Turun tatuointiliikkeet

riksuliini78

Kyselisin vähän Turun tatuointiliikkeistä...missä on parasta palvelua ja huokeimmat hinnat?
Itselläni olisi aikeissa ottaa eka tatuointi, musta n.5cm korkea ja alavatsaan tai alaselkään...
Nyt olisi kiva kuulla teidän kokemuksia eri liikkeistä, hinta-arvioita ym... :)

Kiitos jo etukäteen kaikille vastanneille!! =)

27

16103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tatskaämmä

      Otsikko sen kertoo, eli ehdottomasti Turun paja. Siellä palvelu on asiallista ja jälki loistavaa sekä hinnatkin kohtuulisia. Jonoa tosin on paljon, eli aikaa ei varmaankaan ihan heti saa. Kolmea tatuointiliikettä olen kokeillut ja tämä on ehdottomasti paras tähän mennessä.

    • asdfghlol

      Ehdottomasti paras on Individual Ink, koulukadun ja puutarhakadun kulmassa. Parasta jälkeä jota olen Suomessa nähnyt, hinta-laatusuhde täydellinen ja mielellään maksaisi enemmänkin! Kannattaa käydä paikan päällä katselemassa ja kyselemässä, jonot ovat tajuttoman pitkät mutta odotus on sen arvoinen. Myös itse artisti on varsin mukava mies.

      Hintaa kannattaa kysellä liikkeistä, pelkän koon perusteella on mahdotonta sanoa kauanko moisen tekemiseen menee = paljonko tulee hintaa. Samalla voi tarkastella laatua, hyvissä liikkeissä on AINA nähtävillä artistin kansio, jossa työnäytteitä. Pelkän huhupuheen perusteella ei kannata paikkaa valita.

    • Meikätyttö :)

      Eikös tatuointia otettaessa tärkeintä ole LAATU ja AMMATTITAITO??!! Eihän tässä kuitenkaan mistään ruokaravintolan valinnasta ole kyse! Minusta hyvästä työstä kannattaa maksaa, onhan se tatuointi kuitenkin aika lailla ikuinen juttu. Tomppa on turkulaisista vanhin taituri, nopein ja ammattitaitoisin. Ja Tomppahan taiteilee Tattoo Studio Nobodyssä. Itse olen Tompalla teetättänyt kaksi kuvaa, molemmat ovat täydellisiä ja ennen kaikkea tekemisessä ei mennyt aikaa tuntikaupalla. Uudempi kuvani on musta ja sen koko taitanee olla kuta kuinkin se 5cm ja maksoi 90e. Tietysti hinta riippuu aina kuvasta. En voi muuta kuin suositella Tomppaa kaikille! :)

      • Khaaaat

        Parhaat tatskat tekee ehdottomasti Sami..
        Eli Dog Bite :)


      • 79
        Khaaaat kirjoitti:

        Parhaat tatskat tekee ehdottomasti Sami..
        Eli Dog Bite :)

        olen täysin samaa mieltä


      • SilmätAuki
        Khaaaat kirjoitti:

        Parhaat tatskat tekee ehdottomasti Sami..
        Eli Dog Bite :)

        Niinpä niin. Tämä dogbiten sivuilta: http://www.dogbite.fi/?page=Tattoos&image=100 ja tämä individual inkin: http://viewmorepics.myspace.com/index.cfm?fuseaction=viewImage&friendID=93566413&albumID=2583760&imageID=45788171

        Ei varmaan tarvii sanoa enempää


      • Vihdoinkintatska

      • kö?????!!!!
        Vihdoinkintatska kirjoitti:

        Turussa on nyt ainakin uusi tatuointiliike jossaa Tampereentiellä oisko ollu Rubypictures ja siellä on vielä kaikenlisäksi naine tatksaamas:) tosi siistii jälkee minusta, sain ajankin jo ensi viikolle:D

        Muissa liikkeissä puolen vuoden jonot ja yhestä saa viikossa. Jes! ja varmaan halvalla kans eks je?


      • Jonnu
        Khaaaat kirjoitti:

        Parhaat tatskat tekee ehdottomasti Sami..
        Eli Dog Bite :)

        Otin Samilla mahaani tähti kiemuraista kuvaa ja kyseessä oli iso kuva. Voin sanoa että kuraa tuli!. Olen näyttänyt hänen jälkeään kahdelle toiseslle tatuoijalle ja he ovat olleen melko kauhuissaan Samin jäljestä...

        Tähdistä paistoi läpi miten ääriviivat on tehty yhdellä vedolla kaikki tatuoinnin keskeltä. (tarkennus: siis niinkun kun tekee tähden nopeasti yhdellä vedolla kaikki sakarat ylittäen keskikohdan monesti.. en osaa tarkemmin selittää.. sellain ku kaikki tekeesen jos haluu olla nopee..?) Yksi viiva ei johda mihinkään, mikä siis omassa piirustuksessani johti. Hän unohti tehdä pari yksityis kohtaa, tämän huomasin vasta kotona. Ei tainut herraa kiinnostaa minun tatskaani tatskata mikä minulle tietenkin on super tärkeä. Koko kuvan tekemiseen meni 45 min. Olin tompalla Tattoo studio nobodyssä teettämässä korvan taakse pientä kuvaa jota sitäkin tehtiin about 45 ja kyseessä oli monesti pienempi kuva kuin mahassani.!

        En voi missään nimessä suositella. Hinta on halpa mutta jälki on myös sen veroista. Jos väkisin Dogbiteen sitten menee niin karta samia ja valitse janne. Tässä minun neuvoni

        Kokemuksen kautta mene Tompalle Tattoo Studio Nobodyyn. Saat satavarmaa jälkeä


      • no en nyt tiedä
        Khaaaat kirjoitti:

        Parhaat tatskat tekee ehdottomasti Sami..
        Eli Dog Bite :)

        ainakin mun käden pilas huonolla jälkihoidolla ja sieltä on porukan tatskat tulehtuneetkin jälkikäteen epähygienisyyden takia (pitää koiraa liikkeessä sisällä). Muutaman tatskan olis saanu viel väsät omaan jalkaansa ennen ko pisti liikettä pystyyn. Studio Nobodya suosittelen, tomppa osaa :)


      • ._.
        no en nyt tiedä kirjoitti:

        ainakin mun käden pilas huonolla jälkihoidolla ja sieltä on porukan tatskat tulehtuneetkin jälkikäteen epähygienisyyden takia (pitää koiraa liikkeessä sisällä). Muutaman tatskan olis saanu viel väsät omaan jalkaansa ennen ko pisti liikettä pystyyn. Studio Nobodya suosittelen, tomppa osaa :)

        Eikö jälkihoito ole täysin asiakkaan vastuulla, ei kukaan tatskaaja ketään kotiin seuraa rasvaamaan tatuointia ja puhdistamaan. Joten jos huono jälkihoito on johtanut tulehdukseen niin miten tatuoijaa voi pitää vastuussa, ellei sitten ole antanut vääriä hoito-ohjeita?


      • kotikylä
        ._. kirjoitti:

        Eikö jälkihoito ole täysin asiakkaan vastuulla, ei kukaan tatskaaja ketään kotiin seuraa rasvaamaan tatuointia ja puhdistamaan. Joten jos huono jälkihoito on johtanut tulehdukseen niin miten tatuoijaa voi pitää vastuussa, ellei sitten ole antanut vääriä hoito-ohjeita?

        No ei ole. Jos välineet on puhtaat ne kuvat paranee kyllä. Ei pöpöt jälkeenpäin ihon sisään mene. Jälkihoidolla hoidat vaan värejäsi kirkkaammiksi, mikä tietysti olisi myös tosi tyhmää jättää tekemättä kunnolla!


      • adfbaefbfeb
        kotikylä kirjoitti:

        No ei ole. Jos välineet on puhtaat ne kuvat paranee kyllä. Ei pöpöt jälkeenpäin ihon sisään mene. Jälkihoidolla hoidat vaan värejäsi kirkkaammiksi, mikä tietysti olisi myös tosi tyhmää jättää tekemättä kunnolla!

        Menee ne, riski on suurin ekan parin päivän jälkeen. Esim jos käteen laittaa, kannattaa mm pyyhkiä perse toisella. Tuore tatuointi on haava! Ei voi syyttää tatuoijaa jos ei itse huolehdi hygieniasta 100%:sti. Puhtaat ja steriilit välineet ei auta jos heti mennään korjaamaan autoa ilman hanskoja tatuoinnin oton jälkeen.


      • adfbaefbfeb kirjoitti:

        Menee ne, riski on suurin ekan parin päivän jälkeen. Esim jos käteen laittaa, kannattaa mm pyyhkiä perse toisella. Tuore tatuointi on haava! Ei voi syyttää tatuoijaa jos ei itse huolehdi hygieniasta 100%:sti. Puhtaat ja steriilit välineet ei auta jos heti mennään korjaamaan autoa ilman hanskoja tatuoinnin oton jälkeen.

        tätä minäkin suosittelen,3 kuvaa on siel laitettu


      • Anonyymi

        Tomppa on ollut paras. Kaikki mun tatskat on hänen tekemät. Hinta- laatusuhde on kohdillaan. Ei oo pitkät jonot ja muutenkin Tomppa hyvä tyyppi.


    • jensariu199

      TOMPALLE EHDOTTOMASTI! :>

    • Mimm84

      Suosittelen lämpimästi Golden Eye Tattoota!!
      Tosi mukava ilmapiiri, todella hyvää palvelua ja ennen kaikkea erittäin hyvää jälkeä molemmilla tekijöillä! Äijät heittää hauskaa läppää ja ottaa kyllä asiakkaan huomioon tosi hyvin, ei oo samanlaist murisemist ja kulmien alta tuijotteluu ku monissa muissa liikkeissä. Tosi rento meininki!
      Otin neljännen tatskani täällä ja en kyl muualle enää mene hakattavaks!!!!!!

      • Kett.

        Täytyy kompata tätä Golden Eye Tattoota. Eilen otin siellä ekan kuvan ja jatkossa käyn siellä vaan.:) Lasse on hauska mies, ei tullu tylsää hetkeä vaikka neljä tuntia saikin kidutettavana istua. Ja pirun hyvää jälkeä.


    • ???

      onkohan toi joker tattoo shop hyvä paikka ottaa tatska??

      • kirsukka74

        kolme viimeistä kuvaa Jokerissa ottaneena voin kyllä suositella lämpimästi. Siellä on nykyään muitakin tekijöitä mutta ainakin Jussi ja Dessi osaa hommansa todella hyvin. Siisti paikka, mahtava palvelu ja hauskat tyypit!


    • Marsuliini

      Oma kuvantekijäni, joka itse myös alalla ulkomaillakin arvostettu artisti, rankkasi Individual Inkin Lassen maailman parhaiden joukkoon. Tämä on hänen suustaan jo paljon, koska harvoin löytää Suomen tatskaajista paljon hyvää sanottavaa =P Ja kyllähän tuo jälki melkoisen komeaa on, kun noita kuvia katselee. Toki jonojen voisi kuvitella olevan myös sen mukaiset, mutta hyväähän kannattaa odottaa...

    • apinalauma mölisee.

      Täällä tuttuun suomi24 tapaan porukka puhuu läpiä päähänsä minkä kerkeää. Jossei ole mitään tietoa tatuoinnista / jälkihoidosta niin ei siitä kannata mitään sanoakkaan. Jälkihoito on TODELLA tärkeässä roolissa rupeutumisvaiheessa. Puhtaanapito ja rasvaaminen on tärkeitä. Niin pitkää kun kuvassa ei ole rupea päällä tai on ns. Avoin niin tulehtumisriski on aina olemassa. Se että liikkeessä on koira ei tarkota mitään ellei allerginen ole / sitä ei rapsuta sillä tatuoinnilla.

    • hoida sitä haavaa!!!

      Miten joku voi sanoa ettei muka bakteereita mene tatuoimisen jälkeen!!??

      Se on avohaava!!! ja niitä hoito-ohjeita todellakin kannattaa noudattaa.
      Mun ystävällä meinas tulehtua leima kun kävi tatuoijalla joka teki kotonaan ja koira vielä taloudessa.
      Inhan punainen oli hänen ihonsa mut muutaman päivän kun jaksoi ahkerasti huuhtoa, putsata puhdistusaineella ja rasvata bebanthenilla niin lopulta sitten parani.
      Tatuointi on haava siinä missä ihan veitsellä saatu vekkikin. Vaatii hoitoa.
      Ja kysynkin että kannattaako maksaa maltaita siitä että lopulta leima on ihan kamalan näköinen kun ei ole viitsinyt hoitaa ja rasvata??
      Mä rasvaan bebanthenilla monta kertaa päivässä kunnon rupivaiheeseen asti ja sitten vasta kun se rupeaa irtoilemaan vaihdan rasvan kevyempään vitamiinipitoiseen voiteeseen.
      Iho on pysynyt kimmoisana ja leimat nätteinä.

    • jannevaa2

      Eikai sitä paikkaa kannata halvimman hinnan perusteella valita??! Ennemminkin laadun perusteella..

    • Olenmyöstätämieltä

      Turun Paja ja Jussi on yksi ja sama vitsi. Ylimielinen tyyppi, en voi suositella.

    • yxvinkki

      Jos ei ihan Turussa tarvitse olla, kysypä Bella Artesta Vahdolla.

    • Anonyymi

      Paras palvelu ja huokeimmat hinnat eivät kohtaa missään. Valitse joko tai!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      432
      3095
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      107
      2462
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      367
      2257
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2025
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1837
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1267
    7. 166
      1255
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1176
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1094
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      957
    Aihe