Sanotaan, että joku ihminen seuraa isänsä tai äitinsä tai jonkun muun jalanjälkiä.
Ikään kuin perintönä saattaa periytyä esim. poliittinen tai uskonnollinen katsantokanta. Konkreettisena perintönä raha ja tavara ja niiden tuomat etuudet ja hankaluudet.
Puhutaan myös ekologisen jalanjäljen jättämisestä.
Tunnistatko seuraavasi jonkun jalanjälkiä ja sen miksi seuraat? Minkälaista etua elämääsi saat, jos ja kun olet valinnut seurata?:)
Kenen jalanjälkiä
8
585
Vastaukset
Kuljen omia polkujani..Oon sen verran jääräpää,et mulla on kyllä omat tieni..:)
- yopollo
ihan uniikkikappale enkä taida seurata edes omia jälkiäni vaan etsin mieluummin jotakin uutta.
- Puhurix
teen itse jalanjälkeni. Olen pioneeri alallani joten koska myös opetan, minun jalanjälkiä seurataan.
jalanjälkiin,mutta mieleni sopukoihin on jäänyt sydämensä pohjasta naurava äitini.
Jalat ihan maassa olevana nauroi juuttaanmaan taavetille ja taivaanrannan maalarille,noin muiden aikaansaamille väläytyksille.;)- mayanna
- en taida tietoisesti seurata kenenkään jalanjälkiä.
Itsessäni huomaan paljon samankaltaisuuksia mammavainaan kanssa. Kaipaan häntä nyt enemmän kuin lapsena, juuri hänen kuolutaan osasin kaivata. Minulla on usein tunne, että meillä olisi paljon juteltavaa, paljon ajatuksia vaihdettavana, töitä yhdessä tehtävänä.
Eräs julkisuuden henkilö tosin on 'tönäissyt' minua siihen suuntaan, jossa ihmisenä nyt olen. - k aaltonen
jälkiä 'paholaisen' ja sen jälkiä enemmän kuin muun...
No. Maksa ja naama ovatkin sitten keltaset, keuhkot suoritustilassa. - seuraan...
setäni (kuvataiteilija) jalanjälkiä, vaikken ole edes ikuna nähnyt hänen jalanjälkiään missään ;) Oma on kuitenkin polkuna nykyään ja jalkanikin, mutta veressä siintää taiteilijaveri.
- Otto-Vaan
Sulatti ne lumeen jääneet jäljet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4942452Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu852439Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211541Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771502Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101450- 671343
Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔381293- 271258
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut2741145Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun871113