Kuka kirjoittanut

ARVAA..

Valitsin summittaisesti palstalaisten kirjoittamia tekstin pätkiä. Tunnistatko henkilön kirjoituksen perusteella?
Kirjoitan illalla oikeat vastaukset. Helpotan sen verran et laitan aina sukupuolen.

Teksti 1. -mies
Oottako muuten huomannut, mitä pidempään täällä palstalla roikkuu niin sitä pienemmäksi munat kutistuu. Täällä ei oo kohta enää ku munattomia joo-joo-miehiä, jotka puhuu romantiikasta ja tunteista. Sivulauseissa pyydellään mielipiteitä anteeksi ihan siltä varalta, että jos joku loukkaantuu.

Nyt tarvis useampikin palstan ex-äijä jonkinlaista ryhdin korjausta ja asenteen keräystä. Pää pehmenee ja jutun siinä samassa.

Oisko vinkkiä miten tästä syöksykierteestä pääsis jaloilleen ja sais pikkasen ryhtiä juttuihin? Hymiöt pannaan? Lisää raakaa yleistämistä? Vähemmän syvällisiä pohdiskeluita?



Teksti 2. - mies
heteromiehet eivät käytä hajusteita. "Ainoastaan peseytyvät kunnolla"


Teksti 3. - mies
Ihan liian pitkä galluppi tälle älykkyydelle.

KOLME ASIAA, JOITA TAHDOT TEHDÄ ENNEN KUOLEMAASI:
1. kutoa villasukat
2. tehdä manikyyrin
3. kasvaa henkisesti


Kysy itseltäsi jotain?

Onks sitä tahtoa tarpeeks?


Teksti 4. - mies
ko lukis jotain trendilehden juttua siitä mitä sinun tulee olla kun näitä vastauksia lueskelee. Vittu miten porukkaa jaksaa yrittää vetää jotain 'maailman paras ellei täydellinen' rooleja täällä aina ja ikuisesti, en tajua.


Teksti 5. -nainen
Työn puolesta tuli harrastukseksi. Olin aikoinani töissä semmosessa Arkeologisessa museo ja toimintakeskus Kierikissä. Siellä tein esihistoria- ja arkeologisia opastuksia museossa ja maastossa sekä ammututin ihmisiä muinaisjousella. Se on semmoinen pitkäjousi ampujanmittainen. Tosi tarkka ja tehokas.

Siitä se lähti ostin ensin pitkäjousen, sitten vastakaarijousen ja vaihtelun vuoksi taljajousipistoolin. No nyt ehdotin miehelle josko hän ostaisi taljajousen. Ei me ammuta vakituisesti viikottain vaan ihan silloin tällöin.

Teksti 6. -nainen
Oletko tyytyväinen vatsasi toimintaan?

Ihasteletko tuotoksiasi ennen kuin heität paperia päälle ja vedät vessan?

Minkälainen suhde sinulla on kakkaasi?


Teksti 7 - nainen
Itse pidän sairaina ihmisiä, jotka nauttii esimerkiksi suuren määrän ihmisiä usuttamisesta yhden kimppuun keskustelupalstalla ja vielä suuremmat itkut tirautan niille (niin: niille joillekin), jotka raukat perversseissä päässään kuvittelee, että joku ( =tavis = "ei niin aina"-palstailijalta) huomiotta jäävä (epätärkeä) oivallus olis muka älyn puutetta.


Teksti 8- nainen
yrittää löytää sen punaisen langan, joka mun elämästäni nyt hiukan tuntuu olevan kadoksissa.
Ehkä sitten oon taas askelta lähempänä sitä suurta mysteeriä elämäni tarkoituksesta.


Teksti 9- nainen
se sama horoskooppimerkki? Ja samat paheet. Mä pääsin tupakasta eroon viime vuonna lähes vahingossa, muuten se ei olis tapahtunutkaan. Ruokien suhteen olen liian mukavuudenhaluinen, syön sitä mikä on hyvää. Ei siis mitään kevyttuotteita. Kasviksia ja hedelmiä toki vahän mutta sitten kaikkea yli 30% rasvaa sisältävää tuotetta menee suusta alas paljon :)Se hyvä puoli on että en syö enempää kuin kulutan.


Teksti 10-nainen
Liika karkin ja muun makean mässyttäminen ja vähäinen liikunta. Siinäpä ne taitaa olla. Erinäisistä terveyteeni liittyvistä seikoista johtuen olen joutunut viimeisen vuoden aikana tarkistamaan elämäntapaani. Lopettanut tupakoinnin ja alkanut huolehtia säännöllisestä ja terveellisestä ruuasta.

Niin joo ja unirytmi on niin pahasti perseellään, että siihen tehoo vaan lääkkeet.

31

968

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teksti 2. oli minun kirjoittamani.


      "Olen samaa mieltä siitä että pitkät perustelut eivät ole miehekkäitä, koska kunnon mies ei selittele vaan toimii"


      MarttyyriMallari-TTt

      • *puskatar*

        olen langennut nyt sinulle kirjoittaan.
        toivon ettet ole vihainen ,etten sen puoleen erikseen hyvästejä jättänyt.
        nyt jätän näkemiin ,vaikka sinua olen kaivannut, mutta hautaan sinut vain ikuisiin muistoihini..

        olet tullut sulosemmaksi ja näkyvyytesi on avartunut, vaikka viel' kyllä toivoisin kiltimpää 8)
        vaikken nyt nimimerkilläni kirjoita toivon että tietäisit, etten unohda sinua 8D


      • *puskatar* kirjoitti:

        olen langennut nyt sinulle kirjoittaan.
        toivon ettet ole vihainen ,etten sen puoleen erikseen hyvästejä jättänyt.
        nyt jätän näkemiin ,vaikka sinua olen kaivannut, mutta hautaan sinut vain ikuisiin muistoihini..

        olet tullut sulosemmaksi ja näkyvyytesi on avartunut, vaikka viel' kyllä toivoisin kiltimpää 8)
        vaikken nyt nimimerkilläni kirjoita toivon että tietäisit, etten unohda sinua 8D

        olen jo ihmetellyt mihin katosit ja en toki ole vihainen sinulle.

        En unohda suosikkiani :)


        "Nyt pidät taukoa ja palaat sitten luokseni"


        MarttyyriMallari-TTt


      • gek-ko
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        olen jo ihmetellyt mihin katosit ja en toki ole vihainen sinulle.

        En unohda suosikkiani :)


        "Nyt pidät taukoa ja palaat sitten luokseni"


        MarttyyriMallari-TTt

        Gekon omat höpönassut.

        "Senkin pöljät"

        t: g


      • gek-ko kirjoitti:

        Gekon omat höpönassut.

        "Senkin pöljät"

        t: g

        gek-ko, älä nimittele meitä sanoilla joita me emme ymmärrä.


        "Valvoitko koko yön"


        MarttyyriMallari-TTt


      • gek-ko
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        gek-ko, älä nimittele meitä sanoilla joita me emme ymmärrä.


        "Valvoitko koko yön"


        MarttyyriMallari-TTt

        Lupaan nimitellä teitä vastedes roisimmin.

        "En"

        t: g


      • gek-ko kirjoitti:

        Lupaan nimitellä teitä vastedes roisimmin.

        "En"

        t: g

        no sittenhän sinä et ole se e.W.


        "Kaipaan niitä aikoja kun huusit minua apuun"


        MarttyyriMallari-TTt


      • gek-ko
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        no sittenhän sinä et ole se e.W.


        "Kaipaan niitä aikoja kun huusit minua apuun"


        MarttyyriMallari-TTt

        no en varmaan ole ew,

        "Voisit taas rientää apuun niin kuin ennen"

        t: g


      • gek-ko kirjoitti:

        no en varmaan ole ew,

        "Voisit taas rientää apuun niin kuin ennen"

        t: g

        olen tukenasi tarvittaessa, että siitä vaan huutelemaan...


        "Ensirakkaus ei kuulemma kuole"


        MarttyyriMallari-TTt


    • tässä puskasta vedän

      1. eos
      2. marttyyri
      3. re
      4. yrmio
      5. hunaja71
      6. eos
      7. e.W
      8. eos
      9. eos
      10. supermesatan

      Muutama on aivan varma, loput veikkauksia.

    • ykkösen olevan

      Richartti. Noita tekstinpätkiähän voisi googletella, mutten viitsi huijata.

    • 1. Richartti
      2. MarttyyriMallari
      3. Minä
      4. yrmio
      5. Hunaja71
      6. SupremeSatan
      7. e.W
      8. tätä veikkaan alrunaksi, mut voi olla levemirkin kyllä
      9. timanttia
      10. vänkyrä-nainen

      • mutta...

        vähän väärässä järjestyksessä, osa on oikeenkin. la.ra puuttuu.


      • mutta... kirjoitti:

        vähän väärässä järjestyksessä, osa on oikeenkin. la.ra puuttuu.

        tajusin ku olin jo lähettäny, et larahan sen kakkasuhde alotuksen teki ja kymppi tais olla supremesatan.


      • oikea järjestys
        relaxed_eyes kirjoitti:

        tajusin ku olin jo lähettäny, et larahan sen kakkasuhde alotuksen teki ja kymppi tais olla supremesatan.

        alruna ja levemirk olivat ylinmääräisiä


      • gek-ko
        mutta... kirjoitti:

        vähän väärässä järjestyksessä, osa on oikeenkin. la.ra puuttuu.

        kaikki ihmettelikin että eiks tää oo supreher:n aiheita, mikäs laraa vaivaa


      • oikea järjestys kirjoitti:

        alruna ja levemirk olivat ylinmääräisiä

        1. Richartti
        2. MarttyyriMallari
        3. Minä
        4. yrmio
        5. Hunaja71
        6. lara
        7. e.W
        8. vänkyrä-nainen
        9. timanttia
        10. SupremeSatan

        Saaks tästä jonku palkinnon? Vuoden tylsin elämä kenties?


      • gek-ko

        tyttöklubilaisten juttuja :D


      • gek-ko kirjoitti:

        tyttöklubilaisten juttuja :D

        oon tainnu vastata mitä sylki suuhun tuo. Tai sit toteutan ne oikeesti, mut kuitenki.


      • HITTO VIE
        relaxed_eyes kirjoitti:

        1. Richartti
        2. MarttyyriMallari
        3. Minä
        4. yrmio
        5. Hunaja71
        6. lara
        7. e.W
        8. vänkyrä-nainen
        9. timanttia
        10. SupremeSatan

        Saaks tästä jonku palkinnon? Vuoden tylsin elämä kenties?

        EN OLIS USKONU! JOILLAKI ON TAITO TUNNISTAA KIRJOITTAJAT, EN USKO ETTÄ LUNTTASIT MISTÄÄN.

        MINKÄHÄN PALKINNON SULLE KEKSIS?

        OLET PALSTAN HYVÄMUISTISIN AINAKIN :)


      • gek-ko
        relaxed_eyes kirjoitti:

        oon tainnu vastata mitä sylki suuhun tuo. Tai sit toteutan ne oikeesti, mut kuitenki.

        minä haluan sitte nähhä.


      • HITTO VIE kirjoitti:

        EN OLIS USKONU! JOILLAKI ON TAITO TUNNISTAA KIRJOITTAJAT, EN USKO ETTÄ LUNTTASIT MISTÄÄN.

        MINKÄHÄN PALKINNON SULLE KEKSIS?

        OLET PALSTAN HYVÄMUISTISIN AINAKIN :)

        kaikkein eniten epäilin omaa tekstiäni itseni kirjoittamaksi, muiden kans oli paljo vähemmän epäselvää. Sit aattelin, et kukaan muu ei voi noin typerästi vastata kuin minä. Kaikkein vähiten tulee kuitenkin omia kommentteja luettua, oikeastaan ainoastaan silloku tekee jonku lisäyksen.


      • gek-ko kirjoitti:

        minä haluan sitte nähhä.

        no sitte varmaan palstaillaan kiikkustuoliin saakka tääl. Niinku ny muuten sitä muka ei tehtäis.


      • perssaus
        relaxed_eyes kirjoitti:

        kaikkein eniten epäilin omaa tekstiäni itseni kirjoittamaksi, muiden kans oli paljo vähemmän epäselvää. Sit aattelin, et kukaan muu ei voi noin typerästi vastata kuin minä. Kaikkein vähiten tulee kuitenkin omia kommentteja luettua, oikeastaan ainoastaan silloku tekee jonku lisäyksen.

        keneksi sitte ittes kirjoittamaa meinasit veikata :D Niinhän se tietenki on. Jätkällä on tosi hyvä muisti, yritin vielä valkata vaikeita.


      • perssaus kirjoitti:

        keneksi sitte ittes kirjoittamaa meinasit veikata :D Niinhän se tietenki on. Jätkällä on tosi hyvä muisti, yritin vielä valkata vaikeita.

        muita ehdokkaita sit ollu. Mut sillai se oli arvaus, et kukaa muu ei voi vastata yhtä typerästi ja sil perusteella sit itteni valitsin.


    • 1. En tiedä, mut lunttasin tosta ylempää eli vastaus on siellä.

      2. En luntannut, tämän tiesin MarttyyriMallariTTt, omintakeinen kirjoitustyyli.

      3. Ei harmainta haisua kuka miehistä tahtoo kutoa villasukat ennen kuin kuolee :), hauskasti kirjoitettu.

      4. Yrmio, sen tunnistaa heti

      5. Minä, mutta en ammututtanut ihmisiä muinaisjousella, kielioppi virhe sori ;)

      6. En tiedä

      7. e.W:ltä, on ihan tän päivän kirjoitus.

      8. En tiedä

      9. Timanttia

      10. En tiedä

      • paras toi

        vitonen, kiitos nauruista. :D


    • gek-ko

      selvinnee sitten näitä ihmetellessä.

      1. Muistuttaa yrmiötä mutta liian järkevä yrmiöksi. Hyvä muuten toi ihan eka kappale, kenenkähän se muuten on? Tää kiinnostaa, koska jos tän tyypin juttuja en lue niin pitää alkaa lukemaan. Ellei oo jonku kusipääjurpon, jolla vaan on ollu ohikiitävä hetkensä tota kirjoittaessa.

      2. Vai niin. Siis "Vai niin", oisko Martsa?

      3. Sumi on meidän tyttöklubissa ja vähän tutulta kuulostaa.

      4. en tiiä

      5. en tiiä

      6. No täähän on laran. Mä muistan kun se teki tän alotuksen, mä usutin sitä. Ja supreher taisi viivana ilmestyä paikalle, kun oltiin paskasta puhumassa.

      7. joo emmä näitä jaksa lukee

      8. no johan on henkeviä. Kuka piru toi mahtas olla? Vänkyrä?

      9. joku tietää montako prosenttia rasvaa joku ruoka-aine sisältää 8I

      10. aurinko ei sanois "persiillään". Supreher olis kironnu enemmän. Vai oisko? Mä veikkaan että tää itte pääpirun laatima, koska tossa on noin lakonisesti todettu yhessä lauseessa että unirytmi on persiillään ja vaan lääkkeet tehoaa.

      Hei, kerrot sitte että oliko ykskään oikein! paitsi toi lara on oikein, mä muistan sen.

      • sillä oli

        melkein kaikki oikein ja yritä uudelleen.


      • gek-ko
        sillä oli kirjoitti:

        melkein kaikki oikein ja yritä uudelleen.

        neljä kymmenestä. Enemmän oliskin ollut vähän liikaa :I


      • et olisit
        gek-ko kirjoitti:

        neljä kymmenestä. Enemmän oliskin ollut vähän liikaa :I

        re:n listan luettuasi veikannut oikein.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      111
      2423
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      258
      1107
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1064
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      995
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      991
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      11
      904
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      873
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      861
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      39
      776
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      32
      759
    Aihe