Olen seurustellut mieheni kanssa jo 8 kk. Kumpikin rakastaa toisiaan ja paljon. Joka Kerta kun riidellään, hän aloittaa riidan ihan uskomattomista asioista. Olimme tässä hiljattain lomalla lastemme kanssa. Hän yht.äkkiä alkoi minua soimaan lapsistani sellaista mitä ei lapseni ole edes tehnyt. Olemme siis uusio perhe. Omat lapset. Minulla yli 10 vuotiaat ja hänellä 3 ja 5 vuotiaat lapset. Hän aina takertuu minun lapsiini, kasvatukseeni ja kun lapseni tapaavat isäänsäkin säännöllisesti, niin kumppanini haukkuu minua ja lasteni isää välinpitämättömiksi vanhemmiksi. Kumppani itse tapaa lapsiaan vuoro viikoin viikko ja viikko. Joka on hyvä. Nyt eilen tultiin koko porukka lomalta ja yht. äkkiä hän soimaa minua lapsistani kun he ovat jo 12 ja 14 vuotiaat, että ovat laiskoja,tylsiä eivät tee mitään, eivät arvosta minua yms. Siis mies joka sanoo rakastavansa minua ja lomallakin haukkui minut ihan pystyyn ja pyysi anteeksi. Siis onko tämä todellakin nyt sitä rakkautta mistä me haaveillaan.? Ja tämä mies katkaisi tänään taas on off suhteemme riidalla. Olenko hyväksi käytettävissä vai mikä on. APUA !!
On off rakkautta
2
982
Vastaukset
- stressaa
teidän suhteenne asetelma. Olisikohan se mustasukkainen lapsillesi, haluaisi aikaa kahden?Mun mielestä tuokin, että se kokee etteivät lapsesi kunnioita sinua, kertoo siitä, että hän kunnioittaa ja välittää ja haluaisi sulle parempaa.
Onko lastesi ja miehen välillä epäsopua? Lapset ovat taitavia vallankäyttäjiä ja etenkin murkuilla on monesti asioista ihan toiset näkemykset kuin vanhemmillaan. Kuinka toit miehen perheeseesi, kuinka esittelit hänet? Oletko keskustellut lastesi kanssa suhteestanne kokonaisuutena? Jos lapset näkevät riitanne/pahan olosi niin puolustautuakseen he voivat olla miestä kohtaan torjuvia, hänhän se näyttäisi uhkaavan perheen tasapainoa lasten näkökulmasta.
Jos mies haukkuu todellakin sellaisesta mitä lapset eivät ole tehneet pitää sinun napakasti huomauttaa asiasta ja kysyä, mistä tämä oikeasti haluaa puhua? Jokuhan siellä mättää, mutta mies ei vain uskalla sanoa oikeaa asiaansa. Uusioperhekiemurat on sisäänajovaiheessa joskus tosi vaikeita. Ei muuta kuin avointa juttelua peliin, sillä se selviää. Ja muutenkin hyvä ottaa se tavaksi heti, helpottaa jatkoakin.- fdsgsdfgf
Voin kertoa ihan kokemuksesta, että omien lasten rasittavuutta ja huonoa kasvatusta on vaikea havaita.
Itse lähdin pois suhteesta, jossa nainen ei osannut kasvattaa lapsiaan, eivätkä lapset kunnioittaneet häntä pätkääkään. Kukaan ei jaksa kuunnella sitä jatkuvaa pomotusta mitä lapset pitivät. He saivat kaiken ja ruoka tarjoiltiin sänkyyn. Tämän kaiken tämä nainen teki, jotta olisi helpompaa... Minua lapset kunnioittivat, kun tiesivät, että minulta ei saa mitään huutamalla
Ei tuollaisia lapsia kukaan kestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475505Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612436Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181900Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1461773- 171635
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol361622Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5141881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome181125Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771098Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se2281089