Sanotaan, että joku ihminen seuraa isänsä tai äitinsä tai jonkun muun jalanjälkiä.
Ikään kuin perintönä saattaa periytyä esim. poliittinen tai uskonnollinen katsantokanta. Konkreettisena perintönä raha ja tavara ja niiden tuomat etuudet ja hankaluudet.
Puhutaan myös ekologisen jalanjäljen jättämisestä.
Tunnistatko seuraavasi jonkun jalanjälkiä ja sen miksi seuraat? Minkälaista etua elämääsi saat, jos ja kun olet valinnut seurata?:)
Kenen jalanjälkiä
8
583
Vastaukset
Kuljen omia polkujani..Oon sen verran jääräpää,et mulla on kyllä omat tieni..:)
- yopollo
ihan uniikkikappale enkä taida seurata edes omia jälkiäni vaan etsin mieluummin jotakin uutta.
- Puhurix
teen itse jalanjälkeni. Olen pioneeri alallani joten koska myös opetan, minun jalanjälkiä seurataan.
jalanjälkiin,mutta mieleni sopukoihin on jäänyt sydämensä pohjasta naurava äitini.
Jalat ihan maassa olevana nauroi juuttaanmaan taavetille ja taivaanrannan maalarille,noin muiden aikaansaamille väläytyksille.;)- mayanna
- en taida tietoisesti seurata kenenkään jalanjälkiä.
Itsessäni huomaan paljon samankaltaisuuksia mammavainaan kanssa. Kaipaan häntä nyt enemmän kuin lapsena, juuri hänen kuolutaan osasin kaivata. Minulla on usein tunne, että meillä olisi paljon juteltavaa, paljon ajatuksia vaihdettavana, töitä yhdessä tehtävänä.
Eräs julkisuuden henkilö tosin on 'tönäissyt' minua siihen suuntaan, jossa ihmisenä nyt olen. - k aaltonen
jälkiä 'paholaisen' ja sen jälkiä enemmän kuin muun...
No. Maksa ja naama ovatkin sitten keltaset, keuhkot suoritustilassa. - seuraan...
setäni (kuvataiteilija) jalanjälkiä, vaikken ole edes ikuna nähnyt hänen jalanjälkiään missään ;) Oma on kuitenkin polkuna nykyään ja jalkanikin, mutta veressä siintää taiteilijaveri.
- Otto-Vaan
Sulatti ne lumeen jääneet jäljet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823193
- 922905
- 532152
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61379- 151369
- 191354
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141317Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351275