Tarkoituksenani olisi löytää perinteistä goottirockia, nimenomaan sitä kauhuaiheista. Inkubus Sukkubus, Nosferatu, Two Witches jne. tyylistä.
Metallia en voi sietää, joten ei kannata ehdottaa mitään Cradle of Filthiiä tai Lacrimosaa..
Kauhuaiheista goottirockia?
7
771
Vastaukset
- mievaan....
Varmaan ensimmäinen gootti aiheinen keskustelu tällä palstalla. :O
- Jyik
Shadow Reichenstein tehny kaksi albumia. Tsekkaa onko Myspacessa? Levyä löytyy ainakin Porin Jungle recordsista, itse tilasin sieltä. Suosittelen tätä orkkaa!
- Undercover Slut
Behemoth... No ei läppä en oikeen tiiä jaa-a mut ööh ööh en tiiä onko tää yhtään sun tyylistä mutt käy kattoo jostain Undercover Slut... Kun mitä mainitsit niin itte en kuuntele niitä... Kai..
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=4063011&MyToken=ac1652df-0fc5-4635-9fc5-4c304fd585d2
Tossa olisi niitten myspace osoite.
En pakota tykkäämään mutta kun tuntuu että olen
Suomessa ainoa joka kuuntelee tota bändiä :(- yun-yun
Ainoa joka kuuntelee Behemothia? HAH. Ja eikös ketjun aloittaja nimenomaan sanonut inhoavansa metallia? :DD
- moonpath
Aatteen kanssa kasvettu puolison kanssa ikuisuuden ja hetki sitten vierailtiin Lumouksessa=) suosittelisin itse the Cure, Bauhaus, clan of xymox, siouxie and banshees, star industry, voices of masada, beautui morti, bay laurel, das ich=) doo nuita löytyy multa=)
sitten on industrial,ebm ja elektro viel eriksee jne----
mutta jos kiinnostaa vinkit jne ota ihmeessä yhteyttä.- Ketjun aloittaja
Joo, tuttuja nimiä kaikki. Olen kuunnellut tätä musaa jotain viitisen vuotta, eli nuo isot bändit ovat jo hallussa. Olen kahtena edellisenä kesänä käynyt Lumouksessa, ja olin siellä myös tänä kesänä. Käyn myös aktiivisesti klubeilla, en ole aloittelija :D. Tuosta edellisestä viestistä tuli vähän sellainen viba, että neuvotaan babybatiä :D
- ...
Creature Feature, et kyllä tykkää siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721994
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,821450Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821394Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta101127Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita391046Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!210973- 94834
- 39824
- 85805
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49765