Rahatilanteesi

En mielellään hengaa tyhjäjätaskujen kanssa ja siksi kysyisinkin että löytyykö teiltä sukan varresta taaloja vai elättekö kädestä suuhun niinkuin amislaisilla yleensä on tapana.


http://www.youtube.com/watch?v=ZEbZqnC2oN4&feature=related


"Koulutus on käsittääkseni paras sijoitus"


MarttyyriMallari-TTt

32

1812

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on vaihdettu

      pois silloin kun dollari vielä oli vahva.

      Toivottavasti minusta löytyy jokin muu syy kuin rahattomuus, joka estää sinua hengaamasta kanssani.

    • vastaus:

      Nettopalkkani on ~ 1900 € kk:ssa ja yhtään!
      ei jää tuosta sukanvarteen. Asun PK-seudulla,
      vuokralla..

      • no sitten et häiritse minua enää.


        "Heikot yksilöt eivät pärjää nyky-yhteiskunnassa"


        MarttyyriMallari-TTt


      • jälkeen...
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        no sitten et häiritse minua enää.


        "Heikot yksilöt eivät pärjää nyky-yhteiskunnassa"


        MarttyyriMallari-TTt

        Keskustassa, näen päivittäin miten lukemattoman monilla ihmisillä ovat asiat aivan tosi surkeassa jamassa. :(

        "Siellä ne istuvat päivät pitkät puistoissa juoden Lidlin halpisolutta"


    • Rahatilanne on ok. Mut vuoden päästä toivon et saan tän taloni myytyä kun en kotiudu tähän. Toivottavasti menee kaupaksi ja pääsen vaihtaan maisemia.
      Syksyllä aloitan uudessa työpaikassa ja palkkakin nousee, olen ihan tyytyväinen.

      • arvasinhan ettet lukeudu palstan köyhälistöön.


        "Varakkaat tuntevat toisensa"


        MarttyyriMallari-TTt


    • vähä taalojakin taskus, mut enemmän on kuitenki euroja(ja pankkilainaa)

    • caput.mortuum

      Kaikki menee mikä tulee. Nyt tilanne on semmoinen että asumistukikin todennäköisesti loppuu kokonaan joten pitänee elää vähän säästeliäämmin. Hyvä kun elantonsa saa, se riittää.

    • HKL:n palkoissa ei ole hurraamista. Onneksi on sentään rikas vaimo. No tjaa... Nykin matkasta jäi muutama taala tähteeksi. En tosin säilytä niitä sukan varressa.

    • Papeete1

      Ei ole. Nyt taitaa olla jos kaikki säästötkin lasketaan mukaan n. 3,10e. Ei siinä taida olla enää paljoa syötävää mutta enpä ole ihan tyhjätasku :)

      Älä sure, ei tää tartu kun ei me nyt kauheesti muutenkaan hengailla :DD

      • vaikuttaa siltä että erään henkilön olisi aika kouluttaa itsensä uuteen ammattiin.


        "Taskurahalla ei pitkälle pötkitä"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Papeete1
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        vaikuttaa siltä että erään henkilön olisi aika kouluttaa itsensä uuteen ammattiin.


        "Taskurahalla ei pitkälle pötkitä"


        MarttyyriMallari-TTt

        Sitten jo varmaan 3:s virallisempi :D Joo, kyllähän sellainenkin on mielessä käynyt ja nyt taidankin repäistä oikein kunnolla, ja mennä semmoiseen paikkaan ettei taatusti muistuta yhtään edellisiä :D


      • Papeete1 kirjoitti:

        Sitten jo varmaan 3:s virallisempi :D Joo, kyllähän sellainenkin on mielessä käynyt ja nyt taidankin repäistä oikein kunnolla, ja mennä semmoiseen paikkaan ettei taatusti muistuta yhtään edellisiä :D

        onnea matkaan :)


        "Ilmoittele kun olet saavuttanut tavoitteesi"


        MarttyyriMallari-TTt


    • gek-ko

      kyllä minulla on rahaa.

      "Auta silti, esmes rahallisesti"

      t: g

      • gek-ko, sait minut taas ansaan :)


        "Shekki on jo postissa"


        MarttyyriMallari-TTt


    • sen minkä ehdin

      käyttää elikkäs tosiiii vähän!! Mu saan mä wautsi wau liitosta sitte sitä ältsin suurta päivärahaa....ja sitte mä elelen herroiks..heeh

      :O))

    • WhatsUpDoc

      vaikka loppuiskin niin sitten laitetaan visa vinkumaan :)

    • rapiskarpalo

      kädestä suuhun tarvii elää, mutta ei myöskään tarvitse kolmatta duuniakaan tehdä ja kuitenkin kaikesta huolimatta pystyi tuon keväänkin noin kutakuinkin puol viikkotuntisilla ja niin kodinhoidontuella, pysyttelemään kotoa, mutta niin tyhjätaskuna kuitenkin ettei mulla ole enää kesäloman jälkeen muuta vaihtoehtoja kuin tehdä täyttä viikkotuntia ja siitä ylikin eli satunnaisesti toistakin duunia. Kaikki on tuhlattu nyt, se pienikin mitä oli saanut "sukan varteen" jottei tarvitse lasta ihan kymmenkuisena päiväkotihoitoon viedä.

    • stalinkissa

      vain velkaa, mätkyjä ja ulosottoa :(


      *Kuka minutkin ruokkisi*

    • cookos

      mutta pärjään, jos teen kovasti töitä. Muussa tapauksessa eläisin kädestä suuhun, pankki vois sanoo yhteistyö-sopimuksen irti. On huomattavasti helpompi mennä nukkumaan ja herätäkin aamulla, kun pankkitilillä on rahaa. Mutta se ei ole itsetarkoitus, tai ainakin luulottelen itselleni niin..

    • Vasta oli tilipäivä joten palkkatililtä löytyy vielä reilu 2000€. Rakennustilillä tällä hetkellä (velka)rahaa noin 10000€. Säästötilillä noin 2000€. Lääkekaapissa tasan 2000€. Lompakossa 63.70€. Säästöpossussa 400-600€. Auton tuhkakupissa noin 15€
      Yöpöydällä noin 2-3€. Piirongin päällä kuksassa noin 20€.

      Sikäli poikkeuksellinen tilanne, että olen tyhjätasku :( Yleensä housuntaskussa on kyllä jokunen kolikko...mutta nyt ei oo.

      • että jollain on

        rahaa. Mullakin on rahaa. Ne on vaan muitten tileillä. Mutta annatko pusun mulle? =)


      • cookos

        löydän varmaan kymmenen vuoden päästä jonkun rahakätkön, jonka oon unohtanut.
        Kun kerran elämässään on PA, sitä ei TODELLAKAAN halua olla uudelleen..


    • rehellisesti sanoa

      että en ole käynyt edes amista, ja tienaan kuukaudessa enemmän kuin te kaikki yhdessä. Voisin ostaa tämän Eniron "palvelun", mutta tapanani ei ole tehdä huonoja sijoituksia.

      • WhatsUpDoc

        kohteisiin niin ku just lottoon...


    • la.ra

      vaan säästö-/sijoitustililtä, vaikka ei ole aavistustakaan mitä siellä on. En laske sitä tekijäksi vallitsevaan tilanteeseen, joka on lähinnä kädestä suuhun, joskaan koskaan ei ole ollut ongelmia laskunmaksujen suhteen ja kymmenykset sekä matkustelu onnistuvat.

    • vähän niin ja näin.

      Lähempänä persaukista.

      "Et sovi seuraani"

    • rusalkaa

      Taskuissa tarpeeksi, mutta sukanvarressa ei ole mitään...jos ei lasketa omaa mökkiä

      • neuvoja, virallinen

        jos se vaikka femman sulle heittäis.


    • kannattaa kyllä

      panostaa, mutta vain omiksi tarpeiksi. :)

      Annatko pusun mulle =)

    • $$$$$$$

      Jos on asiat niin perseellään, ettei edes ole rahatilannetta, niin mitäs silloin tehdään?

    • Yksinkertainen blondi

      opintovelat on maksettu pois, asunto on oma. Tulot ovat pienet, mutta paranemaan päin. Säästötilillä on rahaa kai kohtalaisesti, mutta sitä en käytä elämiseen. Sun kanssa olisi moni tuntemani akateeminen työtön aivan eri mieltä. Täällä päin ne duunarit paiskii töitä ja pistää rahoiksi...

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      328
      3906
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      253
      3701
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      146
      2693
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      114
      2268
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      23
      2210
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      23
      2142
    7. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      45
      1862
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1855
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      319
      1603
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      123
      1432
    Aihe