Otin paidan pois ja sain oluen.

Ei uskois tällä pömppiksellä.

Mut siis asiaan. Kaveri teki duunia paita päällä ja sai vaan limua. Mul oli vaan niin kuuma, että oli pakko nypätä paita pois ja kaveri joutu lähtee vähä ennemmin pois, ni melkein heti sen lähettyä asiakas tarjos oluen. Ja se asiakas on tietty viiskymppinen nainen.

Aattelin vaan tuossa, että vähä ku vilauttaa paljasta pintaa, vaikkei siin sit mitään muuta nähtävää olekaan, ni kyl sil saa vain etuoikeuksia.

39

722

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ota,,,

housutkin pois, ties mitä saat.

• Kyllä siinolis joku muu ollu saamapuolella. Ja häivyinkin sit työmaalta paria tuntia aikasemmin ku olin etukäteen aatellu.

• rusalkaa

Ja mulle et meina tulla millään hommiin! Varmana varaisin korillisen janojuomaa.

Nyt olis polttomoottorilla varustettu siimaleikkuri vailla vahvoja käsivarsia ;)

• Ihan mukava bonushan se kuitenki oli.

• epistä.

Mullakin on pömppis, mut mä en voi ottaa paitaa pois, saati et joku tulis sillon tarjoomaan.

• tai edes samaa ikäluokkaa oleville, mut reippaasti vanhemmille ku vilauttaa, ni siitä saa hyötyä.

• että..
        relaxed_eyes kirjoitti:

tai edes samaa ikäluokkaa oleville, mut reippaasti vanhemmille ku vilauttaa, ni siitä saa hyötyä.

jos mä vilauttaisin mun pömppistä joillekin äijänkäpysille, niin ne tulis tarjoo?

• että.. kirjoitti:

jos mä vilauttaisin mun pömppistä joillekin äijänkäpysille, niin ne tulis tarjoo?

Mut tissien vilautuksen kera irtoo varmasti.

• napatissien vai
        relaxed_eyes kirjoitti:

Mut tissien vilautuksen kera irtoo varmasti.

ootsä varma?

• napatissien vai kirjoitti:

ootsä varma?

Ei ne kehtais kenellekään b tai c kuppiselle kiinteetissiselle mitään tarjota, sehän olis limaista.

• epäilen
        relaxed_eyes kirjoitti:

Ei ne kehtais kenellekään b tai c kuppiselle kiinteetissiselle mitään tarjota, sehän olis limaista.

Mä luulen, et ne rupeis nauraa höröttään ja sit poke heittäis mut ulos.

• epäilen kirjoitti:

Mä luulen, et ne rupeis nauraa höröttään ja sit poke heittäis mut ulos.

Eiku meet vaan jokun kotiin leipomaan pullaa tissit paljaana, ni ei varmaan heittäis kukaan ulos(ellei sitten talon mahdollinen emäntä).

• taas.
        relaxed_eyes kirjoitti:

Eiku meet vaan jokun kotiin leipomaan pullaa tissit paljaana, ni ei varmaan heittäis kukaan ulos(ellei sitten talon mahdollinen emäntä).

Sun ei tartte lähteä kenenkään kotiin leipomaan, enkä mä osaa edes leipoo..pullia.

• taas. kirjoitti:

Sun ei tartte lähteä kenenkään kotiin leipomaan, enkä mä osaa edes leipoo..pullia.

voithan sä mennä ottaan vaikka arskaa jonku takapihalle. Ja tietty tissit paljaana. Ja se pömppis, ni kyl iha varmaan joku sulle virvoketta siihen tois.

• ei varmaan tois
        relaxed_eyes kirjoitti:

voithan sä mennä ottaan vaikka arskaa jonku takapihalle. Ja tietty tissit paljaana. Ja se pömppis, ni kyl iha varmaan joku sulle virvoketta siihen tois.

mut mä kerron sulle tositarinan. Kerran eräänä hämäränä iltana oltiin kaverin kannsa baarissa ja iskin sieltä jonkun komian hemmon mukaan. Sitten kun mentiin minu kaverin luo(jonka luona olin bunkannu jo muutaman yön) ja kun mulla on semmone tapa, että kun sisään päästään, niin rindekat veke. Ja sitten se hemmo totes, et hei sullon riipparit. niin sanoin, että niinpä onkin. Ja sitten mä kiskasin siltä housut alas ja sanoin, että niin on sullakin.
        Kuulostaa vähän keksityltä jutulta :) mut ei oo.

• ei varmaan tois kirjoitti:

mut mä kerron sulle tositarinan. Kerran eräänä hämäränä iltana oltiin kaverin kannsa baarissa ja iskin sieltä jonkun komian hemmon mukaan. Sitten kun mentiin minu kaverin luo(jonka luona olin bunkannu jo muutaman yön) ja kun mulla on semmone tapa, että kun sisään päästään, niin rindekat veke. Ja sitten se hemmo totes, et hei sullon riipparit. niin sanoin, että niinpä onkin. Ja sitten mä kiskasin siltä housut alas ja sanoin, että niin on sullakin.
        Kuulostaa vähän keksityltä jutulta :) mut ei oo.

niin sitä pitää. :)

• työskentelet?

Vaviskaa Hunksit.

• kalpeitahan ne hunksit onkin.

• kuullu
        relaxed_eyes kirjoitti:

kalpeitahan ne hunksit onkin.

huhuja, et joillakin miehillä on fiksaatioita lihaviin naisiin, niin miksei vois toimia toistenkin päin? Tai ainakin miesten pömppiksiin.

• kuullu kirjoitti:

huhuja, et joillakin miehillä on fiksaatioita lihaviin naisiin, niin miksei vois toimia toistenkin päin? Tai ainakin miesten pömppiksiin.

Täytyy naisen olla hulluna pömppiksiin, ku sellasen nähtyään tarjoo vielä olutta.

• fetismeistä
        relaxed_eyes kirjoitti:

Täytyy naisen olla hulluna pömppiksiin, ku sellasen nähtyään tarjoo vielä olutta.

vai mitä ne oli. Niin ihmettelen miksi aina niiden yhteydessä puhutaan miehistä, tai ainakin ohjelmissä..lue jossain 4D-jutuissa. Eikö niitä ole naisilla?

• fetisismeistä
        fetismeistä kirjoitti:

vai mitä ne oli. Niin ihmettelen miksi aina niiden yhteydessä puhutaan miehistä, tai ainakin ohjelmissä..lue jossain 4D-jutuissa. Eikö niitä ole naisilla?

noin jotenkin

• fetismeistä kirjoitti:

ohan naisillaki ny vaikka ja mitä fetissejä. Yleensä ne vaan liittyy miehen kontrollointiin, pirttihirmuja sun muita.

• hahaa..
        relaxed_eyes kirjoitti:

ohan naisillaki ny vaikka ja mitä fetissejä. Yleensä ne vaan liittyy miehen kontrollointiin, pirttihirmuja sun muita.

Toi nyt oli ihan kakkaa, sano.

• hahaa.. kirjoitti:

Toi nyt oli ihan kakkaa, sano.

mut nii on 4D dokkaritkin. Ja kyl tos pirttihirmuus fetississä joku osatotuus on, ei sellasta ihminen jaksais muuten sellanen olla.

• haluu niitä
        relaxed_eyes kirjoitti:

mut nii on 4D dokkaritkin. Ja kyl tos pirttihirmuus fetississä joku osatotuus on, ei sellasta ihminen jaksais muuten sellanen olla.

perinteisii naisia ja site ne valittuu, kun ne omaa kodin ja rupee pirttihirmuiks.

• sirpamaikkarilta

sitte helppoo. Jos minä ottasin paidan pois päältä julkisesti töissä, niin se saattas työsopimus päättyä...

• niin vähään tyytyväisiäkin, siks meidän elämä on niin helppoo.

• sut.

Sä olit se, joka voitti sen tissikisan.

• sirpamaikkarilta
        relaxed_eyes kirjoitti:

niin vähään tyytyväisiäkin, siks meidän elämä on niin helppoo.

me vielä samasta asiasta? Mä olen kateellinen kun voit ottaa paidan pois päältä julkisesti ja työpaikalla.

• sirpamaikkarilta
        sut. kirjoitti:

Sä olit se, joka voitti sen tissikisan.

Jos tästä riipparit jollakin vielä suurenee, niin otan kovasti osaa hänen kohtaloonsa.

• sirpamaikkarilta kirjoitti:

me vielä samasta asiasta? Mä olen kateellinen kun voit ottaa paidan pois päältä julkisesti ja työpaikalla.

ku sun kommentis oli vaan niin monta kohtaa mihin kykeni tarttumaan ja mä en oikein diggaa kateudesta. ;)

• sirpamaikkarilta
        relaxed_eyes kirjoitti:

ku sun kommentis oli vaan niin monta kohtaa mihin kykeni tarttumaan ja mä en oikein diggaa kateudesta. ;)

muusta miehille ookkaa kateellinen kun siitä että ne voi kuumalla ottaa paidan pois päältä.

Mut arvaa mitä mä saan jos otan paidan pois päältä. Voin vihjata että se on paljon, paljon parempaa kuin mikään olut.

• että sul
        relaxed_eyes kirjoitti:

olis viel isommat ku sirpal? Tai sit mä oon iha pihal.Luultavasti niin. Monel miehel vanhetessa tulee tissit.

• sirpamaikkarilta kirjoitti:

muusta miehille ookkaa kateellinen kun siitä että ne voi kuumalla ottaa paidan pois päältä.

Mut arvaa mitä mä saan jos otan paidan pois päältä. Voin vihjata että se on paljon, paljon parempaa kuin mikään olut.

Tota mä tarkotin sil vähään tyytymisellä. Naiselle ku tarjoo illallisen(tai kullia) ni sittehän se vasta innostuuki. Mikään ei riitä, lisää lisää vaan pitää saada, tunteita ja kaikkee.

Ei tuu naiset tänne hehkuttamaan ku niille on mies sidukan tai drinkin tarjonnu, oli sen tarjoamisen syy mikä tahansa.

Mut, nyt mä häippään naisiin. Hauskat illanjatkot kaikille!

• sirpamaikkarilta
        relaxed_eyes kirjoitti:

Tota mä tarkotin sil vähään tyytymisellä. Naiselle ku tarjoo illallisen(tai kullia) ni sittehän se vasta innostuuki. Mikään ei riitä, lisää lisää vaan pitää saada, tunteita ja kaikkee.

Ei tuu naiset tänne hehkuttamaan ku niille on mies sidukan tai drinkin tarjonnu, oli sen tarjoamisen syy mikä tahansa.

Mut, nyt mä häippään naisiin. Hauskat illanjatkot kaikille!

sitte antaa niin monta kertaa kun vaaditaan.

• aikas
        sirpamaikkarilta kirjoitti:

sitte antaa niin monta kertaa kun vaaditaan.

vikkekikkelinen kaveri toi Rela.

• Enrique_Lister

Mä sainki armeijan muonituskeskuksen tytöiltä (no OK, täteiltä) jäätelön ja sitä ennen trippimehun, kun puolustusvoimain ruokatarvikkeita kuskailen.
      Nii ja paitaki oli viel päällä et revi siintä!

• mauno kuuppa

ja minut ajettiin ulos baarista.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      74
      1410
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      13
      957
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      79
      882
    4. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      90
      818
    5. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      51
      704
    6. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      654
    7. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      45
      605
    8. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      47
      603
    9. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      134
      598
    10. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      50
      564
    Aihe