Tarkoituksenani olisi löytää perinteistä goottirockia, nimenomaan sitä kauhuaiheista. Inkubus Sukkubus, Nosferatu, Two Witches jne. tyylistä.
Metallia en voi sietää, joten ei kannata ehdottaa mitään Cradle of Filthiiä tai Lacrimosaa..
Kauhuaiheista goottirockia?
7
759
Vastaukset
- mievaan....
Varmaan ensimmäinen gootti aiheinen keskustelu tällä palstalla. :O
- Jyik
Shadow Reichenstein tehny kaksi albumia. Tsekkaa onko Myspacessa? Levyä löytyy ainakin Porin Jungle recordsista, itse tilasin sieltä. Suosittelen tätä orkkaa!
- Undercover Slut
Behemoth... No ei läppä en oikeen tiiä jaa-a mut ööh ööh en tiiä onko tää yhtään sun tyylistä mutt käy kattoo jostain Undercover Slut... Kun mitä mainitsit niin itte en kuuntele niitä... Kai..
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=4063011&MyToken=ac1652df-0fc5-4635-9fc5-4c304fd585d2
Tossa olisi niitten myspace osoite.
En pakota tykkäämään mutta kun tuntuu että olen
Suomessa ainoa joka kuuntelee tota bändiä :(- yun-yun
Ainoa joka kuuntelee Behemothia? HAH. Ja eikös ketjun aloittaja nimenomaan sanonut inhoavansa metallia? :DD
- moonpath
Aatteen kanssa kasvettu puolison kanssa ikuisuuden ja hetki sitten vierailtiin Lumouksessa=) suosittelisin itse the Cure, Bauhaus, clan of xymox, siouxie and banshees, star industry, voices of masada, beautui morti, bay laurel, das ich=) doo nuita löytyy multa=)
sitten on industrial,ebm ja elektro viel eriksee jne----
mutta jos kiinnostaa vinkit jne ota ihmeessä yhteyttä.- Ketjun aloittaja
Joo, tuttuja nimiä kaikki. Olen kuunnellut tätä musaa jotain viitisen vuotta, eli nuo isot bändit ovat jo hallussa. Olen kahtena edellisenä kesänä käynyt Lumouksessa, ja olin siellä myös tänä kesänä. Käyn myös aktiivisesti klubeilla, en ole aloittelija :D. Tuosta edellisestä viestistä tuli vähän sellainen viba, että neuvotaan babybatiä :D
- ...
Creature Feature, et kyllä tykkää siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1005415Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453623Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503225Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4512526Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2581572- 861314
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131299- 771248
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321243Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1461172