Kauhuaiheista goottirockia?

Tarkoituksenani olisi löytää perinteistä goottirockia, nimenomaan sitä kauhuaiheista. Inkubus Sukkubus, Nosferatu, Two Witches jne. tyylistä.

Metallia en voi sietää, joten ei kannata ehdottaa mitään Cradle of Filthiiä tai Lacrimosaa..

7

812

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mievaan....

Varmaan ensimmäinen gootti aiheinen keskustelu tällä palstalla. :O

• Jyik

Shadow Reichenstein tehny kaksi albumia. Tsekkaa onko Myspacessa? Levyä löytyy ainakin Porin Jungle recordsista, itse tilasin sieltä. Suosittelen tätä orkkaa!

• Undercover Slut
      • yun-yun

Ainoa joka kuuntelee Behemothia? HAH. Ja eikös ketjun aloittaja nimenomaan sanonut inhoavansa metallia? :DD

• moonpath

Aatteen kanssa kasvettu puolison kanssa ikuisuuden ja hetki sitten vierailtiin Lumouksessa=) suosittelisin itse the Cure, Bauhaus, clan of xymox, siouxie and banshees, star industry, voices of masada, beautui morti, bay laurel, das ich=) doo nuita löytyy multa=)
      sitten on industrial,ebm ja elektro viel eriksee jne----
      mutta jos kiinnostaa vinkit jne ota ihmeessä yhteyttä.

• Ketjun aloittaja

Joo, tuttuja nimiä kaikki. Olen kuunnellut tätä musaa jotain viitisen vuotta, eli nuo isot bändit ovat jo hallussa. Olen kahtena edellisenä kesänä käynyt Lumouksessa, ja olin siellä myös tänä kesänä. Käyn myös aktiivisesti klubeilla, en ole aloittelija :D. Tuosta edellisestä viestistä tuli vähän sellainen viba, että neuvotaan babybatiä :D

• ...

Creature Feature, et kyllä tykkää siitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      272
      3388
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      103
      1693
    3. 68
      1259
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      199
      1077
    5. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      58
      1051
    6. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      51
      1000
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      63
      971
    8. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      199
      881
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      42
      827
    10. Mitä tekisit jos

Aamulla vierestäni heräisit
      Ikävä
      50
      804
    Aihe