1. Risooko palsta-addiktio?
2. Risooko katkenneet yhteydet, tai vanhat ystävät/tuttavat jotka ovat jääneet matkan varrelle?
3. Mitä mokasit menneenä viikonloppuna?
Saa avautua.
G: sunnuntaimorkkis
28
1375
Vastaukset
- miekkonen..
kännissä mokasin pahasti. Örisin pöljiä exälle ja soitin kännipuhelun hunajalle. Se ei ikinä enää ilmaannu tälle palstalle :( Hävettää helevetisti. Pitäis pyytää anteeksi mut kun ei enää kehtaa soittaakkaa.
Aika paha. Koita ny edes anteeksipyyntötekstari, tai meili sille laittaa. Luulis sen ymmärtävän. Tai ehän mä tiedä, enkä haluakaan tietää mitä sä sille oot kännissä örissy.
Voivoi.- miekkonen...
relaxed_eyes kirjoitti:
Aika paha. Koita ny edes anteeksipyyntötekstari, tai meili sille laittaa. Luulis sen ymmärtävän. Tai ehän mä tiedä, enkä haluakaan tietää mitä sä sille oot kännissä örissy.
Voivoi.En muista oikeen itekkään, mut sen voin sanoa että hävettää saatanasti. En tosiaan leikilläni kirjoita. Toivottavasti sen näkee tään ja .. niin joo. ANTEEKSI.
miekkonen... kirjoitti:
En muista oikeen itekkään, mut sen voin sanoa että hävettää saatanasti. En tosiaan leikilläni kirjoita. Toivottavasti sen näkee tään ja .. niin joo. ANTEEKSI.
ei täällä. Toi sun soitto ja sen jälkihoito on sellanen asia joka ei kuulu palstalle. Älä tee enempää hallaa.
- miekkonen..
relaxed_eyes kirjoitti:
ei täällä. Toi sun soitto ja sen jälkihoito on sellanen asia joka ei kuulu palstalle. Älä tee enempää hallaa.
Totta
- sun tehneen
emämokan. Miten sä sen hunajan numeron edes sait käsiisi? Sä olet useaan otteeseen vihjaillut asioita, joissa sä paljastat ihastuneesi hunajaan. Vai muistanko mä tässä nyt väärin? Jotenkin mulla on mielikuva, että hunaja on vilahdellut useasti sun kirjoituksissa.
Eikö sun mieleen juolahtanut, että se voidaan ottaa jo vähän liiankin henkilökohtaisena häiriönä? Ihan hyvä sinänsä, että sä osoitat katuvasi sitä vetoa. Mutta et kai sä enää mene tekemään mitään niin kiusallista? Relaxi on ihan oikeassa. Sitä asiaa sun ei kannata puida täällä yhtään enempään.
Yritä nyt edes jatkossa skarpata ja pitää tunteet omina vähemmän pinnassa. Okey? Sullekkin se varmaan on todella kiusallista ja noloa? Vai? - miekkonen..
sun tehneen kirjoitti:
emämokan. Miten sä sen hunajan numeron edes sait käsiisi? Sä olet useaan otteeseen vihjaillut asioita, joissa sä paljastat ihastuneesi hunajaan. Vai muistanko mä tässä nyt väärin? Jotenkin mulla on mielikuva, että hunaja on vilahdellut useasti sun kirjoituksissa.
Eikö sun mieleen juolahtanut, että se voidaan ottaa jo vähän liiankin henkilökohtaisena häiriönä? Ihan hyvä sinänsä, että sä osoitat katuvasi sitä vetoa. Mutta et kai sä enää mene tekemään mitään niin kiusallista? Relaxi on ihan oikeassa. Sitä asiaa sun ei kannata puida täällä yhtään enempään.
Yritä nyt edes jatkossa skarpata ja pitää tunteet omina vähemmän pinnassa. Okey? Sullekkin se varmaan on todella kiusallista ja noloa? Vai?Mä tiedän sen nimen, siten. Lopetetaan tämä tähän.
- illan paras
miekkonen.. kirjoitti:
Mä tiedän sen nimen, siten. Lopetetaan tämä tähän.
ehdotus. Luultavammin. :)
- kuule..
Anna mulle sen numero. Mäkin haluaisin soittaa sille kännipuhelun XD
Pistä tekstari tai meili ja pyydä anteeksi.
- Enrique_Lister
1. Ei, en mä ole koukussa. Voin lopettaa millon haluan.
2. Ei riso suuremmin katkenneet yhteydet. Eipä mulla kait ole koskaan montaa ystävää ollut. Muutamiin sukulaisiin on kyllä läheiset välit, mutta niitä näkee harvemmin ja niillä on oma elämä.
Nuorempana tuli oltuun tyhmä kun ei ollut avoimempi, vaan eipä sillon tienny elämästä tätäkään vähään.
3. Oikeestaan viikonloppu meni ihan kivasti. Ei suuremmin mokia. - riso ja
jos mua joskus risookin mä puran vitutustani ympäristöön. Niihin läheisempiini ketkä siinä mun ympärillä pörrää.
Palsta-addiktio joskus vähän kismittää, mutta sen kanssa alkaa tulla toimeen. Varmaan parempi vaihtoehto nörtteillä, kun dokata joka päivä ja tuhlata rahat pämppäillen. Eikä tästä palstalla riekkumisesta tule edes sitä krapulaa. Mikä ihan varmasti vituttaisi, jos sen saisi. Päivät menis krapulassa nukkuessa. Mitään ei saisi tehtyä. Palstalta voi olla välillä ihan surutta poiskin ja palata, kun siltä taas tuntuu.
En ole omasta mielestäni mokaillut viikonloppuna mitään. Nyt en vaan yksinkertaisesti jaksa käyttää mun nikkiäni. Se ehkä voi mennä mokaksi? No jaa en nyt tiedä sitten meniskö? Kivempi kirjoitella puskana. En tiedä tunnistaako joku mut. Mutta ei se itseasiassa edes mua mitenkään häiritse eikä haittaa, jos tunnistaa. - pukkareska
Numero 1 kumpuaa varmaan omasta tilanteestasi, vai mitä? Kerro sinä addiktikunkku, risooko monivuotinen 24/7-palsta-addiktio?
- MMies
"1. Risooko palsta-addiktio?"
Mikä?
"2. Risooko katkenneet yhteydet, tai vanhat ystävät/tuttavat jotka ovat jääneet matkan varrelle?"
Nope.
"3. Mitä mokasit menneenä viikonloppuna?"
Hmm. Enpä kai pahemmin mitään. Toisilla voi tosin olla eri käsitys asiasta, mutta näin.
No mites itselläs?Emmä jaksa toistaa itteeni, mut jos kiinnostaa ni lue tosivaitarun kommentti ja sit mun kommentti siihen, ni sillai mul meni.
- MMies
relaxed_eyes kirjoitti:
Emmä jaksa toistaa itteeni, mut jos kiinnostaa ni lue tosivaitarun kommentti ja sit mun kommentti siihen, ni sillai mul meni.
"..jos kiinnostaa ni lue tosivaitarun kommentti ja sit mun kommentti siihen, ni sillai mul meni."
Ei nyt niin paljoa kiinnosta kuitenkaan. Kiva, että on mukavaa kuitenkin. MMies kirjoitti:
"..jos kiinnostaa ni lue tosivaitarun kommentti ja sit mun kommentti siihen, ni sillai mul meni."
Ei nyt niin paljoa kiinnosta kuitenkaan. Kiva, että on mukavaa kuitenkin.Kuhanny sanoin. Ainahan sitä on mukavaa, tai melkein aina, tai melkein mukavaa.
- k32v
1.not
2.katkenneet nettiyhteydet risoo :) ai kaverit? no sellasii matkan varrelle jääneit ei olis ku muutama, kaks taitais olla. ja ne olis sotkenu systeemit sillee, et ei harmita.
3.tää olis ollu iha kiltisti, ei mokii 1. Risooko palsta-addiktio? -Ei-
2. Risooko katkenneet yhteydet, tai vanhat ystävät/tuttavat jotka ovat jääneet matkan varrelle? -Ei ole tapahtunut tällaista-
3. Mitä mokasit menneenä viikonloppuna? -Otin yhden oluen liikaa ja haisin pahalle, en tee toiste samaa virhettä- :)1. Risooko palsta-addiktio?
-Ei kun ei kosketa mun elämää.
2. Risooko katkenneet yhteydet, tai vanhat ystävät/tuttavat jotka ovat jääneet matkan varrelle?
-Satunnaisesti. Toisaalta jäljellä on ne jotka todella jotain merkitsee, ne kaikista läheisimmät. Kavereita tulee ja menee, ei tässä vaan jouda kaikkia tapaamaan säännöllisesti ja siihen ei joidenkin ymmärrys riitä.
-Ihme kyllä en mitään.- k32v
viikolopu mokellukset vähenee -> vanhuus lähestyy? ;)
k32v kirjoitti:
viikolopu mokellukset vähenee -> vanhuus lähestyy? ;)
sitäkö se tarkottaakin? :O Nyt äkkiä ryppyvoideostoksille...
Mä olenkin ihmetelly,että miks en tahdo enää muistaa mitään, niveliä kolottaa ja aamulla herää väkisinkin ennen kukonlaulua mutta nyt mä sen syyn sitten tiedän...alamäki on alkanut, alta pois nuoret ja vetreet, tän muorin tuli kiire osallistua ikäihmisten kirjontakurssille! ;)- k32v
NtiBebs kirjoitti:
sitäkö se tarkottaakin? :O Nyt äkkiä ryppyvoideostoksille...
Mä olenkin ihmetelly,että miks en tahdo enää muistaa mitään, niveliä kolottaa ja aamulla herää väkisinkin ennen kukonlaulua mutta nyt mä sen syyn sitten tiedän...alamäki on alkanut, alta pois nuoret ja vetreet, tän muorin tuli kiire osallistua ikäihmisten kirjontakurssille! ;)ei välttämät, mut kai sitä vois niinku tulkita ;)
pitäis vissii sit hoitaa ne kaikki mokellukset sit ens viikonloppuna :D :D hähä eihä tää tämmöne ny vetele, jos ei jää jälkipolvil mitää kerrottavaa ;)
sit vois osallístuu tollasee sunnuntai-morkkis- keskusteluunki luontevimmi, ku olis oikeesti jotai asiaa. k32v kirjoitti:
ei välttämät, mut kai sitä vois niinku tulkita ;)
pitäis vissii sit hoitaa ne kaikki mokellukset sit ens viikonloppuna :D :D hähä eihä tää tämmöne ny vetele, jos ei jää jälkipolvil mitää kerrottavaa ;)
sit vois osallístuu tollasee sunnuntai-morkkis- keskusteluunki luontevimmi, ku olis oikeesti jotai asiaa.Melkein hävettää kuinka julkeesti oon kehdannu laiminlyödä velvollisuuksiani palstan mokailu-galluppia kohtaan :( ...Ens viikonloppu onkin osuvasti "lapsivapaa" joten lupaan yrittää parhaani mukaan koheltaa tämänkin viikonlopun edestä jotta olisin kykenevä vastaamaan palstan seuraavaan mahdolliseen mokailukyselyyn sen arvon mukaisesti. ;)
Nyt nurkkaan häpeemään ja miettimään mitä kaikkea taas jäi tekemättä...
1. Risooko palsta-addiktio? Ei, pitäisikö?
2. Risooko katkenneet yhteydet, tai vanhat ystävät/tuttavat jotka ovat jääneet matkan varrelle? Eipä suuremmin. Pari entistä kaveria tulee mieleen, mutten minä yksinäni voi kenenkään kaveri olla.
3. Mitä mokasit menneenä viikonloppuna? Mokasinko jotain? En kai.
Saa avautua.tästä tuli eka kyssäri mieleen:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000036364561
Toka kyssäri tuli tosta Enriqeen alotuksesta mieleen, ja kolmas sit ihan vaan palstal eilenillal vallinneen morkkisilmapiirin vuoks.
- Sarvikuonokas
1. Risooko palsta-addiktio?
Mikä?
Aika on rajallista. What can you do.
rikoin lahjan luovutushetkellä
Saa avautua.
... LOMA! ..pidä kiirettä! 1.Risooko palsta-addiktio?
* Eipä kai kun palstailu ei pääse addiktioksi asti..
2.Risooko katkenneet yhteydet, tai vanhat ystävät/tuttavat jotka ovat jääneet matkan varrelle?
* Nyt kun kysyit niin yhden mielenkiintoisen tuttavan yhteystietojen hävittäminen risoo kovasti.. Henkilöhaussa ei tuloksia, mutta onneksi tiedän missä kaveri asuu... Toivottavasti olen vielä tervetullut sinne kyläilemään niin kuin hän ainakin sanoi minun olevan viimeisimmän kerran tavatessamme.. toivottavasti siitäkin huolimatta että hänen pitkäaikaisempi kaverinsa käyttäytyi silloin minua kohtaan todella töykeästi ja on saattanut puhua ties mitä soopaa minusta.. =/
3.Mitä mokasit menneenä viikonloppuna?
En mitään, tietääkseni..
Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀2546490Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis1986034Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai275579Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j1254348Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main1723608Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1313395HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok313094Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa
Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja2852579Töppö-persut ovat todella tyhmiä
sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan172540- 1412412