • kyllä mä katon Top Gearia ja JIM:ltä kaikkia tekniikkaan/koneisiin liittyviä sarjoja, jos vaan muistan.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        kyllä mä katon Top Gearia ja JIM:ltä kaikkia tekniikkaan/koneisiin liittyviä sarjoja, jos vaan muistan.

        valitettavasti mainitsemasi ohjelmat ovat tuntemattomia minulle.


        "Löytyykö muita vakio-suosikkeja"


        MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        valitettavasti mainitsemasi ohjelmat ovat tuntemattomia minulle.


        "Löytyykö muita vakio-suosikkeja"


        MarttyyriMallari-TTt

        mutten sitä paskaa oo hetkeen aikaan jaksanu kattoa, palstalta saa jo tarpeeks ihmissuhdedraamoja.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        mutten sitä paskaa oo hetkeen aikaan jaksanu kattoa, palstalta saa jo tarpeeks ihmissuhdedraamoja.

        olet varmasti ainoa miespuolinen joka katsoo/katsoi salkkareita.


        "Ja mitä vielä"


        MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        olet varmasti ainoa miespuolinen joka katsoo/katsoi salkkareita.


        "Ja mitä vielä"


        MarttyyriMallari-TTt

        Mut toistaseksi tässä ketjussa ainoa joka sen uskaltaa tunnustaa. Eihän sitä ny netissä tälläsistä asioista pitäis uskaltaa puhua.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        Mut toistaseksi tässä ketjussa ainoa joka sen uskaltaa tunnustaa. Eihän sitä ny netissä tälläsistä asioista pitäis uskaltaa puhua.

        se oli ihan urhoollinen teko että tunnistit olevasi salkkaristi :)


        "Rohkeat teot palkitaan"


        MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        se oli ihan urhoollinen teko että tunnistit olevasi salkkaristi :)


        "Rohkeat teot palkitaan"


        MarttyyriMallari-TTt

        Jos tunnustaa katsovansa formuloita ja muuta urheilua, ni se ei säväytä ketään.


    • Papeete1

      On tällä hetkellä esim. Los Serranos, CSI Miami ja Las Vegas, Supernatural. Jimiltä tulee hyviä dokkareita ja tietysti Avara Luontokin pitää aina katsoa.

      Luojan kiitos en ole akateeminen niin ei tarvitse katsoa niitä sontaohjelmia joiden aikana vaipuisi ihan varmasti koomaan tai aivot muuten vaan vaurioituisi.

      • olet näköjään amerikkalaisen hömppäviihteen ystävä ja eivät nuo luonto-dokkaritkaan ole kivoja :)


        "Olen hieman pettynyt sinuun"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Papeete1
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        olet näköjään amerikkalaisen hömppäviihteen ystävä ja eivät nuo luonto-dokkaritkaan ole kivoja :)


        "Olen hieman pettynyt sinuun"


        MarttyyriMallari-TTt

        On espanjalainen ja luonto ja historia-dokkarithan on maailman parhaita!!

        Älä sure, tunne on molemminpuolinen :D


      • Papeete1 kirjoitti:

        On espanjalainen ja luonto ja historia-dokkarithan on maailman parhaita!!

        Älä sure, tunne on molemminpuolinen :D

        olet siis kiinnostunut myös historiasta.


        "Siitä hyvästä saat paljon plussaa"


        MarttyyriMallari-TTt


      • caput.mortuum

        Serranoja minäkin seuraan, sydämellinen ja hauska sarja. Telkkaria mulla ei ole, mutta Ylen Areenalta se näkyy, kuten monet muutkin katsottavat ohjelmat. Subin nettiteeveestä katson Life on Marsin.


      • Papeete1
        caput.mortuum kirjoitti:

        Serranoja minäkin seuraan, sydämellinen ja hauska sarja. Telkkaria mulla ei ole, mutta Ylen Areenalta se näkyy, kuten monet muutkin katsottavat ohjelmat. Subin nettiteeveestä katson Life on Marsin.

        Tosi hauska ohjelma ja koko perheen voimin meilläkin sitä katsotaan. Välillä lähtee koko kööri sohvalta nurkan taakse, kun ei oikein meinaa kehdata edes katsoa niiden sekoiluja. Tosi nerokkaita on kyllä käsikirjoittajat ja minäkin nauran varmaan yhden jakson aikana enemmän kuin koko viime vuoden komedioissa yhteensä. Voi jessus.. miten ne aina saakin kaikki niin solmuun hetkessä :DD


      • caput.mortuum
        Papeete1 kirjoitti:

        Tosi hauska ohjelma ja koko perheen voimin meilläkin sitä katsotaan. Välillä lähtee koko kööri sohvalta nurkan taakse, kun ei oikein meinaa kehdata edes katsoa niiden sekoiluja. Tosi nerokkaita on kyllä käsikirjoittajat ja minäkin nauran varmaan yhden jakson aikana enemmän kuin koko viime vuoden komedioissa yhteensä. Voi jessus.. miten ne aina saakin kaikki niin solmuun hetkessä :DD

        Sanaväännökset varsinkin Fitillä ja Santilla :D
        Harmi etten osaa espanjaa, täytyy vaan luottaa hyvään suomentajaan.


      • Papeete1
        caput.mortuum kirjoitti:

        Sanaväännökset varsinkin Fitillä ja Santilla :D
        Harmi etten osaa espanjaa, täytyy vaan luottaa hyvään suomentajaan.

        Ne on kyllä hyviä. Mä opiskelen espanjaa ja mun pitäis tuota seurata jo ihan senkin takia. Voin kyllä sanoa ettei tule yhtään mitään.. varmaan vasta viiden intensiivisen opiskeluvuoden jälkeen pystyn erottaan siitä huudosta ja sekamelskasta ilman tekstityksen apuja jotain järkevää :DD


    • ...

      Katson todella vähän telkkaria, siis tosi vähän...

      Lempiohjelma? Noo...Uutiset?:/ Niitäkin tosin seuraan katselen enemmän muualta kuin telkkarista.

      Teema on oikeasti aika jees-kanava.:) Sitä usein kiroan, että taas jäi se tai toi kiinnostavan oloinen dokkari näkemättä.

      Oikeasti: ei mulla varmaan ole mitään suosikkiohjelmaa. Sekin kamala "Tanssii tähtien kanssa" (etc. se tyylilaji ylipäätään) oli sellasta, että olen katsonut kaikki tuotantokaudet huomioon ottaen ko. ohjelmaa yhteensä max. kymmenen minuuttia.

      Kyllä telkkarista ihan hyvääkin ohjelmaa tulee, mutta ei mulla ole esim. yhtäkään sarjaa, jota seuraisin säännöllisesti. Leffoja katson joskus. Jos on joku iso happeningi politiikassa, kulttuurin saralla tai muuten, seuraan kyllä. A-studio rules!;D Idolsista tykkäsin ekojen tuontantokausien aikana. Jotain ihan kivoja sarjoja telkkarista varmaan tulis nytkin kesällä. Jotkut muistoja herättävät kasari-& ysärisarjat vois esim. olla ihan jees seurata.

      Kuka kesällä hirveesti telkkaria jaksaa katsoa?

      -e.W

      • tiesin että sinulla on makua tv-ohjelmien suhteen ja erityisen tyytyväiseksi tekee minut se että et ole sortunut Tanssii tähtien kanssa-tyyliseen roskaan.


        "Valistunut katselija on painajainen kaupalliselle televisio-yhtiölle"


        MarttyyriMallari-TTt


      • ...
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        tiesin että sinulla on makua tv-ohjelmien suhteen ja erityisen tyytyväiseksi tekee minut se että et ole sortunut Tanssii tähtien kanssa-tyyliseen roskaan.


        "Valistunut katselija on painajainen kaupalliselle televisio-yhtiölle"


        MarttyyriMallari-TTt

        "Valistunut katselija on painajainen kaupalliselle televisio-yhtiölle"

        Silti mm. viikon Suomen Kuvalehti sanoo, että jo joka neljännessä kotitaloudessa katsellaan maksu-tv:tä. Artikkeli on otsikoitu, että: "Suomi on yhä maksu-tv:n kehitysmaa". Hmm.

        Itse juttua kokonaisuudessaan en ole lukenut. Siinä viitattiin ilm. jotenkin faktaan, miten kv-mediajätit hallitsevat alati keskittyvää kilpailua Suomessa. Ei tavallaan ihme toisaalta: jengiä on sen verran vähän.

        Yleisradion tukeminen kannattais, jatkossakin.:)

        -e.W


    • oona.

      Minä katson "kaikkea".:)

      - Hyvin tehtyjä dokumentteja (historiasta, psykologiasta, lääketieteestä, jne...)

      - "Roskaa", kuten Jerry Springer (pitähän sitä välillä laittaa aivot oikein kunnolla narikkaan)

      - Joskus huomaan toljottavani mainoksia, kunnes "älyän" vaihtaa kanavaa...;) (Tämä ei tosin koske yleensä SUOMALAISIA mainoksia...)

    • Enrique_Lister

      Ei vaan oikeen jaksa telkkua töllötellä.

      • rusalkaa

        Tää on tullut joskus kauan sitten ja on ihan loistava!


      • Enrique_Lister
        rusalkaa kirjoitti:

        Tää on tullut joskus kauan sitten ja on ihan loistava!

        Uusintoja tulee parastaikaa maanantaisin ja keskiviikkoisin.


    • rusalkaa

      Televisiosta tulee katsottua Beck -elokuvat...koska jotenkin tykään Persbrantista. Keskiviikkona samaan aikaan tulee Taistelutoverit uusintana enkä ole sitä viitsinyt sitten katsoa ja se on myös vaan sitä sotaa. Katsoin kuitenkin sitten Josef Fritzlistä ykkösdokumentin.

      En nyt muista mitä hupisarjoja katson: Hauskin on ollut Unelmien vävypoika tai jotain...joka sekin uusintana. Vikatikki ei enää oikeen jaksa naurattaa.

      Torstsina savusin raivosta Tudorsien ääressä. Kyllä oli paska kuningas!

      Sen jälkeen FST:ltä Clement Amerikassa. Erittäin mielenkiintoinen haastattelu Joseph Stiglitz:

      http://www.globalisaatio.net/kirja-arvostelut2.html

      Tietenkin katson kaikki Puutarhaunelmat, Strömsöt, Edenit sun muut Puutarha kuntoon -ohjelmat, jos vaan satun olemaan tv:n äärellä.

      Viimeksi sykähdyttävin elokuva keväällä oli Layer Cake, jossa Daniel Craig, blond Bond, näytteli.

      • rusalkaa

        Ke tv2 klo 20.30. Sitten myöskin kaikkia eläinsairaala -ohjelmia.


      • olet ihan ok tv-katselija, mutta tuo Daniel Graig ei ole mikään hyvä homma.


        "On olemassa vain yksi aito James Bond"


        MarttyyriMallari-TTt


      • rusalkaa
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        olet ihan ok tv-katselija, mutta tuo Daniel Graig ei ole mikään hyvä homma.


        "On olemassa vain yksi aito James Bond"


        MarttyyriMallari-TTt

        ja sulla on ruskeet silmät.

        "pyssykään ei taida olla kunnossa"


      • rusalkaa kirjoitti:

        ja sulla on ruskeet silmät.

        "pyssykään ei taida olla kunnossa"

        en todellakaan ole blondi, mutta aseeni on kunnossa.


        "Tai ainakin niin luulisin"


        MarttyyriMallari-TTt


    • Ylensä TV on auki aina kun olen kotona. Istun TV:n ääressä, tarinoin Rouva Ratikan kanssa ja roikun netissä samaan aikaan. Tiedä siitä katsomisesta, mutta tiedän juonen Salkkareista, 24:sta ja L-koodista. Lisäksi katson uutisia, ajankohtaisohjelmia ja urheilua. Yleisurheilua ja formuloita erityisesti.

      • on takuuvarma hetero.


        "Mutta senhän me tiesimme entuudestakin"


        MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        on takuuvarma hetero.


        "Mutta senhän me tiesimme entuudestakin"


        MarttyyriMallari-TTt

        Katsos kun erehdyin pistämään liian trendikkään paidan päälleni kantabaariini. Joku ventovieras nainen ei voinut vastustaa uteliaisuuttaan vaan tuli suoraan kysymään, olenko homo. Vastasin sille, että jos olenkin, niin älä kerro vaimolleni, koska se ei tiedä. Akka meni sanattomaksi ja poistui paikalta niskojaan nakellen.

        Olisi varmaan pitänyt kertoa sille TV-maustani.


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Katsos kun erehdyin pistämään liian trendikkään paidan päälleni kantabaariini. Joku ventovieras nainen ei voinut vastustaa uteliaisuuttaan vaan tuli suoraan kysymään, olenko homo. Vastasin sille, että jos olenkin, niin älä kerro vaimolleni, koska se ei tiedä. Akka meni sanattomaksi ja poistui paikalta niskojaan nakellen.

        Olisi varmaan pitänyt kertoa sille TV-maustani.

        jos joku sanoo katsovansa formuloita niin hän on varmasti hetero.


        "Ja masokisti myöskin"


        MarttyyriMallari-TTt


    • Dazu

      House ja vähän myös Tudors. Muita en oikein katsele. Joitain sarjoja olen kyllä katsonut, mutta päätynyt siihen, että ovat tylsiä ja huonoja. Dexteriä katsoin sen ajan, kun sitä tuli ja ehkä jatkan katsomista, kun se taas alkaa.
      Myös pakoa ja num3roita katsoin aika pitkään, mutta hiukan tylsistyin niihin.

      Muuten katson lähinnä uutisia ja jotain satunnaisia "punainen lanka"-tyyppisiä juttuja ja jotain elokuvia.

      • Dazu

        jääkiekkoa ja jalkapalloa tietysti niitäkin. Formuloita myös.


      • Dazu kirjoitti:

        jääkiekkoa ja jalkapalloa tietysti niitäkin. Formuloita myös.

        ja minä olen luullut sinua kokoajan naiseksi :)


        "Olen pahoillani"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Dazu
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        ja minä olen luullut sinua kokoajan naiseksi :)


        "Olen pahoillani"


        MarttyyriMallari-TTt

        Arvelinkin, että nikkini antaisia minusta sellaisen kuvan, että olisin nainen. :) Yllätyin, ettei useampi vielä luullut.


    • sirpamaikkarilta

      on tänään ainoat ohjelmat, mitkä pitää kattoa. Mutta onhan se toi telkku yleensä aina päällä. Suosikkiohjelmaa on vaikee sanoa.

      "Olenkohan minä televisionorja?"

      Frendejä sivusilmällä seuraava suomalainen akka

    • Yksinkertainen blondi

      ei hirveän ihmeellistä tai pakollista katsottavaa tulee. Sunnuntaisin Bogart & Bacall elokuvat lähinnä, eli nää mustavalkoiset klassikot Teemalta. Jos ei muilta kanavilta tule järjellistä, niin yleensä Teemalta sentään. Punainen lanka ei ole niin laadukas kuin kuvittelee olevansa. Tastulalla on liian johdatteva haastattelutyyli: "sinähän olit silloin kovin onneton ja ikävöit äitiä, vai mitä"-tyyliin.

      • Yksinkertainen blondi

        syksyllä katson kyllä varmaan taas ainakin kaikki sisustusohjelmat Tilasta ja Innosta Luukusta lukaaliin. Ja Rakkautta ja rimakauhua on mun ikisuosikki. Ja myönnetään :olen minä Idolssia ja Big brotheriakin seurannut joskus *punastuu*.


      • caput.mortuum

        Olen samaa mieltä Tastulasta. Sen lisäksi se on aika flirtti.


      • suosikkisarjani tulee torstaisin neloselta klo 23.50. Ja jotta en jäisi yhden sarjan kyylääjäksi, niin katselen myös Fitziä.


        "They are so cool"


        MarttyyriMallari-TTt


    • k32v

      eipä juuri muuta tulis seurailtuu. joskus aamutv:n uutiset.

    • katson

      Teho-osastoa(se pitää kattoo aina),Life on mars,Yksi elämä,Ilman johtolankaa ja tietty uutiset.Varmaan oli muitakin hyviä mitä katson mut ainakin nämä näin kesäaikaan.

    • Mulla on digiboksi rikki enkä aio ostaa kesäksi uutta, mut sarja jota olen vuositolokulla seurannut on Antiikkia antiikkia, rakastan ostella huutokaupoista huonekaluja sit puunata niitä ja entinöidä ne. Mut toisinaan katsoin CSI Miamia kun oli millä katsoa ja Supernatural kuulostaa myös hyvältä, alan varmaan seuraamaan sitä kun ostan uuden boksin. Dokumentteja tuli myös katsottua aiheista riippuen. tietenki uutiset ja säätiedotukset.

      "Vai oli sulla ruskeat silmät, meinasin ekana veikata niin, mut sit vaihdoin viime tingassa."

      • Yksinkertainen blondi

        on aivan mahtava:)Asun yli 100v. talossa, joten...


    • laatusarjaa

      katselen.

      Midsommer murders etc.

    • gugugug

      matrioshki (ale korista)
      kylmäverisesti sinun 1 kausi (ostin)
      sopranos
      taistelutoverit
      ketonen ja myllyrinne
      kaikki jim D
      michael palin
      madventures
      anthony bourdain
      avara luonto
      american chopper
      myytinmurtajat
      ...

    • Levemir

      katselin Housea, mutta vaihtoivat huonoon aikaan, ysistä kasiin siis, joten menee iltatouhuissa. Lisäksi katson dokkareita. Niin ja Greyn anatomiaa tuli talvella katsottua. Kesällä ei muutenkaan tule telkkaria katsottua. Vanhat suomi-filmit on kans ihania :D

    • on ehdottomasti Avara luonto. Se onkin Luontohetken ja Selvityjien ohella ainoita jota nyt kesällä seuraan säännöllisesti... Myös tähti-/geo-tiede-dokumentit ja muinaisista kulttuureista kertovat historia-dokumentit kiehtovat jos sellaisia tulee...

      Satunnaisesti voin katsoa jotain mielenkiintoisia leffoja, viimeisimpänä eilinen surffileffa, ja sarjoista yleensä kelpaavat CSI:t, House, Dexter, Serranos, jos satun tv:n ääreen kun ne tulevat..

    • Jihuuu

      Nämä on niitä jotka on yleensä ehdottomasti nähtävä.

      Todistettavasti syyllinen. En tosin samaistu siihen Lilyyn laisinkaan, pikemminkin se no mun mielestä täysin ylidramaattinen henkilöhahmo luonteeltaan. Mutta sarja on hyvä.

      CSI. Grissom on niin fiksu, että ah.

      Columbo. Sympaattinen ja suloinen etsivä :)

      Salaiset kansiot. Rakastan kauhu ja örkkijuttuja.

      Täydelliset naiset. Siihen Susaniin samaistuin siltä osin, että se on välillä vähän sellanen reppana, nolaa itsensä eikä mikään hirveän nättikään. Bree taas on kuin minä keittiössä x)

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      302
      3407
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      238
      1860
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      92
      1355
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1313
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1203
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1188
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1133
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1014
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      956
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      884
    Aihe