se oli rakkauslaulu 90-tai 80 luvun lopulla.
esittäjä taisi olla valkoihoinen rastapäinen mies, muistan hämärästi kun siitä oli jonkilainen musavideo tv.ssä lapsena.
sanoja en muista, hidas kappale ja taustalla ja kappaleen lopuksi tulee jamaicalaisia teräsrumpuja.
auttakaa minua, kiitos.
t.elsa
mikä ihmeen kappale
se on :)
5
1305
Vastaukset
- guntteri
kyseessä täytyy olla Joel Hallikainen ja Kuurankukka...
- no höh
ei jamaikalla nyt sentäs kaikkea ole keksitty, kuten juuri teräsrumpuja.
- jepu7
siis teräsrummut
- mä tiärän kaiken
jepu7 kirjoitti:
siis teräsrummut
keksintö tuo steelpan, ei jamaikalainen.
trinidadilla kaikki on parempaa, myös musiikki.
- yooooo
tulee mieleen baby i love your way...joku big mountain oli bändi....???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362799Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs192605100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432298Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201881Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo391666Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511575- 381503
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251373- 341281
- 261181