onko täällä ketään? Supreher? Miten anoppilassa kävi? Sirpa? Papu? Ketään?
Toinen asia: haluaisin elämääni sisältöä. Ajattelin että voisin katsoa hyviä televisio-ohjelmia. Tuleeko mitään hyviä sarjoja? Skins loppuu kohta :'(
noh
26
571
Vastaukset
mies. Siitä tulee naisen kun naisen elämään sisältöä. Oon koko illan kahta akkaa joutunu kuunnella.
- fifi-neiti
Onko sun akalla vaan yks ystävätär? Se on vielä vähän. Kun on niitäkin, joilla on kotona tupperware-kutsut vastassa kun töistä pääsee.
Suljettava, nokallinen puolentoista litran kannu on niiiiin kätevä. fifi-neiti kirjoitti:
Onko sun akalla vaan yks ystävätär? Se on vielä vähän. Kun on niitäkin, joilla on kotona tupperware-kutsut vastassa kun töistä pääsee.
Suljettava, nokallinen puolentoista litran kannu on niiiiin kätevä.Kyllä kaks humalaista naista vastaa vähintään kymmentä kipporvaara kutsulaista.
- SupremeSatan
Ihmisiähän ne tuntu olevan. Alan pian työstämään paskaponia. Kynäruisku on ostettu ja karvat tilauksessa.
- ponia :???
jolta on revitty karvat irti???
- fifi-neiti
paskaa? Hmm. Eikö se voisi olla musta? Saako sen paskan irtona? Laittaisin kirjahyllyyn asetelmana.
Sinun paskasi on teeveen vieressä piilossa. En halua että kukaan näkee sitä, koska kuitenkin kysyisivät että mikä siitä tulee. - SupremeSatan
ponia :??? kirjoitti:
jolta on revitty karvat irti???
siltä pitää repiä karvat pois, et saa uudet tilalle. Poneilla ei meinaan ole vakiovarusteena paskanvärisiä karvoja.
- SupremeSatan
fifi-neiti kirjoitti:
paskaa? Hmm. Eikö se voisi olla musta? Saako sen paskan irtona? Laittaisin kirjahyllyyn asetelmana.
Sinun paskasi on teeveen vieressä piilossa. En halua että kukaan näkee sitä, koska kuitenkin kysyisivät että mikä siitä tulee.tehdä mustan, mut karvat tulee olemaan paskanruskeet ja massasta teen siihen jotain asiaan kuuluvaa.
- fifi-neiti
SupremeSatan kirjoitti:
tehdä mustan, mut karvat tulee olemaan paskanruskeet ja massasta teen siihen jotain asiaan kuuluvaa.
muistin juuri -kun nyt taas paskasta puhutaan- koiran jota piti pestä painepesurilla.
Se oli pitkäkarvainen koira joka kieriskeli lehmänpaskassa. Se pantiin avolavalle ja vietiin huoltoasemalle. - helevetti :
SupremeSatan kirjoitti:
siltä pitää repiä karvat pois, et saa uudet tilalle. Poneilla ei meinaan ole vakiovarusteena paskanvärisiä karvoja.
eikö tuollainen karvojen riipiminen viattomalta luontoelukalta ole eläinrääkkäystä???
- SupremeSatan
fifi-neiti kirjoitti:
muistin juuri -kun nyt taas paskasta puhutaan- koiran jota piti pestä painepesurilla.
Se oli pitkäkarvainen koira joka kieriskeli lehmänpaskassa. Se pantiin avolavalle ja vietiin huoltoasemalle.saamaan ponista sen näkösen, kun se olis kieriskelly paskakasassa.
- Papeete1
Täällä ollaan vielä vähän aikaa, ku alkaa väsy jo painaan.
Sisältöä elämään.. sitähän tässä tarvitaan. Jimiltä tulee komean miehen vetämä dokkarisarja historiasta aina 21.00 joku ehtoo. Siitähän sitä irtoaa.. sielun ja ruumiin iloa :D- fifi-neiti
Telkkani on auki ja joku tuubaa jatsia.
Hyvät sarjat luovat elämään turvallisuudentunnetta, tiedäthän? Tapahtui mitä tahansa, torstaina tulee teho-osasto ysiltä. Paisti etten oikein pidä tehoosastosta. Pitää ryhtyä katsomaan jotain tohtori philiä. - Papeete1
fifi-neiti kirjoitti:
Telkkani on auki ja joku tuubaa jatsia.
Hyvät sarjat luovat elämään turvallisuudentunnetta, tiedäthän? Tapahtui mitä tahansa, torstaina tulee teho-osasto ysiltä. Paisti etten oikein pidä tehoosastosta. Pitää ryhtyä katsomaan jotain tohtori philiä.On ehdottomasti tohtori House. Sillä ukkelilla viitsisi jo itsekkin rampata kitisemässä vaivojaan joka viikko:D
- SupremeSatan
Papeete1 kirjoitti:
On ehdottomasti tohtori House. Sillä ukkelilla viitsisi jo itsekkin rampata kitisemässä vaivojaan joka viikko:D
on hyvä, mut ku ei siitäkään jaksas mulkata uusintoja. Jostain syystä olen innostunut Hovimäestä.
- fifi-neiti
SupremeSatan kirjoitti:
on hyvä, mut ku ei siitäkään jaksas mulkata uusintoja. Jostain syystä olen innostunut Hovimäestä.
niin kai siinä kävi? Joku ampui sitä? Ja sille sen jalkakivulle saattaa tapahtua jotain, koska se käski cuddya tekemään jotain kun se kerran nukutetaan.
Toivottavasti se pysyy silti äreänä ja nilkuttavana. - Papeete1
SupremeSatan kirjoitti:
Jopa niitä uusintoja, nauratti aina vaan.
Hovimäkeä mä en olekkaan ikinä katsonut niin ku en paljon muitakaan suomalaisia salkkareita tms. - Papeete1
fifi-neiti kirjoitti:
niin kai siinä kävi? Joku ampui sitä? Ja sille sen jalkakivulle saattaa tapahtua jotain, koska se käski cuddya tekemään jotain kun se kerran nukutetaan.
Toivottavasti se pysyy silti äreänä ja nilkuttavana.Yhtään ajassa mukana kun katselen sitä vaan silloin tällöin.
Juu,. pikku äreys tekee siitä terävämmän :) - SupremeSatan
Papeete1 kirjoitti:
Hovimäkeä mä en olekkaan ikinä katsonut niin ku en paljon muitakaan suomalaisia salkkareita tms.mä vahtaan uusinnatkin :). Yks uusinta, mistä oon tykänny on Koti kuntoon.
- Papeete1
SupremeSatan kirjoitti:
mä vahtaan uusinnatkin :). Yks uusinta, mistä oon tykänny on Koti kuntoon.
Pari päivää sitten oli Prismassa kaverin kanssa ja se alkoi yhtäkkiä vaahtoon jostain salkkarinäyttelijästä. Mä ihan tyhmänä katselin ympärilleni että kuka kumma? Kattoin mä sellaista vanhempaa tumma naista ja se mua takaisin mutten noteerannut sitä mitenkään. Kaveri sanoi että se oli just se jota olin katsonutkin mutten mää niitä tietenkään tunnista kun en seuraa. Mua valistettiin sitten että se oli joku Helena (tms) joka laittoi myrkkyä johonkin pulloon jonka joku lapsi joi jne.
Jaa... huomaskohan se akka että kerrankin törmäsi sellaiseen joka ei sitä tunnistanut. Varmaan virkistävää :DD
Koti kuntoon, oliko se amerikkalainen sarja jossa oli ne kaksi miestä jotka veti telkkaohjelmaa tooltime (tms). Mä ainakin joskus katselin sellaista, ihan hauska :D - fifi-neiti
Papeete1 kirjoitti:
Hovimäkeä mä en olekkaan ikinä katsonut niin ku en paljon muitakaan suomalaisia salkkareita tms.ne pienensi jotain kasvainta etanolilla, jotta kirurgilta saa leikkausluvan.
Pitäskö käydä laittamassa niksipirkkaketjuun? - SupremeSatan
Papeete1 kirjoitti:
Pari päivää sitten oli Prismassa kaverin kanssa ja se alkoi yhtäkkiä vaahtoon jostain salkkarinäyttelijästä. Mä ihan tyhmänä katselin ympärilleni että kuka kumma? Kattoin mä sellaista vanhempaa tumma naista ja se mua takaisin mutten noteerannut sitä mitenkään. Kaveri sanoi että se oli just se jota olin katsonutkin mutten mää niitä tietenkään tunnista kun en seuraa. Mua valistettiin sitten että se oli joku Helena (tms) joka laittoi myrkkyä johonkin pulloon jonka joku lapsi joi jne.
Jaa... huomaskohan se akka että kerrankin törmäsi sellaiseen joka ei sitä tunnistanut. Varmaan virkistävää :DD
Koti kuntoon, oliko se amerikkalainen sarja jossa oli ne kaksi miestä jotka veti telkkaohjelmaa tooltime (tms). Mä ainakin joskus katselin sellaista, ihan hauska :DMiehet varmaan tykkää kun siinä on Pamela Anderson.
- fifi-neiti
Papeete1 kirjoitti:
Koti kuntoon, oliko se amerikkalainen sarja jossa oli ne kaksi miestä jotka veti telkkaohjelmaa tooltime (tms). Mä ainakin joskus katselin sellaista, ihan hauska :Dvielä parempi oli se jenkkiversio jossa brittinaiset jynssäsi sikalaksi päässeitä asumuksia :D
- Papeete1
fifi-neiti kirjoitti:
ne pienensi jotain kasvainta etanolilla, jotta kirurgilta saa leikkausluvan.
Pitäskö käydä laittamassa niksipirkkaketjuun?Mäkin muistan. Housella päämäärä pyhittää keinot :D
Se ap taitaa kaataa sen etanolin sinne viemäriin :D - SupremeSatan
fifi-neiti kirjoitti:
vielä parempi oli se jenkkiversio jossa brittinaiset jynssäsi sikalaksi päässeitä asumuksia :D
parempi oli se, kun ne hinkkas niitä paskasia ihmisiä.
- missasit tsäänssisi.
Aika turha enää pyllistellä ku löysät on jo housuissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h92781Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062621Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182317Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491894Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141473- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011154En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711005Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958