Tiedättekö mitä?

Mulle kuorittiin tänään perunat.


Juhuu!!

28

811

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enrique_Lister

      Mä söin uusia perunoita, niin ei tarttenu kuorii.

      • muttei silti niin hyviä kuin toisen sulle kuorimat vanhat perunat.

        Ja ihan perinteistä jauhelihakastiketta oli viel kyytipojaksi. Ei voi olla tuon parempaa ruokaa. Tai ohan sitä kaikenlaista muutakin hyvää, mut kyl sitä niin harvoin saa oikein ja hyvin tehtyy perinteistä suomalaista kotiruokaa.


      • Enrique_Lister
        relaxed_eyes kirjoitti:

        muttei silti niin hyviä kuin toisen sulle kuorimat vanhat perunat.

        Ja ihan perinteistä jauhelihakastiketta oli viel kyytipojaksi. Ei voi olla tuon parempaa ruokaa. Tai ohan sitä kaikenlaista muutakin hyvää, mut kyl sitä niin harvoin saa oikein ja hyvin tehtyy perinteistä suomalaista kotiruokaa.

        Joo ei ne kyl niin hyvii ole. Vähä vetisiä viel.


    • mukavaa

      äiti kävi kylässä?
      Kyllähän minäkin pojalleni kuorisin..

      • oma akka tietty.

        Kyllä kannatti viedä se eile kynttiläillalliselle.


    • Mä arvostaisin enemmän sitä, jos nainen leikkais mun varpaankynnet.

      • ja jotain neljä vuotta olen sitä testannu, välillä vähä huonommin, välillä paremmin tuloksin. Mut ihan synkinpinäkin hetkinä olen ollut vakuuttunut, että tää mun systeemi vielä tuottaa kunnollisen tuloksen ja saan ne perunat kuorittuna eteeni, vielä niin, et se tulee silt toiselta niinku se olis aina sitä tehny.

        Jotta, kehitä joku systeemi varpaiden kynsien leikkaamiseen. ;)


      • caput.mortuum

        Etkö sä itse taivu?


    • k32v

      makaroonii. ei tarvinnu kuorii ;)

      • siinei oo sykettä.


      • k32v
        relaxed_eyes kirjoitti:

        siinei oo sykettä.

        tos yks päivä tää kuori inkiväärii, se oliki mielenkiintoine kuorittava.

        mut hei tää ei haluu niinku mitenkää pudottaa sitä pilvist, toi olis kiva huomionosoitus toi, et se sai kuoritut potut etee :) kyl tääki sellasest ilahtuis :)


      • k32v kirjoitti:

        tos yks päivä tää kuori inkiväärii, se oliki mielenkiintoine kuorittava.

        mut hei tää ei haluu niinku mitenkää pudottaa sitä pilvist, toi olis kiva huomionosoitus toi, et se sai kuoritut potut etee :) kyl tääki sellasest ilahtuis :)

        jotenki tuntuu. Se on niin monen vuoden projekti kokonaisuudessaan ollu ja nyt on yks välietappi saavutettu, ni fiilis on aika makee.

        Kyllä nykynaisista sittenkin on, jos ne vaan viittii.


    • Olipas hyvä, että söin kebabini riisin kanssa, ettei tarvinnut kuoria. ;-)

      • ja intialaisetkin ovat oppineet syömään jo perunaa, tai ainaki muutaku riisiä ja länsimaiset syö sitä riisiä laiskuuttaan, ei sen vuoks, et olis pakko, niinku itämaissa on tähän asti ollut.

        Kyllä perunassa on se voima.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        ja intialaisetkin ovat oppineet syömään jo perunaa, tai ainaki muutaku riisiä ja länsimaiset syö sitä riisiä laiskuuttaan, ei sen vuoks, et olis pakko, niinku itämaissa on tähän asti ollut.

        Kyllä perunassa on se voima.

        Ylensä syön sunnuntai-kebebini ranskalaisilla, mutta niitäkään perunoita ei tarvitse kuoria. ;-)


    • Pää kyllä sekois jos joutuis tenavien lisäks kuoriin miehenkin perunat.

      • ku mies pitää huolen siitä, ettei se sekoo.


    • rusalkaa

      Kynttiläillallinen aikaansaa kaikenlaista palvelua. Hyvä, että oot oppinut pitämään 'akkaas' hyvänä.

      • mua pidetään niin hyvänä, että mun on pakko pitää siitä hyvä huoli. Risoo sitte niinku oike tosissaan, jos ei saa tätä pidettyy.


    • hymy:)

      eikä ossoo ite kuoria perunoitaan.......kyll tää nykymeininki on sieltä ja syvältä.

      oot uusavuton... ossootkona mittää muuta ite tehä, ku laittaa mikroon maksalaatikon lämpiään?

      äitis passannu pilalle;)

      morsmaikku jatkaa perinnettä, mut vain vähän aikaa..........oon varma et ei se huuma kauaan kestä

      • Osaan passuuttaa. ;)


      • hymy:)
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Osaan passuuttaa. ;)

        siun pittää ottaa tuo kolomen vallan pois galleriastas:P


      • hymy:) kirjoitti:

        siun pittää ottaa tuo kolomen vallan pois galleriastas:P

        5-vuotiaat osaa passata takas paremmin ku monet aikuset.


      • hymy:)
        relaxed_eyes kirjoitti:

        5-vuotiaat osaa passata takas paremmin ku monet aikuset.

        et kait sie suuttununna, ku ei ollunna yhtään hymiötä:P

        "keskinäisen vinoilun kerho"

        katos ku se passuu ois molemminpuolista, mitäs sie oot tehenynnä?


      • hymy:) kirjoitti:

        et kait sie suuttununna, ku ei ollunna yhtään hymiötä:P

        "keskinäisen vinoilun kerho"

        katos ku se passuu ois molemminpuolista, mitäs sie oot tehenynnä?

        ja muistanu sen muistuttamatta, eikä se paljoo vaadi. Lue mun vastaukset rikulle ja nikille 'mukavaa'.

        Enkä suuttunu, emmä tääl jaksa kenellekään suuttuu.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        ja muistanu sen muistuttamatta, eikä se paljoo vaadi. Lue mun vastaukset rikulle ja nikille 'mukavaa'.

        Enkä suuttunu, emmä tääl jaksa kenellekään suuttuu.

        jos suutun, ni suutun sit het kerrasta koko porukalle, en yksittäsille kirjettelijoille suutu.


      • hymy:)
        relaxed_eyes kirjoitti:

        jos suutun, ni suutun sit het kerrasta koko porukalle, en yksittäsille kirjettelijoille suutu.

        sitt jo "keskinäisen kehumisen kerhon:)" koko panostus, ett myö saatais siut vaikka "hiukka suuttumaan" ja sie voisit "panostaa" sille morsmaikulle ne "lataukset":P

        "onko vapaaehtosia?"


    • ei kai se

      sun emäntä pilkkonutki niitä pottuja sulle valmiiksi siihen lautaselle? Kai sä itse edes pureskelit ne perunat?

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      94
      1145
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe