Kun ei todellakaan ole sellainen olo. Miksi saisin morkkiksen siitä että petin miestäni, olenhan muuten kaikki muut vuoden 364 päivää hyvä äiti ja vaimo... mitä tämä yksi päivä jolloin halusin tuntea olevani nainen muka muuttaisi? Sitä paitsi vaikka seksi tosin oli kiihkeää niin tekipäs hyvää huomata että onpa omalla miehellä kerta kaikkiaan hyvät niksit sänkykamarin puolella, eipä sitä kannatakaan mihinkään vaihtaa. Joo, joo, siis virheen olen tehnyt, turha moralisoida, mutta miksi siinä pitäis nyt tuskissaan kieriskellä, tehty mikä tehty ja se siitä!
Pitäiskö saada morkkis?
18
3044
Vastaukset
- Hyppijä
Olen samaa mieltä kanssasi. Omatuntoa korostetaan ihan liikaa nykyaikana. Mitä tahansa saa tehdä kunhan ei jää kiinni, se on minun mottoni. Kaikkihan me huijaamme jotenkin. Minä huijaan työnantajaani kuluttamalla työaikaa näihin nettikeskusteluihin. Sinä huijaat miestäsi pettämällä. Joku huijaa verottajaa tekemällä tai teettämällä työtä pimeästi.
Laki säätää, mitä ihminen saa tehdä. Pettämistä ei ole kielletty laissa, joten on ihan turha muiden inistä. Pettäminen on sallittua, koska sitä ei ole laissa kielletty. Laista seuraa myös se, että jos ei lain edessä jää kiinni, ei ole tehnyt väärin.
Saat varmaan moralistit niskaasi, mutta mitä sitten? Et ole jäänyt kiinni, joten käytännössä et edes tehnyt väärin.- Poliisi
Okei.
Mutta sitten kun jää kiinni, niin on turha märistä.
Kaikki eivät ole ihania miehiä/naisia, jotka ryömivät jaloissa menettämispeloissaan antavat anteeksi. - näin on
Poliisi kirjoitti:
Okei.
Kaikki eivät ole ihania miehiä/naisia, jotka ryömivät jaloissa menettämispeloissaan antavat anteeksi.Mieltä silloin on turha märistä
ja anteeksi antoa anella. Sitten
sen vasta tajuu mikä on tärkee! - M28
Poliisi kirjoitti:
Okei.
Kaikki eivät ole ihania miehiä/naisia, jotka ryömivät jaloissa menettämispeloissaan antavat anteeksi.Nämä "pettämisessä ei ole mitään väärää"-tyypit ovat ensimmäisenä itkemässä suureen ääneen paskat housuissa, kun tulevat jätetyiksi. Syyttävät vielä kumppaneitaan kaikesta. Sama pätee muissakin asioissa.
Poikkeuksetta suurimmat uhoajat ovat kaikkein suurimpia itkupillejä, joilla on tosipaikan tullen vetelät housuissa. Nähty on.
- Mies isolla Ämmällä
Taidat kuitenkin potea syyllisyydentunnetta kun täällä kirjoittelet. Mutta kieriskele tuskissas senkin lutka. Mitä menet jakamaan persettäs muille. "...halusin tuntea olevani nainen..." Ja
PAH. Sano suoraan että teki vierasta kyrpää mieli äläkä kaunistele. Teillä naisilla on sitten taito tehdä noita korulauseita raadollisistakin asioista. Tuosta se kierre jatkuu... vieraan munan makua ei voita enään mikään. Kohta olet taas persettäs jakamassa jossakin... Kun haluat olla nainen... Blaah- syrjähypyn tehnyt
tämä on kuule minun tapani vaan keskustella..luuletkos että tästä voi jutella kahvipöydässä kavereiden kesken? Näistä asioista kun ei puhuta niin sepä just saa sen omantunnon kolottamaan..nytpä minä puran omat tekemiseni tänne eikä kenenkään muun tarvitse tietää..
- Poliisi
Miksi et voi tuntea olevasi nainen kotona?
Vastaus on toki "sohvamiehen vika", ja en mitenkään moralisoi.
Tätä minä en voi ymmärtää ... miksi pitää olla _vain_ äiti ja vaimo kotona. Sitten kyllä mahtavasti jänskättää vieraissa ja on niin naisellinen olo.
Muista, että
- niitä tunteita saa mitä tilaa
- niitä tunteita niittää, mitä kylvää
- jne.- syrjähypyn tehnyt
sitä on helppo jossitella miksi jonkun elämä on mennyt niin ja miksi joku tekee toiset valinnat kuin sinä..minä olen saanut osakseni olla paljon sellaista mikä on todella vaikeaa..siitä tuo vain-sana..tunnen riittämättömyyttä ja tosiasia on että sellaista ainoaa oikeaa ei olekaan! Nyt vaan totean että virheen olen tehnyt ja arvostan pikkaisen enemmän sitä mitä minulla jo oli. Vaakakupissa on paljon, siinä on aina koko elämä ja valinnat tehdään itse!
- rawman
Ihan oikein ,ei mitään syytä morkkistella. Tekee hyvää vaan välillä ( harkitusti) vähän kokeilla vierasta. Ehkäpä tavataan!
- Amis
Miehes käy ihan yhtälailla vieraissa, olette kuin luodut toisillenne, jatkakaa samaa rataa.
- ex-uskoton-ukko
Jos syrjähyppy auttoi Sinua laittamaan omat arvosi ja tunteesi järjestykseen, niin tuskinpa kovin pahaa morkkista tarvitsee kantaa. Syrjähyppy voi hyvinkin olla uuden vaiheen alku väsähteelle ja paikalleen jämähtäneelle aviosuhteelle. Jos miehesi niksit ovat Sinusta hyviä, oletko koskaan tullut kertoneeksi sitä hänelle? Oletteko sanoin tai teoin osoittaneet toisillenne mistä pidätte, mitä toivotte, mitä haluatte? Oma syrjähyppyni poisti tulpan minun tunne-elämästäni, kun tajusin miten ihana vaimo minulla kaikesta huolimatta on. Aloin jutella hänen kanssaan rehellisesti ja avoimesti niin hyvistä kuin huonoista asioista yhteiselossamme, mikä vapautti myös hänet. Käsittämätön ihme on miten 25 vuotta kestäneeseen aviosuhteeseen tulee uutta säpinää. Nykyään meillä asuu keski-ikäisen aviopari, joka toimii kuin kanipari.
- syrjähypyn tehnyt
Kivaa kun joku ymmärsikin mikä oli asian ydin!
- TTT
..että palat helvetissä ja kärsit loppuelämäsi pääkivusta ja ahdistuneesta olosta. Olet yleinen nainen!
- ex-uskoton-ukko
Sinulla tuntuu tuo pääkoppa olevan niin pahasti sen vanteen puristuksessa, että toivoisi jonkun vapauttavan Sinut tuosta ahdistuksesta ja helvetin tulesta. Alkaisit elää ja antaa muidenkin elää.
- ???
On totta, että pitkään kestänyt suhde johtaa siihen, ettei kotioloissa tunne enää itseään kauniiksi, haluttavaksi jne. Mies ei jaksa enää kehua ulkonäköa ja seksikin tuppaa muuttumaan kaavamaiseksi pakkotoistoksi.
Olen aina ollut uskollista tyyppiä, enkä ole koskaan uneksinutkaan pettäväni avopuolisoani, mutta nyt olen kauhukseni huomannut ajatusteni harhailevan. Tapasin ihan sattumalta komean miehen jonka kanssa ajauduin keskustelemaan tuntikausiksi. Yhtäkkiä tajusin, etten ole tuntenut mitään vastaavaa vuosiin ! Emme ajautuneet sänkyyn, mutta olemme pitäneet yhteyttä puhelimitse joka päivä tapaamisemme jälkeen (asumme eri paikkakunnilla). En ole pitkään aikaan tuntenut olevani näin elossa ! On uskomattoman ihanaa tajuta, että olen vieläkin kaunis ja haluttava jonkun silmissä !
Nyt mies haluaisi tavata minut uudelleen, enkä tiedä mitä tehdä. Omatunto kolkuttaa jo nyt koko asian vuoksi pahasti, mutta sisimmässäni haluaisin tavata hänet seurauksia pelkäämättä.
Kokemuksia, mielipiteitä ?- MorbidAngel
Tapaa hänet, vitut miehestäsi!
- jarnus
Luehan vastaukseni jonka kirjoitin aiheeseen pitâisikö saada morkkis.
Pitää paikkansa tuo mitä sanot että aikain saatossa kehut ja arvostus laskevat pitkällisessâ liitossa ja kun yht'äkkiä jostakin tulee kauan hukassa ollutta kehumista ja arvostusta alkaa kompassin neula pyöriin kuin metallilevyn päällâ.
Kerrohan, kuinka kävi.
jarnus
- jarnus
Vaikuttaa siltä että yhteiskuntamme määritellyt omalla naurettavalla tavallaan moraalin rajat. Se mikä aikoinaan oli hyvinkin yleistä ja hyväksyttyä on tänään pahaa ja moraalitonta.
Me elämme tâällâ vain kerran ja tämä kerta pitää elää, nimittäin päivä jonka taaksesi olet jâttänyt - siihen ei ole paluuta, vain muistot. Ja kun jättää jotakin tekemättä tilaisuuden ollessa käsillä - sitä jää kaipaamaan.
Sinulle "Syrjähypyn tehnyt" on jäänyt tapahtumaa arvostava kuva syrjähypystäsi ja olet avannut ainakin yhden oven omassa sänkykamarissasi huomaten miehesi taidot. Tuletko tekemään syrjähyppyä toista kertaa, se on yhtä mahdollista kuin mahdotontakin, olosuhteet viitoittavat tietäsi. En kannusta enkä vastusta.
Morkkis on mahdollista mutta ehkä târkeää on myös kuva joka on jäänyt lähtemättömästi mieleesi joka jo sinänsä saattaa luoda sinulle uusia ajatuksia. Pinnistä vaan eteenpäin. Elämässähän asia on niin että rakasta enisin itseäsi voidaksesi rakastaa lähimmäisiäsi - Ole välillä itsekäs hemmotellaksesi itseäsi unohtaen muut. Jatka tasapainoisesti.
Tsemppiä,
Jarnus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643305Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433127- 432498
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1082376- 311923
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851435- 391300
- 821159