G: sunnuntaimorkkis

1. Risooko palsta-addiktio?

2. Risooko katkenneet yhteydet, tai vanhat ystävät/tuttavat jotka ovat jääneet matkan varrelle?

3. Mitä mokasit menneenä viikonloppuna?

Saa avautua.

28

1385

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miekkonen..

      kännissä mokasin pahasti. Örisin pöljiä exälle ja soitin kännipuhelun hunajalle. Se ei ikinä enää ilmaannu tälle palstalle :( Hävettää helevetisti. Pitäis pyytää anteeksi mut kun ei enää kehtaa soittaakkaa.

      • Aika paha. Koita ny edes anteeksipyyntötekstari, tai meili sille laittaa. Luulis sen ymmärtävän. Tai ehän mä tiedä, enkä haluakaan tietää mitä sä sille oot kännissä örissy.

        Voivoi.


      • miekkonen...
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Aika paha. Koita ny edes anteeksipyyntötekstari, tai meili sille laittaa. Luulis sen ymmärtävän. Tai ehän mä tiedä, enkä haluakaan tietää mitä sä sille oot kännissä örissy.

        Voivoi.

        En muista oikeen itekkään, mut sen voin sanoa että hävettää saatanasti. En tosiaan leikilläni kirjoita. Toivottavasti sen näkee tään ja .. niin joo. ANTEEKSI.


      • miekkonen... kirjoitti:

        En muista oikeen itekkään, mut sen voin sanoa että hävettää saatanasti. En tosiaan leikilläni kirjoita. Toivottavasti sen näkee tään ja .. niin joo. ANTEEKSI.

        ei täällä. Toi sun soitto ja sen jälkihoito on sellanen asia joka ei kuulu palstalle. Älä tee enempää hallaa.


      • miekkonen..
        relaxed_eyes kirjoitti:

        ei täällä. Toi sun soitto ja sen jälkihoito on sellanen asia joka ei kuulu palstalle. Älä tee enempää hallaa.

        Totta


      • sun tehneen

        emämokan. Miten sä sen hunajan numeron edes sait käsiisi? Sä olet useaan otteeseen vihjaillut asioita, joissa sä paljastat ihastuneesi hunajaan. Vai muistanko mä tässä nyt väärin? Jotenkin mulla on mielikuva, että hunaja on vilahdellut useasti sun kirjoituksissa.

        Eikö sun mieleen juolahtanut, että se voidaan ottaa jo vähän liiankin henkilökohtaisena häiriönä? Ihan hyvä sinänsä, että sä osoitat katuvasi sitä vetoa. Mutta et kai sä enää mene tekemään mitään niin kiusallista? Relaxi on ihan oikeassa. Sitä asiaa sun ei kannata puida täällä yhtään enempään.

        Yritä nyt edes jatkossa skarpata ja pitää tunteet omina vähemmän pinnassa. Okey? Sullekkin se varmaan on todella kiusallista ja noloa? Vai?


      • miekkonen..
        sun tehneen kirjoitti:

        emämokan. Miten sä sen hunajan numeron edes sait käsiisi? Sä olet useaan otteeseen vihjaillut asioita, joissa sä paljastat ihastuneesi hunajaan. Vai muistanko mä tässä nyt väärin? Jotenkin mulla on mielikuva, että hunaja on vilahdellut useasti sun kirjoituksissa.

        Eikö sun mieleen juolahtanut, että se voidaan ottaa jo vähän liiankin henkilökohtaisena häiriönä? Ihan hyvä sinänsä, että sä osoitat katuvasi sitä vetoa. Mutta et kai sä enää mene tekemään mitään niin kiusallista? Relaxi on ihan oikeassa. Sitä asiaa sun ei kannata puida täällä yhtään enempään.

        Yritä nyt edes jatkossa skarpata ja pitää tunteet omina vähemmän pinnassa. Okey? Sullekkin se varmaan on todella kiusallista ja noloa? Vai?

        Mä tiedän sen nimen, siten. Lopetetaan tämä tähän.


      • illan paras
        miekkonen.. kirjoitti:

        Mä tiedän sen nimen, siten. Lopetetaan tämä tähän.

        ehdotus. Luultavammin. :)


      • kuule..

        Anna mulle sen numero. Mäkin haluaisin soittaa sille kännipuhelun XD
        Pistä tekstari tai meili ja pyydä anteeksi.


    • kimittäjä
    • Enrique_Lister

      1. Ei, en mä ole koukussa. Voin lopettaa millon haluan.

      2. Ei riso suuremmin katkenneet yhteydet. Eipä mulla kait ole koskaan montaa ystävää ollut. Muutamiin sukulaisiin on kyllä läheiset välit, mutta niitä näkee harvemmin ja niillä on oma elämä.
      Nuorempana tuli oltuun tyhmä kun ei ollut avoimempi, vaan eipä sillon tienny elämästä tätäkään vähään.

      3. Oikeestaan viikonloppu meni ihan kivasti. Ei suuremmin mokia.

    • riso ja

      jos mua joskus risookin mä puran vitutustani ympäristöön. Niihin läheisempiini ketkä siinä mun ympärillä pörrää.

      Palsta-addiktio joskus vähän kismittää, mutta sen kanssa alkaa tulla toimeen. Varmaan parempi vaihtoehto nörtteillä, kun dokata joka päivä ja tuhlata rahat pämppäillen. Eikä tästä palstalla riekkumisesta tule edes sitä krapulaa. Mikä ihan varmasti vituttaisi, jos sen saisi. Päivät menis krapulassa nukkuessa. Mitään ei saisi tehtyä. Palstalta voi olla välillä ihan surutta poiskin ja palata, kun siltä taas tuntuu.

      En ole omasta mielestäni mokaillut viikonloppuna mitään. Nyt en vaan yksinkertaisesti jaksa käyttää mun nikkiäni. Se ehkä voi mennä mokaksi? No jaa en nyt tiedä sitten meniskö? Kivempi kirjoitella puskana. En tiedä tunnistaako joku mut. Mutta ei se itseasiassa edes mua mitenkään häiritse eikä haittaa, jos tunnistaa.

    • pukkareska

      Numero 1 kumpuaa varmaan omasta tilanteestasi, vai mitä? Kerro sinä addiktikunkku, risooko monivuotinen 24/7-palsta-addiktio?

    • MMies

      "1. Risooko palsta-addiktio?"


      Mikä?



      "2. Risooko katkenneet yhteydet, tai vanhat ystävät/tuttavat jotka ovat jääneet matkan varrelle?"


      Nope.



      "3. Mitä mokasit menneenä viikonloppuna?"


      Hmm. Enpä kai pahemmin mitään. Toisilla voi tosin olla eri käsitys asiasta, mutta näin.



      No mites itselläs?

      • Emmä jaksa toistaa itteeni, mut jos kiinnostaa ni lue tosivaitarun kommentti ja sit mun kommentti siihen, ni sillai mul meni.


      • MMies
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Emmä jaksa toistaa itteeni, mut jos kiinnostaa ni lue tosivaitarun kommentti ja sit mun kommentti siihen, ni sillai mul meni.

        "..jos kiinnostaa ni lue tosivaitarun kommentti ja sit mun kommentti siihen, ni sillai mul meni."


        Ei nyt niin paljoa kiinnosta kuitenkaan. Kiva, että on mukavaa kuitenkin.


      • MMies kirjoitti:

        "..jos kiinnostaa ni lue tosivaitarun kommentti ja sit mun kommentti siihen, ni sillai mul meni."


        Ei nyt niin paljoa kiinnosta kuitenkaan. Kiva, että on mukavaa kuitenkin.

        Kuhanny sanoin. Ainahan sitä on mukavaa, tai melkein aina, tai melkein mukavaa.


    • k32v

      1.not
      2.katkenneet nettiyhteydet risoo :) ai kaverit? no sellasii matkan varrelle jääneit ei olis ku muutama, kaks taitais olla. ja ne olis sotkenu systeemit sillee, et ei harmita.
      3.tää olis ollu iha kiltisti, ei mokii

    • 1. Risooko palsta-addiktio? -Ei-

      2. Risooko katkenneet yhteydet, tai vanhat ystävät/tuttavat jotka ovat jääneet matkan varrelle? -Ei ole tapahtunut tällaista-

      3. Mitä mokasit menneenä viikonloppuna? -Otin yhden oluen liikaa ja haisin pahalle, en tee toiste samaa virhettä- :)

    • 1. Risooko palsta-addiktio?
      -Ei kun ei kosketa mun elämää.

      2. Risooko katkenneet yhteydet, tai vanhat ystävät/tuttavat jotka ovat jääneet matkan varrelle?
      -Satunnaisesti. Toisaalta jäljellä on ne jotka todella jotain merkitsee, ne kaikista läheisimmät. Kavereita tulee ja menee, ei tässä vaan jouda kaikkia tapaamaan säännöllisesti ja siihen ei joidenkin ymmärrys riitä.

      3. Mitä mokasit menneenä viikonloppuna?
      -Ihme kyllä en mitään.

      • k32v

        viikolopu mokellukset vähenee -> vanhuus lähestyy? ;)


      • k32v kirjoitti:

        viikolopu mokellukset vähenee -> vanhuus lähestyy? ;)

        sitäkö se tarkottaakin? :O Nyt äkkiä ryppyvoideostoksille...

        Mä olenkin ihmetelly,että miks en tahdo enää muistaa mitään, niveliä kolottaa ja aamulla herää väkisinkin ennen kukonlaulua mutta nyt mä sen syyn sitten tiedän...alamäki on alkanut, alta pois nuoret ja vetreet, tän muorin tuli kiire osallistua ikäihmisten kirjontakurssille! ;)


      • k32v
        NtiBebs kirjoitti:

        sitäkö se tarkottaakin? :O Nyt äkkiä ryppyvoideostoksille...

        Mä olenkin ihmetelly,että miks en tahdo enää muistaa mitään, niveliä kolottaa ja aamulla herää väkisinkin ennen kukonlaulua mutta nyt mä sen syyn sitten tiedän...alamäki on alkanut, alta pois nuoret ja vetreet, tän muorin tuli kiire osallistua ikäihmisten kirjontakurssille! ;)

        ei välttämät, mut kai sitä vois niinku tulkita ;)

        pitäis vissii sit hoitaa ne kaikki mokellukset sit ens viikonloppuna :D :D hähä eihä tää tämmöne ny vetele, jos ei jää jälkipolvil mitää kerrottavaa ;)

        sit vois osallístuu tollasee sunnuntai-morkkis- keskusteluunki luontevimmi, ku olis oikeesti jotai asiaa.


      • k32v kirjoitti:

        ei välttämät, mut kai sitä vois niinku tulkita ;)

        pitäis vissii sit hoitaa ne kaikki mokellukset sit ens viikonloppuna :D :D hähä eihä tää tämmöne ny vetele, jos ei jää jälkipolvil mitää kerrottavaa ;)

        sit vois osallístuu tollasee sunnuntai-morkkis- keskusteluunki luontevimmi, ku olis oikeesti jotai asiaa.

        Melkein hävettää kuinka julkeesti oon kehdannu laiminlyödä velvollisuuksiani palstan mokailu-galluppia kohtaan :( ...Ens viikonloppu onkin osuvasti "lapsivapaa" joten lupaan yrittää parhaani mukaan koheltaa tämänkin viikonlopun edestä jotta olisin kykenevä vastaamaan palstan seuraavaan mahdolliseen mokailukyselyyn sen arvon mukaisesti. ;)

        Nyt nurkkaan häpeemään ja miettimään mitä kaikkea taas jäi tekemättä...


    • 1. Risooko palsta-addiktio? Ei, pitäisikö?

      2. Risooko katkenneet yhteydet, tai vanhat ystävät/tuttavat jotka ovat jääneet matkan varrelle? Eipä suuremmin. Pari entistä kaveria tulee mieleen, mutten minä yksinäni voi kenenkään kaveri olla.

      3. Mitä mokasit menneenä viikonloppuna? Mokasinko jotain? En kai.

      Saa avautua.

    • Sarvikuonokas

      1. Risooko palsta-addiktio?

      Mikä?

      2. Risooko katkenneet yhteydet, tai vanhat ystävät/tuttavat jotka ovat jääneet matkan varrelle?

      Aika on rajallista. What can you do.

      3. Mitä mokasit menneenä viikonloppuna?

      rikoin lahjan luovutushetkellä

      Saa avautua.

      ... LOMA! ..pidä kiirettä!

    • 1.Risooko palsta-addiktio?
      * Eipä kai kun palstailu ei pääse addiktioksi asti..

      2.Risooko katkenneet yhteydet, tai vanhat ystävät/tuttavat jotka ovat jääneet matkan varrelle?

      * Nyt kun kysyit niin yhden mielenkiintoisen tuttavan yhteystietojen hävittäminen risoo kovasti.. Henkilöhaussa ei tuloksia, mutta onneksi tiedän missä kaveri asuu... Toivottavasti olen vielä tervetullut sinne kyläilemään niin kuin hän ainakin sanoi minun olevan viimeisimmän kerran tavatessamme.. toivottavasti siitäkin huolimatta että hänen pitkäaikaisempi kaverinsa käyttäytyi silloin minua kohtaan todella töykeästi ja on saattanut puhua ties mitä soopaa minusta.. =/

      3.Mitä mokasit menneenä viikonloppuna?
      En mitään, tietääkseni..

    Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      573
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe